ik ben een keer online geweest daarna kon ik er niet meer in komen

precies zoals het in die ene zin beschreven staat

Het is een goede leerzame site

Ik kan goed oefenen voor mijn theorie examen voor mijn auto via de oefen examens. Je kan na de toets het resultaat zien en ook je fouten bekijken dat is heel fijn. 1 nadeel ik vind het best duur als je bijv. 1x gezakt ben moet je weer betalen voor een examenpacket maar verder ben ik heel tevreden hoe het te werk gaat

Duidelijk

Tot nu toe is het ideaal om te leren. Ben benieuwd of ze slaagt.

goed en snel geregeld.

makkelijk te bereiken en afspraken gemaakt. verwezen naar de theorie en verder afgesproken hoe we de praktijk gaan opstarten.

Goed om te gebruiken tijdens het leren

Nieuwe wet geveins wordt wel gevraagd tijden RV3 ook andere manier van berekenen van gewicht wellicht handig om dit ook tijdens de casus mee te nemen.

Kort en bondig verwoord

Duidelijke uitleg, korte hoofdstukken. Theorie hoofdstukken kun je telkens opnieuw leren.

Duidelijk maar moeilijk omschreven

Ik vind dat de taal moeilijk is.jammer is geen Indonesië taal

geen online code gehad

ik heb geen code gehad die ik nodig heb voor school.

Goed maar sommige examens waren out-dated.

Sommige examens hadden de nieuwste regels en wetten er niet aangepast in staan wat tot verwarring brengt.

duidelijk en goed

Alles was duidelijk vermeld en overzichtelijk.

Te vaak op geweest met slechte uitslag

Slecht resultaat

voldoende

ik heb het pakket van 72 uur gekocht om te leren en te oefenen met de theorie. ik merkte dat er een paar foutjes zaten in de examens, dit was erg jammer. er kwam bijvoorbeeld in een examen twee keer dezelfde vraag. ook kwamen vragen terug in andere examens, maar dan met een ander antwoord, het was dan dus erg moeilijk om dan in te zien wat nou juist was. deze voorbeelden gaan over vragen van gevaarherkenning.

Fijne site om te oefenen voor theorie-examen!

Fijne site om oefenexamens te maken. Vooral de motivatie voor bepaalde antwoorden was fijn om te zien. Dat geeft meer inzicht in waarom je een vraag fout had. Verbeterpunt: site was af en toe traag met het laden van foto's, terwijl wel de tijd al doorliep. Daarnaast vond ik de oefenexamens moeilijker dan het echte examen. Voor de oefenexamens was ik ong. de helft van de tijd gezakt, terwijl ik voor het echte examen ben geslaagd. (Andere kant is wel dat je het dan wel beter leert..)

VekaWORST more suitable

DO NOT WASTE MONEY THIS BOOK. I did and I regret every cent of it. - The book has at maximum half of the information you need for the exam. You have to practice online in order to pass. - Online platform is buggy. Once it did not store my answers and thus wasted my time, that I paid for. - Their policy is discriminative towards English speakers. For Dutch speakers, they have flexible packages and rates (e.g. 5 exams for 7 euros) but as an English speaker you have to pay at least 20eur for hourly-packages. - It is not possible to switch online tool to English unless you purchased English package. - Their support works from Mon-Fri, 8:30 to 17:00. If you have a problem any other time and you are short on time, you are screwed. Competitors have much more than that, for much cheaper prices!!! Including support 7 days a week, much better support of English-speaking customers.

Goede uitleg bij de foute vragen

Goede voorbereiding

Goede voorbereiding op examen

Super handig!

Het is een super handige manier om je theorie makkelijk te leren. Er stonden helaas een paar spellingsfouten in maar daar kun je wel doorheen kijken. Super handig om ook te weten wat er op de toets zelf gaat komen.

blij

ik ben blij met theorie les noog bedankt

Was goede idee van jullie.

Ik heb bij jullie theorie oefenen examen besteld, toen over paar minuten kon ik niet open maken. Dus bijna voor niks geld uitbetaald.

Mijn ervaring is een hele goede dienstverlening en ook snelle levering. Ook werd mijn vraag snel beantwoord per mail. Kortom perfect.

Duidelijke site en snelle levering

Fantastische opleiding ! In 1 keer geslaagd !

Eerst heel goed het boek gelezen . Daarna alle oefenvragen en toen alle 25 examens gemaakt ! Toen van de foutenbank alle fouten overnieuw en de gezakte examens ook nogmaals tot er geen fout meer was ! Heb de tijd 2 keer opgewaardeerd maar dat was het dubbel en dwars waard !

Gebruiksvriendelijk, goed voorbereid op het theorie examen.

Het theorieboek was ietwat veel en kan overzichtelijker worden vormgegeven, de samenvatting iets uitgebreider. Een aantal antwoorden op (oefen)examenvragen stonden niet in het theorieboek. De website met de (oefen)examens is overzichtelijk vormgegeven en bood een goede voorbereiding op het examen.

Perfecte voorbereiding op het echte examen!

De oefenexamens hebben mij een goed beeld gegeven hoe het echte examen eruit komt te zien en wat me te wachten stond. Ik heb 5 examens gekocht voor 7.50 en het is zeker de prijs waard. Duidelijke site en makkelijk in de omgang. Niks te klagen, en ik ben geslaagd dus dankjewel theorie - leren. nl haha

Goed en snel

Goede kwaliteit mooi formaat. Extreem snelle levering. Goed kwaliteit van de levering