Naar volle tevredenheid

voor het bouwen van een houten overkapping hebben wij glas en profielen bij glasmaatje besteld. Na eerst telefonisch contact voor advies en aanvullende informatie hebben wij de bestelling geplaatst. Alles diende op maat gemaakt te worden, maar werd binnen 2 weken geleverd. Alles conform afspraak en de correcte maatvoering. Zeer tevreden.

Top echt een aanrader !!

Ik zou het zeker nog een keer bestellen bij Glasmaatje echt top kwaliteit ik had hiervoor koepels van plexiglas maar nu met de aluminium profiel met veiligheidsglas echt een super mooi resultaat !

Goed ervaring met Glasmaatje

De veranda met glazen dak was eenvoudig te bouwen zonder zagen. En met het schaduwdoek er in is het een heerlijke plek om te relaxen. De contacten met Glasmaatje waren prettig en zij komen de afspraken goed na.

Vriendelijk en service gevoelig bedrijf.

Ik had de verkeerde eindschotjes besteld. Op tijd wam Mario erachter kwam door meedenken waardoor ik uiteindelijk gewoon de goede in huis kreeg. Superfijn!!

Zeer tevreden over de ganse lijn

Omdat wij als klussers geen idee hadden wat we exact nodig hadden om een glazen douche te plaatsen heb ik contact opgenomen met de klantendienst van Glasmaatje, zeer snel een antwoord ontvangen met een duidelijke uitleg en op de koop toe zelfs alle benodigde items in een winkelmandje. Levering kwam op de aangegeven dag en zelfs nadat mijn man een kleine paniekaanval kreeg heeft de klantendienst ons goed geholpen.

Top geregeld tegen een goede prijs!

Super service en meedenken bij eventuele problemen

Super service, nette spullen en over de telefoon advies waar je ook wat aan hebt. Complimenten aan Renate. Zeer tevreden !

voortreffelijke behandeling en afhandeling.

zowel de telefonische behandeling van mijn vragen als de complete afhandeling van de order waren uitstekend.

Zeer duidelijke webside

Ik kan hier kort over zijn perfect

Prima service, betaalbaar, flexibel en meedenkend.

De dag na bestelling had ik nog een (voor mij) ingewikkelde wijziging waar op een positieve manier over werd meegedacht en geadviseerd. Alles is volgens afspraak opgeleverd.

Snelle zending matig verzorging levering

3 maal bestelling geplaatst 1x ontvangen wat ik eigenlijk niet had besteld en 1x bestelling niet compleet. Ik heb glasplaat drager kort besteld. Omdat ik meer platen wilde plaatsen opnieuw besteld maar kreeg dit keer glasplaat drager lang geleverd die niet een op jullie site voorkwam. Omdat ik geen zin had in retournering proces heb ik iets speels gemaakt aan de wand. Ik wilde nog een glasplaat monteren en had dus meer van beiden dragers nodig. Wist alleen niet hoe te bestellen de lange drager stond niet op de site en of de korte drager wel leverbaar was. Ik heb telefonisch contact genomen en mij is verteld omdat korte drager even niet voorradig was is besloten de lange drager naar mij te zenden. Ook was er veel de service gegeven dat de lange drager binnen 10 min op de site geplaatst ging worden zodat ik die ook kon bestellen. Dit is ook gebeurt, 2 korte en 2 lange dragers besteld. De 4 dragers als besteld ontvangen dit keer alleen geen ploegen en spijkers meegeleverd en moest een uitje naar de praxis tussen komen. Tip: verkeerde bestelling leveren kan gebeuren maar dit bewust doen omdat juiste product even niet voorradig is zonder daarbij koper te informeren/ voor de keus te stellen kan echt niet.

Beste Al, Dank u voor uw review. We hebben niet bewust iets verkeerds gestuurd, maar hebben u juist gebeld hierover en hebben u echt willen helpen. Juist ook door de variant die u bij uw 2e bestelling wilde hebben alsnog op de site te zetten. De missende schroefjes en pluggen zouden we u dezelfde dag nog nagestuurd hebben, als u het gemeld had. De order is zo inderdaad helaas wel wat rommelig verlopen, dat ben ik met u eens. Excuses voor het ongemak. Hopelijk heeft u alsnog mooie planchetten met plankdragers. Met vriendelijke groet, Renate - Glasmaatje.nl

Goed en snel geleverd.

Kwalitatief goed product en bijna de helft goedkoper dan bij de conculega

Prima levering

Binnen korte termijn werd mijn bestelling correct geleverd

Super simpel bestellen, snel geleverd

Hele goede ervaringen met glasmaatje. Heel uitgebreid assortiment. Webshop is intuïtief en eenvoudig te gebruiken. En belangrijk: goede prijzen!! Heel tevreden over de service en antwoord op de vragen die ik heb gesteld... Ga zo door!

Duidelijke website, super service. En bijzonder vriendelijk geholpen bij het afhalen van de bestelde glasplaat.

Ik had een idee voor douchewanden/deuren in mij hoofd. Met hulp van hun tot in details samengesteld. Echt super geworden!

Pluspunten

good product, easy assembly of the shower door, absolutely fantastic customer service. I needed to introduce some personal adjustments to the products it was done without any problems. Renate was very responsive and helpful on every step , from the order to the assembly instructions. Thank you!

• Kwaliteit

Pluspunten

Erg flexibel. Had een verkeerd profiel besteld en kwam daar pas ver na 14 dagen retourrecht mee terug bij Glasmaatje. Ik had maar een kleine order en wat ik moest retourneren was 80% van de orderwaarde en ondanks dat was het geen probleem. Waar zie je dit soort service nog?! Telefonisch goed geholpen en vervolgens ook mijn spiegel gekocht.

• Kwaliteit

Pluspunten

Op de vragen die we stelden kregen we duidelijke antwoorden. De afspraken die we maakten worden nagekomen. Een en al lof voor deze firma. T O P !!!

Zo doorgaan.

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst

Pluspunten

Telefonisch goed geadviseerd er werd echt meegedacht.

Pluspunten

Gewoon goed, bestellen, ontvangen, monteren, klaar!

• Kwaliteit

Pluspunten

snelle levering en een goede prijs

• Kwaliteit

Pluspunten

Het glas is gisteren geleverd en alles lijkt goed. De vrachtwagenchauffeur reeds zelfs met combinatie achterwaarts de straat in en heeft de bok met glas netjes op de door mij aangewezen plek neergezet. Ik wil nog wel laten weten dat ik de communicatie prettig heb ervaren. Voordat ik de order heb geplaatst, had ik toch vragen en deze zijn iedere keer netjes beantwoord.

• Kwaliteit

Pluspunten

We bestelden beglazing, profielen en andere benodigdheden voor het maken van een glazen dak op onze veranda. Zeer prettige en geduldige communicatie via email. Wanneer men aangaf op een bepaald moment een reactie te zullen sturen en men kwam hier onverhoopt toch niet aan toe, dan ontvingen we netjes een kort bericht met excuses en met het moment dat er wel gereageerd ging worden. Heel fijn. Men bleef netjes antwoord geven op al onze vragen en dat waren er nogal wat over de gehele periode van het uitdenken van ons project tot aan de levering. Levering volgens afspraak. Bedankt Renate van Glasmaatje!

Ga zo door!

Over Glasmaatje.nl

Online winkel voor glas op maat, profielen en accessoires.