Prima service, goede ervaring!

Goede ervaring met Heer Vreeman. Denkt mee- en doet wat hij zegt. Bij veel webshops is het bijna niet mogelijk, om iemand te spreken, bij Topgereedschap wel. Alleen dat is al een pluspunt, daarnaast krijg je ook desgewenst advies. Inmiddels twee bestellingen gedaan. Kortom, goede ervaring. Bedankt!

niet echt klantvriendelijk

Klanten let op: als U een produkt retour stuurt moet U de retour kosten betalen maar ook, in de eerste instantie gratis verzenden, de verzendkosten. ik vindt dit niet echt klantvriendelijk. ik had een panasonic bouwradio besteld en deze gaf niet het geluid wat het belooft dus retour gestuurd. moest verzendkosten en retourkosten betalen en eindig dus met niets. ik zou dus alleen iets bestellen waarvan je zeker weet dat het goed is.

Alles keurig ontvangen

Zoals de tekst omschrijft klopt het, site werkt goed en alles keurig geleverd en goed verpakt. Alleen enigszins irritant dat je geen mail krijgt met bevestiging als je op zondag besteld. Als ik hier ooit weer eens zal bestellen doe ik dat doordeweeks om te zien of ik dan de bevestiging binnen korte tijd krijg,als...

Snelle levering.

Goede omschrijving en zag er ferfect uit.

Supersnel

Goeie deal. Super prijs en snel geleverd

goeie prijs, snelle levering

Goede website, nette prijs, snelle levering.

goede site en ze doen wat ze beloven met klasse spullen

uitstekend

Geweldige service!

Zeer nette shop met veel aanbod en scherpe prijzen. Uitstekende service en goed telefonisch bereikbaar voor vragen of overleg. Dat laatste maak ik tegenwoordig niet vaak mee bij andere winkels.. Bestelde artikelen werden gelijk verzonden en de volgende dag ontvangen. Top service!

snel, begeleid correct uitgevoerd

snele reactie, persoonlijk contact, correcte prijs eenvoudig business doen

Denken mee, vind ik als zelfstandige belangrijk

Omdat een product bij een eerste bestelling niet zo gemakkelijk te verkrijgen was, nam Topgereedschap er meerdere op voorraad, zodat ik het nu zeer snel in huis had. Dat is waar wij van houden bij infrarood panelen Parkstad, zo helpen we elkaar verder.

Echt top! Voorbeeld voor ander webwinkels.

Zeer goed bereikbaar, ook in deze Corona tijden waar anderen het laten afweten. Ik heb in de avonduren op een mobiele nummer om de voorraad te cheken van een product die ik graag wou hebben, meteen opgenomen en verder geholpen, vervolgens besteld en omdat het laat was hebben ze het product de volgende dag opgestuurd en de dag daarop is mijn bestelling binnengekomen. Ik kan alleen maar zeggen ga zo door!!!

Eerste bestelling Zeer goed bevallen

Ik ben altijd een beetje voorzichtig bij het schrijven van een review na eerste ervaring, vandaar de 9 wat eigenlijk een 10 is. Ik ben bij topgereedschap.nl terecht gekomen via de reviews hier op kiyoh en andere sites en de reviews voor topgereedschap waren zo overweldigend positief dat ik de gok gewaagt heb. Ook heb ik verschillende malen telefonisch contact gehad voor advies en nadat er met de betaling door eigen onoplettendheid iets niet goed was gegaan. Geen enkel probleem voor de verkoper om de hele bestelling te annuleren zodat ik het op de site opnieuw kon bestellen. TOP online winkel die overigens ook nog in Winterswijk een winkel heeft die te bezoeken is. Liefst even kort van te voren bellen als ik het goed heb. kopen. Ik wil het uitbreiden en het oude versleten spul vervangen. Een andere site heeft soms betere prijzen maar die service en bereikbaarheid is ZO slecht dat ik heb besloten om Al mijn gereedschap bij topgereedschap.nl te gaan aanschaffen. En dat gaat best om heel wat gereedschap. Dus aanrader? DIKKE JA!

Scherpe prijzen. Goed geleverd

Zeer tevreden Aanrader

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

geweldige service.

Ik moest snel gereedschap hebben, en heb topgereedschap gebeld of de laser die ik nodig had op voorraad had. En dat hadden ze. direct via internet besteld, en einde van de dag al verstuurt. helaas had postnl een dag vertraging. maar toch had ik alles op tijd. Top. hier ga ik weer bestellen.

Gewoon prima

Vrijdag besteld voor afhalen zaterdag. Niks op aan te merken, vriendelijk ontvangst en goed geprijsd. Als ik iets nodig heb kom ik hier zeker terug.

Nette levering conform afspraak.

Snel geleverd en netjes verpakt.

netjes en op tijd geleverd

Mooi product snelle levering zeker aan te bevelen

Fantastische service.

Donderdagmiddag bestelling geplaatst. Vandaag (vrijdagmiddag) het bestelde ontvangen. Alle lof.

Prima service en snelle levering!

Top producten. Veel op voorraad. Goede telefonische bereikbaarheid. Kennis van de producten. Erg tevreden!

Zeer klantgericht en persoonlijke service!!!

Zeer oplossing gerichte klantenservice die alle zorgen uit handen neemt en het netjes in orde maakt👍

Top bedrijf

Gisteren 2 Makita breekhamers besteld. Vanmorgen zijn deze al bij ons afgeleverd. Werkelijk top! ( Had deze machines op 13 december 2019 al eerder besteld en betaald bij Mastertools. Geen levering, ook niet na diverse telefoontjes en heb dan gisteren maar gevraagd om het bedrag weer terug te storten.)

Good

Good

Over Topgereedschap

"Topgereedschap com : De shop voor al uw elektrisch gereedschap en toebehoren. Door jarenlange ervaring en ons grote netwerk in deze branche kunnen wij professioneel gereedschap leveren van bijna alle topmerken. TopGereedschap com blijft net als deze groeiende markt in ontwikkeling."