Super snelle levering en boek is in goeie staat afgeleverd.

Duidelijke vragen en plaatjes

Heel gebruiksvriendelijk en goede voorbereiding op motor examen

Goede leerstof

Begrijpelijk te lezen, en goed overzichteliik

So far so good

I logged in today, after 2 weeks of purchasing and it worked well. I have not given any exams yet, but the interface looks good.

Goed om te leren

Goede site om te leren heb ik veel aan

Ik vond het niet rustig in zaal waar je examen moest afnemen

Veel geschuif met stoelen en daar ben ik erg van afgeleid

Beste Stefan, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn een uitgeverij van verkeersleermiddelen en verzorgen zelf geen sessies om examens af te leggen. Deze review is niet van toepassing op ons. Ik raad aan om contact op te nemen met het CBR. Met vriendelijke groet, De medewerkers van theorie-leren.nl

Goeie vragen voor een goedkope prijs

Goeie vragen voor eenmooie prijs

Fijne duidelijk en leerzaam

Great experience

I have passed my theory exam thanks to the practice material available on this website. I am grateful you offer this in English, too. I also had payment issues on 2 occasions, contacted their customer service team and their answers were always very fast and the issues were always resolved. 100% recommended.

Ik ben erg tevreden over jullie diensten!

Ik vond het oefenen met jullie site erg fijn! Ik heb enorm snel mijn theorie kunnen leren en de examentraining was ook fijn en up-to-date!

Duidelijke vragen

Alle theorie examens gemaakt. Op gegeven moment 90% goed maar toch helaas al 2keer gezakt voor het echte examen

Excellente voorbereidingsmateriaal

Na theorie B overtuigend te hebben behaald (3 fouten bij gevaren herkenning en 0 bij de andere twee onderdelen) wil ik graag toelichten waarom dit de beste keuze is voor mensen die geen bakken met geld willen uitgeven aan cursussen en simpelweg willen leren dmv online materiaal en een boek. Het pakket bestaat uit maarliefst 40 oefenexamens en enorm veel oefenvragen die enorm goed aansluiten op het echte examen. Een zekere 95% van alle vragen die in het examen kwamen had ik voorbereid door middel van de oefenexamens, waardoor het werkelijke examen voor mij niet moeilijk was. Waar Vekabest zich echter mee onderscheid is het feit dat sommige vragen van Vekabest moeilijker (persoonlijke ervaring) waren dan op het echte examen. Sommige vragen vereiste meer kennis of beschreven complexere situaties dan dat ik kreeg voorgeschoteld bij het examen zelf. Hierdoor voelde het werkelijke examen vrij makkelijk aan. Ook kwamen sommige vragen vaker voor zodat de theorie beter blijft plakken. Wat ook enorm bijdroeg waren de verklaringen die bij elke vragen konden worden bekeken. Deze waren niet te kort noch te lang en konden alle antwoorden van vragen enorm verhelderen. Er waren echter ook een aantal verbeterpunten die ik wil toelichten. Eén punt is dat sommige vragen niet helemaal duidelijk geformuleerd waren en wat verwarring opleverde. Een ander punt is dat er ook enkele foutjes in zaten (bijv: ''wat gebeurt er als je alcohol drinkt?'' Dan bleek het goede antwoord te zijn dat je waarnemingsvermogen toenam, wat natuurlijk niet klopt). Al met al ben ik enorm blij met mijn resultaat en geloof ik dat vekabest de beste keuze was voor mij, vooral omdat je beter wordt voorbereid dmv de moeilijkere vragen.

Nvt

Nvt

ik ben trots op je theory.nl

Hallo beste meneer /Mevrouw! ik en zo blij dat ik uw sitelid ben en ik hoop me te helpen met het theorie-examen, bedankt voor alles.

Erg makkelijk systeem

De vragen zijn duidelijk en je leert er snel door.

Hele fijne en goed betaalbare site

Ik vind het een fijn en goed betaalbare site, de boeken en de oefeningen zijn erg handig

Informatief

Een heel leuke site met veel verschillende examens, die erg behulpzaam zijn om voor een theorieexamen te oefenen.

Goed geoefend

Duidelijke vragen

Prima manier van leren

Ik leer nu online met theorie-leren voor het theorie voor de traktor, ik heb de voorlees functie ook ingeschakeld en samen werkt het uitstekend

Echt super fijne vragen!

De stof en vragen sluiten goed aan op het examen

Vrij goed

Het is duidelijk, en goed uitgelegd. Vrij veel strikvragen die je echt goed door moet lezen

goed en heel handig

je kan het doen wanneer het je uit komt en het is rijk aan ervaren vraag en lesmateriaal toppie

Leuke en snelle manier van educatie!!

Het oefenen op de laptop maakt het voor een student die 24/7 zijn laptop gebruikt echt ideaal. Daarom bedankt voor deze mogelijkheid van leren!

Ik ben blij bij jullie

Vragen waren moeilijker op examen dus goede voorbereiding