Super simpel bestellen, snel geleverd

Hele goede ervaringen met glasmaatje. Heel uitgebreid assortiment. Webshop is intuïtief en eenvoudig te gebruiken. En belangrijk: goede prijzen!! Heel tevreden over de service en antwoord op de vragen die ik heb gesteld... Ga zo door!

Duidelijke website, super service. En bijzonder vriendelijk geholpen bij het afhalen van de bestelde glasplaat.

Ik had een idee voor douchewanden/deuren in mij hoofd. Met hulp van hun tot in details samengesteld. Echt super geworden!

Pluspunten

good product, easy assembly of the shower door, absolutely fantastic customer service. I needed to introduce some personal adjustments to the products it was done without any problems. Renate was very responsive and helpful on every step , from the order to the assembly instructions. Thank you!

• Kwaliteit

Pluspunten

Erg flexibel. Had een verkeerd profiel besteld en kwam daar pas ver na 14 dagen retourrecht mee terug bij Glasmaatje. Ik had maar een kleine order en wat ik moest retourneren was 80% van de orderwaarde en ondanks dat was het geen probleem. Waar zie je dit soort service nog?! Telefonisch goed geholpen en vervolgens ook mijn spiegel gekocht.

• Kwaliteit

Pluspunten

Op de vragen die we stelden kregen we duidelijke antwoorden. De afspraken die we maakten worden nagekomen. Een en al lof voor deze firma. T O P !!!

Zo doorgaan.

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst

Pluspunten

Telefonisch goed geadviseerd er werd echt meegedacht.

Pluspunten

Gewoon goed, bestellen, ontvangen, monteren, klaar!

• Kwaliteit

Pluspunten

snelle levering en een goede prijs

• Kwaliteit

Pluspunten

Het glas is gisteren geleverd en alles lijkt goed. De vrachtwagenchauffeur reeds zelfs met combinatie achterwaarts de straat in en heeft de bok met glas netjes op de door mij aangewezen plek neergezet. Ik wil nog wel laten weten dat ik de communicatie prettig heb ervaren. Voordat ik de order heb geplaatst, had ik toch vragen en deze zijn iedere keer netjes beantwoord.

• Kwaliteit

Pluspunten

We bestelden beglazing, profielen en andere benodigdheden voor het maken van een glazen dak op onze veranda. Zeer prettige en geduldige communicatie via email. Wanneer men aangaf op een bepaald moment een reactie te zullen sturen en men kwam hier onverhoopt toch niet aan toe, dan ontvingen we netjes een kort bericht met excuses en met het moment dat er wel gereageerd ging worden. Heel fijn. Men bleef netjes antwoord geven op al onze vragen en dat waren er nogal wat over de gehele periode van het uitdenken van ons project tot aan de levering. Levering volgens afspraak. Bedankt Renate van Glasmaatje!

Ga zo door!

• Kwaliteit

Pluspunten

Top service! Service van deze aard kom je niet veel tegen. In eerste instantie een profiel besteld voor mijn douchewand. Toen tijdens het plaatsen van de douchewand, weken later buiten retourrecht, bleek dat dit profiel toch niet de juiste was (zelf een verkeerde keuze gemaakt). Heb ik Glasmaatje gemaild of ik het nog kon retour brengen. Ik had verwacht dat dit niet meer zou kunnen, maar ik kreeg gewoon een mail dat dit geen enkel probleem is en dat ze het geld gewoon terug zouden overmaken! Uiteindelijk nog een spiegel nodig, dus die ook hier besteld en is inmiddels ook in bezit volgens de gemaakte afspraken. Dank je wel!

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede prijs en kwaliteit. Goede communicatie. Nette aflevering van de producten

• Kwaliteit

Pluspunten

Materialen zijn goed, passing is goed, kwaliteit is goed, netjes verpakt, servicedesk goed bereikbaar en pakt zaken snel op, daadkrachtig, chauffeur denkt praktisch mee met de levering. Prettig contact en zakendoen, top!

Zou het fijn vinden iets meer constructiedetailtekingen met maatvoering bij de profielen te vinden.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, fijn geholpen door Renate

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle reactie op vragen, met gedetailleerde antwoorden.

Controleren dat juiste werktekening wordt geleverd bij materiaallevering.

• Kwaliteit

Pluspunten

Graag wil ik mijn enthousiasme delen van de mooie overkapping die ik via jullie besteld heb en in april opgezet is. Zie het resultaat op de foto. Dank je wel. En met een dikke duim aan de klantenservice die de vragen en problemen netjes en persoonlijk heeft afgehandeld.

De foto's bij een overkapping op jullie site kunnen verwarrend zijn. Ik dacht "what I see is what I get". Helaas niet. Naderhand, na de bouw van de overkapping, heb ik nogmaals de tekst bij betreffende bestelde overkapping gelezen en toen was het me wel duidelijk. Dus het is niet onjuist wat jullie laten zien op de foto's alleen verwarrend.

• Kwaliteit

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk Bestel de volgende keer zeker weer bij glasmaatje.nl Goede communicatie Wij zijn erg tevreden.

Garantie van pellington voor glas op veranda 15°

• Kwaliteit

Pluspunten

Levering was op tijd en netjes afgeleverd. Er zijn zelfs fotos gemaakt hoe en waar er gelost is. Dit vond ik erg prettig. Ook snel antwoordt op een aantal te hnische vragen via email.

Het tijdstip van terughalen glas pallet is onduidelijk. Palllet staat in de weg en het is na afmeldiing niet duidelijk wanneer deze wordt opgehaald.

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede service, bij een door de fabriek geleverd glas met schade werd supersnel gereageerd. Binnen 3 dagen een nieuw gelaagd glas bezorgd. Ook in het voortraject duidelijke terugkoppeling aangaande het bestelde glas. Om te voorkomen dat de ingewikkelde bestelling een fout zou worden gedaan alles nogmaals kortgesloten met de fabriek. Klasse. Ongevraagd werden de scherpe kanten van het glas geslepen!

Ga zo door

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering en goede informatie over de status van de levering

Uiteraard had ik liever minder betaald.

• Prijs

Over Glasmaatje.nl

Online winkel voor glas op maat, accessoires en aluminium dakprofielen, lichtstraten en veranda's.