Een goede vechtsport winken, met zeer goede service.

Een goede vechtsport winkel , waar je voor alle vechtsporten je artikelen kunt krijgen , en ook nog een goede service ,

goede afwerking van het product , ziet er strak uit vanaf nu kijken hoe ik er mee kan werken en of hij heel blijft , heb er vertrouwen in .

Toffe broek, snel bezorgd

Prima service. Ik kreeg wel heel veel updates van alle stappen van het inkoop en bezorg proces.

Hartelijk dank voor uw review! We sturen inderdaad enkele mails. 1. order bevestiging 2. betaalbevestiging 3. verzendbevestiging 4. track en trace mail. We hopen zo onze klanten goed op de hoogte te houden, we hebben in het verleden er wel eens enkele uitgeschakeld, maar toen bleek dat we aardig wat mails kregen van klanten over de status van de order. We denken dus dat momenteel minder mails sturen nog geen optie is voor ons.

Top service goed geleverd op tijd netjes zeker een aanrader voor andere mensen

Snelle bezorging. Goede kwaliteit.

Teakwondo pak. Snel geleverd. Goede prijs. Prima!!

Leuke webshop, snelle levering

Zocht een beenspreider en kwam uiteindelijk op deze webshop uit. Hoewel de artikelen er duidelijk omschreven en gefotografeerd bij staan zou ik als tip willen geven daar waar mogelijk een link te plaatsen naar een video.

Precies wat ik wilde hebben

Mooie snelle service. De maten van de kleding waren goed. Dat heb ik bij andere webshops wel eens anders gezien.

Goede verzorging.

Spullen goed verpakt en verzorgd. Prima site.

Snelle levering en goede producten.

Ik heb nu al een paar keer wat besteld voor de Pentjak Silat en her kickboxen. De producten zijn goed en de levering is snel. De oefenwapens zijn mooi en hebben een mooie kwaliteit.

Erg service gericht

Zeer servicegericht reageert snel en denkt mee.

Snelle en correcte afhandeling!

Goed kwaliteit en gewicht

Goed verpakt, snel geleverd, prachtig oefenzwaard.

Positief

Snelle levering en goed product

Snel en betrouwbaar

Prima webshop. Snelle bevestiging van bestelling en betaling, ruime info over aanstaande levering, vlotte levering

Snel verzonden en netjes geleverd

Een bokken besteld en was snel verzonden en in goede staat aangekomen. De verpakking was wel wat gekneusd dus hier kan misschien nog naar worden gekeken.

Goede service op tijd geleverd en prima product

Prettig

Het enige jammer is dat de afhaalpunten veel mindere is dan de andere. Voor de rest ben ik erg blij met mijn paketje.

Pluspunten

vlotte levering kwaliteit zoals vermeld in de aanbieding

Pluspunten

prima snelle levering

Pluspunten

Snel, netjes, gewoon top

Pluspunten

Mijn telefoontje werd keurig en pro actief beantwoord. Levering binnen 24 uur! Blij daarmee!

Pluspunten

goed geholpen. bestelling snel en correct geleverd.

Pluspunten

Goede prijs, vriendelijke service.

Geen. Wellicht nog snellere levering.

Over Best Fightshop

Online vechtsport winkel Best Fightshop Grootste aanbod in vechtsportartikelen! Zoek niet langer en vind wat u nodig hebt bij de grootste online vechtsport winkel van Nederland. Best Fightshop biedt een groot aanbod aan vechtsportartikelen. Voor diverse vechtsporten bieden wij kleding, schoenen, oefenwapens, zoals b.v zwaarden, tassen enz. Ook voor trapkussens, bokszakken, en sportvoeding voor de vechtsporter bent u bij Best Fightshop aan het juiste adres! Wij delen graag de passie van uw vechtsport in voorzien u graag met de juiste spullen die nodig zijn voor uw vechtsport.