Goed te doen

Is wel goed te oefenenen aleen hoop ik op ook wat meer vragen zoals ze bij het theorie examen gesteld worden die instinkers die je daar krijgt want soms kreeg ik vragen bij het theorie examen die ik bij jullie niet heb gekregen en dan sta je in je hemd

goede ervaring veel kennis

ik heb veel examens voldoende afgerond en goed voorbereid op examen gegaan

Helemaal blij mee

Alles duidelijk, helemaal blij mee.

goede site

werkt goed om te leren

Prima te doen

Als je het wat vaker doet zie je verbeterde dingen , voor mij is dit wel handig om te leren

Snel en gemakkelijk leren!

Online theorie leren gaat snel en gemakkelijk. Zeer tevreden

beste theorie boek

super duidelijk boek, alles goed uitgelegd, zou het iedereen aanraden om hier je theorie spullen te halen!!!

Prima geregeld

Overzichtelijk systeem, waarbij je fouten wordenbijgehoidenzodat je precies weet waar de knelpunten zitten.

Professioneel

Hallo mijn naam is Muriël Ik ben geslaagd en ik kreeg een prachtig cadeau, mijn rijbewijs! Ik dacht ik ga eens even bellen hoe het zit allemaal en er werd gelijk opgenomen uiteraard kan je ook een mail sturen Ik klikte op de site en alles was zo duidelijk ik wist meteen waar ik aan toe was ik heb mijn boeken pakket gekozen en werd de volgende dag bij je thuis gestuurd de boeken zien er prachtig uit echt heel leerzaam ook en je wilt ook leren het is totaal niet saai op de website kan je allemaal filmpjes en oefen examens doen is toch super handig !!! Je word ook steeds op de hoogte gehouden over wachtrijen en hoe het allemaal verloopt echt een hele fijne ervaring !

Heel handig en leerzaam

Proefexamens is het beste hoe je kunt leren voor een examen omdat je kan leren van je fouten en zodat je die fouten niet in het examen gaat maken! En het is heel goedkoop voor 20 proefexamens!

Handig!

Top, eindelijk een oefententamen waar ik iets aan heb

Vekabest is the BEST

De producten die ze aanbieden zijn veelzijdig en makkelijk in het gebruik.

Great

Last time both the book and the online test helped me big time to pass my theory exam.

Net m'n boek binnen.

Duidelijk

Duidelijk goed overzichtelijk en goede opmerkingen bij de examen stof

Super fijn!

Fijn om zo te kunnen oefenen met de examens!

De theorie examens zijn zeer goed!

De theorie examens zijn heel leerzaam en leuk om te doen. De vragen zijn zeer uitdagend en en je leert er veel van.

Handige manier om te leren

Vond het fijn dat wanneer het examen klaar is je precies kunt zien wat je fout hebt gedaan en goede uitleg

Eerste keer dat ik deze site gebruik

Dit is de eerste keer dat ik op de website kocht, de eerste keer was 15 uur online, het was snel opgebruikt, maar ik heb het nog niet af, ik deed een tweede aankoop, maar de tijd was nog te weinig, ik voelde het was een beetje onredelijk, ik dacht altijd dat ik drie maanden nadat ik het kocht oefenvragen op de site kon blijven doen, maar dat is niet het geval

Duur

Veel geld voor 3 boekjes

Het is een duidelijke en goede manier om te oefenen voor je examen.

Ik vind het een goede en duidelijke methode om te oefenen voor je theorie examen.

Het is super handig

Als jij iemand bent die graag goed voor bereid wil, zijn voor het theorie examen. Dan is dit een goed plek om dit te zijn Erg tevreden over de site.

Duidelijke informatie

Duidelijke informatie. Prettig leren door tekst af te wisselen met filmpjes. Bij de oefenexamens ook duidelijke info over waarom je het fout hebt.

Zeer handig om te oefenen voor je theorie examen.

Ik ben geslaagd mede dat ik d examens kon oefenen van te voren. Toch nog een paar puntjes ontdekt waar ik aan kon werken. Top.

Handig en verstandig

Dit is een prima tool om je theorie examen voor te bereiden. Met name de uitleg bij alle vragen nadat je een examen hebt ingevuld is fantastisch, daar leer je heel veel van.