Heel leerzaam

Tot nu toe niet tevreden.....

Goedendag, ik heb een theorie boek (brommer rijbewijs) + USB besteld bij jullie. Dit heb ik besteld voor m'n zoontje helaas heeft hij de theorie boek +USB stick van motoren gekregen........ Ik zelf was van plan om dit boek en USB stick bij jullie te bestellen, dus deze bestelling gaat naar mij toe en zal ik nog een bestelling opnieuw doen en hoop ik dat m'n zoontje deze x de juiste boek+USB stick thuis bezorgd krijgt....... Vandaar m'n twee sterren beoordeling.

Böyle daha kolay öğretmeyi sağlıyorsunuz çok güzel

Çok güzel başarılı program tşkler

Duidelijke snelcurus motortheorie

Duidelijke curus, met goede inhoudelijke hoofdstukken. Op het einde van elk hoofdstuk worden nogmaald de aandachtspunten naar voren gebracht. Zeker waar voor je geld.

Overzichtelijk boekwerk met duidelijke uitleg

Fijn!

Heel fijn voor het leren van theorie. Ik heb de speedcursus voor mijn autorijbewijs, hierbij krijg je steeds theorie en dan toetsvragen! Ze behandelen vragen die ook in het examen kunnen zitten, heel fijn!

Leerzaam

Goede oefenexamens en cbr gerelateerd

Makkelijk te bestellen, snel ontvangen

Duidelijke site om de theorie boeken te bestellen. Na betaling waren de boeken snel binnen. Deze waren te volgen via track and trace.

Slecht

Ik heb 5 oefenexamens besteld maar nooit de inlog codes gekregen!

Goed kwaliteit-prijs verhouding

Jammer dat de praktijkexamen video's tijdensgebonden zijn; zo kun je niet bepalen wanneer je ze afkijt op je gemak. Verder mis ik Gouda in de praktijkexamen route.

ik heb door jullie trainingen en oefenexamens goed kunnen oefenen en voorbereiden op mijn theorie. Ik vond het fijn dat je kon zien wat je goed en fout gedaan had en bij de gevaarherkenning dat er 8 sec kreeg. hierdoor kon je goed voorbereiden

Topsite om te oefenen met heel veel verschillende pakketten, voor ieder wat wils!

Ik ben heel positief over deze site. Je hebt een grote keuze over de pakketten, in verschillende prijsklassen. Daarnaast is het pakket wat ik heb gekozen (speedtheorie) enorm samenvattend en duidelijk. Met het boek als naslagwerk heb ik alles compleet. De uren die ik nog kan oefenen zaten in de prijs inbegrepen! Super!

Amazing

I study theory with you guys and it is very simple to understand. I am so excited. Before I started learn it I had some barriers in my brain. I thought it will be difficult, almost impossible, but when I started to do exam questions in your website I realise that it is not too bad actually. I read theory book and after do questions in the website and I set up myself for success. Thank you very much for amazing materials!

good

nice

Mijn ervaring is goed

Hallo ik wil mijn geld terug krijgen a.u.b €22,49 ik wachten mijn geld terug krijgen maar nog niet u zacht elke werkdagen kan dit geld krijgen u rekeningnummer. Groetjes Kristine

Ruim voldoende

Het bestelde boek was op tijd binnen.

Nette orderbevestiging en een snelle levering

hele snelle levering

Prima producten met een zeer snelle levering, zodat mijn zoon meteen aan de gang kon met leren.

Zeer helpend programma

Je leert in een korte tijd veel bij. En er is ook goede uitleg in wat je fout gedaan hebt.

Makkelijk leren

Een makkelijke curses met realistische vragen.

Positief, ziet er goed uit!

Ik heb mijn theorie nog niet gehad, maar tot nu toe is het leren hiermee erg fijn. Je hebt een ruim aantal vragen die je kunt maken.

Moet nog starten

Ik start dit weekend met leren. Het proef examen zag er duidelijk uit.

Goede ervaring, super snel ook!

Goede ervaring en super snel gegaan!

Netjes, snel en volledig geleverd!

Volledig pakket om snel je auto theorie "onder de knie" te krijgen

Aanrader

Via mijn rijschool kwam ik terecht op deze website om de stof voor de theorietoets door te nemen en de oefenexamens te maken. Ik heb hiervoor twee andere websites geprobeerd, maar ik vind theorie-leren.nl toch het prettigste werken. De vragen en oefenexamens zijn gevarieërd en talrijk. Gewoon een aantal sessies plannen waarin je alle vragen en examens er doorheen knalt en het komt vast goed op het theorie examen.