Alles goed geleerd

Dankzij deze website, ik kon goed voorbereiden voor mijn theorie examens. Aanradder!

Goed duidelijk leermateriaal en snelle verzending

Een dag na bestellen had ik al het lesmateriaal al in huis. Het materiaal is duidelijk geschreven en leest makkelijk. Bovendien is het up to date, zeker een aanrader.

Uitleg en vragen zijn duidelijk

Goede leerstof

Prima manier om je theorie te leren

Prettige en makkelijke omgeving, fijne manier om je voor te bereiden op je theorie-examen.

Hele goede ervaring

Goeie oefenexamens.

Duidelijk en goed uitgelegd

Per hoofdstuk wordt het duidelijk uitgelegd.

Na de bestelling had ik het cursus boek binnen 24 uur op de deurmat. Gewone briefpost waar je niet voor thuis hoeft te blijven, dat is prettig. Het boek is uiterst helder geschreven met duidelijk afbeeldingen. Het is een zeer toegankelijk studieboek, met een goed lettertype en letterformaat. Kortom hier moet iedereen mee uit de voeten kunnen.

Boek ontvangen ipv usb stick.

Ik dacht dat ik een USB stick had besteld. Ik ontving een boek met vragen. Ik laat het er maar bij.

Duidelijke beschrijving, goed te lezen, ben er nog mee bezig!

Onthouden

Niks

very clear and understandable

I'm planning to do a pavo ride in the Netherlands and thank you for the opportunity to learn from a book in Polish and tests, I am pleasantly surprised

• Poleciłbyś nas? Yes

Super!!!!!

Top oefenen, Ik heb Therie Examen gedaan, was 1 keer Geslaaaaagd. yes yes,

Nog geen boek ontvangen!!

Doe eerst het boek en dan pas online omdat het maar 3mnd geldig is op het internet. En ik pas in november kan starten met lessen ivm met de achterstand bij het cbr. Rijschool heeft teveel kandidaten die nog moeten afrijden.. Dus kan nog geen juiste mening geven.

Prima afwikkeling, snel en correct

Mijn boeken besteld, direct mail over bezorging. De dag erna was het boek al in huis, prima afwikkeling !

Heel goede oefeningen

Ik heb in 1 keer geslaagd dankzij theorie-leren.nl

Mijn inschrijving verliep vlotjes

Vlot en snel

Ik heb alle onderdelen die ik moest kenne geleerd via het boek.

Hele goede site om je voor te bereiden op het examen. Erg leerzaam.

super!

Ik ben momenteel zelf bezig om te leren voor m'n (auto) rijbewijs. De eerste toetsen daar was ik voor gezakt, maar gelukkig kun je de fouten nakijken en lezen wat het wel had moeten zijn. Mijn vriend heeft al best wel wat jaren zijn rijbewijs, maar toen ik hem vroeg om voor de gein ook eens te oefenen was hij ook gezakt! Gelukkig kan hij wel goed autorijden, en voel ik me heel veilig bij hem in de auto! Het zou ook leuk zijn als hij later datzelfde kan zeggen bij mij in de auto. Dus voor nu nog even rustig doorleren en wie weet...

Snel geregeld

Makkelijk uit te kiezen, duidelijke opties

Ik had er liever filmpjes bij gehad en meer foto's

Op zich een goed programma

Goede terugkoppeling mbt de levering Goed verpakt

Tot nu toe prima. Snelle service snelle levering

Goed maar beperkte tijd gekregen

Het is prima, maar je krijgt zoveel uur om examens te trainen. Dit hoort veel langer te zijn

Goede theorie stoffen voor rijsexam.

Ik heb de "High-Speed Online Auto Theorie XXL + #1 Theorieboek met slagingsgarantie" besteld. Ik raad jullie theorie-leren.nl.