Pluspunten

Drie bestellingen, drie keer erg positief! Top bedrijf.

Ga zo door!

• Prijs

Pluspunten

goedkoop en zeeer goede service

telefonisch bereikbaarder zijn! maar helpen wel direct bij dringende bestellingen en/of problemen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De levering was vlot en het product volgens verwachting.

De verzendkosten zijn wel naar gewicht/afmeting gesorteerd, maar de klant moet zelf kiezen en kan eigenlijk niet zelf weten wat de afmetingen van de verpakking zijn. Bij andere sites worden de juiste verzendkosten per product bij afrekening aangegeven.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

eerst maar het product leveren , dan om een beoordeling vragen

• Prijs

Helaas geen vervolg review van u ontvangen nadat u uw glas en het afhaalpunt heeft ervaren. Misschien kunt u dat alsnog aangeven?

• Prijs

Pluspunten

snelle levering, volgens afspraak

• Prijs

Pluspunten

snelle levering, accurate informatie op website

• Prijs

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk meedenken en meewerken om het mogelijk te maken een bestelde grote zware ruit toch in mijn personenauto te kunnen vervoeren. Lof aan afhaalcentrum Rotterdam -west.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed meegedacht over zenden goederen

Prijs kan scherper en verzendkosten zijn hoog

• Prijs

Dank u voor uw review. Het klemprofiel zelf is marktconform en voor deze A kwaliteit scherp geprijsd. Uw bestelling werd duur omdat u in eerste instantie een 6 meter lengte bestelde. Daar wordt via de fabrikant een transporteur met vrachtwagen voor ingezet. Helaas is dat transport duur. Alsnog rekenen we u alleen de helft van deze transportkosten door. Wel zijn we altijd bezig met u mee te denken zoals u al zei. Vanaf 1 november kunnen deze klemprofielen op elke lengte ZONDER VERZENDKOSTEN op bestelling via de webwinkel afgehaald worden in Rotterdam Nesselande - Alexander. Tevens gaan we regio Rotterdam - Den Haag zelf bezorgen en zullen daar de transportkosten omlaag gaan.

Pluspunten

Keurig geholpen, scherpe prijs. Tevens goed en snel afgeleverd. Ik ben blij!

• Prijs

Pluspunten

Ik heb verschillende problemen gehad met mijn bestelling. Het eerste probleem was dat bij de levering één van 13 ruiten ontbrak (de fout lag bij Pilkington, de fabrikant ) en het 2de was dat twee van de ruiten lek waren. Daar gelde de waarborg van Pilkington niet omdat de ruiten niet verticaal geplaatst waren (veranda). In beide geval is Glasmaatje tussengekomen om mij gedeeltelijk te vergoeden. Ik moet zeggen dat mevrouw Renate Goeman van Glasmaatje heel correct en efficient is.

De omschrijving van de artikelen op het bestellingformulier is soms heel verwarrend. ik geef een voorbeeld: bij dubbelglas bestaat er een optie "activ". Hiermee kiest men voor een bijkomende stofwerende laag. Kies men deze optie niet dan komt niettemin "Zonwerend HR+/++ dubbelglas - Insulight Sun 70/40 met argon gasvulling /optie activ" als omschrijving van het artikel en denkt men bij de controle van de bestelling dat de optie activ aanwezig is, en zo die heb ik die optie gemist alhoewel ik ze belangrijk vond.

• Prijs

Dank u voor uw uitgebreide review en ook compliment! Inderdaad waren er rond de zomer ten tijde van uw bestelling onregelmatigheden bij Pilkington ivm een verhuizing. Gelukkig zijn die inmiddels opgelost en loopt alles weer volgens normale betrouwbaarheid en levertijden. Uw tip betreft de beschrijving bij het artikel zullen we aanpassen op de website om verwarring uit te sluiten. Met vriendelijke groet, Renate - Glasmaatje.nl

• Prijs

Pluspunten

Product op tijd geleverd. Bestel de volgende keer zeker weer bij glasmaatje.nl

Pluspunten

Goede communicatie en snelle levering

X

• Kwaliteit

Pluspunten

Goed advies. Prima service en een snelle levering! Het glas is precies op de juiste maat geleverd en dit luisterde bij ons vrij nauw. Wij zijn erg tevreden.

• Kwaliteit

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Wij hadden een heel specifiek soort glas nodig dat bijzonder lastig te krijgen is. Doordat Glasmaatje het juiste adres daarvoor vond, konden ze ons dat glas leveren en de maten klopten echt excact!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen .Alleen de prijs is goed.

Op de site staat 3 tot 7 werkdagen leveringstijd. Na diverse malen contact te hebben gehad wordt er eindelijk een afspraak gemaakt,maar wel over twee maanden .Onder voorbehoud. Vlak voor de levering krijg ik een mail dat het weer een week later wordt. Dus hoop dat de glasplaat dan alsnog wordt geleverd. Dus ben wat duidelijker op de site met leveringstijden.

• Kwaliteit

Pluspunten

Fantastisch. Tot nu toe gaat al het glas dat we bestellen altijd goed.

• Prijs

Pluspunten

In eerste instantie gekozen op prijs. Ik had een paar kleine stukjes glas nodig en dan is het een voordeel dat ze hier gewoon een prijs per m2 rekenen en geen basisbedrag. Ik koos voor afhalen en dat ging als een trein. Zeer vriendelijk ontvangen en toen de collega zei "ja, die heb ik wel ergens zien liggen ja" en zo de indruk wekte dat het wel even kon duren, werd mij direct koffie aangeboden. Uiteindelijk was hij binnen een minuut of 3 terug met mijn glas. Helemaal top.

Er staan wel enorm veel voorwaarden en regeltjes in de e-mails die je krijgt. Dat je zelf verpakkingsmateriaal moet meenemen en niet op de fiets moet komen, dat soort dingen. Daardoor krijg je een stroeve indruk terwijl in de praktijk alles heel soepel loopt. Verder krijg je geen bericht als je bestelling klaarligt. Dat is een beetje gek omdat in de bevestiging staat dat de verwachte datum onder voorbehoud is. Overigens werd een vraag hierover heel snel en vriendelijk beantwoord.

• Kwaliteit

Pluspunten

Glas was strak aan de maat!

Geen

Koning Willem-Alexanderlaan 11 2761 HK Zevenhuizen

Over Glasmaatje.nl

Online winkel voor glas op maat, accessoires en aluminium dakprofielen, lichtstraten en veranda's.