mooi book

Niet er nog aan beginnen maar is mooi leerboek

Het is een goed en helder boek, het zou alleen fijn zijn als er standaard een oefentoetsje aan het eind van de paragrafen zit.

Fijn om te leren

Ik heb voor mijn scooter theorie hier 10 uur online geoefend en in een keer geslaagd! Momenteel bezig voor auto theorie… hoop dat de 20 uur online oefenen mij ook helpt slagen.

Mooie website, redelijke prijzen maar soms onhandig op telefoon

Ik leer veel in de bus of trein op mijn telefoon, alleen het is makkelijker als er een app van theorieleren was. Want inzoomen op filmpjes en een kleiner scherm doordat je op internet zit kan soms onhandig wezen.

Werkt uitstekend.

Goede site met ruime keuze aan mogelijkheden

Duidelijke en overzichtelijke website. Veel aanbod en veel verschillende opties om uit te kiezen zodat lesmateriaal aansluit bij de manier van leren. Hierin ook verschillende combinaties mogelijk.

Was makkelijk te leren

Samenvatting van hoofdstukken zijn goed te volgen. Examentrainingen zijn ook goed maar staan veel de zelfde dingen in

Is goed

Is goed

Leuke leerwijze

Makkelijk te bereiken. Overzichtelijk.

Top ervaring

Prima vragen die overeenkomen met CBR

Duidelijke mail en zeer snelle levering

Faydalı bir kitap

Kitap gayet açıklayıcı ve öğretici..Online sınavlar da gayet gerçekçi ve sınav sonunda yanlış cevaplardaki açıklamalar da çok faydalı..

Ik heb goed oefenexamens kunnen maken, en de fouten kunnen inzien dat heeft mij heel erg geholpen!

netjes en snel

boek snel binnen en handige online oefenen en leren

fantastisch boek

fantastisch boek

Fijne site om te leren!

Super fijne site en methodes om te leren. Ook erg fijn dat je daarna in de motivatie kan kijken waarom je een vraag fout had. Vind dit zelf erg prettig leren.

Super bardzo fajne testy

Super pomoc

• Poleciłbyś nas? Yes

Dit werkt erg goed!

als boeken niet werken voor je, probeer dit online programma!

Was goed leerstof duidelijk en gericht op de examens ik heb binnen een maand mijn theorie examen gehaald bedankt

Beste van alle vind ik

Ik heb er en aantal verschillende theorie sites uitgeprobeerd maat vind theorie-leren.nl het beste zit alles in en nog wat en het en genoeg opties

Klantenservice is prima, had een fout gemaakt en zij hebben het hersteld voor mij. Theorie is duidelijk ,ik hoop hier snel mee te slagen.

Fijne manier om de theorie te leren

Naast het lezen van het theorieboek en de samenvatting, biedt de online omgeving een goede manier om extra te oefenen.

Ik denk alles goed

Nog niet bekend

Ivm een lelijke val op mijn fiets heb, helaas ik nog niet kunnen oefenen..