Snelle levering, goede kwaliteit.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Prima site

Duidelijke site en de producten zijn netjes aangekomen. Top

snel en duidelijk

Prettige website en snelle service.

Goed rek

Was snel geleverd en goed verzorgd

top!

goed materiaal keurig verpakt op tijd geleverd wat wil een mens nog meer?

Vlugge levering en kwaliteit!

producten zijn top

reeds meerdere malen bij jullie besteld en de kwaliteit en keuze zijn goed. Enige kanttekening die ik wil maken is de keuze van courierdienst - in het laatste geval was dat DPD. Maar ook hiervoor was levering altijd wel een probleem. Wat een slechte dienst is die DPD. Pakket werd laatselijk gewoonweg in de regen buiten afgeleverd. Alles doorweekt. Gelukkig geen schade aan het product.

Super tevreden.

Ik ben super tevreden met mijn aankoop en de uitstekende service.Alles verliep naar wens.

Netjes geleverd!

Ben heel tevreden over de levering.

Gebruik aub geen Bdp meer

Leuke site. Goede service. Slechte transporteur. Tracking meldt dat we niet thuis waren wat wel zo was. er zou een bericht zijn achtergelaten maar was niet zo. Product zal wel geweldig zijn maar kan nog niet oordelen ;)

Goed product en super service

Eikenhouten Jo besteld. Snelle levering en goede kwaliteit. Ik bestel regelmatig en mijn ervaringen tot nu toe zijn echt goed bij Best Fightshop!

Vlotte service

Snelle en probleemloze levering. Kung Fu - schoentjes beantwoorden perfect aan de specificaties op de website en voldoen volledig aan de verwachtingen.

Zeer goede Boksdummy

Ik heb hier de RAM BOB XL Boksdummy besteld en ben zeer tevreden over dit product. De kwaliteit is zeer degelijk en het product voldoet aan mijn verwachtingen. De Boksdummy was niet direct leverbaar vanwege de vele vraag ernaar, maar dit was geen probleem. Even bellen met de webshop en zij kunnen je precies vertellen wanneer het product verwacht wordt. Kortom: goede kwaliteit producten en een goede service!

Probleemloos

Altijd goed geholpen tot nu toe. En met betaling nooit problemen....omruilen of retourneren gaat probleemloos.. Best fightshop is the best!!

Helemaal zoals verwacht!

De bestelling was er snel, goed verpakt en helemaal conform de website.

Goede kwaliteit materialen en een super service. Vanuit een organisatie materialen besteld, de betaling duurt dan vaak wat langer. In overleg en goed vertrouwen kregen we de materialen eerder opgestuurd. Echt een hele goede klantvriendelijkheid ! Zeker een aanrader.

Vandaag onze BOB XL ontvangen die wij een poosje geleden hebben besteld via pré-order. De levering kwam overeen met de geschatte levertijd. De eigenaar is zeer behulpzaam en vriendelijk. Goede kwaliteit producten. Ik ben zeer tevreden! Top webshop!

snel duidelijk en scherp

mooie sortering en goede omschrijvingen. bij ontvangst tel je daarbij snelheid, efficiency en met name kwaliteit op zodat winkelen bij de Best Fightshop een hele fijne ervaring is.

Blij met de aankoop

De Bo van witte eik ziet er goed uit. De nerven van het hout lopen mooi recht langs de lengte van de staf. Deze staf is ook heel recht. De finish was niet overal gelijk maar dat geeft niet. Ik heb hem afgeschuurd en ben er een paar lagen gekookte lijnolie op aan aanbrengen. Deze staf is mooier dan ik verwacht had voor deze prijs (39 euro)

Artikel na wassen 2 maten kleiner

Bestel- en leveringsproces prima in orde. Echter de sokken die ik heb besteld kwamen 2 maten kleiner uit de was. Ik was alles altijd op 30 graden. Héél jammer. Draag ze nu met de hiel halverwege mijn voet

