Snelle levering, kaart werkt goed

Snelle levering, kaart werkt goed. Kan nog niets zeggen over houdbaarheid van tegoed e.d.

Vlotte levering zoals vermeld op de site. Internetverbinding via sim kaart werkt tnt prima. Ik kan het een ieder aanbevelen.

Snel geleverd, nog niet gebruikt.

Simkaartje was snel binnen. We gaan pas eind februari naar midden Amerika. Kan dan pas zeghen of het werkt.

Het hotspot werkt totaal niet

Terwijl andere de lokale bewoners wel internet hebben, kan zelf internet ontvangen. Maar de hotspot doet het totaal niet.

Steeds snel en correct, zowel levering als service.

Zie boven.

Voor gps toepassing werkt het geweldig

Het werkt super weet alleen niet wanneer de data bijna op is

Het werkt niet wereldwijd

Wij hebben een cruise gemaakt van Venetie naar Dubai, maar Wereldwijd hield na het Suez kanaal op. In Israël, Jordanië , Oman en Dubai werkte het kaartje niet meer. Erg jammer, want je denkt contact te houden met het thuisfront en dan is niet gelukt.

Werkt goed in mijn auto

In Nederland goede werking. Ga binnenkort naar Frankrijk. Ben benieuwd hoe het daar werkt. Snelle levering en goede informatie.

Werkt perfect in Nederland

Nu nog vergelijken in de andere kant van de wereld.

snelle levering duidelijke website

Snel geleverd en werkt perfect

Sim-kaart 3 dagen voor vertrek naar Mexico besteld en tijdig geleverd. Met de filmpjes op de website voldoende informatie verkregen om aan de slag te gaan. TOP.

Eerlijk gezegd nog weinig mee gewerkt......

Dient voornamelijk als back-up bij uitval vaste wifi, even getest en werkt prima....

Snelle levering.

Prijs-kwaliteitverhouding interessant en goed service

Prijs kwaliteit interessant en goede service.

Slecht

Had een simkaart besteld waarbij normaal een houder bij zou zitten (was een micro sim en had eigenlijk gewoon nodig) na een paar mails zou deze omvormer opgestuurd worden doch tot op heden nog niks mogen ontvangen. En uiteindelijk dan toch mogen ontvangen ruimschoots te laat maar beter laat dan nooit. Was ondertussen al vertrokken naar buitenland, kinderen hebben ze na mogen sturen dus toch nog een voldoende.

snelle levering.

De bestelling werd snel geleverd. Echter de uitleg hoe het te gebruiken vind ik wat minder. Maar dat zal aan ons liggen wij zijn geen digibeten en al wat ouder. (60+) Het was lastig om over te schakelen van het simkaartje van de telefoon naar het simkaartje van het internet. Uiteindelijk zijn we er na hulp (van een neef die 30 jaar jonger is!) wel uitgekomen. We hebben het nog niet in gebruik genomen omdat we nog niet weg zijn geweest, met de kerstdagen zijn we in buitenland dus dan zullen we gaan merken of het allemaal goed werkt. Ik hoop toch dat zolang wij het simkaartje gebruiken van de telefoon voor het Wi-Fi signaal dat er dan geen data afgaat van het simkaartje voor internet? Ik weet niet of ik het allemaal goed omschrijf maar ik geloof wel dat men begrijpt wat ik bedoel.

Altijsd snelle en correcte leveringen

Goed bereik van de simkaarten, en goede prijs prestatie verhouding. En nbiet te vergeten, snelle levering en service

Vlotte levering.

Bereikbaar voor probleemmelding.

super goed en snel

lekker snel en goed advies .

Sim kreeg geen verbinding in Marokko

Apparaat aangeschaft om buiten Europa te gebruiken. Net terug uit Marokko; apparaat heeft in 6 dagen niet één keer verbinding met mobiele netwerk weten te maken. Miskoop dus

Helemaal volgens het boekje

We hebben een SIM Europa besteld. De bestelling & levering verliep helemaal volgens het boekje. De ingebruikname van de SIM verliep ook vlot, er zat een duidelijke handleiding bij. We hebben de SIM nu 2 weken in huis, dus hoe het gebruik op langere termijn is kunnen we niet zeggen. Vandaar niet de allerhoogste score.

Werkt goed en is de enige data Sim die niet verloopt

Kaarten worden snel toegestuurd. Opladen gaat eenvoudig.

Te duur voor de data

Te duur voor de data.