Colourfull

Nice socks for my happy feet and Pepe Milan Shoes.

Geweldig Han! Pepe Milan shoes & Feet This sokken zijn een droompaar!

Perfecte sokken.

In de loop der jaren heb ik 30 tot 40 sokken - van jade tot koolgrijs - bij Feet this aangeschaft. Dragen nog steeds goed. De kleur blijft ook oké, wel iets lichter. Behandel ze met de nodige zorg. Dat verdienen dit soort kwaliteit sokken.

Bedankt Martin! Heel blij met je mooie cijfer en je waardering!

Prima sokken

De sokken zitten als een maatpak. De 147352 verschillende kleuren maken dat je nog eens wat te kiezen hebt. En hoe het kan weet ik niet, maar na een lange dag ruiken ze nog steeds naar verse bloemetjes op een bloemenstal. Feet this sokken moeten genomineerd worden voor de nobelprijs :-). Onzin allemaal natuurlijk. Gewoon prima sokken in toffe kleuren. Helemaal niks mis mee! Iedere maand leuk stukje kunst erbij maakt het helemaal compleet.

Hahaha! Dank je Arno! Je mening wordt gewaardeerd!

Ze zitten heerlijk goede kwaliteit

Dank Yvonne! Heel blij met zo'n mooie recensie

Leuke en lekker zittende sokken, maar vooral perfecte service!

Leuke en lekker zittende sokken, maar vooral perfecte service! Had direct contact met de klantenservice en er werd gelijk een perfecte oplossing aangeboden. Ik ga nogmaals bestellen!

Mooie kwaliteit, net geen 10 op duurzaamheid

Erg fijne kwaliteit, ook na het wassen. Ik ben blij dat ik rode sokken kan kopen voor een redelijke prijs. Uiteindelijk slijt alles en deze sokken ook.

Fijne sokken in geweldige kleuren

Nog maar 1 paar uitgeprobeerd, maar ze zitten lekker. Ik was eerst bang dat de dubbele zool te dik zou zijn, maar gelukkig pas ik mijn schoenen nog!

Goed om te horen W.! Superbedankt voor het mooie cijfer en natuurlijk de moeite die je nam en de bestelling!

Leuke kleuren. Zitten heerlijk.

Leuke kleuren maar ook weer niet té opvallend. Service is ook top. Ga er zeker meer bestellen.

Ha Mike! Super om te horen! Topcijfer. Bedankt voor je bestelling en mooie beoordeling! Names Team Feet This

Mooie sokken

Fijne sokken, leuke kleuren

Yes! Mooi cijfer Frans! Bedankt voor je bestelling en mooie referentie. Groet, Team Feet This

De sokken prima

Dank M! Bedankt voor je reactie en mooie beoordeling :-)

Wil geen andere sokken

Zoals al eerder beschreven. Dit zijn de beste sokken die ik ooit heb gekocht. Geloof me dat zijn er nogal wat door de jaren heen.

Fijne sokken

Gewoon goed

Gewoon goed geregeld.

Dank voor je bestelling en de mooie beoordeling Marc Groet, Team Feet This

Fijne sokken, snel bezorgd

De sokken zitten heerlijk en passen erg goed bij mijn pak!

Helemaal super om te horen Leon!

Prima sokken, helaas verzendproces niet helemaal op orde

8 paar sokken besteld en direct verzonden, dus volgende dag in huis. Helaas allemaal in de verkeerde maat. Dus terugsturen maar weer, ter compensatie zouden er 2 paar sokken bijgeleverd worden, echter ook dat ging niet goed. Al met al dus prima sokken maar verzendproces kan nog wel wat beter

Ha Peter, Bedankt voor je enthousiasme over de sokken! Balen dat we de verkeerde maat leverden. Het komt echt niet vaak voor. Dan schrikt iedereen zo en willen we HUPS pats het gelijk goedmaken en gelijk de nieuwe verzenden. Wat we dus ook deden. Omdat we zo snel waren kon ik je niet met sokken compenseren maar alleen de verzendkosten compenseren. We hebben net even telefonisch contact gehad en zodra je weer een nieuwe bestelling doet gaan we je alsnog compenseren met twee paar extra! Maar je weet inmiddels onze snelheid... Dus goed aangeven bij de bestelling hahaha! Groet, Team Feet This

GEWELDIG

Voor iedereen zit er wel een kleur bij en ze zitten heerlijk.

Snelle levering en prima sokken :-)

Snel en vlot geleverd, prima kwaliteit.

Goede sokken

Het duurde lang voordat m'n sokken begonnen te slijten, dus heb dit keer maar gelijk 4 paar sokken besteld. Kekke kleuren ook, m'n favoriet is zo'n geel.

Top om te horen Sander! Zon geel is hier zeker ook één van de favorieten! Bedankt voor je bestelling en tijd om een review te schrijven. Namens team Feet This, Hans Breuker

Goeie pasvorm kleur en comfort

Goeie pasvorm kleur en comfort.

Bedankt voor je tijd en mooie reactie Johan! Names Team Feet This, Hans Breuker

Slechte prijs kwaliteit verhouding en geven af in de was

Ik vind de sokken voor de prijs niet kwalitatief genoeg. Op zich is de kwaliteit niet slecht, maar voor 9 euro, verwacht ik wel echt goede kwaliteit. Dit zijn sokken waar je max 5 euro voor kan vragen. Daarnaast hebben ze net in de was afgegeven op de spijkerbroek van mijn zoon en ons hoeslaken. Leuk idee deze kleurige sokken, maar ik raad ze niet aan

Ontzettend jammer om te horen dat de sokken niet bevallen Majella. Wel bedankt voor je bestelling! Vriendelijke groet, Hans Breuker

Zoals voorheen zitten lekker en voelen goed aan

Gebruik ze nu al jaren tot volle tevredenheid!

Dank Frans! Hopelijk nog vele jaren :-)

Prettige sok

Ik vind dat ze toch snel slijten aan de hiel

Hallo Ignaat, Spijtig om te horen dat de sok bij jou snel slijt. Er zit zelfs een extra bescherming in de hiel zoals je ziet als je de sok omkeert. Maar de sok is een 'all-season' sok, dus niet te dik in de zomer maar ook niet te dun in de winter. Het is balanceren. Wij zijn tevreden met deze dikte maar blijkbaar past onze sok bij jouw voet en schoen misschien niet optimaal. Bedankt voor je aankoop! En een fijne dag. Vriendelijke groet, Hans Breuker

Super sokken

Goede service, snelle levering en uitstekende kwaliteit

Dank voor je bestelling en mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Hans Breuker

Geweldige sokken

Heerlijke sokken!

Feetthis blijft spammen

Feetthis blijft spammen, en neemt de telefoon niet op als ik mij opnieuw wil uitschrijven(nooit ergen voor ingeschreven dus) bovendien delen ze mijn email gegevens met kiyoh. Verre van avg proof

Ha Paul, we hebben elkaar gesproken aan de telefoon. Ik heb u gelijk teruggebeld maar was in gesprek. Ontzettend jammer dat u dit zo ervaart. Wij gebruiken inderdaad de emailadressen om een review te vragen, voor ons als bescheiden klein merk is het erg belangrijk om reviews te verzamelen. Helaas kunnen we dit niet zelf. Hopelijk is de ergernis wat vermindert en kunt u de lage review aanpassen. Nogmaals is het vooral belangrijk dat de sokken goed zijn en hopelijk bevallen die van u! Met vriendelijke groet, Hans Breuker

Over Feetthis

Feet This, gekleurden naadloze sokken van Nederlandse bodem.