1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Op papier een interessant concept.

De website verwerkt de aanmelding niet goed, en de klantenservice komt haar beloften niet na. Geen aanbeveling dus.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goeie klantenservice, adequate afhandeling van vragen of eventuele opstartproblemen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

website, overzichtelijk. Medewerkers vriendelijk.

Auto's gaan vaak niet open en/of dicht. Wanneer probleem aan auto wordt er niet tijdig geacteerd. Wanneer je belt duurt het lang voor een oplossing.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ondanks dat er regelmatig wat mis gaat in de reserveringsprocedure, wordt dit a la minute door de medewerkers telefonisch opgelost

De reserveringsprocedure. Regelmatig komt het voor dat de auto die gereserveerd is, niet op het moment van reservering klaar staat voor gebruik; de meest voorkomende storing is dat de auto er wel is maar kan niet worden ontgrendeld met de pas of dat de reservering wel online bekend is maar niet bij de boardcomputer van de auto.... Tot op heden zijn de problemen altijd telefonisch verholpen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer betaalbare huurauto. Het proces van reserveren, ophalen, rijden en terugbrengen is zeer gebruiksvriendelijk. Reserveren via de app is binnen een minuut geregeld! De enige keer dat ik een klacht had is deze zeer klantvriendelijk opgelost. De auto voldoet prima aan mijn verwachtingen en ziet er altijd netjes uit.

Als de auto niet op de aangegeven plaats staat, wordt dit niet gecommuniceerd bij de reservering.. Het telefoonnummer staat genoteerd als bereikbaar onder kantoortijden; dat hier ook 's avonds en in weekends naar kan worden gebeld wist ik ik niet.

• Betrouwbaarheid

functionaliteit en ervaring van de app / website verbeteren

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Kwaliteit en beschikbaarheid van de auto. Bemreikbaarheid van de helpdesk.

Onduidelijkheid over de borg bij het reserveringsproces. Verder: hoe kan ik mijn borg terugkrijgen? Borg betalen via mobiel was onduidelijk. Ook mis een gespecificeerde nota!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

snelle reactie via social media, uitgebreide informatie, goede afhandeling, nette auto, goed verzorgde acties

wat opstartproblemen met het aanmelden/invoeren van de persoonsgegevens van mijn zoon, dat duurde wat langer. Nadeel vind ik dat ik niet op de site kan kijken welke autoos jullie tot beschikking hebben of ik moet zelf ook een account aanmaken..en dat hoef ik niet omdat ik zelf geen auto rijd maar wel wil kijken als ik er een wil huren voor een andere bestuurder.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Communicatie over auto prima. Auto stond schoon en afgetankt klaar.

Duidelijkere communicatie over te storten borg. Komt nu pas naar voren bij bevestiging reservering. Stuur de faktuur mee met de direct betalen-link. Direct betalen link werkt maar 1 keer en je kunt de factuur daarbij niet inzien.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Lage prijzen Fijne auto's Behulpzame medewerkers

online reserveringssysteem werkt soms niet