Goedendag, bedankt voor uw review, vervelend dat deze zijn gekrompen. Neem gerust nog even contact op zodat we wellicht een passende oplossing kunnen bieden, en kijken wat het probleem is. Tabi sokken zijn al jaren een zeer goed verkopend artikel waarvan er inmiddels vele van zijn verkocht, en heb dit niet eerder gehoord. Wellicht heeft de fabrikant de samenstelling gewijzigd? Hoop dat inderdaad ook niet. Sorry voor het ongemak, M.v.g Jack de Smit

De producten zijn op de vastgestelde datum aangekomen. De Bo kwamen in goede staat aan. De Draagtas is erg klein en de twee Bo kunnen niet goed worden opgeborgen. De advertentie zegt dat de draagtas twee Bo kan bevatten, het probleem is dat deze niet goed kan worden gesloten. De heren van Best Fightshop waren zeer attent op mij, ze boden hun excuses aan en boden ook andere mogelijkheden voor oplossingen aan. Ik ben erg blij met je snelle, vriendelijke en altijd attente klantreactie. Alvast bedankt Met Vriendelijk Groeten Daniel

Goedendag, bedankt voor uw product review. We zien dat u bij deze tas 2 een rattan en bamboe Bo heeft besteld, deze zijn inderdaad niet geheel vlak of recht en dit heeft er wellicht voor gezorgd dat het niet goed past. We hebben direct aangepast en dit vermeld bij het product, bedankt voor de tip! U kunt uiteraard de tas dan gratis retour sturen nu onze omschrijving niet voldoet. We kunnen dan kijken naar een andere oplossing. sorry voor het ongemak! M.v.g Jack de Smit

Ik ben een tevreden klant

De webshop is duidelijk en makkelijk in gebruik Maar pas na aanvaarding van mijn bestelling, merkte ik dat ik van een korting had kunnen genieten. Nadat ik een mailtje hieromtrent stuurde, kreeg ik al dadelijk antwoord dat ze dit zouden terugstorten. Dit vind ik zeer klantvriendelijk en werd ook zeer spoedig nadien teruggestort. Ook de levering via DPD ging zeer vlot en was in detail op te volgen met opgave van het uur van levering. Meer moet het niet zijn, toch ?

Vaak producten gekocht en altijd naar verwachting geleverd

Twee katana's besteld, die voldeden aan de beschrijving en netjes op tijd geleverd

Mooie artikelen snel in huis

Prima website, artikelen zijn makkelijk te vinden en ze zijn heel goed omschreven. En, een keer in huis, precies wat ik had verwacht van ze qua kwaliteit. Een opmerking nog re verpakking: Ik was een beetje verbaasd dat een bokken met alleen een laag golfkarton was ingepakt. No worries, de bokken is helemaal goed - en mooi. Voilà, wilde ik even laten weten.

Hartelijk dank voor uw bericht, en tip, we hebben inmiddels voor de bokken, ook de verzending aangepast naar een doos i.p.v golfkarton. M.v.g Jack de Smit

Goede service!

Ondanks dat mijn pakket verlaat was, heeft Jack de moeite genomen om te zorgen dat het toch nog snel en voor kerst! bezorgd werd. Bedankt!

Diepenbrockstraat 6

5481pm Schijndel

Over Best Fightshop

Online vechtsport winkel Best Fightshop Grootste aanbod in vechtsportartikelen! Zoek niet langer en vind wat u nodig hebt bij de grootste online vechtsport winkel van Nederland. Best Fightshop biedt een groot aanbod aan vechtsportartikelen. Voor diverse vechtsporten bieden wij kleding, schoenen, oefenwapens, zoals b.v zwaarden, tassen enz. Ook voor trapkussens, bokszakken, en sportvoeding voor de vechtsporter bent u bij Best Fightshop aan het juiste adres! Wij delen graag de passie van uw vechtsport in voorzien u graag met de juiste spullen die nodig zijn voor uw vechtsport.