Vriendelijke telefonische afhandeling: website minder minder overzichtelijk

Ik had wat moeite met zoeken op de website, de infraroodspiegel bleek niet voorradig, maar na een telefoontje kon deze toch geleverd worden. Het telefoongesprek verliep goed.

Binnen 1 werk dag geleverd goed spul voor een goede prijs

Bijzonder snel geleverd, gewoon zo doorgaan

Super een betrouwbare leverancier

Infraroodhandel weet van wanten. Weten waar ze het over hebben. De klant is koning. Betrouwbare levering en een goede nazorg.

Productie zijn goed en op tijd geleverd

Productie zijn goed en op tijd geleverd. Het zou mooi zijn als in de beschrijving op de website er ook op gewezen wordt dat de alu folie naar beneden geplaatst moet worden wanneer dit product gebruikt wordt met infrarood verwarming. Er staat op de verpakking wel een waarschuwingssticker maar die kan je zomaar missen. Het kan tot schokken leiden wanneer het verkeerd om geplaatst wordt.

Pluspunten

Supersnelle levering

Pluspunten

correcte levering en kwetsbare apparatuur goed verpakt

Pluspunten

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

Pluspunten

Snelle verzending, prima afhandeling!

Pluspunten

snelle en keurige levering

tot nu toe zijn jullie goed

Pluspunten

Zeer snel geleverd , netjes verpakt en eigenlijk is alles zoals omschreven op de site , heb zelf een spiegelpaneel aangeschaft , zeer mooi paneel werkt naar behoren echt een aanwinst voor de badkamer .

ongetwijfeld zullen er verbeterpunten zijn

Pluspunten

Snelle en juiste goed verpakte levering

Pluspunten

Goede service. Zowel telefonisch als op de website. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ben bij verschillende winkels geweest maar daar waren de prijzen aanzienlijk hoger. Zeer duidelijke website en bij vragen kun je zo even bellen. Dat zou je bij een winkel als beter punt verwachten maar de site en de mensen aan de telefoon kunnen je prima helpen. Snelle levertijd. Het was er binnen een dag. Ook al houden ze 7 dagen levertijd aan als veiligheidsmarge. Ook hebben ze me terug gebeld omdat ik de thermostaat vergeten was erbij te bestellen. Goed meegedacht met de klant. Ook heel goed punt: je kunt de vloerverwarming tot op 25 cm nauwkeurig op maat bestellen. Dat kon ik nergens anders en daarom heb ik het hier besteld.

Bereikbaarheid vond ik iets te krap voor een webshop. Tot 5 uur of zo telefonisch bereikbaar. Het is net de gemeente. Zou zeker tot 7 uur mogen of zo. Voor werkende mensen is het anders heel lastig. Vakkundigheid van de persoon aan de telefoon kon wat mij betreft wat beter. Was zeker niet slecht maar kon beter. Ik had er zelf totaal geen verstand van. De mevrouw kon mij veel vertellen maar wist zelf ook niet alles. Als je er zelf niks geen verstand van hebt is het wel fijn dat je iemand aan de lijn hebt die echt het naadje van de kous weet en je haarfijn alle details uit kan leggen zodat je ook in alle vertrouwen een bestelling kunt plaatsen. Het is geen pot pasta die je bij de supermarkt koopt. Je besteld zo voor honderden euro's aan materiaal. Daar wil je wel een goed gevoel bij hebben.

Pluspunten

Deskundig oplossing gericht en zeer gemotiveerd. Alle afspraken zijn nagekomen op tijd en alles met een positieve instelling, een voorbeeld van hoe het ook kan.

Pluspunten

Zeer snelle levering, ook het retourneren(omruilen) ging zeer naar tevredenheid. We hebben nu een zeer passend alternatief als verwarming op kantoor. Dit is een ideale oplossing om je gasverbruik wat te verlagen, indien je ook zelf zonnepanelen hebt.

Er mag wel meer en duidelijker informatie gegeven worden over het te gebruiken vermogen per oppervlakte.

Pluspunten

Snelle goede levering en oppakken van problemen.

Pluspunten

Ik heb gebeld om advies, en ben daarbij zeer goed geholpen.

Pluspunten

Vriendelijk en prettig aan de telefoon. Professioneel advies

Pluspunten

Zeer snelle levering en goede service Goed product Top!!!

Nog geen verbeterpunten kunnen vinden

Pluspunten

Alles is correct en op tijd geleverd. Alles werkt perfect

Pluspunten

Snelle levering hele goede service Een topbedrijf

Ik vond er geen

Bedankt voor de mooie complimenten! We wensen u veel plezier met uw aangeschafte producten. Met vriendelijke groet, Het team van Infraroodhandel.nl

Over Infraroodhandel.nl