Niet onbeperkt

Na bestellen van pakket er achter dat het niet zo onbeperkt is als ik eerste dacht. “Geachte klant, U ontvangt deze email omdat u bij ons een abonnement hebt voor onbeperkt 4G. Een van de voorwaarden voor het gebruik van dit product is dat u het netwerk van onze provider T-Mobile Nederland niet mag overbelasten. Overbelasting kan ontstaan als u in korte tijd heel veel data gebruikt, of als u over een langere periode constant meer gebruikt dan het netwerk aan kan. Andere gebruikers hebben daardoor een slechtere 4G-verbinding, en dat willen we voorkomen. Als vuistregel kunt u aanhouden dat u gemiddeld per dag maximaal 25GB mag gebruiken. Wij hebben bericht gekregen van T-Mobile dat uw recente dataverbruik overbelasting veroorzaakt. verzoeken u om direct actie te ondernemen en de oorzaak van het te hoge verbruik te achterhalen. Doe dit zo snel mogelijk, anders loopt u de kans op een 2e waarschuwing en daarna mogelijks zelf blokkade vanuit T-Mobile. Dat willen we natuurlijk graag voortkomen” Ben je op zoek naar 4g alternatief voor thuis, zoek dan vooral verder want deze partij is duurder als tmobile 4g voor thuis maar ook minder onbeperkt.

Toch niet onbeperkt

Reclame maken met echt geen FUP.. leugens dus. We hadden binnen 2 weken een mail over 30GB per dag Max. Wel nette service!

Geweldig.

Vandaag besteld, vandaag in huis.

Onbeperkt is niet onbeperkt

Toen ik het product afnam werd er geadverteerd met "Onbeperkt, zonder kleine lettertjes" maar helaas is dat gedurende de overeenkomst aangepast en is onbeperkt ongeveer 500GB. Gelukkig hoef je niet elke paar gigabytes je bundel te heractiveren zoals dat bij andere providers wel het geval is. De vraag is echter of dit de meerprijs waard is. Het verkrijgen van de SIM kaart (ik had SIM only) is enorm eenvoudig en snel. De ondersteuning die je van Even Wifi krijgt is ook snel en accuraat.

Vlotte levering, direct online en makkelijk verlengen, top!

Vlotte levering, direct online en makkelijk verlengen, top!

Top wifi

Goede voorlichting. En goede ervaring met 2 studerende kinderen in een tijdelijke woning WiFi nodig. Makkelijk aansluiten, en klaar weer terug sturen. Top

Echt geweldige service

Router kon 2 uur na mijn telefoontje al opgehaald worden en verbinding was erg goed. Snelle service en alles overzichtelijk en duidelijk via de mail

Echt onbeperkt internet, iets wat weinig (of zelfs geen) andere provider kan zeggen.

snelle service en goede verbinding

Snelle service, zowel met opsturen als reacties op vragen. Goede verbinding en makkelijk te installeren en te verlengen.

Kwalitatief goed product en professionele ondersteuning.

Zeer tevreden over product maar ook zeker over de professionele support.

Handig, maar...

Zeer eenvoudig te installeren / op te starten De Wifi is redelijk traag Het bereik van het Wifi kastje is erg beperkt, enkele meters slechts Het ophogen van de data lukte pas na een extra email naar beheerder Toch vrij duur voor de geleverde kwaliteit

Super!!!

Heb bij onze overstap naar andere provider dit aangeboden gekregen van de breedbeeldwinkel ter overbrugging, niet nodig gehad , maar wat een geweldige service!!

Efficient

Klantgericht en efficient.

Geweldige service.

Wij als firma uit belgie, zijn super blij met deze producten. Nu werkzaam in nederland voor 2 maanden, en internet via mijn gsm is verschrikkelijk duur via mijn provider proximus. Ik hoorde van jullie via een collega uit nederland, gelijk besteld en ermee aan de slag.

Fantastisch bedrijf

Na bestelling van de data simkaart bleek mijn mifi router gelockt te zijn. Gelijk door Sean Vermeulen , een oplossing aangedragen om een nieuwe router te bestellen. gelijk besteld en de volgende dag geleverd . Helemaal oke Nieuwe router met data simkaart.

Pluspunten

Zeer correcte afspraken, toezeggingen en leveringen.

Pluspunten

Zeer snelle actie, 4g apparatuur kon 1 uur later configureert opgehaald worden. Dit ivm een storing op een glasvezel verbinding.

Pluspunten

Altijd bereid om iets voor jou te betekenen Ze doen nergens moeilijk over Gewoon een top bedrijf

WE hebben uw Wifi gebruikt in Cromvoirt ( buj Vught) Het bereik was echter niet best , ging maar net

Pluspunten

Keuring op tijd geleverd en wifi heeft uitstekend werk gedaan.

Pluspunten

Goede service. Goed contact. Niet moeilijk. Denken mee.

Pluspunten

Kreeg mijn simkaart niet goed geinstalleerd en mocht de apparatuur met simkaart opsturen. Alles prima werkend weer teruggestuurd gekregen.. Met dank!!

Pluspunten

Een geweldige service...

Zou niets weten.Ben supertevreden