Besteld artikel was te groot, na telefonisch contact kon ik het artikel kosteloos omruilen. Alles snel geregeld, echt top.

Bar slechte kwaliteit kermis troep

Deluxe houten oefen zwaarden en beukenhouten bo staf besteld. Volgende keer maar eendjes vissen op de kermis 140€ weg gegooid geld.....echt slechte afwerking.

Bedankt voor de eerlijke review, jammer dat u het zo ervaart. Deze producten hebben we alle vele van verkocht en niet eerder deze klachten gehad, anders hadden we deze niet meer aangeboden. We hebben direct na het plaatsen van de review nog telefonisch contact gehad, u gaf aan het geld kwijt te zijn, maar dat is uiteraard niet waar het kan gewoon gratis retour. Helaas was er geen normaal gesprek met u te voeren en hebben we het gesprek maar beëindigd, jammer... Ook als klanten niet tevreden zijn lossen we het graag op. Zijn klanten altijd direct tevreden, nee misschien niet. Maar hoop dat onze vele reviews van tevreden klanten wel laten zien dat we altijd bereid zijn het op te lossen, mits er een respectvol gesprek te voeren is.

Jullie zeggen wat je doet en doet wat je zegt

Nadat ik een bestelling geleverd kreeg; bleek dat een bepaalde specificatie niet overeenkwam met wat er op de site was vermeld, maar die voor mij van belang was. Ik kreeg zonder meer gelijk en een oprecht sorry. Dat gaf veel vertrouwen. Vervolgens werd het omruilen snel geregeld: het gewenste product werd binnen korte tijd geleverd en het geld van de eerste bestelling kreeg ik rap teruggestort. Prima geregeld!

Vriendelijk en supersnel geleverd!

Snel een nieuw Judo pak nodig voor mijn dochter. Woensdag besteld en de volgende dag geleverd! Supersnel, heel fijn want ik had het pak voor het weekend nodig. Foutje in mijn mailadres aangepast door een medewerker en zo kreeg ik toch nog de bevestiging & het track en tracenummer.. Bedankt voor de fijne en snelle service!

een tok besteld en ontvangen

Ik kan nog geen echte ervaring met het product melden want heb nog geen trap in m'n ballen gekregen, maar zal jullie op de hoogte houden.

goeie service, goeie kwaliteit

Zie titel. Online aankopen worden netjes aan de deur geleverd. Ik plan zeker eens in de winkel zelf langs te gaan ook!

Geweldige service, ontzettend breed gamma en nog goedkoop ook Super

Alles tip top in orde, netjes op tijd geleverd(zeer snel) prima kwaliteit tegen ontzettend lage prijzen. Wat wil een mens nog meer? Naar mijn gevoel gewoon DE BESTE

Leveringen worden altijd snel bezorgd, goed verpakt en je kunt zelf een afhaalpunt kiezen zodat je niet onnodig thuis moet wachten.

Zéér tevreden

Eerste instantie door mijzelf een te grote maat karatepak besteld. Dit gelijk gemeld en kon heel makkelijk het pak retour sturen en dezen dag werd er een juiste maat opgestuurd. Nu een hele blijde en tevreden mama en dochter.

Zéér tevreden

Jammer........Aan gepast naar 5 sterretjes was 3

Verzwaard springtouw besteld maar na 2wkn brak het handvat. Ik heb niet helemaal de juiste volgorde genomen, eerst een review schrijven en dan de Best Fightshop benaderen. Maar in middels na een goed contact is er een nieuw springtouw op gestuurd. Er waren er al veel van verkocht zonder problemen......dus heb ik waarschijnlijk een maandagmorgen exemplaar. Dus aan de service ligt het niet.....al met al komt het goed.

Goedendag, bedankt voor uw eerlijke review, en jammer dat dit product is stuk gegaan. Wellicht een fabrieksfout? We hebben er vele van verkocht zonder problemen. Jammer dat u nu direct ons als shop beoordeeld met een 3, doen wij het dan zo slecht? Zonder dat wij de kans hebben gekregen het netjes voor u op te lossen, een nieuwe, een credit? Neemt u nog even contact met ons op? B.v.d M.v.g Jack de Smit

Slowest fight shop

22 september besteld, 28 september geleverd.

Goedendag, bedankt voor de review, dat is inderdaad niet zo best.... Wij en de vervoersbedrijven doen er alles aan om z.s.m te leveren, echter kan het inderdaad soms anders lopen dan gehoopt wat in uw geval zo was. Sorry voor het ongemak!

Fijne online webshop

ik bestel graag hier. Er wordt snel geleverd en als het niet op voorraad is dan een mailtje of je geld retour wilt of iets anders persoonlijk wacht ik altijd de levering af Dus Prima Shop

Snelle en goede service!

Heel erg tevreden

Vlotte en snelle levering Goeie service!

Goede webshop

Snelle verzending en goede kwaliteit aan producten.

Goede kwaliteit

Snelle verzending

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Ik was op zoek naar een specifiek artikel, namens een breek board. Niet alleen heb ik de juiste gevonden, maar ik had er haast mee end de Best Fightshop heeft geleverd! Ik had mijn levering binnen een dag. Fantastische service!

Jo besteld. Snelle levering. Het materiaal voldoet 100% aan mijn verwachtingen.

Goede spullen, snel geleverd

2 Jo's besteld: aangenaam verrast door de hoge kwaliteit (dikker/steviger dan die ik had) en snel geleverd.

Zeer goede service!

De leveringen gebeuren steeds zeer vlot. Geen lange wachttijd en alles is steeds goed beschermd verpakt. De communicatie verloopt snel en correct. Zeer tevreden over deze webshop en de aangekochte materialen!

Goed zwaard en prettige service

Goed oefenzwaard voor een goede prijs. Het zwaard heeft een prettige handgreep en goede balans. Vriendelijke en prettige website en de verwerking van mijn bestelling verliep prima en vlot.

Top service en snelle levering

Kan de Best Fightshop zeer zeker aanbevelen. Had met spoed een breekplankje nodig. Kreeg binnen een paar uur na bestelling al een bevestiging dat het aan de koerier was aangeboden. Contact per mail was vriendelijk en snel. Levering al de volgende dag. Het product was goed verpakt.

Medewerker gebeld voor informatie over een product.De medewerker nam zich de tijd om je een goede uitleg te geven over het product.Snelle levering,netjes verpakt en kwalitatief super spul!

Over Best Fightshop

Online vechtsport winkel Best Fightshop Grootste aanbod in vechtsportartikelen! Zoek niet langer en vind wat u nodig hebt bij de grootste online vechtsport winkel van Nederland. Best Fightshop biedt een groot aanbod aan vechtsportartikelen. Voor diverse vechtsporten bieden wij kleding, schoenen, oefenwapens, zoals b.v zwaarden, tassen enz. Ook voor trapkussens, bokszakken, en sportvoeding voor de vechtsporter bent u bij Best Fightshop aan het juiste adres! Wij delen graag de passie van uw vechtsport in voorzien u graag met de juiste spullen die nodig zijn voor uw vechtsport.