Super tevreden

Prima kwaliteit en snelle bezorging.

Overzichtelijke website met goede productomschrijving, waardoor de keuze snel gemaakt was. Afhandeling ook helemaal naar wens, dus zeker voor herhaling vatbaar.

Veel aanbod, en voor een goede prijs. Vriendelijke service en snel geleverd.

Heel goeie breekplank, een aanrader.

Ik en mijn broer zijn heel blij met onze aankoop. We hebben uren fun ermee.

Super ervaring met nieuwe on line shop !

Zeer vlotte opvolging, zeer stipte levering, en kleinkind dolblij met zijn nieuwe judotas, zeer mooie uitvoering en kwaliteit, iedereen tevreden hier ! Bedankt !

Voor herhaking vatbaar. Ik blijf klant

Stipte levering en producten in goede staat. Alvast bedankt

Snel geleverd goed verpakt

Bezorging zoals beloofd, goed verpakt en nog een mooi pak ook nog. Blij mee.

Uitstekende service en kwalitatieve producten.

Goed verzorgd!

Voldoet precies aan de verwachting! Tevreden dus.

Snel en goed afgeleverd

Voldoet aan mijn verwachtingen

Snel en correct

Keurige service

Bij mijn bestelling was een ander item (Veer voor ophanging bokszak) geleverd dan die ik besteld had. Via de mail hierover contact gehad en zonder problemen de juiste veer ontvangen. Fijn dat een foutje snel en keurig afgehandeld wordt.

Goede kwaliteit en service

Het assortiment is divers. Erg fijn om te weten dat ik hier terecht kan voor de oefenmaterialen die elders niet of nauwelijks verkrijgbaar zijn. Ook is er een uitstekende service, de klandizie wordt duidelijk gewaardeerd!

Had alleen maar een veer besteld t.b.v. een bokszak. Ondanks deze kleine bestelling gewoon supersnel geleverd binnen een dag! Top!

Snelle service. Goede communicatie!

Goede kwaliteit en snelle levering

Na een aankoopadvies van de shop heb ik een trapkussen gekocht. Deze werd dezelfde dag nog verstuurd en was ondanks de drukke kerstperiode toch de volgende dag geleverd. Ik ontving een degelijke lederen trap- stootkussen waar ik erg tevreden over ben.

Tevreden klant

Tevreden klant

Product goed, snel geleverd. Top!

Prima website. Goed product. Snelle levering.

Ook toen ik een fout maakte in mijn eigen adres

Heel tevreden over het materiaal en de verzending,

Het materiaal voldoet aan mijn vereisten en de verzending op tijd zoals afgesproken.

precies wat ik had verwacht en supersnel geleverd!

precies wat ik had verwacht en supersnel geleverd!

Super tevreden

Correcte prijs , snelle levering en het belangrijkste , degelijk en professioneel materiaal. Hier alvast een tevreden klant

Wat ik verwacht van online shoppen

Juiste maat,kwaliteit en korte leveringstijd. Een aanrader .

Alles prima

kon niet beter, dank u

kon niet beter, dank u

Over Best Fightshop

Online vechtsport winkel Best Fightshop Grootste aanbod in vechtsportartikelen! Zoek niet langer en vind wat u nodig hebt bij de grootste online vechtsport winkel van Nederland. Best Fightshop biedt een groot aanbod aan vechtsportartikelen. Voor diverse vechtsporten bieden wij kleding, schoenen, oefenwapens, zoals b.v zwaarden, tassen enz. Ook voor trapkussens, bokszakken, en sportvoeding voor de vechtsporter bent u bij Best Fightshop aan het juiste adres! Wij delen graag de passie van uw vechtsport in voorzien u graag met de juiste spullen die nodig zijn voor uw vechtsport.