Super service super fast send order Good job Thank You

Super goed

Goede kwaliteit accu gereedschap en ook snel bezorgd.

Top snelle levering en service

Heb tot nu toe diverse gereedschappen gekocht en altijd een snelle levering ervaren, laatst was er een lader niet helemaal goed en kon deze gelijk omruilen . Dus top service

Zeer tevreden!

Scherpe prijs, snelle levering. Exact zoals gewenst. Ga vooral zo door ik bestel zeker nogmaals.

S'avonds bestellen en de volgende ochtend word er bevestigd en verzonden, meer kun je je als mens niet wensen en doorgaans ook tegen zeer scherpe prijzen wat voor mij de reden is niet verder te kijken maar gewoon op Topgereedschap te bestellen!

Mijn eerste bestelling en zeker niet de laaste op de site gemakkelijk alles te vinden en snel geleverd nettjes verpakt ik ben zeer tevreden hier over !!

Snelle levering, veel op voorraad!

Prima adres om gereedschap te bestellen!

Ze heten niet voor niets TOP Gereedschap!

Ze doen hun naam eer aan. Gewoon goede spullen, nette prijzen en perfecte service.

Vriendelijk contact en snel geleverd

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Niets terug hoeven sturen dus daar geen ervaring mee.

Goed geregeld snel thuis gestuurd.

Hier zou ik weer spullen bestellen.

Na betaling netjes geleverd.

Snelle en goede levering

Het gereedschap wat ik besteld had werd goed en veilig ingepakt,en netjes de eerst volgende dag nadat ik het besteld had afgeleverd. Top!

Uitmuntende service

Altijd bereid om mijn vragen te beantwoorden.

top

top

Alles is top bij topgereedschap

Snelle levering, makkelijke webshop en goed product. Kortom alles Top !

Snel geleverd tegen goede prijs

Snelle levering. Prijs is keurig. Ik zou zakelijk gezien een betere factuur wensen. Waar het bedrag ex btw beter zichtbaar is.

Snelleen goede afhandeling

Snelle en correcte levering binnen 1 dag

Snel geleverd tegen een scherpe prijs

Snel geleverd tegen een scherpe prijs

Goede prijzen en snel geleverd.

topgereedschap en topservice

zoals altijd top service dus niet alleen het gereedschap is top ook de service is top.

het is gewoon goed

snel geleverd dankjewel

Top communicatie, Top levering, Top produkten... Topgereedschap dus

Gereedschaptas besteld; liever een andere tas; prima communicatie, tas omgeruild , zelfde dag nog geregeld.

Goede klantenservice en prijzen

Ik heb net mijn 2e order geplaatst bij Topgereedschap. Voor mijn 1e order heb ik ze gebeld met wat vragen. Ik ben perfect geholpen en heb goed advies gekregen. Ik ga zeker weer hier gereedschap kopen!

Over Topgereedschap

"Topgereedschap com : De shop voor al uw elektrisch gereedschap en toebehoren. Door jarenlange ervaring en ons grote netwerk in deze branche kunnen wij professioneel gereedschap leveren van bijna alle topmerken. TopGereedschap com blijft net als deze groeiende markt in ontwikkeling."