Helemaal goed en super

Ik zocht gereedschap van milwaukee en vond het op de site , daar besteld en binnen 2 dagen keurig netjes thuis bezorgd.

Heel goed en nestjes

Netjes snelle levering. Goed verpakt

Snelle levering, goede communicatie

Ik had mijn gereedschap snel nodig, na een kort belletje de belofte gekregen dat het dezelfde dag nog op de post zou gaan. Zo gezegd zo gedaan, 2 uur later een track en trace en levering was de volgende dag!

goed en snel

goed en snel

Top service en ropgereedschap

Topgereedschap en Milwaukee. top tools geleverd door een top leverancier Packout is roadproof en de accu machines zijn super. Bitsets ook handig

snel, duidelijk, goed, scherpe prijs

Blij verrast, factuur gelijk erbij, snelle bezorging, geen poespas !!

Snel en goedkoop geleverd

Alles ging snel en goed. Prijs absoluut goed.

Top levering en snel

Toppie

Uitstekende service en snelle levering

Meerdere keren hier besteld, altijd snelle en correcte afhandeling.

Topservice bij een topbedrijf met een goeie prijs

Ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden. Harry is een man van z’n woord en denkt met de klant mee en is zelfs niet beroerd om de spullen te komen brengen( als je genoeg besteld). Ik heb alleen maar goede ervaringen en is zeker een aanrader.

Geen gedoe gewoon zo het hoort snel goed verpakt prima webshop

Prima tegen een scherpe prijs

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Prima

Snelle levering en duidelijke mails

Top.

Zorgvuldig en snel geleverd. Laagste prijs.

Zo te zien steven ze de laagste prijs te houden. Gereedschap goed verpakt en geleverd met handtekening en legitimatie verplichting.

Top bedrijf!

Super service!

top bedrijf!!!

Snel besteld snel geleverd voor een goede prijs. Ook telefonisch goed bereikbaar en fijn meedenkend.

snel en goed geholpen

goed advies gekregen en snel geleverd

Altijd snel bezorgd!! Topservice !!!

Altijd tevreden !

Snelle service voor een scherpe prijs!

Ik wilde een Milwaukee bandzaag bestellen maar de zaagbladen stonden niet op de site. Even gebeld en binnen een half uur waren ze toegevoegd en kon ik de bestelling doen.

Snelle service, snelle levering. Netjes

Heb een Milwaukee’s radio gekocht. Alles top.

Snel

Alles klopt !!!

mooie verzorgde site en bovenal zeer duidelijk!!

Prettige snelle levering

Goede communicatie en een snelle prettige manier van omgang Komen hun afspraken na

prima!

zeer vlot geleverd en perfect verpakt

Zéér snel geleverd! De bestelling was voor mij op een adres in Winterswijk afgeleverd s’avonds. volgende dag had ik het in Amsterdam.

Over Topgereedschap

"Topgereedschap com : De shop voor al uw elektrisch gereedschap en toebehoren. Door jarenlange ervaring en ons grote netwerk in deze branche kunnen wij professioneel gereedschap leveren van bijna alle topmerken. TopGereedschap com blijft net als deze groeiende markt in ontwikkeling."