Fijne sokken, snel bezorgd

De sokken zitten heerlijk en passen erg goed bij mijn pak!

Helemaal super om te horen Leon!

Prima sokken, helaas verzendproces niet helemaal op orde

8 paar sokken besteld en direct verzonden, dus volgende dag in huis. Helaas allemaal in de verkeerde maat. Dus terugsturen maar weer, ter compensatie zouden er 2 paar sokken bijgeleverd worden, echter ook dat ging niet goed. Al met al dus prima sokken maar verzendproces kan nog wel wat beter

Ha Peter, Bedankt voor je enthousiasme over de sokken! Balen dat we de verkeerde maat leverden. Het komt echt niet vaak voor. Dan schrikt iedereen zo en willen we HUPS pats het gelijk goedmaken en gelijk de nieuwe verzenden. Wat we dus ook deden. Omdat we zo snel waren kon ik je niet met sokken compenseren maar alleen de verzendkosten compenseren. We hebben net even telefonisch contact gehad en zodra je weer een nieuwe bestelling doet gaan we je alsnog compenseren met twee paar extra! Maar je weet inmiddels onze snelheid... Dus goed aangeven bij de bestelling hahaha! Groet, Team Feet This

GEWELDIG

Voor iedereen zit er wel een kleur bij en ze zitten heerlijk.

Snelle levering en prima sokken :-)

Snel en vlot geleverd, prima kwaliteit.

Goede sokken

Het duurde lang voordat m'n sokken begonnen te slijten, dus heb dit keer maar gelijk 4 paar sokken besteld. Kekke kleuren ook, m'n favoriet is zo'n geel.

Top om te horen Sander! Zon geel is hier zeker ook één van de favorieten! Bedankt voor je bestelling en tijd om een review te schrijven. Namens team Feet This, Hans Breuker

Goeie pasvorm kleur en comfort

Goeie pasvorm kleur en comfort.

Bedankt voor je tijd en mooie reactie Johan! Names Team Feet This, Hans Breuker

Slechte prijs kwaliteit verhouding en geven af in de was

Ik vind de sokken voor de prijs niet kwalitatief genoeg. Op zich is de kwaliteit niet slecht, maar voor 9 euro, verwacht ik wel echt goede kwaliteit. Dit zijn sokken waar je max 5 euro voor kan vragen. Daarnaast hebben ze net in de was afgegeven op de spijkerbroek van mijn zoon en ons hoeslaken. Leuk idee deze kleurige sokken, maar ik raad ze niet aan

Ontzettend jammer om te horen dat de sokken niet bevallen Majella. Wel bedankt voor je bestelling! Vriendelijke groet, Hans Breuker

Zoals voorheen zitten lekker en voelen goed aan

Gebruik ze nu al jaren tot volle tevredenheid!

Dank Frans! Hopelijk nog vele jaren :-)

Prettige sok

Ik vind dat ze toch snel slijten aan de hiel

Hallo Ignaat, Spijtig om te horen dat de sok bij jou snel slijt. Er zit zelfs een extra bescherming in de hiel zoals je ziet als je de sok omkeert. Maar de sok is een 'all-season' sok, dus niet te dik in de zomer maar ook niet te dun in de winter. Het is balanceren. Wij zijn tevreden met deze dikte maar blijkbaar past onze sok bij jouw voet en schoen misschien niet optimaal. Bedankt voor je aankoop! En een fijne dag. Vriendelijke groet, Hans Breuker

Super sokken

Goede service, snelle levering en uitstekende kwaliteit

Dank voor je bestelling en mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Hans Breuker

Geweldige sokken

Heerlijke sokken!

