Duidelijk, snel en betrouwbaar

Duidelijke website, sim-kaart volgende dag ontvangen. Makkelijk te activeren

Werkt goed in gps tracker

In China een gps-tracker gekocht voor mijn auto en daar dit Europa kaartje in gezet. Goedkoopst oplossing omdat data een jaar geldig is.

Werkt uitstekend tijdens testen in Nederland

Werkt uitstekend tijdens testen in Nederland, in Frankrijk moet ik nog proberen. Makkelijke set-up.

Werkt uitstekend.

Moet voor het buitenland ingesteld worden, echter niet lastig om te uit te voeren. Een kind kan de was doen !

Werkt, twee stuks

Ik had een abbo voor alleen data bij Vodafone. Die konden me een tweede simkaart leveren, dan had ik aan één abbo genoeg. Eerst bleek de tweede sim niet tot leven te wekken, na twee weken werkte het plotseling. Na een klacht kreeg ik € 15 terug van € 30. Nog geen twee maanden later : simkaart dood. Dus geen verkeersinfo [sim voor satnav auto] midden in Duitsland. Gebeld, kreeg stupide antwoord. Hele abbo opgezegd. Betaalde eerst € 240 per jaar voor 12Gb. Dat kost me nu €80 !! Leuke besparing, en ze werkten allebei direct ! Dikke vinger voor Vodafone !!

Was eerst een beetje boos, maar dat is helemaal goedgemaakt!

Huawei Mifi werd voorgesteld als 'erg simpel' te installeren. Dat bleek iets anders uit te pakken en op een mail met vragen op vrijdagavond 20-06-20 om 20:20u werd niet gereageerd - OK, kan gebeuren - maar pas vandaag reageren, 24-06-20, is wel wat aan de late kant. Gelukkig waren de mensen aan de telefoon bereikbaar en geduldig en uiteindelijk is het probleem verholpen.

Gewoon goed

We gebruiken deze SIM kaart in onze 'reis tablet' voor navigatie en campeer apps en vakantie planning. SIM doet gewoon wat deze moet doen - data.

Werk goed

Ben te vrede en goede klantenservice word netjes geholpen

clientomgeving kan ietsje beter

Simkaart besteld en betaald en keurig na één dag in de bus. Op de envelop staat duidelijk simkaart.net, dan weet iedereen meteen wat erin zit. Mja. Acount aanmaken bij keepgo is duidelijk. Info over de internet instellingen is makkelijk te vinden. Instellen van de 4g modem en ook verbinding met internet maken ging heel eenvoudig en snel. Jammer is dat je voor het opwaarderen van je tegoed naar een ander dashboard moet, met een heel andere look and feel als je gebruikersomgeving. Ook moet je daar telkens opnieuw je 8 cijferige code van je SIM invoeren. Ik had liever gezien dat ik dat vanuit mijn account/ gebruikersomgeving kon regelen zonder steeds die code erbij te hoeven zoeken.

bestelling de volgende dag in huis

Date sim kaart voor Europa besteld, deze had ik snel in huis. Bestellen gemakkelijk via de website. Eerst problemen met activeren van de kaart. Helpdesk reageerde binnen een half uur op mijn vraag.

perfect

super snelle levering, alles liep correct

De volgende dag geleverd, activering was snel gedaan. Voor alle mensen die maar één ster geven (hieronder) je moet Roaming aan zetten, voor activering. De SIM is van het Spaanse Telefonica. Voor de kosten en de betalingen maakt dat niet uit, de afhandeling gebeurt verder helemaal in Nederland. Ik ben er blij mee!

Zeer snel en correct

Kloten service

Na 2 weken nog niks van Julie gehoord of gezien dus geen ster

goed en corect

Een vraag gesteld , en goed antwoord gekregen, heel correct,dank u wel voor de servies

Snelle levering.

Life-time prepaid data simkaart. Internet in Nederland goed via KPN. Mooi voor als je even niet over WiFi beschikt. Gebruik buiten NL nog niet kunnen testen.

prima sim voor in travelrouter .

Een van de weinige datasims zonder beltegoed die ook nog een behoorlijke periode geldig blijft. Nederlandse servicedesk is ook hulpvaardig.

slecht

heb deze gekocht voor in de wagen maar krijg het niet aan de praat. een duidelijke handleiding zou fijn zijn ,verloren geld!

Slordige boel

Door de slordige en foute begeleidende info was het zeer moeilijk om de verbinding te realiseren. Ook de helpdesk via chat bracht geen verlossing. uiteindelijk toch de verbinding tot stand kunnen brengen. Nu werkt het prima... Bij de commentaren zijn er regelmatig opmerkingen over de installatie maar keepgo trekt zich daar niet veel van aan. Wereldwijd wifi ook niet. Een kleine Nederlands talige correcte begeleiding zou veel ellende vermijden.

Geen idee!

Ik heb nog steeds niets binnen. Ik kan daarom nog geen beoordeling geven.

Super service!

Deskundig, heel klantvriendelijk, en snelle service. Top, mijn complimenten.

Snelle levering, top product.

Snelle levering, top product.

Top product

Werkt prima waarvoor dank

Wereldwijd WiFi prima, product waardeloos.

Op de levering door Wereldwijd WiFi geen enkele kritiek. Alleen moeten ze geen Keepgo meer verkopen dan wel wat kritischer zijn. Heb een Keepgo card gekocht die in New York maar 2G ontvangst geeft. Voor USA totaal waardeloos. Uiteindelijk maar een lokale simcard gekocht, die werkt uitstekend. Wereldwijd WiFi zou wat duidelijker kunnen aangeven waar Keepgo redelijk werkt en waar niet.