Positief

Enige bemerking is de vermelding dat bestelling per mail zou worden bevestigd, wat niet is gebeurt.

zeer duidelijk

in een paar woorden: makkelijk aanvragen, vragen duidelijk beantwoordt in een dag tijd, goed filmpje om te installeren. top

Uitkomst!

Snelle goede levering. Werkt goed in Nederland en in Duitsland. Nog niet veel ervaring opgedaan, onlangs geleverd moet nog verder uitproberen. Bijgesloten adapters is een goede zaak.

Snel geleverd. Werkt goed in Nederland, nog geen ervaring buiten Nederland.

Algemene ervaring is uitstekend , levering dag na bestelling in huis , vlugge respons op mail , ze hadden vergeten de 3 in 1 adapter bij te voegen maar na 1 mailtje de dag erna al in huis geleverd .

Goede service en prima bereik

Mijn ervaringen met Wereldwijd WiFi zijn goed. Een snelle respons op mails als er vragen zijn over het eerste gebruik van de aangekochte MiFi en tijdens het verblijf in het buitenland is het bereik prima.

Snelle levering...

Heel snel en simpel geregeld, voor de sim een keurig factuur ontvangen. Voor ons werk op de kade ideaal en werkt snel. Helaas krijg je bij de opwaardering geen factuur. Voor een particuliere gebruiker geen probleem maar zakelijk is het minder handig. Op mail met daarin mijn vraag krijg ik ook geen reactie, jammer

Data simkaart

Heb de simkaart besteld en de volgende dag in huis goede service. Simkaart in mifi geplaatst en geprobeerd in n.l. werkt het goed volgende week in Spanje proberen.

Functioneert goed. De gsm moet soms uit en weer aangezet worden om weer de goede verbinding te krijgen.

Sneller levering trage service

Sim snel geleverd maar zonder 06. Heb deze nodig om mijn GPS tracker aan te sturen. Vraag via SMS en Email naar service verstuurd maar geen reactie....

Uitstekende service !

Ik had mij een data simkaart besteld voor de EU. Alles verliep vlotjes zoals je verwacht. De volgende dag kreeg ik al een melding dat de simkaart onderweg was. Helaas moet er iets verkeerd gelopen zijn bij de post waardoor ik de simkaart niet in ontvangst kon nemen (verloren ?). Toen ik dit melde via mail kreeg ik nagenoeg meteen antwoord dat ze een andere simkaart gingen opsturen. Deze heb ik nu wel mogen ontvangen. Echt top service ! Meteen reactie en actie !Menige mogen hier een voorbeeld aan nemen. Bedankt !

Was in weekend dus op dinsdag post leverd niet op maandag instaleren na filmpje kijken eenvoudig heb nog niet echt gebruikt maar na klijne test google winkel was goed

werkt voor mijn zeer goed

Ik heb nog te weinig ervaring om het goed te beoordelen, maar tot nu werkt het zeer goed

Uitstekend !

Had hulp nodig vanwege onbekendheid met Dual SIM in een smartphone en met wijziging van inlog gegevens. Beide zaken zijn zeer goed uitgelegd en zonder morren opgelost. Dank.

snel efficient betrouwbaar simpel

Het werkt. Sim in mifi toegangspunt definieren en het werkt. Daraan hoef je niets toe te voegen anders dan dat het werkt met meerdere toestellen zonder merkbaar verlies van snelheid.

Onvoldoende beveiligd

Volgens de helpdesk is het toegestuurde wachtwoord niet zelf te veranderen! Daarnaast voldoet het wachtwoord bij lange na niet aan huidige voorwaarden voor veilige wachtwoorden: het is binnen vier uur te kraken. Het gebruik van de hotspot is daarmee uiterst beperkt en ik riskeer dat mijn tegoed wordt gestolen.

DATA WEL DUUR

simkaart blijvend ok eenmaal per jaar aanvullen beter niet betaald tot het verbruikt is dan bijkopen of kunnen instellen met min mb dan ga je nog meer klanten hebben

Werkt niet

Het werkt niet in mijn auto ondanks toezeggingen

Snelle verzending. Uniek product.

Op dit moment de enige aanbieder van een prepaid datasimkaart waarbij het tegoed een jaar houdbaar is. Ideaal als data sim in de Audi.

SIM de volgende dag per post ontvangen, en in mijn auto gestopt. Werkte meteen. Prima 4G via KPN netwerk in Nederland. De begeleidende brief was ook duidelijk. Jammer dat de data relatief duur is, maar als je maandelijks weinig gebruikt is dit wel een handige optie.

SIM-kaart werkt niet

Ik heb een SIM-kaart besteld voor mijn wagen, helaas werkt deze niet. De belofte om een nieuwe op te sturen is ook nog niet nagekomen.

Snel en makkelijk

Was opzoek naar een M2M simkaart en wereldwijd wifi biedt deze aan. Ze versturen snel. Snap alleen het vrij hoge gebruik niet. Gebruik de M2M sim voor always on met praktisch zonder data verkeer.

Werkt prima TOP

Werkt prima, zoals het moet.

Verrassend duur!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb op drie dagen tijd meer als 30 G gebruikt en weet niet waaraan?

5e X in 8 jaar; werkt en bij evt problemen bereikbaar en adequate hulp.

5e X in 8 jaar; werkt en bij evt problemen bereikbaar en adequate hulp. Oké die ene vakantie dat beide campings in Britse natuurgebieden gewoon KM in de omtrek geen mobiele dekking hadden toen werkte het niet; Logisch. Maar toch geld terug?! terwijl Wereldwijd Wifi daar toch echt niets aankon doen.