Super tevreden

Correcte prijs , snelle levering en het belangrijkste , degelijk en professioneel materiaal. Hier alvast een tevreden klant

Wat ik verwacht van online shoppen

Juiste maat,kwaliteit en korte leveringstijd. Een aanrader .

Alles prima

kon niet beter, dank u

kon niet beter, dank u

Goede kwaliteit en pasvorm

Het bitje past goed over de beugel, het product komt overeen met productomschrijving

verrassend

zeer vlotte correcte afhandeling

Prima kwaliteit en zeereert snel geleverd!

Mooi week, vlotte service

Zeer tevreden van Gi. Geen ongemakken tijdens kempo karate.

Snel geleverd, maar levering was niet juist. Klacht verstuurd via email en dezelfde dag nog werd mijn klacht keurig opgelost. Twee dagen later alsnog de juiste levering ontvangen. Snel en keurig opgelost. Ik ben zeer tevreden!

SUPERFANTASTISCH

HEEL HARTELIJK BEDANKT VOOR HET MEEDENKEN EN HULP. U BENT FANTASTISCH!!! Bedankt voor uw service

Vlotte levering, conform opgave. Prima product en prijs. Kwaliteit zal zich moeten bewijzen maar op eerst zicht dik in orde!

tot nu toe steeds vlotte leveringen (2 maal )

tot nu toe steeds vlotte leveringen (2 maal ) groeten

Een week geleden een speedbal besteld. Nog niet binnen!!!

Een week geleden een speedbal besteld. Helaas tot tot twee keer een bericht gehad van vertraging bij het leveren. Waneer ik dan telefonisch contact zoek krijg ik alleen maar een voicemail-bericht en wordt de verbinding daarna verbroken. Knap irritant. Wanneer ik het algemene nummer bel krijg ik helaas geen fysieke medewerker aan de telefoon maar wederom een ingesproken bericht en weer wordt de verbinding verbroken. Echt heel slecht om je klanten niet te woord te staan. Vandaag na een week een mailtje gestuurd. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren voordat ik bericht krijg. Bij mijn bestelling heb ik aangegeven voor een ander leveradres dan ons bedrijfsadres. Tot mijn verbazing lees ik in de mail mbt de vertraging dat het leveradres staat op ons bedrijfsadres!! Kortom slechte service en slechte ervaring bij Best Fightshop!!

Goedenavond, bedankt voor de eerlijke review, en inderdaad terecht is de afwerking van deze order onvoldoende... Jammer dat de levertijd inderdaad niet gehaald is, en dat u ons eerder niet heeft kunnen bereiken, dat is inderdaad niet best. We doen ons best alle telefoontjes, mailtjes en order op tijd te beantwoorden en te versturen, maar is inderdaad soms wat teveel. Door grote drukte is dit inderdaad beide niet gelukt :-( sorry. Via email proberen we z.s.m te reageren ook op een zondag avond.. De speedbal was inderdaad hier op voorraad de swivel moest besteld worden en was wat verlaat. We hopen de swivel spoedig te ontvangen. U heeft eerder een track en trace code ontvangen die ook verwijst naar onze pagina waar we klanten inlichten over eventuele vertragingen. https://www.bestfightshop.nl/service/vertraging/ We geven geschatte levertijden aan omdat met een aanbod van 25000 producten, we soms ook afhankelijk kunnen zijn van leveranciers en vervoersbedrijven. Maar dat blijft inderdaad vervelend, en is een onvoldoende terecht. Punt van verbetering voor ons, maar helaas kunnen wij niets veranderen aan vertragingen bij vervoerders... sorry

zoals het hoort alles in orde !

Prima producten en service

Geweldige service!!

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst en zeer, zeer tevreden. Bij de laatste bestelling was er een probleem met het artikel, ik vermoed dat dit door de leverancier was veroorzaakt, ze hebben het direct rechtgezet. Zelden zo een correcte, goede behandeling gehad..dank u fightshop voor de uitstekende service :-))

Gewoon super

Super snelle verzending , top materiaal kan niet beter zijn .

Optimale service!!

Bij constatering van een probleem met het item werd ik meteen geholpen waarvoor nogmaals dank. Top!!

super !

snelle service, uitstekende producten !

Wel had ik het broekje iets groter verwacht voor een L , maar gelukkig kon ik mijn zoon er erg tevreden mee maken .

Het oefenzwaard is goed aangekomen.

de website is duidelijk en de prijs is goed. het zwaard is netjes verpakt in goede staat aangekomen. dankuwel. fijne dag. groeten sebastian.

Gebeld over welke producten direct te verzenden waren en binnen no time een mailtje terug met verschillende artikelen. Besteld en snel verzonden en de volgende dag in huis! Fijn dat goede, persoonlijke service nog bestaat!

Mooie spullen en netjes geleverd

Mooie spullen Tijdig geleverd Netjes verpakt

Top snelle service

Dik tevreden.

Zoals omschreven

Gegraveerde ekrima stokken zoals omschreven en zeer goede kwaliteit.

Geholpen

Werdt snel geholpen met de bestelling die ik online gedaan had Op tijd geleverd en netjes

Over Best Fightshop

Online vechtsport winkel Best Fightshop Grootste aanbod in vechtsportartikelen! Zoek niet langer en vind wat u nodig hebt bij de grootste online vechtsport winkel van Nederland. Best Fightshop biedt een groot aanbod aan vechtsportartikelen. Voor diverse vechtsporten bieden wij kleding, schoenen, oefenwapens, zoals b.v zwaarden, tassen enz. Ook voor trapkussens, bokszakken, en sportvoeding voor de vechtsporter bent u bij Best Fightshop aan het juiste adres! Wij delen graag de passie van uw vechtsport in voorzien u graag met de juiste spullen die nodig zijn voor uw vechtsport.