Consequent goed

Na een groot aantal gekleurde paren nu een grijspakket besteld voor "netjes". Zoals altijd ook weer prima kwaliteit en snel geleverd. Goed bezig Hans!

Prettige sokken

Geen naden meer die drukken tegen mijn tenen

Prachtige kleuren, dragen heerlijk.

Prachtige kleuren, sokken dragen heerlijk, snelle levering. Verpakt als een cadeau, echt zorg aan besteedt.

Top bedrijf

Snelle levering mooie sokken

Goede pasvorm en lekker dun

Keus uit heel veel kleuren!

De sokken van Feetthis zijn er in heel veel kleuren. Zo heb ik altijd een bijpassende kleur sok bij mijn kleding én kan ik grappige kleurencombinaties maken voor een oneven paar!

alles klopt

Prachtige kwaliteit, vrolijke kleuren, verzending zeer vlot.

Leuke klantbeleving maar de kleuren zijn anders in het echt

Top beleving, kwaliteit lijkt erg goed te zijn maar de kleuren komen niet goed overeen met wat je denkt te krijgen. Hier mag nog een grote verbetering plaatsvinden

Vrolijkmakende sokken en service

Ze hebben alle modekleuren, sokken die heel vrolijk maken. Dat is de service ook.

Met warme voeten op zoek naar de juiste kleur

Helaas toch net niet de kleur die ik zocht, maar toch een leuke frisse sok. Ik vermoed dat ik zal moeten zoeken naar de juiste kleur totdat mijn tenen door de sokken komen.

Prima levering, prima kwaliteit sokken, prima communicatie.

Prima levering, prima kwaliteit sokken, prima communicatie.

Mijn Spirituele Vader draagt ze met plezier! Hij vindt de sokken fijn zotten.

Goed om te horen Natasja! Leuk bericht dank je :-)

Waarom is dit topmerk zo onbekend?

Ik kende het merk niet dus ik twijfelde. Maar dat is achteraf erg onterecht. Waarom is dit topmerk zo onbekend? Echt fantastische sokken.

Ik weet ook niet waarom we zo onbekend zijn Tijn ha! We moeten beter ons best doen! Bedankt in ieder geval voor je mooie review!

Voorbeeld bedrijf

Als alle bedrijven zo voor 100% de beloofde kwaliteit leverden, waren er nooit klachten van consumenten.

Ontzettend bedankt Johan! Hele mooie reactie :-) Worden we blij en trots van.

Heerlijke sokken in schitterend mooie kleuren.

Ik hou ervan om de kleur van mijn sokken te laten matchen met wat ik voor shirt aan heb. Bij Feetthis heb ik gevonden wat ik zocht. En daarbij ook nog kwalitatief geweldige sokken. Ze zitten lekker. Ben er blij mee

Bedankt Gerardina! Super om te horen!

Geweldig fijne sokken

Precies zoals sokken moeten zijn. Goede pasvorm, goede kwaliteit, geweldige kleuren. Wat wil een mens nog meer.

mooie sokken

De sokken zijn fijn draagbaar en het is leuk dat er zoveel verschillende kleuren zijn.

Prettige sok veel kleuren

Prettige pasvorm

Bedankt Ignaat! Pasvorm en de kleuren! Liefde voor ieder paar :-)

Fijne sokken, precies wat je zoekt!

Tegenwoordig wil je duurzaam en kwaliteit. Bij Feetthis is dat exact wat je krijgt. Ik heb een nieuwe vaste sokkenleverancier.

Geweldig Ruben! Dank voor je bestelling en mooie woorden!

Ik wordt er helemaal blij van.

Ze zitten heerlijk en de kleuren zijn betoverend. Ik heb nu 5 paar maar heb er nog wel 8 op mijn verlanglijstje.

Bedankt Annelotte en vader!

Super sokken

Gewoon superfijne sokken met lekker veel katoen en zonder naden bij de teen. Bovendien niet te dik. Ideaal dus ook voor in de zomer.

Beter konden we onze sokken zelf niet omschrijven Dymph! Bedankt!

Geen betere

Ik kan hier wel de loftrompet steken over de sokken, wat geen zin heeft. Je moet ze dragen om het te ervaren. Dus........

Helemaal mee eens Martin! Dank je!

Mooi assortiment aan kleuren en heel goede pasvorm (grote maat)

Veel te kiezen, en heel goed dat er voor de grotere voet een grotere maat beschikbaar is i.p.v. "one size for all".

Dank Paul! Mooie woorden!

Goed product

Mooie kwaliteit; Goeie kleuren; Prettige pasvorm.

Heerlijk om te horen, bedankt!

ander materiaal

Heb al jaren Feetthis sokken. Na de laatste bestelling viel mij op dat de sokken dunner waren en gladder aanvoelen. Kan dit kloppen?

Hallo Anja, Bedankt voor je bestelling! De sokken zijn niet veranderd. Eén van onze vaste waarden is juist behoud van dezelfde sok en kleuren.

Over Feetthis

Feet This, gekleurden naadloze sokken van Nederlandse bodem.