Super fijn

Goed en makkelijk Leer hier snel van

I have not read the contents carefully yet. But it seems good.

I have not read the contents carefully yet. But it seems good.

Terugkerend succes

Voor mijn auto snel geslaagd met behulp van jullie website, hierdoor terug gekomen voor het oefenen van mijn motortheorie.

Helder, duidelijk en fijne uitleg

De axamnetraining is helder met opties om uitleg te krijgen waarom het welk antwoord is. Hierdoor extra inzichten voor mij. Veel vragen om te maken. Ook mogelijkheid te oefenen per examendeel, dus extra aandacht voor wanneer een deel lastiger is.

Heb ik in Nederland taal online cursus gekocht en ik voel nu beter voorbereid voor het examen!

Goede uitleg, e-book, en oefenexamens.

Ik heb mijn theorie-examen nog niet gemaakt, maar met de online methode van theorie-leren.nl/VekaBest weet ik zeker dat het goed komt. Wat bij mij goed werkte was veel aantekeningen te maken bij de slides. Al zal ik het waarschijnlijk niet opnieuw lezen, zorgt het opschrijven ervoor dat je veel regels e.d. meteen onthoudt. Bovendien helpt veel oefen examens te maken, doordat ze precies dezelfde layout hebben als bij het CBR. Ik ben er blij mee en ik hoop dat we allemaal gaan slagen!!

duideljk

ik ben wat ouder en moet wegens omstandigheden opnieuw examen doen. dan is deze vorm van studie en oefenen beslist de moeite waard.

duidelijke theorie ,handig met filmpjes erbij. leert makkelijk

Het is een duidelijke omschrijving , helder doormiddel van de filmpjes. Stof is soms taai , maar techniek heeft niet mijn interesse.

Goede ervaring en vragen zijn goed.

Goede voorbereiding voor het examen. Geslaagd

Slecht

Ik koop tijd voor oefen examens , een keer gebruikt , en is niet meer te vinden in mijn account

Super fijn!

Heel handig om mijn theorie te leren. Zeker de speedtheorie super fijn. En natuurlijk ook de oefenexamens. Jammer dat die tijd zo snel voorbij gaat!

Heel erg prettig om zo te leren.

Ik ervaar het leren als prettig, de theorie is duidelijk en je krijgt na een les meteen vragen die je telkens overnieuw kunt doen. Leren is een makkie zo.

Top, goede uitleg

Super fijn om op deze manier de theorie onder de knie te krijgen.

Top service!

De manier van uitleggen doen ze supper goed stel je bergrijp iets niet dan wordt er met volle aandacht naar gekeken

Fijn duidelijk

Fijne en duidelijke stof, het boekje is dun maar zeer compact samengevat. Fijne oefen examens, met dezelfde methodes als het CBR.

waardeloos

ben mn wachtwoord vergeten. Via de site van deze mensen een nieuw wachtwoord aangevraagd. maar dit lukt dus schijnbaar niet. contact met ze krijgen lukt ook niet. voel me opgelicht!!!

Bestelling verliep stroef. Volgende dag niemand te bereiken, maar uiteindelijk toch kunnen starten. Theorie is erg goed! Goede vragen en makkelijk te begrijpen. Bedankt!

Goed online book

Hello,I am very greatful for the online book that I bought from your website.It really help me alot.I really appreciate your hard work on it.It helps me to completely understand everything and very fast indeed.I can read it online anywhere I am and anytime,just log in to your online website. Bedankt.

Goede voorbereiding op het motor theorie examen

Via theorie-leren.nl de oefen examens voor motor theorie aangeschaft. Moest wel even contact opnemen met de klantenservice, omdat ik niet meteen de inlogcode ontvangen had. Snel opgelost na het sturen van een mail. Duidelijke website en de ruime keuze uit oefen examens zijn goede manier om de kennis van de theorie te testen. Foute antwoorden kunnen achteraf met onderbouwing worden teruggekeken.

Ik heb wel een klein probleempje

Ik ben wel slecht in leren hoe dat komt weet ik niet maar ik ben eigenlijk meer van praktijk dan zie ik sneller theorie heb ik moeite mee wat kan ik dan de beste gaan doen heb jullie misschien een idee ?

Good

Goed maar de tijd was heel snel

Prima, gebruiksvriendelijk en snel.

Het wijst zich vanzelf. Duidelijke website.

Super goed

Een goeie site om te leren