top simkaart!

Wat een handige simkaart. Overal gewoon data, een stuk goedkoper dan voorheen

waardeloze rommel - pure opmichting

Kaartje was lang onderweg vooreerst Opstart verliep redelijk Wil via MIFI internet starten. start eerst landelijk om dan plots over te gaan op roaming en in 5 minuten was de 2 Gb op ! zelfs geen programma geopend. En de lul uitleg vd klantendienst als zou ik een film bekeken hebben slaat nergens op .... bewuste misleiding

Werkt zoals bedoeld

Simkaart werkt precies zoals omschreven. Het is even uitzoeken hoe het met de apn werkt maar dan werkt het perfect.

Kaart werkt niet, weggegooid geld.

Twee klachten: 1 Instructie voor installeren onnodig ingewikkeld; 2 Kaart werkt niet (lijkt me niet onbelangrijk).

zeer goed.

tot nu toe werkt het prima en ook in Azie. dus zeer tevreden

Ik heb de mifi en simkaart snel geleverd gekregen. Er zit een duidelijke beschrijving bij. Helaas moet je je ergens registreren als je dat niet doet zo valt er te lezen werkt de sim kaart alleen in Nederland. Ik heb de mifi en simkaart zelf nog niet gebruikt(wel al geregistreerd) dus daar nog geen oordeel over.

gedeeltelijk slecht,maar ook positief

Mij was niet duidelijk dat de geautomatiseerde instelling van Movistar als APN overschreven kon worden door Keepgo.Pas na het vinden van Uw support website en het zien van het you tube filmpje werd dat mij duidelijk.Verder stond mijn naam verkeerd geschreven maar dat werd na een mailtje snel gecorrigeerd. Verder vind ik de informatie matig en lijkt bezien vanuit mensen voor wie het allemaal gesneden koek is.

Nog steeds niet ontvangen na 1 week

Ik kan helaas nog geen beoordeling geven omdat we de kaart nog niet ontvangen hebben. De levering was voorzien de dag erna, maar we zijn ondertussen 1week later en nog geen kaart gezien. Zeer teleurstellend dus

Goed maar kan beter.

Beloofd was een mifi op te sturen die geheel was ingesteld. Dat gebeurde niet. Het werkend maken zou dan beter kunnen met een goede handleiding. Die is niet meegestuurd. Maar de telefonische bereikbaarheid is uitstekend evenals de kennis bij wereldweidwifi en bereidheid om te helpen.

Betrouwbare leverancier.

Een verkoper van een data simkaart is niet gemakkelijk te vinden, Gelukkig is er dan prepaidsimkaar.net. Duidelijke informatie. Bij ontvangst gaat de installatie via keepgo.com. Ik moet nog ervaren hoe het in Europa gaat.

Negatieve ommezwaai

Net weer 10 Gb aangeschaft en maand later een mail dat je een andere hotspot moet en je tegoed weg is . Het ergste ,de nieuwe is onderweg verdwenen en de bestaande er mee opgehouden. Bedankt

Gewoon perfect !!!

Perfect voor plaatsen waar geen WIFI is!

Top product!

Fijn als redder in nood

In de lockdown zat ik een tijd zonder WiFi. De wereldwijde ontvanger was toen de oplossing en ik kon zelfs in het park en op vakantie overal aan de slag.

Uitstekende en voordelige oplossing

Snel geleverd en probleemloze installatie. Dat is wat je wilt. Daarbij is het tegoed één jaar geldig en eenvoudig op te waarderen.

Snelle levering en adequaat en snel antwoord op vragen.

Mifi router besteld en snel goed geïnstalleerd geleverd. Helaas bijgeleverde lader functioneerde niet goed en wacht nu op nieuwe.

Snelle levering en duidelijke instructies, werkt zoals gewenst

Twee dagen na bestelling (en betaling) lag de sim kaart in de brievenbus, installatie en activatie waren een fluitje van een cent dankzij de duidelijke instructies. Perfecte oplossing voor mij daar ik niet zo veel mobiele data gebruikt en geen vast abonnement wil om maandelijks te betalen voor iets dat ik niet of amper gebruik. Zeker een aanrader!

Snelle service, eenvoudige installatie

Geïnstalleerd als automodem (data only). Eenvoudige installatie en configuratie. Werkt prima.

Heb hem net, lijkt prima te werken.

Bestellen eenvoudig, levering prima. Heb hem in een Mifi (TP-Link M7350) gestopt en dat gaat geheel zoals gehoopt. Heb hem nog niet in het buitenland gebruikt, maar dat zal ook wel goed gaan. Een betere oplossing dan een abonnement waarvan je de databundel lang niet altijd gebruikt.

Aanrader

Tweede keer een data kaartje besteld voor een GPS systeem. Goede prijs en omschijving van het product.

probleemloos gebruik

Makkelijk activeren, probleemloos in gebruik

Werkt uitstekend en makkelijk te activeren.

In Nederland werkt de simkaart perfect. Over een paar weken ga ik het in het buitenland proberen.

Nooit gelukt om te instaleren

Helaas is het mij niet gelukt om contact met jullie te krijgen. Ik heb het een aantal keren geprobeerd te instaleren maar zonder succes.

Altijd ontvangst, wel een beetje langzaam

Nog geen ervaring opgedaan in het buitenland, maar in Nederland altijd ontvangst gehad.

Even paniek

Na het bestellen van de kaart de dag zelf een mailtje gekregen dat de kaart verstuurd was. Ca 5 dagen later (de kaart was hier in België nog niet aangekomen), een nieuwe mail dat de kaart was verstuurd, maar naar een verkeerd adres. Paniek, onmiddellijk mail gestuurd, en reactie gekregen dat de kaart een week eerder was verstuurd ! Gelukkig kaart 1 dag later ontvangen op juiste adres. De kaart zelf werkt voortreffelijk, goede handleiding op de website voor het instellen van de parameters.