goede service

niks op aan te merken

Fijn dat er bij de producten een uitgebreide beschrijving staat. Soms is kleding online bestellen lastig ivm de maten maar de schoenen en broek passen perfect. Ik had ook een sleutelhanger besteld en daar was wat verwarring over maar na telefonisch contact werd dat super opgelost, ik mocht zelfs wat uitzoeken dat gratis naar mij opgestuurd werd! Ik ben heel tevreden, fijne webshop, een aanrader!

Mooie geborduurde band

Vandaag mijn zwarte band met naam binnen gekregen. Mooie kwaliteit, prima tevreden

Vlotte verzending, en keurig verpakt. Ik ben blij met mijn sportschoenen.

Mooi en vlug geleverd dank u

gemakkelijk bestellen, snelle levering goede prijs

snel gevonden waarnaar ik op zoek was, duidelijk overzicht in de webshop.

Oude, gebruikte stok

Op de website stond de bamboestok mooi en netjes gepresenteerd. Hetgeen wat ik thuis heb ontvangen was echter helemaal bekrast, verkleurd en zag er simpelweg uit alsof het jaren gebruikt was.

Bedankt voor uw eerlijke review, en dit kan dan ook zeker niet de bedoeling zijn. Ondanks dat bamboe een natuurproduct is en de stok er verschillend uit kan zien, wil ik dat mijn klanten tevreden zijn over het product. Ik zal daarom nog eens kijken naar andere modellen van dit soort en contact met u opnemen om een andere te leveren. Sorry voor het ongemak!

Snelle levering, prima spullen.

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding!

M’n bestelling is super snel verwerkt en het product voldoet compleet aan m’n verwachtingen. Super!

geen klachten

Alles prima, alleen de Tabi-sokken met maat L/XL bleken te klein te zijn voor maat 43. Dat gaf niet, het kind van zijn vriendein was er heel blij mee. De maat van de Tabi laarzen was wel goed.

Prima levering en service!

Artikelen worden correct geleverd. Fijne communicatie rond de levering en eventuele wijzigingen. Retourzending correct en snel afgehandeld.

Overzichtelijk, duidelijke site & klantvriendelijk

Na bijna 30 jaar geen karate beoefend te hebben, heb ik dankzij de hit op YouTube “Cobra Kai” er weer zin in om te doen. Overzichtelijke site, snelle bezorging van je bestelling, veel betaal mogelijkheden & klantvriendelijk!

Snelle en goede levering!

Goede website, bestelling werd snel bezorgd. Je wordt goed via de mail op de hoogte gehouden omtrent de status van de bestelling

Leuke samurai zwaarden.

Mooi binnen de tijd geleverd dat men zei

Had een opblaasbare bokspaal gekocht. Deze bleek lek te zijn. Een mailtje gestuurd naar fightshop, en zij hebben het super opgelost door een nieuwe bokspaal op te sturen. Top

Snelle service en het product is goed!

Uitstekend. Goede service. Meedenken. Snelle levering.

Uitstekend. Goede service. Meedenken. Snelle levering.

Zeer goede kwaliteit! 👍

Voordelen: goed kwaliteit, Mooi geleverd. Nadeel: Bezorging wat later dan verwacht. Maar voor de rest top! 😁👍

Zoals gewoonlijk: uitstekende service

Gewoon, zoals online shopping moet zijn. Simpel en eerlijk.

Ik heb 2 weken geleden een setje bitjes bij jullie besteld , nu zijn ze keurig netjes verstuurd en zegt DPD pakketservice dat ze zijn afgeleverd. Alleen heb ik nooit mijn setje bitjes ontvangen ? Wat kan ik hier aan doen aangezien ik graag mijn trainingen wil herpakken! Met vriendelijke groet, Dion de Jong

Goedemorgen, vervelend dat de bitjes niet zijn aangekomen, de vervoerder geeft inderdaad aan: Uw pakket is geleverd op 2019-12-18, om 11:32. We hebben de vervoerder om een afleverbewijs en meer informatie gevraagd, en hopelijk geeft dit inzicht wie het in ontvangst heeft genomen. We zullen u dan op de hoogte houden. M.v.g Jack de Smit

Hallo

Zou graag meer dames kleren in het zwart met goud willen zien in maat m, en netjes is afgewerkt.

Niet naar vewachting

Mijn man was zo ontevreden met de aankoop (was bedoeld als een cadeau voor hem) dat hij heeft het pakket weggegooid.

Goededag, jammer dat hij niet tevreden was over het product, wat was de reden hiervan? We hebben de makiwara zak al vaak verkocht en nog nooit hiervan een retour gehad of een klacht, we horen het dus graag. Tevens had u gebruik kunnen maken van het gratis retour dan had u het aankoop bedrag gewoon direct terug gestort gekregen. We hebben helaas geen bericht van u ontvangen, en zien alleen nu deze review helaas, we horen dus nog graag wat de reden was dat dit product niet naar wens was. B.v.d We hadden u graag geholpen, maar helaas bleek uit uw reactie per mail dat u niet geholpen wilde worden. Jammer we hadden graag van deze ontevreden klant en tevreden klant gemaakt.... Gratis retour, geld terug, ruilen, geen probleem.....

Snelle service en duidelijk

Snelle service en uitstekende zending

Gewoon goed

Makkelijk kunnen wat ik zocht. Producten werden na besteling snel verzonden en volgende da g geleverd

Over Best Fightshop

Online vechtsport winkel Best Fightshop Grootste aanbod in vechtsportartikelen! Zoek niet langer en vind wat u nodig hebt bij de grootste online vechtsport winkel van Nederland. Best Fightshop biedt een groot aanbod aan vechtsportartikelen. Voor diverse vechtsporten bieden wij kleding, schoenen, oefenwapens, zoals b.v zwaarden, tassen enz. Ook voor trapkussens, bokszakken, en sportvoeding voor de vechtsporter bent u bij Best Fightshop aan het juiste adres! Wij delen graag de passie van uw vechtsport in voorzien u graag met de juiste spullen die nodig zijn voor uw vechtsport.