Goede service, snel geleverd

Het was snelcgeleverd em bij vragen had ik snel antwoord. echter was 1 van de zwaarden qua afwerking niet heel netjes. Loszittende rand tussen zwaard en houder. Plus hier en daar wat lijm resten.

Bedankt voor uw review, mocht een product niet naar wens zijn, dan kunnen we deze gratis omruilen. We hebben er al diverse van verkocht, met vele tevreden klanten, dus ik ga ervan uit dat het wellicht een eenmalig probleem is, en we dit dus eenvoudig kunnen oplossen. Indien u dat wenst horen we graag van u. B.v.d

Product was good quality and delivered quickly

Overall great service.

Snel en correct, meer moet dat niet zijn.

Super service.

Alles perfect verlopen en sneller dan verwacht Prima service.

Product was niet voldoende maar ben gelijk benaderd en goed gecompenseerd!

Mooie oefenstok

Mooi afgewerkte oefenstok voor Krav Maga training. Prima lengte. Snelle levering en mooie prijs-/kwaliteitverhouding.

Vriendelijk en snel

Hoi. Van bestellen naar leveren igaat echt snel!

kwalitatief goed producten en een snelle levering

Afgelopen jaren heb ik diverse producten besteld, van schoenen tot t-shirts. Er is altijd een ruime keuze aan artikelen op de website en er zijn zeer regelmatig interessante aanbiedingen. De producten zijn goed verpakt en de levering is vlot. Wat wil een mens nog meer?

Ruim assortiment snelle bezorging

Super snelle levering

Super snel geleverd en product zoals omschreven. Perfect!

Top!!!

Ik had al eerder iets besteld, nu voor de tweede keer. Product ziet er goed uit daar kan mijn zoon uitstekend mee trainen.

Service en artikel top!

Mail ontvangen over evt vertraging, alsnog mn artikel vrij snel gekregen!

Voldoet gezien de prijs

Sier Katana besteld voor mijn zoon. Snel geleverd. Kwaliteit niet geweldig, maar gezien de prijs acceptabel. Had eigenlijk iets degelijkers verwacht.

Goede service , zeer correcte afhandeling en kwaliteit materiaal.

Wel oké

De website was duidelijk, levering snel. Echter leek het erop dat mijn product (touwspring touw) al gebruikt was... Ten eerste was de doos al open en vielen de gewichtjes er direct uit, hier wil best twijfel bij trekken en zeggen dit door het vervoer kwam. Echter, zat er op het touw en de handvatten meerdere krassen en gebruiksbeschadiging. Het is dat ik de moeilijkste niet ben maar netjes is anders...

Ideale webshop voor vechtsport goederen

Duidelijk & overzichtelijke site, bestellingen worden snel geleverd. Tot me volgende bestelling weer!

bokspaal

nieuwe dop gekregen vrij snel nadat ik een melding had gegeven. Dank voor de snelle reactie en oplossing.

Voorraadbeheer niet op orde. Klantenservice reageert niet

Na een bestelling te hebben geplaatst en betaald kreeg ik te horen dat het trapkussen niet meer op voorraad was. Heb een alternatief voor lief genomen. Daarnaast een met water gevulde boksbal besteld. Deze werd zonder de bijbehorende ophangmaterialen geleverd. Op mijn email werd niet meer gereageerd.

Bedankt voor de eerlijke review , is inderdaad jammer dat dit zo gelopen is. We hebben veel verkopende producten hier op voorraad maar met momenteel zo'n 25000 producten online niet allemaal. We vertrouwen dan op de voorraadkoppeling die we in veel gevallen hebben met onze leveranciers. Het kan inderdaad voorkomen dat deze producten sneller verkocht worden dan de automatische voorraad status kan bijwerken, vandaar het alternatief wat aangeboden is. Op de mail had door ons gewoon gereageerd moeten worden, hier blijkt toch iets mis te zijn gegaan. Het is in ieder geval niet een bewuste actie, nog een mailtje of telefoontje en we hadden het graag direct voor u opgelost. We hebben u later alsnog gesproken en u alsnog wat extra korting aangeboden. Sorry voor het ongemak!

Super kwaliteit

Van prijs en kwaliteit en service top +10. Sorry van mijn mindere beoordeling totaal mijn fout. Hier kan elke beoordeel 10 zijn. Dank aan het volledige team.

Goeie shop

Goeie tabisokken en snel geleverd.

Gewoon goed

Snel bezorgd, track en trace . En een goed product ! Wat wil je nog meer .

Zeer vlug en perfecte klantendienst

Twee aankopen gedaan ondertussen, bestelling komt zeer vlug toe en klantendienst is zeer behulpzaam.

oma geeft vechtstok aan kleinzoon

Goede eerste ervaring, duidelijk te bestellen en prima levertijd

Prima ervaring

Prima ervaring, goede producten en snelle service. Twee dagen na mijn bestelling had ik mijn producten thuis in België.

Helemaal Top!

Snelle levering en de producten zijn precies zo als op de webshop beschreven. Ook prima prijs kwaliteit verhouding.

Over Best Fightshop

Online vechtsport winkel Best Fightshop Grootste aanbod in vechtsportartikelen! Zoek niet langer en vind wat u nodig hebt bij de grootste online vechtsport winkel van Nederland. Best Fightshop biedt een groot aanbod aan vechtsportartikelen. Voor diverse vechtsporten bieden wij kleding, schoenen, oefenwapens, zoals b.v zwaarden, tassen enz. Ook voor trapkussens, bokszakken, en sportvoeding voor de vechtsporter bent u bij Best Fightshop aan het juiste adres! Wij delen graag de passie van uw vechtsport in voorzien u graag met de juiste spullen die nodig zijn voor uw vechtsport.