Behulpzaam, klantvriendelijk, top service!

Glasmaatje heeft ons geholpen aan nieuwe bedieningen voor ons pilkington inline screen. Waar ik door andere bedrijven steeds werd doorverwezen, is Glasmaatje zelf actief aan de gang gegaan. Nu heb ik weer een mooie bediening van mijn inline screens. Ik ben ontzettend blij en zeer tevreden over Glasmaatje. De inzet, zeer vriendelijk mailverkeer, de tijd en moeite die Renate heeft geleverd, wordt door ons heel erg gewaardeerd. Veel dank daarvoor!

14 ramen perfect geleverd

Goede prijs voor zeer goede ramen van het merk Pilkington. Werd netjes op de hoogte gehouden van levering en de vriendelijke chauffeur meldde zich volgens afspraak tijdig voor aflevering. Jammer dat 1 raam door een windvlaag is gesneuveld, hierdoor maar weer een nieuwe besteld.

Goed materiaal, makkelijk besteld en vriendelijk geleverd

Wat een prettige ervaring, kopen bij Glasmaatje. Makkelijk bestellen, duidelijke informatie en dan wordt het ook nog eens geleverd door een vrolijke vriendelijke bezorger. Kijk, zo kan het ook!

Beste Marianne, Hartelijk dank voor dit mooie review! Team Glasmaatje

Snel en perfect op maat!

Vriendelijk geholpen met bestellen door Renate. De glasplaat past precies en de uitsparing die erin moest is zo perfect gemaakt. Dit is onze tweede glasplaat hier maar zeker niet de laatste! Wederom bedankt, Manon en Eugene

Hartelijk dank voor jullie reactie. Graag gedaan! Renate

Geweldige service

We bestelden een op maat gemaakte nisdeur voor onze douche met wat specifieke wensen. Glasmaatje dacht goed mee, informeerde en checkte gedurende het proces van bestellen. We hebben de service als zeer prettig ervaren en hadden hierdoor vertrouwen dat het ook echt goed zou komen. We zijn ontzettend blij met onze douchedeur. Oh, en had ik al gezegd dat ze zeer vriendelijk en geduldig waren? Ook toen de bestelling niet op de geplande datum geleverd kon worden door Covid, werden we tijdig op de hoogte gebracht. Aanrader!!!

Hele goed advies en blij met resultaat!

Wij hadden een ‘open douchecabine’ en wilden daar nu een deur aan toevoegen. Glasmaatje heeft ons heel goed geadviseerd wat precies te bestellen en de levering volgde ook snel. We zouden hen van harte aanbevelen!

Super service en goede kwaliteit tot op de milimeter nauwkeurig

Met het bestellen veel hulp gehad, omdat we niet standaard iets aan het maken waren. Het leveren heeft langer geduurd dan verwacht, maar dat had met allerlei externe omstandigheden te maken waar glasmaatje geen invloed op heeft. Het uiteindelijke geleverde glas en materialen zijn van goede kwaliteit en we zijn dolblij met het resultaat

Score ver boven mijn verwachting!!

Na mijn bestelling werd ik gebeld en het bleek dat ik per abuis bij een onderdeel de verkeerde kleur had besteld. Hier werd ik dus terecht op gewezen. Inmiddels heb ik de materialen allemaal verwerkt. Alles van topkwaliteit. Ik raad iedereen aan als je glas wil bestellen inclusief alle toebehoren dan is dit de juiste plek. Glasmaatje is top!!

Hersteld

Negatieve ervaring opgedaan, nadat het bij vorige bestellingen toch altijd prima in orde was. Naar aanleiding de hier geplaatste review werd er direct contact opgenomen en is er toegezegd alles recht te zetten.

Mooie producten en hele goede service

We hebben nu al een aantal keer gebruik gemaakt van glasmaatje.nl en zijn elke keer blij verrast met de adviezen en het meedenken. Uiteindelijk mooie producten (glas voor ramen en doucheschermen) aangeschaft. Ook na de bestelling zijn we goed op de hoogte gehouden van de status e.d. Heel tevreden klant!

Top advies en materiaal met mensen die meedenken

Na mijn bestelling heb ik gemeld dat er meer profielen kwamen dan nodig waren. Ze hebben gewoon de helft teruggenomen.

zeer tevreden goede uitleg

Ik was op zoek naar specifiek deur beslag voor een glazen deur. Nadat ik een mail gestuurd had met mijn verzoek werd ik snel en keurig voorzien van de juiste informatie zodat ik de bestelling kon plaatsen. Op exact de afgesproken dag is alles keurig geleverd. bedankt hiervoor.

