Super service echt en aanrader

Ik voel me echt heel veilig op straten Ze leren het heel goed echt geweldig Top

Za dużo filozofii

Nauka powinna być prosciejsza i też w języku polskim

Tevredrn

Door een storing bliklt achteraf niet tijdig ontvangen. Snel gecorrigeerd! Dit was ik ook van jullie gewend. Bedankt!

Makkelijk en supersnel

Weinig over te zeggen: makkelijk besteld en zeer snel bezorgd.

uitstekend

doordat ik een verstandelijke beperking heb is het lezen heel moeilijk maar door de duidelijke online uitleg kan ik misschien toch mijn droom waarmaken nl het trekker rijbewijs halen .

Besteld en volgende dag binnen. Kon meteen beginnen met leren. Top

Makkelijk

Ik had pakket met 9 examens ,deze is ideaal voor als je al bijna je theorie examen hebt.

Geweldig duidelijke site en goede vragen/examens

Goede manier om je voor te bereide.

Deze manier van trainen is zeer gericht. Sluit goed aan bij het examen zelf. De mogelijkheid om tussentijds te stoppen was voor mij prettig. Ik had moeite met het onderdeel inzicht. Het was voor mij fijn geweest om dit gerichter te kunnen oefenen.

Geen inlogcode ontvangen na bestellen en Helpdesk is niet bereikbaar

Hartstikke bagger dat je Helpdesk niet bereikbaar terwijl je online producten aanbied met inlogcodes. Je kan ervan uitgaan dat er regelmatig iets misgaat. Dat er dan niemand is om dit op te lossen is zwaar irritant. Ik heb alleen dit weekend om theorie te leren, want het leven is nou eenmaal druk. Dan kun je op zijn minst verwachten dat je meteen kunt inloggen, gezien het geld ook meteen afgeschreven wordt van je rekening. Slecht gewoon.

Super fijn

Komt minimaal 90% overeen met de echte theorie motor examen. In een keer geslaagd met maar 1 fout!

Besteld en geleverd

Product is besteld en geleverd. Feedback: Ik heb geen bestelbevestiging gehad, dat zou prettig zijn. Iets meer informatie bij de boeken zou fijn zijn zoals het boek is uitgebracht in (maand/jaar)

Heel snel de boeken thuis en duidelijke uitleg

omdat ik graag snel wilde beginnen vind ik het fijn dat de boeken er al snel waren. En het is goed dat er veel foto's in het boek staan.

Erg makkelijk en overzichtelijk om zo te leren

De speed-theorie is erg duidelijk en overzichtelijk, en zeker de oefenopgaven aan het einde zijn erg behulpzaam om soms nog net wat meer details te krijgen over de inhoud van het hoofdstuk. Ook de oefenexamens zijn er handig, zeker omdat ze in hetzelfde format als het echte examen zijn en omdat er toelichting is op de vragen.

Fijn om online te studeren, goede informatie

Fijn dat je verder kunt klikken om uitleg te krijgen. Heel duidelijk!

Ik vind dat is heel goed

Veel oefening ik vind best

Hele goed site om theorie te leren

Door hun ben ik geslaagd

Handig oefenexamens

Uitstekend. De oefenexamens zijn erg handig.

Mijn ervaring

Sind kort heb ik mij aangemeld om bij Martinique cursussen te volgen voor mijn Theorie- Examen. De les stof die Martin je geeft word op een bijzonderen en onthouden manier gegeven. Hierdoor is er minder kans om te zakken op je theorie. Ik zelf heb 4 cursussen genomen en ben gelijk in 1x geslaagd voor mijn theorie-examen. Zeker een aanrader!!

very good theory book

I am having a great experience reading the Dutch legislation to prepare for the exam. The book is comprehensive, full of pictures and very helpful for my preparation.

Fijne uitleg en zeker dezelfde vragen als op het examen

Ik heb 2 x 10 examens gekocht en alles wat ik fout heb uitgeschreven! Dat was voor mij de beste manier!

Het kan beter

Er zit een leerzame beschrijving bij de opgaven, alleen registreert het programma niet altijd de aangeklikte antwoorden, waardoor je het 'fout' had. Dan had ik het dus gewoon goed, maar het programma haalt het door elkaar. Ook vind ik dat er veel tekst vragen zijn, waarbij het eigenlijk niet om verkeersinzicht gaat, maar begrijpend lezen. Het boek vind ik perfect, helaas kan ik dat niet zeggen van de oefentoetsen. De klantenservice is snel en vriendelijk.

Goede examens om te oefenen

Toetsen zijn zeer overzichtelijk en komen overeen met het CBR. Kan de vragen ook inzien na het examen en met een duidelijke motivatie waar je ook weer je lering uit trekt.

Theorie examens oefenen nuttig!

Theorie examens oefenen nuttig! Lees ook vooral na afloop de motivatie bij de antwoorden als je het fout had of twijfelde. Maar het boek lijkt wel wat info te missen. Kom meerdere vragen tegen waarop het antwoord niet in het boek staat.

Artur Sklucki

Super app