Gewoon goed!

De examentraining is erg handig, ook de spoedtheorie. Mijn enigste punt is dat soms bij de spoedtheorie de vragen niet beantwoordbaar zijn of soms dubbel in een examen voorkomen!

Good, but small improvments needs

It would be nice if the time to reflect on the exams was not counted as time from the 15 paid hours. Also, in the vekabest english book there are quite a few grammatical/spelling errors. Overall though, really nicely done and the exams really test knowledge well. If I pass my theory exam this has been a great resource.

In 1 keer geslaagd met deze trainingen

In 1 keer geslaagd

Vragen sluiten niet aan bij het examen

De laatste examens maakte ik met 4-5 fouten. CBR examen 13 fout.......

Erg handig voor mijn examen.

Door de oefeningen hier kan ik de kennispunten volledig begrijpen en flexibel toepassen en kan ik goed Nederlands leren.

Vind het super

Ik moet nog me theorie doen en ik hoop met dit te behalen. En anders doe ik het gewoon opnieuw

Zeer nuttig

Makkelijk te bestellen en zeer zeer nuttig voor het examen.

Prima ervaring hiermee

Zo goed om te leren heel overzichtelijk gr Jan

het werkt goed en je krijgt alle info

het is veel info en je kan daarnaast ook nog examens oefenen. ik vind het wel jammer dat er geen filmpjes bij zitten. Ik vind het dan weer wel fijn dat je er een theorieboek bij krijgt.

Snelle levering!

De levering was heel snel. Handig boek en makkelijk inloggen om examens te oefenen!

Vandaag besteld, morgen in huis

Prima website

Korte hoofdstukken met ge juiste informatie. De website waarop de lesstof staat mag wel een update krijgen. De website heeft de loop en feel van voor 2010. Let op: niet alleen examens maken gaat van je tijd af, bekijken van de resultaten kost ook tijd.

Het cbr examen zal nu zeker lukken.

Het boekwerk is een duidelijke weergave van wat je kunt krijgen op je CBR examen. Het zal me zeker lukken. thanks

Heb in 1x mijn examen gehaald met maar 3 fouten, oefenexamens komen erg overeen met de werkelijke van het CBR. Echt een aanrader!

Ik ben zeer tevreden

Mijn ervaring is dat je veel informatie leert die je nodig hebt om voor het examen te slagen

Professioneel en super leerzaam

Een vriend van mij en ik oefenen samen en hij heeft het in een keer gehaald. Ik moet over 4 dagen examen doen. Na 5 uur geoefend te hebben haal ik nu alle oefen examens met 1-3 fouten. Ik ga van uit dat ik ook in een keer haal.

Met de online vragen en examens leert het veel beter

Goedemorgen ervaring met Veka. Op deze manier kan je je het best voorbereiden op theorie examens. Maakt niet uit welke.

Eindelijk geslaagd

Ik had eerder een dag cursus gedaan via een andere theorie cursus maar dat ging zo snel en zoveel info in 1 keer dat ik overvol zat. Aansluitend een examen maar door de vele info in de ochtend kon ik mij niet meer concentreren met gevolg 2 keer gezakt. Toen overgestapt naar online Theorie-leren. Bij theorie-leren vond ik het fijn dat ik een persoonlijk overzicht kreeg van wat er fout ging en ook een lijst met 50 moeilijkste vragen met het gevolg dat ik nu ben geslaagd met maar 1 foutje. Ik kan dus theorie-leren iedereen aanraden!

Clear and understandable

The book is really simple clear and understandable. Thank you for such a good resource.

geweldige site

leuke ervaring

zeer nauwkeurig en zeer goed

Ik raad ze het beste aan en je kunt hier en snel iets van leren

Examen duidelijk voorlezen minder

Duidelijke vragen goeie uitleg bij elke vraag alleen text voorlezen werkt niet geweldig

Mooi

Je weet wat voor vragen menuknop verwachten op het CBR

Prima website het enige is dat als je de gevaren herkenning hebt dat je niet eerst een antwoord kan aanklikken want dan gaat hij meteen door. Verder weet je wel precies wat voor vragen op het cbr examen komt.

Bedrijfsgegevens

De Dieze 22

5684 PT Best

040-2140080

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.