niet gelukt

de modem stond nog ingesteld op de vorige gebruiker en daarom kan de modem pas een dag later in gebruik genomen worden. Als dat in orde is zou ik het zeker aanbevelen Jachthaven van Wijk.nl, Woubrugge

Helaas geen ervaring met de tijdelijke WiFi

De dag dat het tijdelijk abonnement zou eindigen kwam de modem pas binnen. Tussendoor nog vele telefoontjes gepleegd. Eerste instantie na betaling was men vergeten de bestelling door te zetten en vervolgens heeft het nog 7 dagen geduurd voordat de modem geleverd werd. Wij hebben niet van een tijdelijke wifi kunnen genieten en dat was een flinke domper tijdens de verhuizing. Heel erg jammer!

Hi Mohammed, Dank voor je enthousiaste review. Dit helpt enorm bij het verbeteren van onze service. Ik heb de case er even bijgepakt en zie dat we het bedrag volledig terug gestort hebben. De levertijden in deze periode zijn inderdaad langer geweest dan beloofd. We zijn afhankelijk van de diensten van PostNL, maar hebben er van geleerd. Inmiddels werken wij met meerdere koeriersbedrijven, om zo de druk te kunnen verspreiden. Mocht je in de toekomst gebruik willen maken van onze diensten?, bel dan even met onze klantenservice. Dan kijken we samen naar de best mogelijk beschikbare service. Met vriendelijke groet, Support team.

In 1 woord Perfect!

Echt een mooi systeem wat in mijn geval prima werkt! Zeker een aanbeveling!

nooit meer slecht internet

Ook op vakantie willen we graag allemaal goed internet. En na de laatste vakantie met een krakkemikkig Wifi waren we er klaar mee. Internet is gewoon onmisbaar. Met de oplossing van Evenwifi hadden we de eerstvolgende vakantie perfect Wifi voor iedereen.

Gemakkelijk en het werkt

Als je even zonder zit is Even WIFI een prima oplossing. Fijn dat dit kan.

Prima levertijd, verwarrende factuur

Service werkte goed, helemaal tevreden mee. Wel gek dat ik een reminder kreeg van een openstaande betaling terwijl ik zelf had betaald en mijn borg nog terug moest krijgen. Dit was wel weer goed opgelost nadat ik een belletje pleegde.

Great back up option!

I used EvenWifi’s 4g router and service for 2 months a cable issue broke my Ziggo connection. It was a lifesaver! It supported 2 people working from home and worked well with streaming services (Netflix, etc). Connectivity was about 75 mbps down and 10 up - better than what I would have gotten with ADSL in my area. Even if it’s slower that a cable or fiber package it can work well when neither are available.

Handig maar traag

Super snelle service alleen is het internet wat zwak

Super tevreden 5 sterren

Gezien omstandigheden kon ik geen vast internet krijgen op mijn huidige adres. Even wifi is het alternatief! Ik werk veel thuis en moet kunnen vertrouwen op een goede verbinding 24/7.. evenwifi werkt perfect!

Doet wat 't moet doen plus goede service

5G kastje besteld en het was in een dag binnen. Kastje aangesloten en 't werkte meteen en nog steeds goed. Een keer wat downtime gehad en daarover gebeld, meteen uitstekend te woord gestaan en het probleem samen opgelost. Kortom: een aanrader

Goed advies, prettig telefoongesprek en een super verbinding ter plaatse

uitstekend! Goede kennis over wat mogelijk is.

Ik had een sim kaart van T-Mobile, zelf bedacht en bezorgd voor mijn vakantie huis. Werkte alleen sporadisch. Nadat met evenwifi gesproken had heb ik een modem en simkaart van vodafone gehuurd voor de omgeving waar ik zat. Ze konden bepalen dat deze het beste zou werken. Hierdoor kon ik met mijn bedrijf in Amerika zonder problemen over de internet in verbinding blijven. Bedankt voor de service!

Goeie service, snelle levering

Prima dienstverlening, voor als je even omhoog zit en snel over internet met beschikken. Super makkelijke installatie. Enige nadeel van de dienstverlening vind ik, dat je nooit een factuur krijgt. Daar moet je iedere keer om vragen en dat zou toch een stuk makkelijker moeten kunnen.

Geheel volgens afspraak

Goed internet, snelle levering, makkelijk verlengen. Enige minpuntje is dat als je het toch minder lang nodig hebt dan je eerst dacht je geen geld terug krijgt voor de dagen dat je het niet hebt gebruikt.

Prima oplossing

EvenWifi is tot nu toe ingezet bij bedrijven die in afwachting zijn van een aansluiting. Product werkt goed, alleen verlengen en facturatie zou verbeterd kunnen worden voor de zakelijk markt.

Prima oplossing voor mobiel internet, groot verbruik.

Goede service bij in gebruik name SIM kaart icm bestaande router

Super top!!!

EvenWifi aangeschaft, na 2 maanden bleek een ander abonnement toch beter bij mij te passen, geen probleem kosteloos omgezet binnen 1 werkdag! Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen! Het aangeboden onbeperkt internet is ook echt onbeperkt zonder Sms'jes dat er weer een gig bij moet! Echt super!!

Fijn product en topservice

Nette oplossing van een probleem met abonnement. Geen gedoe gewoon top opgelost, waarvoor dank. Zou het zo weer aanschaffen

gerichte service en deskundigheid

een zeer behulpzame en daadkrachtige klantbeleving. de volgende dag (na bestellen) had ik de spullen in huis en toen bleek dat het onvoldoende werkte op mijn nieuwe adres werd direct een ander apparaat gestuurd. dat is service

Perfecte mobiele internet oplossing

Ik heb 2 wisselende werkplekken waar ik werk en tv kijk. Met deze oplossing heb ik totaal geen problemen met werken (webdevelopment) en tv kijken.

Simkaart in Frankrijk, alles werkte top

Top geen downtijd

Heel fijn om overal mee te kunnen werken. Klein kantoor van 6 maakt hier makkelijk gebruik van.

stabiele oplossing voor locaties zonder draad netwerk

Ik ben positief over de 4G oplossing op de locatie zonder bedraad netwerk. Wel moet ik bekennen dat het draadloze netwerk minder snel is dan een bedraad systeem, maar het heeft ons prima geholpen.

Werkt vaker niet dan wel

Kreeg van EvenWifi in opdracht van KPN een tijdelijke wifi hotspot om te gebruiken totdat mijn glasvezel aangelegd was. Verzending is snel, maar het functioneert bijna niet; internet stopt vaak met werken en is bovendien super traag. Werkt zeer onprettig als je internet nodig hebt om te werken, in zo'n situatie kun je er beter voor kiezen om een tijdelijke SIM met oneindig data te gebruiken als hotspot

Super abonnement

Doen wat ze beloven. Waar voor je geld.