Prachtige kleurige sokken

Mooie sokken. Prima kwaliteit, prachtige kleuren.

Dank Maureen! Goed om te horen!

Weer super fijne sokken gekregen.

Sokken blijven gewoon lang goed. Blijven mooi in model en de kleuren Blijven mooi

Super Randy! Goed om te horen en bedankt voor de mooie review.

Fijne sokken, hiel zou wat steviger kunnen ivm slijtage

Fijne sokken, hiel zou wat steviger kunnen ivm slijtage

Bedankt voor je reactie Ignaat. Er zit al een hielversteviger in. We hebben ooit geëxperimenteerd met nog dikker maar dat voelde heel raar en propperig dus voor nu blijft de sok als ie is. Maar je weet nooit!

Hoogwaardige sokken

Heel fijne en over het hoogwaardige sokken. Je betaalt er wat voor, maar krijgt dan ook een kwaliteitsproduct dat niet uitlubbert of afzakt en waarvan de kleur redelijk lang mooi blijft. Let op: de meeste kleuren zijn in het echt wat feller en lichter dan afgebeeld.

Dank voor je mooie woorden Linda!

Hele fijne sokken, snelle levering

Wederom snelle levering. Sokken zijn van uitstekende kwaliteit. Draagcomfort is super en blijven goed ook na vele wasbeurten.

Super Peter! Dank voor je mooie review! Hans

prachtige kleuren, een knipoog aan mijn voeten!

Vroeger had ik heel felgekleurde overhemden die langzamerhand allemaal versleten raakten. Die uitbundige kleuren hoorden bij mijn karakter. Nu zijn mijn overhemden grotendeels donker. Ik ben lange tijd ernstig ziek geweest, maar sinds het véél beter met me ging kwam de behoefte aan kleur terug. Ik heb wel t-shirts met kleur, maar het mocht wel wat meer wezen. En toen kwam ik jullie sokken tegen. Hallelujah! Als oude vent doe ik bejaardengym ('55+' heet het, maar ik weet wel beter) en mijn mede-gymnastiekelingen zijn nu iedere keer weer benieuwd met welke kleur aan mijn voeten ik het nu weer hélemaal ga maken. Ze kosten een beetje, maar dan heb je ook wat. Ik ben er iedere dag blij mee.

Wauw! Geweldige review, hartstikke bedankt!

Sokken zitten heerlijk en blijven mooi . Snelle levering.

De levering is snel . Sokken zijn van goede kwaliteit. En een gebruiksvriendelijke site .

Goed om te horen Bartel! Heel mooi. Dank voor je bestelling en mooie review!

Snelle levering. En de sokken zijn lekker fris van kleur en zitten prima :-)

Dank voor je bestelling en mooie review Annette!

Prima sokken..alleen 1e levering ging mis

Sokken zouden geleverd worden maar kwamen niet. Gebeld maar telefoonnummer wat in de email stond deed het niet. Er stond ook een 06 nummer op de website. Dit deed het wel. Andere nummers waren er niet meer hoorde ik. Er was iets mis gegaan met de verzending. Ook nog een keurig mailtje ontvangen en binnen 2 dagen alsnog de sokken. Prima sokken!

Geweldige sokken. Pasvorm perfect.

Prima service vlotte levering

Bedankt voor je mooie review en je bestelling Rein!

Mooie sokken, goede kwaliteit en vrolijke kleuren. Snelle levering ook!

Sokken besteld via de website en de kleuren komen goed overeen. Ze hebben een mooie kwaliteit, ook na het wassen ervan. Vrolijk gekleurde sokken maken je outfit af! Je moet natuurlijk wel durven :-)

Leuke review Petra! Durfden er maar meer de vrolijke kleuren te dragen! Hahaha, mooie dag!

Leuke gekleurde sokken

2e bestelling, weer leuke mooie gekleurde sokken

Bedankt voor je bestelling en mooie review Frans!

Colourfull

Nice socks for my happy feet and Pepe Milan Shoes.

Geweldig Han! Pepe Milan shoes & Feet This sokken zijn een droompaar!

Perfecte sokken.

In de loop der jaren heb ik 30 tot 40 sokken - van jade tot koolgrijs - bij Feet this aangeschaft. Dragen nog steeds goed. De kleur blijft ook oké, wel iets lichter. Behandel ze met de nodige zorg. Dat verdienen dit soort kwaliteit sokken.

Bedankt Martin! Heel blij met je mooie cijfer en je waardering!

Prima sokken

De sokken zitten als een maatpak. De 147352 verschillende kleuren maken dat je nog eens wat te kiezen hebt. En hoe het kan weet ik niet, maar na een lange dag ruiken ze nog steeds naar verse bloemetjes op een bloemenstal. Feet this sokken moeten genomineerd worden voor de nobelprijs :-). Onzin allemaal natuurlijk. Gewoon prima sokken in toffe kleuren. Helemaal niks mis mee! Iedere maand leuk stukje kunst erbij maakt het helemaal compleet.

Hahaha! Dank je Arno! Je mening wordt gewaardeerd!

Ze zitten heerlijk goede kwaliteit

Dank Yvonne! Heel blij met zo'n mooie recensie

Leuke en lekker zittende sokken, maar vooral perfecte service!

Leuke en lekker zittende sokken, maar vooral perfecte service! Had direct contact met de klantenservice en er werd gelijk een perfecte oplossing aangeboden. Ik ga nogmaals bestellen!

Mooie kwaliteit, net geen 10 op duurzaamheid

Erg fijne kwaliteit, ook na het wassen. Ik ben blij dat ik rode sokken kan kopen voor een redelijke prijs. Uiteindelijk slijt alles en deze sokken ook.

Fijne sokken in geweldige kleuren

Nog maar 1 paar uitgeprobeerd, maar ze zitten lekker. Ik was eerst bang dat de dubbele zool te dik zou zijn, maar gelukkig pas ik mijn schoenen nog!

Goed om te horen W.! Superbedankt voor het mooie cijfer en natuurlijk de moeite die je nam en de bestelling!

Leuke kleuren. Zitten heerlijk.

Leuke kleuren maar ook weer niet té opvallend. Service is ook top. Ga er zeker meer bestellen.

Ha Mike! Super om te horen! Topcijfer. Bedankt voor je bestelling en mooie beoordeling! Names Team Feet This

Mooie sokken

Fijne sokken, leuke kleuren

Yes! Mooi cijfer Frans! Bedankt voor je bestelling en mooie referentie. Groet, Team Feet This

De sokken prima

Dank M! Bedankt voor je reactie en mooie beoordeling :-)

Wil geen andere sokken

Zoals al eerder beschreven. Dit zijn de beste sokken die ik ooit heb gekocht. Geloof me dat zijn er nogal wat door de jaren heen.

Fijne sokken

Gewoon goed

Gewoon goed geregeld.

Dank voor je bestelling en de mooie beoordeling Marc Groet, Team Feet This

Over Feetthis

Feet This, gekleurden naadloze sokken van Nederlandse bodem.