Prima levering, prima kwaliteit sokken, prima communicatie.

Prima levering, prima kwaliteit sokken, prima communicatie.

Mijn Spirituele Vader draagt ze met plezier! Hij vindt de sokken fijn zotten.

Goed om te horen Natasja! Leuk bericht dank je :-)

Waarom is dit topmerk zo onbekend?

Ik kende het merk niet dus ik twijfelde. Maar dat is achteraf erg onterecht. Waarom is dit topmerk zo onbekend? Echt fantastische sokken.

Ik weet ook niet waarom we zo onbekend zijn Tijn ha! We moeten beter ons best doen! Bedankt in ieder geval voor je mooie review!

Voorbeeld bedrijf

Als alle bedrijven zo voor 100% de beloofde kwaliteit leverden, waren er nooit klachten van consumenten.

Ontzettend bedankt Johan! Hele mooie reactie :-) Worden we blij en trots van.

Heerlijke sokken in schitterend mooie kleuren.

Ik hou ervan om de kleur van mijn sokken te laten matchen met wat ik voor shirt aan heb. Bij Feetthis heb ik gevonden wat ik zocht. En daarbij ook nog kwalitatief geweldige sokken. Ze zitten lekker. Ben er blij mee

Bedankt Gerardina! Super om te horen!

Geweldig fijne sokken

Precies zoals sokken moeten zijn. Goede pasvorm, goede kwaliteit, geweldige kleuren. Wat wil een mens nog meer.

mooie sokken

De sokken zijn fijn draagbaar en het is leuk dat er zoveel verschillende kleuren zijn.

Prettige sok veel kleuren

Prettige pasvorm

Bedankt Ignaat! Pasvorm en de kleuren! Liefde voor ieder paar :-)

Fijne sokken, precies wat je zoekt!

Tegenwoordig wil je duurzaam en kwaliteit. Bij Feetthis is dat exact wat je krijgt. Ik heb een nieuwe vaste sokkenleverancier.

Geweldig Ruben! Dank voor je bestelling en mooie woorden!

Ik wordt er helemaal blij van.

Ze zitten heerlijk en de kleuren zijn betoverend. Ik heb nu 5 paar maar heb er nog wel 8 op mijn verlanglijstje.

Bedankt Annelotte en vader!

Super sokken

Gewoon superfijne sokken met lekker veel katoen en zonder naden bij de teen. Bovendien niet te dik. Ideaal dus ook voor in de zomer.

Beter konden we onze sokken zelf niet omschrijven Dymph! Bedankt!

Geen betere

Ik kan hier wel de loftrompet steken over de sokken, wat geen zin heeft. Je moet ze dragen om het te ervaren. Dus........

Helemaal mee eens Martin! Dank je!

Mooi assortiment aan kleuren en heel goede pasvorm (grote maat)

Veel te kiezen, en heel goed dat er voor de grotere voet een grotere maat beschikbaar is i.p.v. "one size for all".

Dank Paul! Mooie woorden!

Goed product

Mooie kwaliteit; Goeie kleuren; Prettige pasvorm.

Heerlijk om te horen, bedankt!

ander materiaal

Heb al jaren Feetthis sokken. Na de laatste bestelling viel mij op dat de sokken dunner waren en gladder aanvoelen. Kan dit kloppen?

Hallo Anja, Bedankt voor je bestelling! De sokken zijn niet veranderd. Eén van onze vaste waarden is juist behoud van dezelfde sok en kleuren.

Prachtige kleurige sokken

Mooie sokken. Prima kwaliteit, prachtige kleuren.

Dank Maureen! Goed om te horen!

Weer super fijne sokken gekregen.

Sokken blijven gewoon lang goed. Blijven mooi in model en de kleuren Blijven mooi

Super Randy! Goed om te horen en bedankt voor de mooie review.

Fijne sokken, hiel zou wat steviger kunnen ivm slijtage

Fijne sokken, hiel zou wat steviger kunnen ivm slijtage

Bedankt voor je reactie Ignaat. Er zit al een hielversteviger in. We hebben ooit geëxperimenteerd met nog dikker maar dat voelde heel raar en propperig dus voor nu blijft de sok als ie is. Maar je weet nooit!

Hoogwaardige sokken

Heel fijne en over het hoogwaardige sokken. Je betaalt er wat voor, maar krijgt dan ook een kwaliteitsproduct dat niet uitlubbert of afzakt en waarvan de kleur redelijk lang mooi blijft. Let op: de meeste kleuren zijn in het echt wat feller en lichter dan afgebeeld.

Dank voor je mooie woorden Linda!

Hele fijne sokken, snelle levering

Wederom snelle levering. Sokken zijn van uitstekende kwaliteit. Draagcomfort is super en blijven goed ook na vele wasbeurten.

Super Peter! Dank voor je mooie review! Hans

prachtige kleuren, een knipoog aan mijn voeten!

Vroeger had ik heel felgekleurde overhemden die langzamerhand allemaal versleten raakten. Die uitbundige kleuren hoorden bij mijn karakter. Nu zijn mijn overhemden grotendeels donker. Ik ben lange tijd ernstig ziek geweest, maar sinds het véél beter met me ging kwam de behoefte aan kleur terug. Ik heb wel t-shirts met kleur, maar het mocht wel wat meer wezen. En toen kwam ik jullie sokken tegen. Hallelujah! Als oude vent doe ik bejaardengym ('55+' heet het, maar ik weet wel beter) en mijn mede-gymnastiekelingen zijn nu iedere keer weer benieuwd met welke kleur aan mijn voeten ik het nu weer hélemaal ga maken. Ze kosten een beetje, maar dan heb je ook wat. Ik ben er iedere dag blij mee.

Wauw! Geweldige review, hartstikke bedankt!

Sokken zitten heerlijk en blijven mooi . Snelle levering.

De levering is snel . Sokken zijn van goede kwaliteit. En een gebruiksvriendelijke site .

Goed om te horen Bartel! Heel mooi. Dank voor je bestelling en mooie review!

Snelle levering. En de sokken zijn lekker fris van kleur en zitten prima :-)

Dank voor je bestelling en mooie review Annette!

Prima sokken..alleen 1e levering ging mis

Sokken zouden geleverd worden maar kwamen niet. Gebeld maar telefoonnummer wat in de email stond deed het niet. Er stond ook een 06 nummer op de website. Dit deed het wel. Andere nummers waren er niet meer hoorde ik. Er was iets mis gegaan met de verzending. Ook nog een keurig mailtje ontvangen en binnen 2 dagen alsnog de sokken. Prima sokken!

Geweldige sokken. Pasvorm perfect.

Prima service vlotte levering

Bedankt voor je mooie review en je bestelling Rein!

Over Feetthis

Feet This, gekleurden naadloze sokken van Nederlandse bodem.