Goede voorbereiding op theorie-examen A

Heb enkele oefen-examens gekocht voor het theorie-examen voor de motor. Deze sloten prima aan bij het echte examen en ik kwam goed voorbereid bij het CBR-examen aan. Veel variatie in vragen, eigenlijk nooit een vraag dubbel gehad bij het oefen-examen.

makkelijk te bestellen en super snelle levering

Redelijk

Erg makkelijk maar heb geen mail gekregen met de inlogcode, maar goed dat ik er meteen naar gekeken had en genoteerd

goed!

tot nu toe altijd alles binnen gehad ik vind het een zeer makelijke site om je rijbewijs boekjes etc te kunnen kopen. en ook erg duidelijk.

Goede site

Goede site om te oefenen als je het goed kent

Geslaagd in een keer dankzij jullie

Goeie en duidelijke vragen.

de vragen die gesteld worden komen goed overeen met het theorieboek, wat ook erg fijn is is dat je de foute vragen kan terug bekijken.

Alle spullen netjes geleverd gekregen. Alleen niet zo snel als op de site staat aangegeven.

Ik ben meteen de 1ste geslaagd!!!

Ik heb veel aan de examens gehad + motivatie, veel vragen komen ook 1 op 1 overeen met het CBR examen.

Altijd het zelfde ga gewoon voor de motortheorie en technische vragen

Het nieuw boek lijkt mij al niet meer te lezen...Na de oudere theorie van toe nog een stuk doorgenomen te hebben heb ik halverwege het boek verscheurt...Stom om na 800 vragen het roer om te gooien. Waarom zijn ze daar zo bezig. Is een vervoersmiddel besturen soms een misdaad en niet wenselijk...Met gevarenherkenning slaan de stoppen bij iedereen door. Het voorgekauwd krijgen en daarna nog afkeuren ook...Geef je zelf maar een dikke sigaar de theorie wordt toch te prijzig en het zou gewoon bij iedere gemeente afgenomen moeten worden...

Handig, maar kwalitatief ongeschikt

De uitleg als je een antwoord fout had vond ik erg handig en goed verwoord. Maar ik had steeds problemen met de website. De ene keer liep vast of toonde hij verkeerde antwoorden bij een vraag. Ook bestonden oefenexamens opeens maar uit 10 vragen meer, terwijl het de vorige keer nog wel 52 of 60 vragen waren... En ondanks het vele oefenen toch gezakt de eerste keer... Dus nee, ik zou em niet aanraden.

Prima voorbereiding

In 4 uurtjes mezelf kunnen voorbereiden op theorie examen motor. Handige pakketten om te kiezen die bij je leerstijl passen.

machtig mooi

in 1 keer geslaagd

Overzichtelijk en makkelijk

Erg fijne en overzichtelijke website

Erg groot uitgebreid boek super goede leerstof!!

Ziet er mooi uit.

ik kan pas echt wat opmerken als ik een paar proefexamens heb gemaakt dan kan ik zien of de lesstof aansluit bij de examens.

Super goed!

Positive

Positive

Goede voorbereiding op een 2e keer theorie examen!

Deze online examen trainingen helpen je goed om voor de 2e keer voor te bereiden op je theorie examen!. Ik heb hierdoor extra kunnen oefenen en deze lijkt op het theorie examen zoals die bij het cbr ook is!

Handig programma. Veel oefenexamens en mogelijkheid fouten inzien.

Een vriend gaf mij de tip om te gaan oefenen bij Thoerie-leren.nl voor mijn motor theorie examen. Het is een handig en overzichtelijk programma met veel oefenexamens en de mogelijkheid om je fouten in te zien. Wel zou het een mooie verbetering kunnen zijn om nog duidelijker te zien op welke gebieden je veel fouten maakt in de oefenexamens, zodat je daar gericht extra aandacht aan kan gaan besteden mits dit nodig is. Maar al met al een fijn programma om theorie te leren en te oefenen.

Het programma werkt prettig

Het leest en werkt prima. Achteraf ook duidelijk kunnen zien wat je fout doet met advies.

Prettige leesstijl, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk

Zie hierboven

Mijn ervarig met Theorie leren is goed maar mij vraaag is waarom hebben jullie geen geproken teksten om de vragen te horen. Het is helemaal still, Het is niet zoals op het Examen. Een waarom hebben jullie geen anderen talen zoals Engels waarmee je mee kunt leren omdat ik wel met Engels het examen kunt doen, Met Vriendelijke groeten Rohan

Precies zelf er uit met CBR theorie examen

Ik vind niet goed dat als ik een oefenen examen twee keer wil maken dat een tegoed gaat af.

Sommige vragen komen exact overeen met het echte examen