Prima Site, goed overzichtelijk.

Het is een prima site, het is goed overzichtelijk. De onderwerpen zijn goed te doen. Handig dat je examens kan oefenen

Heel goed tweede keer geslaagd

Bijzonder goed!

Alhoewel ik gezakt ben voor het examen, dit was niet de schuld van jullie. Ga mijn examen opnieuw doen en ben van plan dan te saletten! Gelukkig kan ik dan gebruik maken van jullie 90 dagen gebruik-recht zodat ik niet weer opnieuw hoef te betalen. Ik dank jullie hartelijk. Hans J. Brouwers

Goed en snel!

Duidelijke uitleg met veel voorbeelden.

De oefenexamens zijn zeer waardevol om je voor te bereiden op het theorie-examen voor de auto

Het maken van de examens, maar juist ook het terugkijken op wat er goed of fout is zorgt ervoor dat je goed voorbereid bent op het examen. Je leert er veel van. Voor mij gold helaas dat ik vandaag bij het 1ste examen 1 fout teveel had (gevaar 4, regels 1, inzicht 4).

Keurig verpakt en direct geleverd de volgende dag

Eenvoudig besteld Keurig geleverd / goed verpakt Direct de volgende dag geleverd

het heeft mij goed geholpen

dat je er goed van leert hoe de vragen zijn

Werkt erg prettig en aangenaam

Leert zeer prettig en aangenaam

Was super goed alleen jammer 2e keer gezakt volgende week voor de 3e keer

Goed site

Duidelijk en makkelijk om te volgen

Het ideale gereedschap in aanloop naar het theorie-examen.

Momenteel ben ik voor het vrachtwagen rijbewijs an het leren. De lesstof in de boeken lees je in rap tempo weg. Goede duidelijke illustraties bij de uitleg van bepaalde verkeerssituaties. Na het behalen van RVM1-C wordt de volgende aankoop een e-book met 12,5 uur examentraining voor VM-2.

Amazing!

Its very well defined course which makes preparation for exams easy.

Ik vind dat alle vragen goed en uitgebreid zijn uitgelegd . Het is het makkelijk om je foute examen vragen die je gemaakt hebt terug te zien. dus kan je ook je fouten goed doornemen.

Het heeft me geholpen om het voor de tweede keer te halen

Ik heb veel geleerd door de oefenexamens

To my experience is one of the best

To my experience is so far is one of the best and if I'm To rate out of 10 I will give 9

My opinion

Good Morning . Unfortunately, it is impossible to understand the way of thinking and achieve a good result in the Cbr test. The questions are not the same as on the website. This is almost impossible I managed to hit 60 question for someone from another country.

In één keer geslaagd!

Ik had op het begin een probleempje met de oefenexamens. Een mailtje gestuurd en dat was opgelost. Heel fijne manier van leren.

Het was een effectieve manier om voor te bereiden op het echte examen

Ik leerde veel door vaak met de proef examens te oefenen.

transparante pagina kun je veel leren voor de cursus die ik aanbeveel

Goede lesmethode

Duidelijke en snelle leermethode om je theorie te leren. De combinatie van de online powerpoints en het boek werkt top en de oefenvragen zijn erg behulpzaam om je goed voor te bereiden op het theorie-examen!

Makkelijk te bestellen en dag later op de mat.

Zeer goede en volledige voorbereiding op het examen

Eenvoudig te gebruiken. Goede voorbereidingsvragen en voldoende tijd.

Attent en bekwaam

Jammer, krijg ik geen antwoord

5 x email gestuurd, toch geen reactie...pffffff Theorie pakket bestelde en wel gekregen, waar ik beetje onzeker of ik het krijg

Snelle, goede levering

Mooi boek! Snel geleverd!