Het werkt heel goed

Ik ben in een keer geslaagd

goeie service

Altijd goeie ervaringen gehand met theorie leren.nl

Duidelijk theorie en vragen

Lekker gemakkelijk in gebruik

Het is erg handig dat alle boeken gewoon op een plek staan, ook maken de filmpjes de stof goed duidelijk.

Ga zo door

Prima snelle levering.

Goede leermethode voor het leren voor de scooter

Helemaal top

Ik was een paar keer gezakt en daarna ging ik deze site gebruiken en meteen geslaagd!

Ik heb de dyslexie variant. Ik vind het voorlees boek matig en een beetje onoverzichtelijk. De e-learning is erg fijn en duidelijk.

Goed, duidelijk helder systeem, vragen en uitleg

Vandaag geslaagd, mede dankzij het oefenen op deze site. Toppie!

Leerzaam

Handig via mob meerdere examens gekocht. Vind wel dat ik te vaak dezelfde vragen terug krijg.

Redelijk goed

Theorie en vragen vragen wel inzicht en redenatie.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Prim product

Snelle levering en netjes aangekomen

Na mijn bestelling gedaan te hebben had ik dezelfde week nog alles binnen. En ook was het netjes verpakt en 100% schadevrij (zelfs de verpakking, terwijl je dat niet vaak ziet)

goede combi!

Duidelijk en overzichtelijk boek. De combinatie met Hi-speed theorie ideale combinatie.

my opinion

You repeated some questions again and again ... And about the first section of the question, HAZARD PERCEPTION, there is not any certain criteria if we could count on it for real exam!!! You tried to give an explanation but it doesn't work sometimes, because it is different in different situations. I paid 47 Euro, I expected more than this!

Materiaal volstaat

prima examens conform de werkwijze en methode bij het CBR. Het komt het dichtst in de buurt. Er zitten hier en daar wel wat fouten in. Daarnaast wil ik graag een factuur welke niet door Vekabest wordt meegeleverd.

Correct bedrijf

Besteld gekregen op afgesproken dag!

Bereid niet echt goed voor

Jullie boeken leggen misschien de helft uit van wat ze in de examens vragen, bereiden 0 op gevaarherkenning. De online examens zijn best oke maar worden redelijk vaak fouten van jullie in gemaakt omdat bij veel vragen links en rechts door elkaar gehaald worden, maar ben uiteindelijk in een keer geslaagd met deze methode dus het werkt.

Werkt snel en makkelijk

Progamma (online) ziet er goed en simpel uit, fijn dat je aan het eind van elk hoofdstuk vragen krijgt en oefenexamens kan maken.

Vraagstelling niet altijd voor 1 uitleg vatbaar

Vragen bijvoorbeeld over cruisecontrol lampje ,dit is op veel auto's een extra en heeft niet altijd hetzelfde lampje als getoond Vragen met borden en brommobiel zijn niet duidelijk

Moeilijk om zelfstandig te leren

Ik vind het wel prettig om zo online te oefenen maar het is ook moeilijk om zo te leren voornamelijk de gevaar herkenning

Niet goed

Er waren alleen maar vragen over voorrang daardoor heb ik daarop veel geoefent maar niet me examen gehaald

erg tevreden, zeer snelle levering!