Top is top

Heb nu paar keer bij hem besteld bij twijfel bel ik op of hij t ook echt op voorraad heeft en dat is ook zo En als hij t niet heeft mail op verzoek en als nog bestellen

snelle levering en goed

zeer snel geleverd en goede prijs verhouding

Prima zaak.

Snelle levering. Vriendelijk. Goede voorlichting

Enorm klantvriendelijk en betrouwbaar

Ik had iets besteld en een opmerking erbij gegeven. Volgende dag werd ik meteen gebeld over mijn aangegeven opmerking. Echt super! Daarnaast werden de producten zeer goed verpakt geleverd. Ik heb dit vaker anders mee gemaakt en vind ik dat Topgereedschap zich onderscheidt in de klantvriendelijkheid, bereikbaarheid en het goed verpakken van je bestelling.

Prijs goed en snelle levering

Gewoon goed

Gewoon goed, webshop overzichtelijk, producten goed verpakt en order snel verwerkt

prima advies, snelle levering !

Heel prettig telefoongesprek gehad.

Goedemiddag, vanochtend heb ik u gebeld over de Dewalt D27107XPS. Deze is momenteel niet leverbaar hoorde ik. Het was een fijn en open gesprek waarin we hebben afgesproken dat ik een telefoontje of een e-mail krijg wanneer het product wel weer leverbaar is. Met vriendelijke groet, Marten Schaap

Veel en goed gereedschap

Prettig in omgang geeft eerlijk advies.

topper

Snel, goed en betrouwbaar!

What you see is what you get and right on time!

For a future purchase I will certainly visit their webshop again.

Juiste snelle levering. Prettig contact bij vragen.

Deskundig advies ten aanzien van gereedschap. Productkennis.

Makkelijk en super snel

De eerste indruk maak je geen 2e keer weer super geregeld...

Geweldige service!

Laatst wat tools opgehaald. En lateraf bleek het om de verkeerde tools te gaan. Een berichtje verstuurd en binnen no-time heeft hij mij me gebeld en is het allemaal netjes afgehandeld. 5* waard

Prima service, goede ervaring!

Goede ervaring met Heer Vreeman. Denkt mee- en doet wat hij zegt. Bij veel webshops is het bijna niet mogelijk, om iemand te spreken, bij Topgereedschap wel. Alleen dat is al een pluspunt, daarnaast krijg je ook desgewenst advies. Inmiddels twee bestellingen gedaan. Kortom, goede ervaring. Bedankt!

niet echt klantvriendelijk

Klanten let op: als U een produkt retour stuurt moet U de retour kosten betalen maar ook, in de eerste instantie gratis verzenden, de verzendkosten. ik vindt dit niet echt klantvriendelijk. ik had een panasonic bouwradio besteld en deze gaf niet het geluid wat het belooft dus retour gestuurd. moest verzendkosten en retourkosten betalen en eindig dus met niets. ik zou dus alleen iets bestellen waarvan je zeker weet dat het goed is.

Alles keurig ontvangen

Zoals de tekst omschrijft klopt het, site werkt goed en alles keurig geleverd en goed verpakt. Alleen enigszins irritant dat je geen mail krijgt met bevestiging als je op zondag besteld. Als ik hier ooit weer eens zal bestellen doe ik dat doordeweeks om te zien of ik dan de bevestiging binnen korte tijd krijg,als...

Snelle levering.

Goede omschrijving en zag er ferfect uit.

Supersnel

Goeie deal. Super prijs en snel geleverd

goeie prijs, snelle levering

Goede website, nette prijs, snelle levering.

goede site en ze doen wat ze beloven met klasse spullen

uitstekend

Geweldige service!

Zeer nette shop met veel aanbod en scherpe prijzen. Uitstekende service en goed telefonisch bereikbaar voor vragen of overleg. Dat laatste maak ik tegenwoordig niet vaak mee bij andere winkels.. Bestelde artikelen werden gelijk verzonden en de volgende dag ontvangen. Top service!

snel, begeleid correct uitgevoerd

snele reactie, persoonlijk contact, correcte prijs eenvoudig business doen

Over Topgereedschap

"Topgereedschap com : De shop voor al uw elektrisch gereedschap en toebehoren. Door jarenlange ervaring en ons grote netwerk in deze branche kunnen wij professioneel gereedschap leveren van bijna alle topmerken. TopGereedschap com blijft net als deze groeiende markt in ontwikkeling."