Was eerst een beetje boos, maar dat is helemaal goedgemaakt!

Huawei Mifi werd voorgesteld als 'erg simpel' te installeren. Dat bleek iets anders uit te pakken en op een mail met vragen op vrijdagavond 20-06-20 om 20:20u werd niet gereageerd - OK, kan gebeuren - maar pas vandaag reageren, 24-06-20, is wel wat aan de late kant. Gelukkig waren de mensen aan de telefoon bereikbaar en geduldig en uiteindelijk is het probleem verholpen.

Gewoon goed

We gebruiken deze SIM kaart in onze 'reis tablet' voor navigatie en campeer apps en vakantie planning. SIM doet gewoon wat deze moet doen - data.

Werk goed

Ben te vrede en goede klantenservice word netjes geholpen

clientomgeving kan ietsje beter

Simkaart besteld en betaald en keurig na één dag in de bus. Op de envelop staat duidelijk simkaart.net, dan weet iedereen meteen wat erin zit. Mja. Acount aanmaken bij keepgo is duidelijk. Info over de internet instellingen is makkelijk te vinden. Instellen van de 4g modem en ook verbinding met internet maken ging heel eenvoudig en snel. Jammer is dat je voor het opwaarderen van je tegoed naar een ander dashboard moet, met een heel andere look and feel als je gebruikersomgeving. Ook moet je daar telkens opnieuw je 8 cijferige code van je SIM invoeren. Ik had liever gezien dat ik dat vanuit mijn account/ gebruikersomgeving kon regelen zonder steeds die code erbij te hoeven zoeken.

bestelling de volgende dag in huis

Date sim kaart voor Europa besteld, deze had ik snel in huis. Bestellen gemakkelijk via de website. Eerst problemen met activeren van de kaart. Helpdesk reageerde binnen een half uur op mijn vraag.

perfect

super snelle levering, alles liep correct

De volgende dag geleverd, activering was snel gedaan. Voor alle mensen die maar één ster geven (hieronder) je moet Roaming aan zetten, voor activering. De SIM is van het Spaanse Telefonica. Voor de kosten en de betalingen maakt dat niet uit, de afhandeling gebeurt verder helemaal in Nederland. Ik ben er blij mee!

Zeer snel en correct

Kloten service

Na 2 weken nog niks van Julie gehoord of gezien dus geen ster

goed en corect

Een vraag gesteld , en goed antwoord gekregen, heel correct,dank u wel voor de servies

Snelle levering.

Life-time prepaid data simkaart. Internet in Nederland goed via KPN. Mooi voor als je even niet over WiFi beschikt. Gebruik buiten NL nog niet kunnen testen.

prima sim voor in travelrouter .

Een van de weinige datasims zonder beltegoed die ook nog een behoorlijke periode geldig blijft. Nederlandse servicedesk is ook hulpvaardig.

slecht

heb deze gekocht voor in de wagen maar krijg het niet aan de praat. een duidelijke handleiding zou fijn zijn ,verloren geld!

Slordige boel

Door de slordige en foute begeleidende info was het zeer moeilijk om de verbinding te realiseren. Ook de helpdesk via chat bracht geen verlossing. uiteindelijk toch de verbinding tot stand kunnen brengen. Nu werkt het prima... Bij de commentaren zijn er regelmatig opmerkingen over de installatie maar keepgo trekt zich daar niet veel van aan. Wereldwijd wifi ook niet. Een kleine Nederlands talige correcte begeleiding zou veel ellende vermijden.

Geen idee!

Ik heb nog steeds niets binnen. Ik kan daarom nog geen beoordeling geven.

Super service!

Deskundig, heel klantvriendelijk, en snelle service. Top, mijn complimenten.

Snelle levering, top product.

Snelle levering, top product.

Top product

Werkt prima waarvoor dank

Wereldwijd WiFi prima, product waardeloos.

Op de levering door Wereldwijd WiFi geen enkele kritiek. Alleen moeten ze geen Keepgo meer verkopen dan wel wat kritischer zijn. Heb een Keepgo card gekocht die in New York maar 2G ontvangst geeft. Voor USA totaal waardeloos. Uiteindelijk maar een lokale simcard gekocht, die werkt uitstekend. Wereldwijd WiFi zou wat duidelijker kunnen aangeven waar Keepgo redelijk werkt en waar niet.

Snel in huis en werkt perfect

Aangeschaft om de mogelijkheid tot pinbetalingen te bieden aan de bezoekers van onze toneelvereniging. Werkt perfect!

een gebruiksaanwijzing zou makkelijk zijn tot nu toe niog niet kunnen gebruiken

een gebruiksaanwijzing zou makkelijk zijn tot nu toe niog niet kunnen gebruiken

Bijgeleverde handleiding heel karig

Moet de Alcatel nog testen in het buitenland maar de installatie was geen lachertje. Het paswoord aan de binnenkant werd niet aanvaard voor de Wi-Fi verbinding. Dan maar met de pc geconnecteerd om zo het paswoord te resetten. Had handig geweest om daar ook een woordje uitleg over te krijgen. Nadien kon ik verbinding maken maar geen dataverkeer. De filmpjes op de site zijn knap maar spijtig genoeg geen gevonden voor de Alcatel. Dankzij Google is het dan toch nog in orde gekomen. Kan beter allemaal.

keurig op tijd binnen

ik maak gebruik van 2 sim kaarten EUR en WERELD die ik omwissel in de mifi router. eerste indruk is prima! (het keepgo virtuele systeem werkte slecht, maar deze werd keurig kostenloos omgeruild voor een huawei)

Werkt goed, soms wat traag.

Kaart werkt goed. Soms duurt het even voordat er er een wifi signaal is. Maar als de signaal er eenmaal is werkt het snel. Goed product naar mijn mening, het feit dat het soms wat langer duurt voordat het wifi signaal er is kan veel andere oorzaken hebben.