Super slecht

Deze mensen willen dus alleen maar geld en je leert hier dus erg slecht mee. Het is echt een schande. Dit bedrijf mag van mij echt failliet. Onnozele vragen ook

Super fijne site!

Je kan lekker oefenen en je leert er echt super veel van. Fijn dat er ook een motivatie bij staat als je een vraag fout hebt.

Very good

Very nice experience,is very easy for me to learn from here!

Makkelijk en duidelijk

Voor een snelle update gebruikt. Is een stuk makkelijker als het boek en altijd up-to-date

Makkelijk

Makkelijk en snelle levering

Binnen een half uur na bestellen kreeg ik al bericht dat de bestelling was verzonden en de volgende dag had ik de bestelling al in huis, top!

Heel erg goed!

Duidelijk en concrete uitleg.

Makkelijk en duidelijk :)

Het is een geweldige leerschool met alles en er aan.

Keurige service

In eerste instantie ging er iets fout in de levering maar na contact met de klantenservice werd de bestelling uiteindelijk snel en goed geleverd. Prima!

Overzichtelijk, voelt als een goeie voorbereiding op het examen.

Je kunt via theorie leren heel gemakkelijk zelf indelen wat voor jou zelf het fijnste leert, dit zorg voor veel rust bij de leerling. Het is een overzichtelijk en duidelijk geschreven boek waardoor je er gemakkelijk heenloopt.

Gewoon heel erg slecht

Ik vind het erg slecht dat ik maar een deel van mijn boeken heb gekregen waardoor ik ook nog strafwerk heb gekregen. Ik vind het nog slechter dat als we mijn boeken willen annuleren we ons geld niet terug krijgen en we zouden dat geld zeker wel ergens anders voor kunnen gebruiken.

Ik ben tevreden met de proefexamens, het helpt me om beter te leren

Ik heb goede herinneringen aan mijn ervaring met de proefexamens, er zijn veel vragen en antwoorden waarvan ik zeker weet dat ze van pas zullen komen bij het afleggen van het theorie-examen voor het rijbewijs Ik ben tevreden

Crash course (snel) maar kan worden verbeterd!

Ik heb nu ongeveer de helft van alle hoofdstukken gedaan, en ben tevreden met de cursus. Elk hoofdstuk is makkelijk te verstaan en snel te doen (zo'n 10-15 minuten). Ik vind het goed dat er oefenvragen aan het einde zijn. Maar er zijn ook meerdere dingen die verbeterd kunnen worden. Soms merk ik dat de hoofdstukken niet de complete informatie weergeven, soms mist er iets wat ik wel in de vragen zie. Ook vind ik dat de online leeromgeving kan verbeterd worden. Het ziet er niet echt leuk uit, en is ook niet helemaal functioneel. Ik zou het goed vinden als je jouw voortgang beter kan zien (of misschien aantikken kan wat moeilijk is of makkelijk, en ook in een overview kan zien hoeveel oefeningsvragen fout / juist zijn geweest). Ook vind ik zal er een home button zijn om makkelijk naar de inhoudsopgave te gaan. En soms zijn er geen afbeeldingen voor vragen. Ook ziet de inhoudsovergave niet leuk uit, het zijn alleen hyperlinks. Dus de gehele interface en functies kunnen verbeterd worden. Dat zou het nog leuker maken. Behalve deze aandachtspunten vind ik de prijs goed, en het is interessant om te leren.

Prima les methode

Alleen ik heb een btw factuur aangevraagd maar die heb ik nog steeds niet ontvangen

Good but can be improved

Overall the tests are pretty good to train and be prepared for the real test. Nonetheless there are some questions which can be ambiguous and also I found 2 questions that are related to cars.

Prima oefenexamen

Goed kunnen oefenen met dit examen

Niet zo goed

Ik zoe mijn code niet. Ik kan niet de examen doen

Super snelle afhandeling en levering

Ik heb een boek en examen oefenbundel aangeschaft via theorie-leren.nl en ik heb super snel alles ontvangen en alles was snel afgehandeld.

Alles duidelijk.

Zit alles duidelijk en snel kunt je leren

Heel goed.

Mijn ervaring met Theorie-leren is tot nu toe goed. Alleen het opslaan van opdrachten ging minder goed. Hierdoor is mijn beoordeling een 8 in plaats van een 10. Nadat ik 's middags alle opdrachten gemaakt had en niet goed afgesloten had kon ik s' avonds grotendeels opnieuw beginnen. Hier kan wat aan gedaan worden. Als ik bij de opdrachten in VEKA Best kijk zie ik onder iedere opdracht een knop opdracht opslaan staan maar deze knop werkt dus niet als je niet op de knop opslaan en sluiten klikt/drukt. Oplossingen: weghalen knop opslaan onder iedere vraag/opdracht om verwarring te voorkomen of de knop opslaan laten staan maar zorgen dat deze knop een opdracht/vraag ook echt opslaat.

very good

The delivery was very prompt and the book was good. Hope to pass the exam in the first tim

Op dinsdag besteld en woensdag was deze al geleverd. Snelle levering