Naar volle tevredenheid

voor het bouwen van een houten overkapping hebben wij glas en profielen bij glasmaatje besteld. Na eerst telefonisch contact voor advies en aanvullende informatie hebben wij de bestelling geplaatst. Alles diende op maat gemaakt te worden, maar werd binnen 2 weken geleverd. Alles conform afspraak en de correcte maatvoering. Zeer tevreden.

Top echt een aanrader !!

Ik zou het zeker nog een keer bestellen bij Glasmaatje echt top kwaliteit ik had hiervoor koepels van plexiglas maar nu met de aluminium profiel met veiligheidsglas echt een super mooi resultaat !

Goed ervaring met Glasmaatje

De veranda met glazen dak was eenvoudig te bouwen zonder zagen. En met het schaduwdoek er in is het een heerlijke plek om te relaxen. De contacten met Glasmaatje waren prettig en zij komen de afspraken goed na.

Vriendelijk en service gevoelig bedrijf.

Ik had de verkeerde eindschotjes besteld. Op tijd wam Mario erachter kwam door meedenken waardoor ik uiteindelijk gewoon de goede in huis kreeg. Superfijn!!

Zeer tevreden over de ganse lijn

Omdat wij als klussers geen idee hadden wat we exact nodig hadden om een glazen douche te plaatsen heb ik contact opgenomen met de klantendienst van Glasmaatje, zeer snel een antwoord ontvangen met een duidelijke uitleg en op de koop toe zelfs alle benodigde items in een winkelmandje. Levering kwam op de aangegeven dag en zelfs nadat mijn man een kleine paniekaanval kreeg heeft de klantendienst ons goed geholpen.

Top geregeld tegen een goede prijs!

Super service en meedenken bij eventuele problemen

Super service, nette spullen en over de telefoon advies waar je ook wat aan hebt. Complimenten aan Renate. Zeer tevreden !

voortreffelijke behandeling en afhandeling.

zowel de telefonische behandeling van mijn vragen als de complete afhandeling van de order waren uitstekend.

Zeer duidelijke webside

Ik kan hier kort over zijn perfect

Prima service, betaalbaar, flexibel en meedenkend.

De dag na bestelling had ik nog een (voor mij) ingewikkelde wijziging waar op een positieve manier over werd meegedacht en geadviseerd. Alles is volgens afspraak opgeleverd.

Snelle zending matig verzorging levering

3 maal bestelling geplaatst 1x ontvangen wat ik eigenlijk niet had besteld en 1x bestelling niet compleet. Ik heb glasplaat drager kort besteld. Omdat ik meer platen wilde plaatsen opnieuw besteld maar kreeg dit keer glasplaat drager lang geleverd die niet een op jullie site voorkwam. Omdat ik geen zin had in retournering proces heb ik iets speels gemaakt aan de wand. Ik wilde nog een glasplaat monteren en had dus meer van beiden dragers nodig. Wist alleen niet hoe te bestellen de lange drager stond niet op de site en of de korte drager wel leverbaar was. Ik heb telefonisch contact genomen en mij is verteld omdat korte drager even niet voorradig was is besloten de lange drager naar mij te zenden. Ook was er veel de service gegeven dat de lange drager binnen 10 min op de site geplaatst ging worden zodat ik die ook kon bestellen. Dit is ook gebeurt, 2 korte en 2 lange dragers besteld. De 4 dragers als besteld ontvangen dit keer alleen geen ploegen en spijkers meegeleverd en moest een uitje naar de praxis tussen komen. Tip: verkeerde bestelling leveren kan gebeuren maar dit bewust doen omdat juiste product even niet voorradig is zonder daarbij koper te informeren/ voor de keus te stellen kan echt niet.

Beste Al, Dank u voor uw review. We hebben niet bewust iets verkeerds gestuurd, maar hebben u juist gebeld hierover en hebben u echt willen helpen. Juist ook door de variant die u bij uw 2e bestelling wilde hebben alsnog op de site te zetten. De missende schroefjes en pluggen zouden we u dezelfde dag nog nagestuurd hebben, als u het gemeld had. De order is zo inderdaad helaas wel wat rommelig verlopen, dat ben ik met u eens. Excuses voor het ongemak. Hopelijk heeft u alsnog mooie planchetten met plankdragers. Met vriendelijke groet, Renate - Glasmaatje.nl

Goed en snel geleverd.

Kwalitatief goed product en bijna de helft goedkoper dan bij de conculega

Prima levering

Binnen korte termijn werd mijn bestelling correct geleverd

Over Glasmaatje.nl

Online winkel voor glas op maat, accessoires en aluminium dakprofielen, lichtstraten en veranda's.