Feetthis blijft spammen

Feetthis blijft spammen, en neemt de telefoon niet op als ik mij opnieuw wil uitschrijven(nooit ergen voor ingeschreven dus) bovendien delen ze mijn email gegevens met kiyoh. Verre van avg proof

Ha Paul, we hebben elkaar gesproken aan de telefoon. Ik heb u gelijk teruggebeld maar was in gesprek. Ontzettend jammer dat u dit zo ervaart. Wij gebruiken inderdaad de emailadressen om een review te vragen, voor ons als bescheiden klein merk is het erg belangrijk om reviews te verzamelen. Helaas kunnen we dit niet zelf. Hopelijk is de ergernis wat vermindert en kunt u de lage review aanpassen. Nogmaals is het vooral belangrijk dat de sokken goed zijn en hopelijk bevallen die van u! Met vriendelijke groet, Hans Breuker

De kleuren zijn iets minder subtiel als ik had gehoopt

De sokken zitten lekker en zijn best mooi, maar de kleuren van sommige sokken zijn wat vlakker dan ik had gehoopt. Ik hoopte op diep rood en bordeauxrood maar die waren gewoon niet zo mooi. Daarnaast waren sommige kleuren hetzelfde, terwijl ik echt allerlei verschillende had besteld.

Mooie sokken

Mooie sokken,jammer dat ze 'frommelig' worden in was,moet ze echt recht trekken. Maar sokken verder is niks mis mee.

Dank voor je aankoop en mooie review Frans!

Prima sokken, mooie kleur

Kleurvast sokken. Zitten goed, zakken niet af.

Al onze unique selling points in één mooie review. Dank Cies!

Goed, gekleed en mooi na wassen

Nette leuke sokken.

Bedankt Ineke! We waarderen je reactie en mooie review!

Topkwaliteit sokken en service!

Besteld en snel geleverd. Topkwaliteit sokken en service.

Super Arie! Blij met je reactie en fijn dat je zo enthousiast bent!

Gewoon, fijne & mooie sokken !

Gekocht voor Koningsdag, denk ik - nu - deze ORANJE sokken wel vaker te gaan dragen..

Dank Bart! Ook namens de koning ;-) Hopelijk hebben de sokken bijgedragen aan een feestelijke viering en wie weet tot volgend jaar! Groet, Hans Breuker

Sokken zitten goed en kleuren zijn goed.

Sokken zitten goed en kleuren zijn goed.

Bedankt Nico! Nog tips voor een hoger cijfer? Groet, Hans Breuker www.derelatiemarketeers.nl

De beste sokken onder de zon in de mooiste kleuren!

Hiervoor kocht ik Falke sokken. Nu heel blij met mijn Feetthis sokken. Ik heb 8 paar.

Hi Lea, Dank voor je enthousiasme en complimenten!!! Worden we blij van! Vriendelijke groet, namens Team Feet This, Hans Breuker

Perfect!

Snelle levering, mooi verpakt!

Perfect! Heerlijk om te horen Esther, ontzettend bedankt voor je bestelling en mooie review! Vriendelijke groet, Namens Team Feet This, Hans Breuker

Prettig

Gekregen wat ik heb uitgezocht en een snelle levering, plus netjes verpakt.

Dank W! Goed om te horen dat je tevreden bent. En goed om te horen dat de levering snel was. Names Team Feet This, Hans Breuker

Precies wat ik er van had verwacht!

Fijne sokken zonder naden, goed pasvorm. Op 60 graden gewassen en ze blijven goed!

Yes! Dank Roely! Niet doorvertellen van die 60 graden hoor ;-) Want eigenlijk is dat natuurijk te heet maar gelukkig blijven ze goed! Dank voor je bestelling en enthousiasme. Names team Feet This, Hans Breuker

Superbe!

Super kwaliteit, snelle levering.

Top!!! Super om te horen Ed. Dank voor je tijd en je bestelling! Vriendelijke groet, Hans Breuker Namens Team Feet This

Prima sokken. Na een week.

Na een week zijn de sokken nog prima. Hopelijk blijven ze ook lang goed zoals ze beloven. Wat mij wel opviel is dat de sokken stuk voor stuk in plastic zitten verpakt. Dat voelt wat gek voor een bedrijf dat ze aanprijst als duurzaam.

Ha Maarten, Dank voor je positieve feedback! Je hebt gelijk, de sokken komen in plastic. Maar het is gerecycled plastic! Net als de doos. We moeten dat beter communiceren. De sokken blijven in optima forma bij opslag en transport in gerecycled plastic, vandaar. Dus ook bij de verpakking denken we aan het milieu! Groet, Hans Breuker

Over Feetthis

Feet This, gekleurden naadloze sokken van Nederlandse bodem.