Zeer attente klantenservice, top!

Bedankt Bart! Hoop dat de sokken een succes zijn!

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Ruime keuze qua kleur, vlotte levering, prima prijs-kwaliteitverhouding

Bedankt voor je beoordeling Gerwen! Super.

Geweldige sokken en top service door team Feet This!

Ik heb recent verschillende kleuren sokken besteld en snel ontvangen. Echt hele goede kwaliteit, zeker in vergelijking met Tommy en al helemaal met Happy Socks. Een mooi assortiment, helaas is er wel best veel uitverkocht. Ik hoop dat het snel aangevuld wordt.

Heel graag gedaan Robbin! Hopelijk blijven de sokken lang mooi en blijf je net zo tevreden. We zijn bezig de voorraad weer op orde te krijgen, nog even geduld! En dan is alles weer helemaal pico bello! Dank voor je positieve reactie!

Prachtige sokken, prima kwaliteit!

Op zoek naar kwalitatief goede, mooie gekleurde sokken kwam ik uit bij Feetthis. Een erg leuk initiatief om vanuit Portugal zo'n scala aan kleuren te presenteren. Het deed me direct denken aan het concept van Mr. Marvis dat hetzelfde biedt voor shorts. Ik heb diverse paren besteld en ze bevallen prima. Mooie kleuren en uitstekende kwaliteit. Ik blijf klant!

Helemaal super Hans. Ontzettend bedankt voor de positieve feedback. Hopelijk gaan de sokken lang mee!

Beste winkel om sokken voor je man te halen!

Yes! Helemaal mee eens Lisa ;-) Is je man er ook blij mee?

Goede en snelle service

Ik had bij mijn bestelling als opmerking vermeld dat ik zsm wilde ontvangen en dat is ook gebeurd.

Wij proberen altijd uit de slof the schieten zodra er een bestelling is. Bedankt voor de positieve reactie!

Uitgebreide keuze vooral in kleuren!

Eindelijk weer een bedrijf dat niet bang is voor kleur in effen sokken! Een verademing Na alle bolletjes, streepjes etc.

Mooie sokken en uitstekende service

Ik had sokken besteld voor mijn aankomende bruiloft. De bestelling werd dezelfde dag nog direct verwerkt maar na 15 dagen nog steeds geen sokken geleverd. Na contact met de FeetThis via e-mail kreeg ik dezelfde dag nog reactie van medewerker "Martijn". Martijn vertelde dat de sokken de dag na bestelling verzonden waren en volgens het systeem bij het PostNL sorteercentrum afgeleverd zijn. Martijn draaide zijn hand er voor om en vertelde mij dat ze direct nieuwe sokken zouden versturen zodat ze nog op tijd zijn voor de bruiloft. Deze zijn zojuist binnengekomen. Top Service en bedankt Martijn!

Geweldige sokken, maar...

regelmatig ontbreken de juiste maten en zijn veel van de kleuren die ik wil aanschaffen niet voorhanden. Dat is het afgelopen jaar niet verbeterd.

Ha Dennis, we beloven beterschap! We geven je een seintje zodra de nieuwe voorraad binnen is. Er is nieuw 'management' voorraad wordt een van onze main focus points! En natuurlijk onze klanten blij maken :-)

Slechte service

Lang moeten wachten, geen respons op mails/messenger.

Is alles inmiddels opgelost Arthur? Er is inmiddels nieuw management, we nemen je bezorgdheid serieus en vinden het heel vervelend als je niet blij bent. Misschien kunnen we je ongenoegen nog wegnemen? Hoor het graag! info@feetthis.com

Perfecte sokken. Heb veel merken geprobeerd. Deze komen met ster als eerste.

YES!!!! Feet This ! Andere sokkenmerken! :-) Bedankt voor je positiviteit!

even afwachten of de kwaliteit wel goed is

de sokken zien er goed uit nu nog afwachten of de kwaliteit ook goed blijft en er niet snel gaatjes in komen zo niet dan bestel ik er weer wat bij

En Tonny? We zijn benieuwd!! :-)

Snel geleverd, goede prijs en prima kwaliteit

Tevreden met de aankoop.

Dank voor de reactie Joost! Zijn ze na zeven maanden nog even kleurrijk en comfortabel? Hor het graag!

Sokken goed service niet

Ik kreeg een mooi aanbod de sokken die ik wilde bestellen waren uitverkocht ik heb een mail gestuurd om te kijken of om het aanbod kon verlengen maar helaas geen reactie. Sokken die ik heb best oké

Mooie sokken, mega keuze!

Rode sokken zijn verplicht bij de turnwedstrijden van mijn zoon. Deze zijn moeilijk te vinden maar hier is er keuze genoeg en snelle service!

Mooie sokken, goede prijs

En redelijk snelle levering

Kwalitatief goede sokken, snelle service

Super kwaliteit, goede snelle service

Snel geleverd, leuk voor de afwisseling

Heb inmiddels 8-9 verschillende kleuren, nu lavendel en purper erbij, leuk om dagelijks af te wisselen. Prima levering na 4-5 dagen tijdens de Sinterklaastijd.

Hele fijne sokken, slechte bezorging

Heb al meerdere sokken van feetthis, zitten erg fijn, leuke kleuren,goede kwaliteit, slijten nauwelijks. Helaas was de verpakking dit keer behoorlijk beschadigd en waren de sokken deels natgeregend.

Blij met kleur aan mijn voeten

Mooie sok, die zijn echte pasvorm krijgt na één keer wassen.

Mooie sokken goed van kwaliteit

Jammer dat er zakelijk geen kleine afnames te realiseren zijn met logo. Verder mooie sokken!

Sokken zien er prima uit.

Bestelling heeft één week op zich laten wachten. Meerdere keren per mail achter gevraagd maar geen reactie. Toen we het pakje eindelijk kregen ontbrak een paar sokken. We hebben dat direct gemeld. Zijn benieuwd of er een reactie komt en of we de sokken nog zullen krijgen. Heel vermoeiende bedoeling.

Levering heeft wat langer geduurd. Prima sokken

Op de site was makkelijk om te bestellen. Enkele kleuren waren in mijn maat uitverkocht. Dat is wel jammer. Het heeft enkele dagen geduurd voordat de bestelling binnen kwam. Had dit sneller verwacht. Had na enkele dagen een mail gestuurd waar ook pas na een aantal dagen op werd gereageerd. Voor de rest prima sokken voor een prima prijs.

Goede service.

Goede sokken, ook na het wassen en hele snelle levering,

Goede sokken en service, kleur verrast

Alles OK, maar de kleur was wat lichter dan ik verwachtte: de bordeaux rode sokken zijn eerder lichtrood.

Over Feetthis

Feet This, gekleurde naadloze sokken van Nederlandse bodem. Gemaakt voor succes.