holistisch

Theorie-leren.nl is een super handige tool om te gebruiken voor het voorbereiding. De oefeningen zijn zeer holisistisch en reflectief van het praktijk.

Heel leerzaam.

De examens maak ik en daarna loop ik alle vragen nog een keer na. De fouten en twijfels leer ik zo sneller.

Vind het een fijn overzichtelijk programma. Alleen voor mijn gevoel soms wat onduidelijke vragen / antwoord mogelijkheden.

I got all the information I needed

I purchased the previous two articles, 1 and 2, and now I ordered the third, comprehensive and distinct questions

goede theorie, heeft me geholpen met oefenen en vervolgens het examen te behalen

ik had een goed overzicht met waar ik wat kon oefenen. er waren duidelijke verkeersituaties en hiermee weet je van alle situaties wat

Echt handig

Leuk boek en een prima ervaring met de online pakket. Een aanrader!

Goed genoeg, persoonlijk vind ik 5uur examen te weinig als basis!

Het basis pakket zou 10uur examen oefeningen moeten hebben nu werd ik haast wel gepushed om 15uur extra te kopen omdat het verschil tussenn 5 of 15 minimaal is plus dat ik geen risico wilde lopen (overigens NU wel geslaagd) ondanks ik 4april voor 1x zakte en daarvan alle vragen hier zag kreeg ik vandaag 22april werkelijk allemaal andere foto's en zelfs vragen en foto's die in geen enkele van de 50 examens stond die ook niet in de speed-therio terugkwamen dit baart me zorgen

Het is oke!

Heel fijn om op deze manier te leren. Het is makkelijk te volgen. Alleen bij sommige vragen is de redenering achter het antwoord wel verwarrend. Meer uitleg en een overzicht van de regels zou handig zijn.

Duidelijke uitleg wanneer je een vraag fout hebt

Bij de uitslag van je theorieexamen krijg een algemebe overzicht op de punten waarop je bent gezakt. Bij theorie-leren.nl krijg je bij elke foute antwoord een duidelijke uitleg over welk antwoord juist is en waarom. Zo leer ik van mijn fouten

Duidelijke examens

Bij mijn vorige examen (C1+code95) in 1 keer geslaagd. De oefen examen vragen kwamen goed overeen met de CBR vragen op het uiteindelijke examen.

zeer fijne en logisch.

ik vind het fijn dat de vragen die je fout hebt kunt bekijken en dat er een uitleg bij staat waarom je het fout hebt

Ik heb mijn motortheorieboek hier besteld en ik had het de volgende werkdag in huis. Ik kreeg netjes een track and trace en kon het pakketje volgen. Het was goed en degelijk verpakt en is perfect in mijn brievenbus beland. Dezelfde avond kon ik beginnen met het leren van mijn theorie.

Fijn programma en een fijne samenvatting

Theorieboek voor het autorijbewijs B besteld. De volgende dag had ik het al in huis. Super duidelijk boek met online oefenexamens.

Eenvoudig en goed

Fijne examens en goede uitleg van de antwoorden. Examens zijn divers. De omgeving is fijn. Helaas pech dat ik niet meteen de inlog heb ontvangen, maar dit is de eerstvolgende werkdag meteen opgelost door het team bij theorie-leren.nl met een vriendelijke mail.

Goede opzet om direct mee te slagen.

De opzet en inhoud is goed en biedt je de mogelijkheid veel examens te oefenen. De uitleg helpt om gaten in je kennis te dichten en was bij mij goed om in 1x te slagen voor motor theorie. Leren moet je zelf doen, maar hier heb je wel de juiste tools.

In één keer geslaagd!

Goede lesstof welke overeenkomt met het daadwerkelijke examen.

Fijne, makkelijke uitleg

Ik had de spoedtheorie aangeschaft, incl 5 uur examentraining. Module een keer goed doorgelopen, daarna avond voor mijn theorie examen nog een keer, heel snel. 5 uur examentraining gedaan. Hiermee heb ik mijn theorie in eerste keer gehaald. Grote aanrader. PS vragen in de spoedtheorie waren naar mijn mening wat moeilijker dan in de echte examen zelf, wat voordelig was! :)

Goede oefenexamens

Ik vindt de oefenexamens zeer handig en leer hier goed van doordat je kan zien waarom het antwoord juist of onjuist is.

5 staren, ik ben echt blij

Ik ben echt blij met deze cursus theorie van de auto. Alles is duidelijk en gemakkelijk te begrijpen. Ik denk dat ik, nadat ik de volledige cursus heb gevolgd, het examen met gemak zal halen. Hartelijk dank!!!

Zeer goed om hier theorie te gaan leren alles wordt goed uitgelegd met geluid kun je de gesproken stem horen en je kan ook de uitleg krijgen hoe de situatie is uitgelegd verder je kunt je foute antwoorden terug zien zo dat je weet wat je verkeerd heb gedaan en nog beter kan leren om je theorie te halen ik ben heel erg tevreden over theorie leren .nl en zou willen zeggen tegen de mensen die hun theorie willen halen om hier te gaan leren

Super service echt en aanrader

Ik voel me echt heel veilig op straten Ze leren het heel goed echt geweldig Top

Za dużo filozofii

Nauka powinna być prosciejsza i też w języku polskim

Tevredrn

Door een storing bliklt achteraf niet tijdig ontvangen. Snel gecorrigeerd! Dit was ik ook van jullie gewend. Bedankt!

Makkelijk en supersnel

Weinig over te zeggen: makkelijk besteld en zeer snel bezorgd.