Uitgebreide keuze vooral in kleuren!

Eindelijk weer een bedrijf dat niet bang is voor kleur in effen sokken! Een verademing Na alle bolletjes, streepjes etc.

Mooie sokken en uitstekende service

Ik had sokken besteld voor mijn aankomende bruiloft. De bestelling werd dezelfde dag nog direct verwerkt maar na 15 dagen nog steeds geen sokken geleverd. Na contact met de FeetThis via e-mail kreeg ik dezelfde dag nog reactie van medewerker "Martijn". Martijn vertelde dat de sokken de dag na bestelling verzonden waren en volgens het systeem bij het PostNL sorteercentrum afgeleverd zijn. Martijn draaide zijn hand er voor om en vertelde mij dat ze direct nieuwe sokken zouden versturen zodat ze nog op tijd zijn voor de bruiloft. Deze zijn zojuist binnengekomen. Top Service en bedankt Martijn!

Geweldige sokken, maar...

regelmatig ontbreken de juiste maten en zijn veel van de kleuren die ik wil aanschaffen niet voorhanden. Dat is het afgelopen jaar niet verbeterd.

Slechte service

Lang moeten wachten, geen respons op mails/messenger.

Perfecte sokken. Heb veel merken geprobeerd. Deze komen met ster als eerste.

even afwachten of de kwaliteit wel goed is

de sokken zien er goed uit nu nog afwachten of de kwaliteit ook goed blijft en er niet snel gaatjes in komen zo niet dan bestel ik er weer wat bij

Snel geleverd, goede prijs en prima kwaliteit

Tevreden met de aankoop.

Sokken goed service niet

Ik kreeg een mooi aanbod de sokken die ik wilde bestellen waren uitverkocht ik heb een mail gestuurd om te kijken of om het aanbod kon verlengen maar helaas geen reactie. Sokken die ik heb best oké

Mooie sokken, mega keuze!

Rode sokken zijn verplicht bij de turnwedstrijden van mijn zoon. Deze zijn moeilijk te vinden maar hier is er keuze genoeg en snelle service!

Mooie sokken, goede prijs

En redelijk snelle levering

Kwalitatief goede sokken, snelle service

Super kwaliteit, goede snelle service

Snel geleverd, leuk voor de afwisseling

Heb inmiddels 8-9 verschillende kleuren, nu lavendel en purper erbij, leuk om dagelijks af te wisselen. Prima levering na 4-5 dagen tijdens de Sinterklaastijd.

Hele fijne sokken, slechte bezorging

Heb al meerdere sokken van feetthis, zitten erg fijn, leuke kleuren,goede kwaliteit, slijten nauwelijks. Helaas was de verpakking dit keer behoorlijk beschadigd en waren de sokken deels natgeregend.

Blij met kleur aan mijn voeten

Mooie sok, die zijn echte pasvorm krijgt na één keer wassen.

Mooie sokken goed van kwaliteit

Jammer dat er zakelijk geen kleine afnames te realiseren zijn met logo. Verder mooie sokken!

Sokken zien er prima uit.

Bestelling heeft één week op zich laten wachten. Meerdere keren per mail achter gevraagd maar geen reactie. Toen we het pakje eindelijk kregen ontbrak een paar sokken. We hebben dat direct gemeld. Zijn benieuwd of er een reactie komt en of we de sokken nog zullen krijgen. Heel vermoeiende bedoeling.

Levering heeft wat langer geduurd. Prima sokken

Op de site was makkelijk om te bestellen. Enkele kleuren waren in mijn maat uitverkocht. Dat is wel jammer. Het heeft enkele dagen geduurd voordat de bestelling binnen kwam. Had dit sneller verwacht. Had na enkele dagen een mail gestuurd waar ook pas na een aantal dagen op werd gereageerd. Voor de rest prima sokken voor een prima prijs.

Goede service.

Goede sokken, ook na het wassen en hele snelle levering,

Goede sokken en service, kleur verrast

Alles OK, maar de kleur was wat lichter dan ik verwachtte: de bordeaux rode sokken zijn eerder lichtrood.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Top sokken! Eindelijk sokken voor onder een kostuum gevonden die lang meegaan en niet te duur zijn.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Fijne sokken!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer snelle levering!

N.v.t.