Snel afgehandeld en verzonden pakje een dag later gekregen dan gepland Maat is heel huids aan gekomen heel te vreden

Heel goeie apparaat kwaliteit heel hoog

Ik ben heel tevreden hoor voor diegene die het wilt bestellen je krijgt meer dan dat je verwacht de geld dat je eraan uitgeeft is zeker en vast de waard!

Altijd tevreden

Altijd snel geleverd zonder problemen en product is altijd zoals omschreven.

Super snel en goed!

Zo besteld en de Volgende dag binnen. Ik had een vraag, gebeld en direct contact en een antwoord. Het geleverde was precies zoals ik het wilde hebben. Al met al een dikke 10.

binnen 1dag netjes mijn spullen binnen

Spullen de volgende dag netjes binnen gekregen, goed verpakt en producten zo als omschreven, goed op de hoogte gehouden van waar mijn pakketje zich bevondt, ik zal hier zeker vaker bestelen prijzen zijn ook prima!

Zeer snelle levering

Zeer snelle en correcte levering

Prima kwaliteit, service en levering

Kwaliteit van de geleverde producten was top, er was een kleine verandering in 1 van de artikelen, maar daarvoor werd ik gebeld en was het "probleem" binnen 2 minuten opgelost. Ook de levering was mooi snel in huis. Al met al ben ik zeer tevreden over Best Fightshop, ik had trouwens al eerder iets besteld bij jullie en ook die levering was top. Ga zo door

Snel en correct geleverd!

Prachtige trainingsvloer.

Snelle service.

Betrouwbaar

Top webshop Product was netjes verpakt en op tijd bezorgd.

Great service

Very fast and good service. Skipping rope is perfect for my needs and reasonable price. Thanks!

Prima service en duidelijke communicatie

Uitstekend!

Drie bo’s besteld. Ondanks de Corona alles pijlsnel in huis. Top!

Erg tevreden!

Ik wilde voor Vaderdag sokken (erg cliché) kopen voor mijn vader. Hij had al eerder deze sokken van de winkel en was heel erg tevreden, dus het was tijd voor nieuwe. Bij het bestellen kreeg ik direct een bevestiging van mijn bestelling en even later kreeg ik al een track&trace. Dinsdag had ik besteld en woensdagochtend had ik het pakje, netjes verpakt, al binnen. Ik ben heel erg tevreden!

Van goed naar slecht...

Ik heb 2 items gekocht, 1 item was wat ik er van verwachte dus in orde. Het andere item was een prijs rank hoger en de kwaliteit van het item was niet in orde. De houder was te klein en beschadicht de houder van het zwaard, het metaal zit niet vast in de houder dus het wankelt. Aan gezien de prijs vind ik dit niet kunnen.

Bedankt voor uw reactie, u mag inderdaad altijd een kwalitatief goed product verwachten. Ik denk dat het gaat om een fabrieksfout, we hebben er meerdere verkocht en nog geen klachten gehad. U kunt altijd gebruik maken van onze gratis retourservice, u kunt hier eenvoudig opgeven of u uw geld terug wil of dat u uw product wil ruilen. M.v.g Jack de Smit

zeer goed en snel

Een zeer goede winkel en heel uitgebreid. De verzending ging heel snel. Wij zijn zeer tevreden,

Top ervaring!

Eerste aankoop! Snel geleverd. Znige negatieve was de verpakking. Deze was zeer vuil, alsof er verf op zat.

Bedankt voor uw review, inderdaad vreemd dat deze zo vuil was, wij verzenden meestal in witte verzendzakken waarop inderdaad alles direct te zien is, het was ons niet opgevallen. Het kan wellicht soms gebeuren dat pakketten tussen transportbanden klemzitten bij het sorteren, wellicht was het dit, geen idee? Sorry voor het ongemak!

voldoet

Had een bo besteld. Voor de prijs verwacht je kwaliteit, maar er zitten houtworm gaten in en ik moest gedeeltes bij schuren vanwege splinters. Ik vind het het niet waard om hem te ruilen, het kan gebeuren immers, maar wel jammer.

Bedankt voor uw reactie, houtworm gaten in een oefenstok? Dit kan niet de bedoeling zijn, graag even contact opnemen zorgen wij voor een nieuwe! 1 mailtje of telefoontje is genoeg, en retour sturen hoeft dan niet altijd, we lossen het graag op. We horen graag van u.

Hoogwaardig assortiment.

Elk gekocht product is goed gemaakt, wat er op de website staat krijgen we bij de bestelling.Betaalbare prijzen, ik zou het zeker aanraden.

super service!

Door een fout bij het sorteercentrum van vervoerder DPD ging mijn aankoop (ongewild en zonder enig bericht van DPD..!) weer terug naar Best Fight shop. Direct gebeld met hen, en zij hebben gezorgd dat ik binnen een paar dagen toch mijn aankoop in huis had. Dank voor de vriendelijke reactie, oplossing en super service!

Overall a good service

Good service.

Mijn kunststof manchete is snel geleverd. Ziet er goed uit. Mooie aanwinst voor de training

Altijd snel en eerlijke response op je vragen

Ook als producten even niet meer voorradig zijn, toch zoeken naar alternatieven om het product te kunnen leveren. Dat is Service met een hoofdletter. Mijn aankopen waren houten tai chi zwaarden en schoenen. Ik ben zonder meer blij met mijn aankopen.

alles wordt dadelijk opgelost als er een probleem is !

Perfecte kwaliteit, supersnelle levering

Ik bestelde elbow pads en ik kreeg binnen de twee dagen mijn producten. Ze zaten perfect en hadden ook de aangekondigde kwaliteit. Ik ben zeker content (tevreden op zen Antwerps) van deze aankoop

Over Best Fightshop

Online vechtsport winkel Best Fightshop Grootste aanbod in vechtsportartikelen! Zoek niet langer en vind wat u nodig hebt bij de grootste online vechtsport winkel van Nederland. Best Fightshop biedt een groot aanbod aan vechtsportartikelen. Voor diverse vechtsporten bieden wij kleding, schoenen, oefenwapens, zoals b.v zwaarden, tassen enz. Ook voor trapkussens, bokszakken, en sportvoeding voor de vechtsporter bent u bij Best Fightshop aan het juiste adres! Wij delen graag de passie van uw vechtsport in voorzien u graag met de juiste spullen die nodig zijn voor uw vechtsport.