Super fijne sokken

Fijnste sokkenmerk dat ik ken. Meteen meer besteld.

Jaja! Helemaal fijn Jeremy dank je wel!

Positief

Super sokken, zowel pasvorming als maatvoering

Bedankt Berny! Superbedankt voor je review!

Fantastische sokken!

Heerlijke sokken in mooie kleuren. En ze gaan nog lang mee ook. Ik ben al jaren fan!

Te gek Patrick! Bedankt voor je enthousiaste aanbeveling!

Die sokken had ik al veel eerder moeten hebben

Hoe heb ik ooit zonder kunnen leven?

Hahahaha. We zijn superblij dat je je sokbestemming hebt gevonden Twan! Dank voor je topaanbeveling! Grt, Hans Breuker

Beste sokken van Nederland

Top sokken, kwalitatief hoogwaardig, geen plastic, en mooie kleuren.

Waanzinnige review Pieter! Superbedankt. Worden we ontzettend blij en ambitieus van! Groet, Hans Breuker

Top kwaliteit tegen een uitstekende prijs

Mijn man draagt al jaren Feetthis sokken, “ altijd vuurrode” en ik kan niet anders zeggen dat de sokken ook mij blijven bevallen. Waarom: snelle levering, juiste maatvoering, mooie kleuren die na ontelbare malen wassen oké blijven. Sokken van deze kwaliteit voor een prima prijs, het blijft mij verbazen !

YES!!!!!! Leuk dat jullie allebei zo tevreden zijn M. Altijd leuk om te horen dat ook bestaande klanten altijd enthousiast blijven! Hier krijgen wij ook weer veel energie van :-)

Mooie kwaliteit sokken

Mooie kwaliteit sokken, prachtige kleuren en ze zitten heerlijk

Helemaal super Kareltje, bedankt voor je mooie review!

Ziet er prima uit, voelt goed

Top recensie Michel! Helemaal goed.

Sokken zitten prima en zijn snel geleverd

Helemaal super Jacob! Dank voor je mooie review.

Fijne sok maar ik kijk er doorheen

Het is een fijne sok. Het loopvlak is dikker en dat is fijn. Hoewel de bovenkant me te dun is, ik heb 3 paar besteld en het eerste paar (oranje) wat ik aantrok zag ik m’n voet/tenen doorheen. Mooie kleuren.. zitten fijn maar als de sok in zijn geheel is als de onderkant, dan kregen jullie van mij een dikke 10.

Bedankt voor je reactie Mark, helaas zijn onze sokken niet voor jou. Voeten door de sok heen zien is voor ons een verrassing en hoorden we niet eerder. De combinatie van een dikker loopvlak en een '1-laags' bovenkant houdt de sok in alle seizoenen draagbaar. Bedankt voor je aankoop en succes met het zoeken naar jouw perfecte sok. Het cijfer 5 is een taaie dobber voor ons maar de tijd heelt alle wonden. Wellicht dat het dragen van de sok je toch overhaalt om tot een voldoende te komen.

Beetje dun, maar wel lekker (:

Toffe kleuren! Zitten prima. Wel een beetje een dun stofje. Echt verder helemaal naar wens. Nu een keer gewassen, nog geen kwaliteit verloren.

Haha top Petrus! Top dat de sokken bevallen. De sok is inderdaad voor alle seizoenen dus als het écht koud is, is Feet This misschien niet de beste keuze. Maar als het weer wat warmer wordt... Dan loop je er weer mee weg!

Na vier bestellingen nog altijd supertevreden!

Inmiddels heb ik al meerdere keren sokken van Feetthis besteld en ben zeer blij met mijn aankopen. Kwalitatief heel goed en een mooie collectie kleuren! Vooral de gladde variant zit perfect! Keurig verpakt en geleverd. Aanrader!

Geweldig Hans! Bedankt voor je bestellingen, super om te horen! Heel fijn. Goed 2021!

Geweldige sokken

Al jaren bestel ik mijn sokken bij Feetthis omdat ik daar bijna alle kleuren kan vinden die ik zoek. Bovendien kwaliteit! Ik heb nergens betere sokken kunnen vinden.

