Top bedrijf

Gisteren 2 Makita breekhamers besteld. Vanmorgen zijn deze al bij ons afgeleverd. Werkelijk top! ( Had deze machines op 13 december 2019 al eerder besteld en betaald bij Mastertools. Geen levering, ook niet na diverse telefoontjes en heb dan gisteren maar gevraagd om het bedrag weer terug te storten.)

Good

Good

Pluspunten

Ben niet zo van beoordelingen invullen, naar mijn mening als je iets besteld en betaald moet het correct afgeleverd worden. Maar Topgereedschap staat alles te boven dikke pluim hiervoor. Vrijdag avond ging mijn zaag kapot, ik had hem zaterdag weer dringend nodig om mijn klus af te maken, maar waar kun je s'avonds nog terecht voor een nieuwe zaag. Topgereedschap gebeld en gevraagd of ik deze nog kon ophalen om 22.30 uur. Dit bleek absoluut geen probleem te zijn. Heb dit nog niet eerder meegmaakt dat dit zo kon. Daarom een dikke 10 voor dit bedrijf. Harry bedankt !!!!!!!!!!!

Geen ga zo door.

Pluspunten

Zeer scherpe prijzen en na een telefoontje wat gereedschappen besteld. Aan de telefoon was de eigenaar erg behulpzaam. Omdat ik de spullen snel nodig had en redelijk in de buurt van Winterswijk woon, heb ik de bestelling opgehaald. Wederom erg goed en vriendelijk geholpen. Ook de producten voldoen aan de verwachtingen. Ik ben erg positief over dit bedrijf, de eigenaar en de gekochte spullen. Echt een aanrader!

Kan niks bedenken...

Pluspunten

spullen zijn top en snel geleverd

geen

Pluspunten

Een hele dikke 10 voor dit bedrijf heeft echt een hele goede communicatie ,Snelle levering en fantastische prijzen, Voor 15:00 besteld , is de volgende dag geleverd, der zijn weinig bedrijven dit dit nakomen

Pluspunten

Een hele dikke 10 voor dit bedrijf heeft echt een hele goede communicatie zowel telefonisch als via mail Snelle levering en fantastische prijzen

Pluspunten

Na de levering van de gekochte compressor bleek deze kapot, kan gebeuren. Volgende dag al een nieuwe ontvangen. Was top geregeld.

Pluspunten

goede prijs en snel geleverd

Pluspunten

Zeer snelle service

Pluspunten

Ik stoor me altijd aan bedrijven die de volgende dag nadat je je product al hebt ontvangen een beoordeling vragen. Net alsof het een kunst iets goed te laten bezorgen. Dit bedrijf heeft laten zien goede service te bieden in geval van problemen pas na 3 maanden. Om die reden krijgen ze van mij de maximale waardering want in mijn ogen kan je pas laten zien hoe goed je bent als er iets niet volgens plan gaat. Bedankt voor de goede oplossing!!

Pluspunten

Alles is te overleggen met de baas zelf en super service volgende dag in huis en altijd afspraken na gekomen ik ben vast klant

Valt niks te verbeteren

Pluspunten

Alles zeer solide verpakt en op tijd aangekomen. Mensen die nog moeite doen voor hun klanten! Prijs aangepast van een toestel die duurder was bij hun dan concurrent + onderstel van systainer toch vlot kunnen krijgen ondanks niet in stock. Vlot alle vragen telefonisch opgelost. Zoals de 2de x TOP.

Prijzen concurrentie vergelijken?

Pluspunten

Persoonlijke inzet van de eigenaar om een vermist pakketje weer op te sporen. Bravo !

Pluspunten

Levering goed, idem de informatie.

Er zijn altijd punten voor verbetering vatbaar, dus kritisch blijven.

Pluspunten

Even nog een reactie op de levering van de Panasonic bouwradio. Contact via mail. was/is perfect. Levering zeer goed verpakt. En ook nog de goedkoopste plus een accu ,wat nog minder was dan bij de concurrentie. Dit was niet de laatste keer dat ik wat bij TOPGEREEDSCHAP koop. In èèn woord perfect.

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Pluspunten

Is een topper! Vragen worden deskundig beantwoordt of er wordt naar een oplossing gezocht! Zeer goed en stevig verpakt. Lage prijzen. Zeker een aanrader!

Geen voor mij op dit moment.

Pluspunten

Email over voorraadstatus en levertijd zeer snel beantwoord. Produkten zijn degelijk verpakt en conform toezegging topgereedschap op tijd geleverd. Track and trace code snel ontvangen. Zeer scherpe prijzen.

Pluspunten

Snel en goed verzonden.

Pluspunten

Was weer super geregeld. Topgereedschap bedankt.

Pluspunten

Zeer goed verpakt, besteed hier goed aandacht aan.

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

TOP spul bij Topgereedschap.com, ga zo door.

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Over Topgereedschap

"Topgereedschap com : De shop voor al uw elektrisch gereedschap en toebehoren. Door jarenlange ervaring en ons grote netwerk in deze branche kunnen wij professioneel gereedschap leveren van bijna alle topmerken. TopGereedschap com blijft net als deze groeiende markt in ontwikkeling."