Fijne online webshop

ik bestel graag hier. Er wordt snel geleverd en als het niet op voorraad is dan een mailtje of je geld retour wilt of iets anders persoonlijk wacht ik altijd de levering af Dus Prima Shop

Snelle en goede service!

Heel erg tevreden

Vlotte en snelle levering Goeie service!

Goede webshop

Snelle verzending en goede kwaliteit aan producten.

Goede kwaliteit

Snelle verzending

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Ik was op zoek naar een specifiek artikel, namens een breek board. Niet alleen heb ik de juiste gevonden, maar ik had er haast mee end de Best Fightshop heeft geleverd! Ik had mijn levering binnen een dag. Fantastische service!

Jo besteld. Snelle levering. Het materiaal voldoet 100% aan mijn verwachtingen.

Goede spullen, snel geleverd

2 Jo's besteld: aangenaam verrast door de hoge kwaliteit (dikker/steviger dan die ik had) en snel geleverd.

Zeer goede service!

De leveringen gebeuren steeds zeer vlot. Geen lange wachttijd en alles is steeds goed beschermd verpakt. De communicatie verloopt snel en correct. Zeer tevreden over deze webshop en de aangekochte materialen!

Goed zwaard en prettige service

Goed oefenzwaard voor een goede prijs. Het zwaard heeft een prettige handgreep en goede balans. Vriendelijke en prettige website en de verwerking van mijn bestelling verliep prima en vlot.

Top service en snelle levering

Kan de Best Fightshop zeer zeker aanbevelen. Had met spoed een breekplankje nodig. Kreeg binnen een paar uur na bestelling al een bevestiging dat het aan de koerier was aangeboden. Contact per mail was vriendelijk en snel. Levering al de volgende dag. Het product was goed verpakt.

Medewerker gebeld voor informatie over een product.De medewerker nam zich de tijd om je een goede uitleg te geven over het product.Snelle levering,netjes verpakt en kwalitatief super spul!

Super tevreden

Prima kwaliteit en snelle bezorging.

Overzichtelijke website met goede productomschrijving, waardoor de keuze snel gemaakt was. Afhandeling ook helemaal naar wens, dus zeker voor herhaling vatbaar.

Veel aanbod, en voor een goede prijs. Vriendelijke service en snel geleverd.

Heel goeie breekplank, een aanrader.

Ik en mijn broer zijn heel blij met onze aankoop. We hebben uren fun ermee.

Super ervaring met nieuwe on line shop !

Zeer vlotte opvolging, zeer stipte levering, en kleinkind dolblij met zijn nieuwe judotas, zeer mooie uitvoering en kwaliteit, iedereen tevreden hier ! Bedankt !

Voor herhaking vatbaar. Ik blijf klant

Stipte levering en producten in goede staat. Alvast bedankt

Snel geleverd goed verpakt

Bezorging zoals beloofd, goed verpakt en nog een mooi pak ook nog. Blij mee.

Uitstekende service en kwalitatieve producten.

Goed verzorgd!

Voldoet precies aan de verwachting! Tevreden dus.

Snel en goed afgeleverd

Voldoet aan mijn verwachtingen

Snel en correct

Keurige service

Bij mijn bestelling was een ander item (Veer voor ophanging bokszak) geleverd dan die ik besteld had. Via de mail hierover contact gehad en zonder problemen de juiste veer ontvangen. Fijn dat een foutje snel en keurig afgehandeld wordt.

Over Best Fightshop

Online vechtsport winkel Best Fightshop Grootste aanbod in vechtsportartikelen! Zoek niet langer en vind wat u nodig hebt bij de grootste online vechtsport winkel van Nederland. Best Fightshop biedt een groot aanbod aan vechtsportartikelen. Voor diverse vechtsporten bieden wij kleding, schoenen, oefenwapens, zoals b.v zwaarden, tassen enz. Ook voor trapkussens, bokszakken, en sportvoeding voor de vechtsporter bent u bij Best Fightshop aan het juiste adres! Wij delen graag de passie van uw vechtsport in voorzien u graag met de juiste spullen die nodig zijn voor uw vechtsport.