Dank voor je mooie reactie Ruud! Worden we blij van!

Veel keuze en goede kwaliteit

Altijd weer een feest van kleuren om hier te bestellen!

Wij vieren een feestje met deze mooie beoordeling Dineke, dank je!

Mooie sokken

Ik had 3 paar zwarte sokken besteld. 2 paar voor manlief, 1 paar voor mezelf. Helaas had die van mij een ribbeltje ( niet zo besteld) wat ik voor vrouw te mannelijk vind. Moet zeggen toen ik hier over mailde werd mij beloofd dat ik bij volgende bestelling nieuw paar krijg. Dus goede service. De sokken vallen wel groot.

Bedankt voor je positieve reactie. Het blijft een mysterie hoe een ribbelsok in je bestelling is terecht gekomen want die zijn al tijden niet meer in het assortiment! Bedankt voor je begrip en we zullen zeker een extra paar sokken toesturen bij je volgende bestelling!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Al eerder bij jullie besteld en ook de ervaring van een goede kwaliteit en snelle levering. De prijs ligt iets hoger dan in een winkel, maar dat win je weer met de kwaliteit.

Dank Erwin! Goed om te horen!!!

Snel geleverd en goed

Super Henkjan! Bedankt!

Prachtige kleuren goede kwaliteit

Prachtige kleuren goede kwaliteit

Helemaal mee eens! ;-) Ontzettend bedankt voor je bestelling en mooi review!

Wat veel kleuren

Bijna te veel keus uit prachtige kleuren. Mooi verpakt en zelfs vlak voor Sinterklaas snel bezorgd. Namens Sinterklaas bedankt

Top kwaliteit met service pur sang

Top kwaliteit in ravissante kleuren. Passen perfect. Super klantenservice

Ontzettend bedankt Michelle! Ravissante kleuren! Heerlijke omschrijving.

Tevreden goede kwaliteit

Helaas van een 7 naar een 5. Hopelijk vindt u bij een ander merk sokken die wel bevallen. We horen graag wart we beter kunnen doen!

Sokken van uitstekende kwaliteit

Fijne sokken en een zeer toegankelijke bestelsite. Het enige 'lastige' was de keuze uit het grote aantal kleuren... Eén kanttekening: de tevredenheidsenquete kwam iets te snel (ik moest de sokken nog uitpakken, laat staan dat ik ze al had gedragen). Maar verder een mooi product!

Bedankt C!

Op afstand de beste sokken die ik draag/gedragen heb

Heb heel lang gezocht naar sokken die comfortabel zitten en tevens duurzaam zijn. Na de nodige missers bij duurdere merken had ik de moet bijna opgegeven. Tot ik een paar jaar geleden online de site van feet this tegen kwam. Een site met veel pretenties, dat wel. Vond echter dat ze een kans moesten krijgen. Voorzichtig - gezien mijn eerdere ervaringen - een paar sokken in bedekte kleuren besteld. Was vanaf dat moment helemaal om. Nu ongeveer 30 paar sokken verder kan ik me niet anders meer voorstellen. Ben daarom heel blij dat de "winkel" is overgenomen en hernieuwd leven wordt ingeblazen. Dat is de reden waarom ik het bovenstaand - langere - relaas geschreven heb. In de hoop dat het initiatief een succes wordt. De sokken verdienen het als geen ander.

Wauw Martin, echt onwijs bedankt voor je review! Geeft ons ontzettend veel energie!

Uitstekend!

De sokken gaan veel langer mee dan goedkopere bij de winkels. Goedkoop is dan voor mij duurkoop!

Yes! Helemaal top V! Fijn dat je er zo over denkt en top dat de sokken zo goed bevallen en lang mee gaan!

Ook als vrouw... al jaren erg blij met deze kleurrijke sokken.

kwaliteit, erg blij met zoveel kleur.

Je hebt helemaal gelijk Anja, de sokken zijn voor mannen én vrouwen en iedereen die niet in een hokje kan of wil. We passen de communicatie aan. Bedankt voor het opmerken. Groet, Hans Breuker namers Team Feet This.

Over Feetthis

Feet This, gekleurden naadloze sokken van Nederlandse bodem.