Prima prijs, snelle levering. Gewoon goed.

Prima website om spullen te bestellen

Goedkoopste aanbieder

Het product waar ik op zoek naar was is op het internet het goedkoopst bij Topgereedschap. Ook de snelle levering heeft hierin meegewogen.

super

telefonisch contact gehad i.v.m. nog wat vragen maar ervaren als zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Kom hier beslist terug

Prettig winkelen

Eenvoudig bestellen en snel leveren

Positieve ervaring

Goed behulpzaam maar buiten de schuld van topgereedschap om een waardeloze aflevering vam post.nl

Artikel voldoet aan verwachting

Prijs kwaliteit is prima

Top Gereedschapshandel

Top service daar bij Topgereedschap

Besteld, twee dagen later geleverd, dik in orde!

De beste online aankoop ervaringen die ik heb @topgereedschap

Goede communicatie over beschikbaarheid assortiment, juiste prijsstelling, bestellingen zijn transportbestendig verpakt, leveringen worden volgende dag bezorgd.

Nette snel bedrijf om zaken mee te doen . Tot de volgende keer Topgereedschap !

Nette snel bedrijf om zaken mee te doen . Tot de volgende keer Topgereedschap !

Prima leverancier, snelle levering.

Een goede en snelle levering.

Een goede ervaring met topgereedschap. Zal ik zeker weer iets bestellen.

Snelle levering juiste producten goede prijs

Snel geleverd, mooi Makita spul

Top geregeld

Mooi assortiment, goede prijs, nette levering

Mooi assortiment, goede prijs, nette levering

vlekkeloos

op de bestelling, de prijs, de communicatie, de snelheid en de kwaliteit van het product is niets aan te merken. Eigenlijk zou het overal zo moeten gaan.

Precies gekregen wat we besteld hebben Mooi op tijd zoals beloofd Echt een aanrader

Zwaar kloten

Product is nooit aangeboden aan aflever adres, post.nl stuurde email om dit af te halen maar ik was niet in de gelegenheid em ail uit te lezen ivm reizen. Verzend kosten die jullie in rekening brachten was door to door en niet ergens afhalen. Product is nu terug gestuurd naar verzender. Het gaat om 234784 Milwaukee Bolt 200. Betaald hiervoor 120.00 euro J Strikkers

Nr 1 toolwebwinkel

Alle bestelling in de jaren kwamen op tijd. Een keer probleem met een Tool gehad en die werd ook retour gevraagd en kreeg ik een nieuw voor. Een doel wat ander webwinkels van kunnen leren. Jullie bedankt tot zo ver !!!

Top geregeld en snelle levering

Top bedrijf.snelle verzending 24 uur later in huis

Goeie ervaringen snelle levering

Goed contact, goede prijs

Goed contact en goede prijzen.

Doet zijn naam eer aan echt een top zaak

Zeer snelle levering

Leeghwaterweg 5 7102 JJ Winterswijk

06 53979168

Over Topgereedschap

"Topgereedschap com : De shop voor al uw elektrisch gereedschap en toebehoren. Door jarenlange ervaring en ons grote netwerk in deze branche kunnen wij professioneel gereedschap leveren van bijna alle topmerken. TopGereedschap com blijft net als deze groeiende markt in ontwikkeling."