Duidelijk, reëel

Je ziet duidelijk welk pakket, wat je nog over hebt qua tijd en ook dat je alleen de foute vragen kunt herhalen. Perfect.

goed verpakt en snel verzonden

Het boek wat ik bestelde werdt de dag erna al bezorgt en is heel goed verpakt!

geslaagd, dankzij Theorie-leren.nl

jullie vragen waren heel duidelijk en motivaties heel behulpzaam. ik heb de 5 uur online examentraining auto gevolgd en het heeft me heel veel geholpen zonder was ik zeker niet geslaagd. had alleen 5 fouten :) op het examen . Theorie-leren.nl BEDANKT!

Ik ben geslaagd

Ik heb het pakket gekocht voor 33,50. Daarbij zaten 14 hoofdstukken waarmee je voor 3 maanden kunt leren en ook krijg je 5 uur die je kunt besteden aan het oefenen van examens. De hoofdstukken zijn leerzaam en daar ga je snel doorheen. Toch vind ik de stof niet compleet. Zo kom je er tijdens de oefenexamens achter dat je veel stof nog niet kent. Het vijf uur lang doen van oefenexamens heeft er vooral voor gezorgd dat ik geslaagd ben. Het oefenen daarmee is erg leerzaam en bereidt je goed voor op het examen. Nadeel: 5 uur is aan de krappe kant, vind ik zelf.

Leert makkelijk en duidelijke vragen.

Ik vond het gemakkelijk om te leren, ook de vragen waren duidelijk.

Netjes, snel en correct

mijn bestelling heb ik snel ontvangen. Er was helaas 1 probleem, maar dat is ook snel en correct opgelost. Nogmaals dank daarvoor.

Gebruiksvriendelijke site

Goede voorbereiding. Had het verkeerde pakket besteld. Kon het goede pakket bestellen en het andere bedrag werd meteen teruggestuurd. Super service. De cursus is duidelijk en het handige zijn de afsluitende vragen na elk hoofdstuk

Heb t gehaald

Duidelijk en overzichtelijke site

Heeft mij ontzettend goed geholpen

Beter dan het hele theorie boek doorlezen. Dit is voor mij en ik denk vele anderen de beste oplossing. Je weet precies waarvoor je moet leren en waar je nog extra aan moet werken. Top dit echt een aanrader

Helemaal top

Het pakket high speed pakket 5 uur online theorie les en dan nog 5 uur examens oefenen gedaan,, vanochtend naar het cbr geweest voor me examen, in 1x geslaagd met maar 1 fout. voor mij heeft het dus zeker gewerkt zal het iedereen aanbevelen. echter moet ik wel zeggen dat ik de lesboeken van VERJO heb gebruikt.

Super top!

door de speed theorie nog door te nemen in de laatste dagen ben ik zeker geslaagd!

distributie waardeloos

Ik vind dat de beperking van de beschikbaarheid van het E-learning pakket slecht. Ik moest zondagmiddag een nieuw pakket aanschaffen (€63,-) om me nog voor m'n examen van Maandag voor te kunnen bereiden omdat het oude pakket was verlopen. Zie dit systeem van distributie als een soort geldklopperij. Hoe makkelijk is het om de lessen tot het examen Beschikbaar te stellen.

Was ik hier maar eerder mee begonnen

Als ik had geweten dat je achteraf de vragen kunt checken (allemaal) zodat je kunt leren van je goede/foute antwoorden, was ik er veel eerder mee begonnen. Leren (en onthouden) doe je door meerdere keren te herhalen. Dat gaat super goed met deze 25 (!) verschillende examens. Top!

Relevant

Prima opzet, relevante examenvragen. Fijn om bij te houden welke vragen je nog fout maakt.

Matig

De reden voor zo weinig sterren is omdat, de tijd veel te kort is om te leren voor je theorie en nog je examen te oefenen. Je krijgt maar 3 uur om alles te leren, en in die 3 uur kan je maar een aantal examen oefenen of oefenvragen beantwoorden. Meer tijd voor alles is beter. Had liever ander pakket van ander concurrent kunnen kopen. Dat was een veel betere keuze dan geweest. Want daar heb je echt 21 examen om te oefenen en nog eens tijd voor de theorie. Je leest wel aardig goed door de stof, maar door tijdgebrek is het niet te doen.

Makkelijk te gebruiken

Erg lastige theorie examens waardoor je extra goed voorbereid bent

Super goed

Ik had een probleem en ze hielpen mij super goed

We hebben de bevestigingsmail met inlogcode nog niet ontvangen!

Graag bevestigingsmail zsm sturen van aankoop 10 examens online met inlogcode zodat ik kan oefenen

Erg goede informatie

Je leert er snel mee

Duidelijk boek, en vragen online. De vragen zijn moeilijker dan het examen ben dus geslaagd

In vergelijking met andere online theorie aanbieders is deze het beste. Geen verwarring of onduidelijke vragen

Alles goed ingericht en duidelijk uitgelegd

De hoofdstukken zijn kort maar duidelijk toegelicht. Passende oefenvragen ook nog eens. Over het algemeen heel tevreden met deze methode van zelfstandig studeren.

Super geholpen

Nadat het niet lukte Het product te starten, heeft de telefoniste mij helemaal stapsgewijs uitgelegd en hebben wij samen het probleem verholpen.