Besteld super snelle levering!!

Super snelle levering

Aan te raden, maar soms onduidelijke vragen

De oefenvragen hebben mij zeker nog wat extra zelfvetrouwen gegeven, omdat het er heel veel waren. Maar soms vond ik de vraag een beetje onduidelijk gesteld.

Snelle levering. Goede service

Het werkte veel beter dan leren uit het boek.

Ik ben erg tevreden over theorieleren.nl het werkt erg fijn en je kunt goed oefenen. Beter dan uit het boek leren.

Niet wat er gezegd word.

Ik heb het duurste pakket gekocht, wat dezelfde dag nog opgestuurd zou worden. Twee dagen later en het is nogsteeds niet opgestuurd. Eindstand is dat het na 4 dagen word opgestuurd, niet dezelfde dag. De inlogcode voor het online gedeelte heb ik nooit ontvangen via de email. Beetje balen. De lesstof is verder wel goed! Duidelijk en van deze tijd. Bestel het dus lang van te voren, maar als je het eenmaal hebt is het een goed programma.

Hulpvol maar prijzig

Het heeft mij geholpen om te slagen maar ik vond het niet echt goedkoop.

Helemaal volgens wens

Lekker snel in huis, en een goede service! Dankuwel

Fijne site, snel binnen

Wat je besteld krijg je binnen. Was ff bang dat ik werd opgelicht doordat ik geen bevestigings email kreeg en de reacties las maar de volgende ochtend had ik een email hoor

Het was fijn om de motivatie te kunnen lezen bij de fout beantwoordde vragen! Erg leerzaam. Daarnaast zijn de oefenexamens een goede weerspiegeling van het Theorie-examen van het CBR.

Leuke site omleren.

Sommige vragen worden moeilijk gesteld.

prima maar kan beter

Ik heb mijn motor theorie gelukkig behaald maar had per ongeluk bromfiets oefen examens aangeklikt, je kan niet makkelijk terug schakelen naar andere oefen examens. Dus nog credit op bromfiets oefen examens maar moest bij kopen voor motor oefen examens. Advies veel oefen examens doen, want komt echt overeen! Maar doe wel de goede oefen examens hihi....

tof

Heel handig voor oefenen en bijleren

Realistische examens met de juiste vraagstellingen.

2x 10 examens gehaald voor m’n motor rijbewijs. Werkt erg goed.

Goede examens weerspiegelen het echte theorie examen goed en helpen echt voor een grotere kans op slagen.

In 1 x geslaagd voor mijn auto theorie

Wat een top concept. Ik heb thuis een pakket gekocht van €74,- Daarin zitten een online theorie boek met online theorie cursus en allerlei oefenvragen en 40 oefen examens..... ook zitten er praktijk instructie clips bij Ook word er een theorie boek thuis gestuurd en een boek vol samenvattingen.. Ik heb een weekje geleerd.. en in 1 x geslaagd voor de auto theorie.. Als je twijfelt om hier je theorie te kopen dan stel ik dit pakket voor... Kortom ben ik zeer tevreden en zeg ik doen!!! Nhelo

Top en snel leren

De vragen zijn makelijk op te lossen

Erg realistische vragen

goed en snel

goed en snel

Op zich goed

Ik vond wel dat er vragen waren wat betrekking had op auto's en vrachtwagen terwijl ik bezig was voor am brommer

Na 3x eerder te zijn gezakt, toch maar gekozen goor de online training. Geen enkel moment spijt gehad! meerdere vragen uit de training kwamen daadwerkelijk overeen met het examen dat ik gemaakt had. Geslaagd met 0 fouten. Toppers!

Superfijn om mee te leren

Erg fijn dat je per onderdeel en in zijn geheel zowel kan oefenen als examens kan maken.

Theorie zwaar onvoldoende

Gezakt dankzij theorie-leren.nl ze bieden maar ongeveer 30% van alle theorie op hun website aan en mengen hun examens van de motor met die van de auto, chapeau!

Was echt top!

Ik ben in 1 x geslaagd examens oefenen waren top!

Ik had een verkeerde bestelling gedaan, ik heb gebeld en ze hebben dit gelijk in orde maken.

Door oefenexamens te maken heb ik hem in 1 keer gehaald.

Door oefenexamens te maken, dagcursus te volgen en het theorie boek compleet te lezen heb ik mijn theorie examen in 1 keer gehaald. Goede oefen examens met toelichting bij fouten antwoorden waar je dus goed van leert.