Bestelling op tijd ontvangen.

Theorie boek kwijt bij de post. Veka Best heeft dit netjes opgelost door een nieuw boek te sturen.

Snelle levering, goede producten binnengekregen. Alles was van goede kwaliteit

super snelle service

Alleen jammer dat ik het niet kan retourneren ivm een pakket dat wordt aangeboden dat is inclusief theorie boek. (zag ik paz later) Maar ik zal jullie zeker aanbevelen voor jullie snelle en duidelijke service. succes mvg brenda

Snel en correct

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen

Het bestelde pakket is nog niet aangekomen. Dat kan te maken hebben met drukte bij de bezorgdiensten. Ik ben ben dus niet negatief over het product of de organisatie waar ik het besteld heb. Het is snel verstuurd, alleen de levering laat even op zich wachten.

Helemaal top

Top manier om te oefenen. Na 16 van deze oefenexamens ben ik geslaagd met 0 fout.

Veel niet alles

Goede vragen, maar teveel om door te komen in 10uur. Als je niet alles door hebt genomen mis je groot deel kennis. Niet alles komt naar voren in de theorie oefen vragen. Juist meer ik de oefentoetsen. Soms de plaatjes repetatief Over algemeen goed Had alleen nog een handig theorie overzicht gewild.

Bestelling nooit aangekomen

Bestelling geplaast volgens track and tracé is het geleverd alleen vraag ik mij af waar want ik heb het theorie boek nooit ontvangen! Als ik hier contact over op neem kan ik niemand bereiken. Het was bedoelt als kado voor mijn zoon. Nu zit Ik dus zonder kado. Echt heel Slecht dit koop hier nooit meer iets.

De eerste stap naar m'n rijbewijs ging prima. Het theorie boek kreeg ik snel in de bus

Fijne examenoefeningen!

De hoeveelheid examenoefeningen bij de speed theorie waren erg fijn, zo oefen ik niet 8 dezelfde examens opnieuw en opnieuw.

Duidelijke website, snelle levering

Post is niet op tijd gekomen zoals beloofd

Website geeft aan volgende werkdag thuis, maar dat is niet het geval. Beter via bol.com of een andere webshop bestellen die voor 12u bestellen volgende dag in huis garandeert

Het is voor mijn zoon en die heeft geoefend met iemand erbij...het enige was ze zeiden dat het best oudere examens waren.

net boek

boek ziet er goed uit en was netjes verpakt. We wel een dag later dan aangekondigd geleverd.

Ik heb het boek net 2 dagen.

Ik vind het best wel een duur boek

Geen mail ontvangen met inlogcodes

Besteld , betaald maar geen mail ontvangen met de inlogcode Gelukkig zo slim geweest om een foto te maken van de code

Goed ben geslaagd

Heb een goeie ervaring met Veka best. Vooral Met speed theorie.

niks mis mee

duidelijk en direct, ik kon alles snel zelf regelen

Bleghhhh

Bleghhhh

Het was super duidelijk wat er verteld werd

Mijn ervaring is goed ik zou deze cursus zeker doen

Slecht, want er is heel veel herhaling in de vragen.

Ik heb 20 examens gekocht maar het is helemaal niet 20 examens waard omdat een heel groot deel van de vooral de vragen bij gevaarherkenning herhaald wordt. Ik heb meerdere vragen al tig keer langs zien komen.