simpel en snel

wij hadden een tijdelijke internet verbinding nodig omdat het plaatsen en regelen van vaste aansluiting langer duurde dan verwacht. online snel een modem kunnen regelen en werd ook snel geleverd, met d ehandige handleiding erbij konden we dat snel koppelen en wij waren online. verlenging verliep ook erg snel en makkelijk, een mailtje was voldoende.

Goede en snelle service!

Duidelijke hulp en uitleg snelle levering

Werkt Super!

Wij werken met meerdere personen op het zelfde netwerkt, internet is snel en weinig tot geen storing!

Leveren snel, SIM kaart werkt meteen en inderdaad onbeperkt internet. Ook een zeer flexiebele en bereikbare leverancier.

Tevreden!

Ons reguliere internet van KPN was al weken offline en even wi-fi.nl had de oplossing voor ons. Snel geleverd zoals afgesproken en de service was ook prima!

Goede service, goed alternatief als glasvezel geen optie is

Zie bovenstaand

Doet precies wat je ervan mag verwachten

Product werd snel geregeld en aftersales is ook goed voor elkaar. Ze zijn flexibel en denken graag met je mee.

Eenvoudig internet overal

Makkelijke manier om overal toegang tot het internet te hebben. Ook in de vakantie op een verre plek werken, internetten en naar je favoriete streamingsdiensten kijken

Top bedrijf en mega snel internet voor een mooie prijs!

In deze tijd wil je niet anders

Geweldige en snelle service! Lekker overzichtelijk!

Geweldige en snelle service! Lekker overzichtelijk!

Alleen stekker in het stopcontact en gaan!

Ten eerste heb ik eerst gebeld met wat vragen. Ik kreeg een vriendelijke medewerker aan de telefoon. Daarna was het snel geregeld. De router op tijd in huis. En het gebruik is super makkelijk. Echt een aanrader.

Wij zijn onlangs verhuisd naar het buitengebied waar geen glasvezel en kabel ligt. Even wifi is een hartstikke goed alternatief. Direct na aanmelding via de post de router ontvangen en kunnen aansluiten. Onze 2 kinderen kunnen gelijktijdig op de PS gamen en wij kunnen TV kijken. Slechts 1 x in 4 weken tijd hebben we iets van een tragere verbinding kunnen merken. Dus echt een aanrader.

Goed en persoonlijk geholpen

IK heb op korte termijn, de juiste technische oplossing geleverd gekregen.

Doet wat het beloofd.

De verbinding zelf is erg goed. Het was alleen een beetje gecompliceerd om contact op te nemen omdat Ziggo gebruik maakte van dit bedrijf als third party. Contact moest dus via Ziggo was alles wat vertraagde en moeilijker maakte. Over dit bedrijf opzich dus niks aan te merken. Erg simpel te installeren en terug te sturen.

Snel en duidelijk

Evenwifi reageert snel en de levering was mooi op tijd.

Fantastisch handige tussenoplossing

Ik gebruik nu zo'n 2 maanden een 4G router van evenwifi vanwege gedoe met de glasvezelaansluiting. Super handig. Zet 'm neer, zet 'm aan, verbinden maar en klaar is Kees. Goede verbinding, snel genoeg om thuis te werken en online te gamen. Downloaden/updaten duurt wel wat langer

Gemakkelijk en goed werkend.

Gemakkelijk en goed werkend.

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle wifi

Heb geen problemen gehad met verbinding heb meestal snellere wifi dan bij mensen thuis.

Prima tijdelijke oplissing

Aansluiten is makkelijk. Werkt allemaal prima. Maandelijkse kosten vindt ik aardig hoog. Maar als je tijdelijk niets anders kunt is dit de oplossing.

Snel en makkelijk

Je hebt de volgende dag al je modem en het beëindigen werkt makkelijk en snel.

Werkt goed

Toppie!

Prima! :-)

Snel besteld en snel inhuis en sofar doet het wat er is beloofd. we gebruiken de sim(s) in Aviwest video apparatuur en het werkt prima. Wij als Yourside Broadcast Assistance Zijn Happy :-)

Super eenvoudig en snel internet

Online alles geregeld zonder problemen en de volgende dag in huis.

Ik had deze zomer een 4g sim gehuurd voor 6 weken campervakantie in Europa. Sim was prima op tijd geleverd. In het buitenland had ik in eerste instantie problemen met instellen van de APN, echter ik ben snel en vakundig geholpen. Verder goed internet gehad tijdens de reis.