Mooi

Mooi

Fijne manier van oefenen

Fijne manier om je theorie te oefenen en een overzicht te krijgen waar je nog aandacht aan moet besteden adhv de foutenbank.

Heel goede examens ik leer er veel van.

Ik heb veel van de examens gemaakt, ik maak veel fouten maar daar leer ik elke keer weer van.

Kut

Slecht

Goede voorbereiding op het theorie-examen!

De oefenexamens van Theorie-leren.nl zijn een goede voorbereiding op het theorie-examen. Veel diverse vragen, waardoor je op je examen niet verrast wordt!

Ziet er heel anders uit dan het examen

Gewoon heel slecht

Goed, maar sommige vragen zijn ‘random’.

Goede ervaring, duidelijke en ik meen realistische vragen. Ik zet echter mijn vraagtekens bij sommige vragen (over spoilers en bullbars bijvoorbeeld) die gesteld worden. Deze vragen worden gesteld, maar komen in de papieren literatuur niet terug. Dat is vreemd. Waarom worden er immers vragen gesteld die niet worden behandeld? Voor de rest zijn de oefenexamens erg goed. De plaatjes van de gevaarherkenning mogen echter ook inmiddels wel vernieuwd worden. Soms gaan we 30 jaar terug in de tijd!

Súper Goed

Ik heb mijn autotheorie goedgekeurd

prettig

fijne en gevarieerde vragen

Goed maar weinig variatie in de vragen

Ik heb alleen de oefenexamens gebruikt. Die waren redelijk goed en ik heb wel het idee dat het me heeft geholpen met voorbereiden voor het echte examen, maar na 5 of 6 van die oefenexamens merk je wel echt dat er maar een kleine groep vragen is waar ze uit samengesteld worden. Dan kom je telkens dezelfde vragen tegen en begin je je wel af te vragen of je nou de theorie, of die specefieke examenvragen aan het oefenen bent.

De system is makkelijk en genstige

De uitlegen voor oefenen is super!

Niet heel transparant.

Ik vind de gevarenherkenning in de oefen examens niet goed overeen komen met die van het CBR, de logica komt niet goed overeen. In de oefen examens van Theorie-Leren had ik her constant tussen de 9 en 12 fout, bij het echte examen had ik er maar 3. Waarschijnlijk komt dit omdat de foto's van Theorie-leren.nl vaak van zeer slechte kwaliteit zijn. (Wazig, onduidelijk) en die van het CBR niet. Ik ben alsnog in 1 keer geslaagd, dus ik kan de methode wel aanbevelen. Wat ik kwalijk vindt is het gebrek aan transparantie rondom de slagingsgarantie, je moet diep in de voorwaarden graven om erachter te komen dat je alleen garantie hebt als je minimaal 20 oefen examens hebt gedaan waarvan je voor 5 moet slagen in een rij, in 1 sessie. Met een gemiddelde van 20 minuten per sessie verwachten ze dus dat je aan een stuk door 100 minuten examens moet maken zonder te zakken! Dus 1 herkansing en je begint weer bij 0. Als je hierin een pause wil, kost dit je tijd waarvoor je hebt betaald. Want je mag de sessie niet verlaten volgens de voorwaarden dus de klok tikt door. Dit staat bijna nergens duidelijk aangegeven, je moet echt zoeken voor deze informatie. Als ik niet in 1 keer was geslaagd had theorie-leren.nl een veel lagere scoren gekregen hiervoor. Ik raad theorie-leren.nl aan, maar het garantie pakket niet.

Snel en accuraat!

De levering van de bestelde boeken is elke keer weer snel en accuraat!

Fijn om te leren

Fijn dat je meteen kan zien wat ik fout heb gedaan. En de examen opnieuw kan doen.

Duidelijk

Duidelijke uitleg en makkelijke trucjes om te leren.

goed en voordelig

Het lijkt mij prima. hier een daar nog wel een verwarrende vraag maar ja zo heeft het CBR het ook graag. Goede en sherpe prijs!

Ik ben er blij mee

Goed!

Makkelijk leren

Het is eenvoudig en makkelijk onder de knie te krijgen. Fijne uitleg.

Oefen examens

Het was makkelijk te bestellen en een leuke actie qua prijs. Tijd zal het leren of het zal helpen met slagen; over een paar dagen mijn theorie. Maar ik heb van veel mensen gehoord dat oefen examens echt heel fijn en handig zijn voor het leren en helpen met slagen. Ik ga duimen dat ik het donderdag haal!

Werkt uitstekend

Ik gebruik theorie-leren voor het maken van theorie-examens. Je kunt zelf kiezen welke examens je maakt en ziet vervolgens meteen wat je goed of fout hebt gedaan (met motivatie erbij). Dit werkt prima voor mij. Dus zeker een aanrader.

Superfijn!

Duidelijke, overzichtelijke site met fijn materiaal om te leren voor de diverse examens. Zeker aan te raden!!!

Mooi duidelijk studie materiaal, motiverend om door te gaan

Ik denk dat iedereen op zijn eigen manier leert, de lesboeken ( 3 modules, 3 lesboeken) en de proefexamens die je kan maken, helpt je om het diploma te halen. Bij de proefexamens staat indien gewenst een uitleg over de gestelde vraag ( ook een leer moment als je de vraag niet weet)

Redelijk

Oefen vragen zijn heel anders dan cbr examen. Verder goed oplost. Helaas wel gezakt.

Goede leerstof

Goed en makkelijk te leren.

examentraining

prima examentraining, let wel op dat als je een nieuw examen wilt starten dat je niet per ongeluk een eerder gemaakt examen nog een keer maakt, dat kost namelijk ook credits en je leert er niet veel extra van

De Dieze 22

5684 PT Best