Top produkten

Wat ik besteld heb is zeer goed verpakt en op de gevraagde datum door POST NL keurig afgeleverd

smakelijk, correct bezorgd, de prijs kon net

bij toeval kwam ik de regional highlights tegen en ik blijf graag op de hoogte van interessante aanbiedingen en specialiteiten

Keurig netjes en snel

Keurig verpakt en snel geleverd en het is heerlijk bier echt een aanrader.

Lekker bier en goed verpakt en snel geleverd.

Is werkelijk een voorbeeld voor veel Belgische ondernemingen

deliciously easy

A wide choice of products chosen by people who care about quality. Its great knowing so much time and effort are has been taking sourcing and selecting everything. When you know the origins and source of the ingredients and they are delicious its an easy choice to make, hats off to Regional Highlights.

Mijn bestellingen komen snel en correct aan . Heerlijke oliën en aceto.

Nvt

Nvt

Komen hun belofte na

Op tijd geleverd

Dankjewel! We vinden het fijn dat we aan de wensen van onze klanten kunnen voldoen.

Heerlijke verse producten vers en gekoeld tot aan de deur bezorgd, geweldig!

Wat fijn dat ik mijn gewenste producten kon bestellen. En gemakkelijk! En netjes gekoeld afgeleverd. Ik was wel verbaasd dat de producten zo snel werden bezorgd. Ik had verwacht dat het pas deze week geleverd zou worden. Gelukkig zijn alle producten nog tot na de kerst houdbaar.

Dankjewel voor je mooie feedback! Altijd fijn als klanten tevreden zijn, daar doen we het voor ;-) We bezorgen de kazen altijd zo vers mogelijk. Soms duurt dat wat langer omdat De Buffelfarm de kaas nog moet maken of de kaas nog moet drogen, maar soms heb je net geluk en is de kaas net klaar voor verzending. Heel veel kookplezier en fijne feestdagen!

Heerlijke producten

Alles is goed geregeld, enige minpuntje was dat bij de pate’s niet duidelijk staat aangegeven wat de leverings tijd is. Uiteindelijk goed en snel opgelost

Snelle levering en mooie producten!

Ik ben fan van de olijfolie van de VEA Arbequina Olijfolie 100% EVOO l'Estornell, 5L. Heerlijke olie voor koude verwerking. Beetje grof zout erin en wat gedroogde bloemetjes en het ziet er mooi uit op tafel.

Keurige en snelle levering

Mooie producten .exclusief en gevarieerd.

Correcte snelle levering. Geweldige kwaliteit.

Ik kende dit adresje nog niet en heb er min of meer op de gok besteld. Ik was blij verrast met het resultaat. De producten van La Française zijn van topkwaliteit, bevatten zeer veel fruit en weinig suiker, zoveel fruit dat de 'spreads' mijlenver boven het standaardniveau van jam of confiture liggen. Mijn smaakvoorkeuren zijn nogal afwijkend, ik houd van zuur en bitter, en ik heb hier mijn plekje gevonden. Wat een kwaliteit! Ik kom zeker terug. Ik hoop dat ik hier ook nog eens een vlierbessenspread zal tegenkomen.

Dankjewel voor het mooie compliment!! We hebben de vraag bij Jos van La Française uitstaan of er ook producten met vlierbessen zijn. Het antwoord zullen we spoedig met je delen.

Beste zwarte bessen jam ooit!

Mijn oma eet al haar hele leven zwarte bessen jam. Toen ze ineens niet meer te koop waren in alle supermarkten besloot ik online te zoeken en kwam hier uit. Sindsdien wil mijn oma geen andere jam meer! Ze geeft aan nog nooit zo’n lekkere jam geprogrammeerd te hebben. Ik ben een super tevreden klant :)

Snel en op tijd geleverd. Heel tevreden over het product (mispel jam). Het bleek dat de goederen vanuit Purmerend gestuurd werd. Had ik dit geweten dan had ik het zelf wel op willen halen. Misschien kunnen jullie die mogelijkheid nog bieden in de toekomst.

Hele snelle levering

Mijn producten werden heel snel en zorgvuldig verpakt geleverd.

Vriendelijk, meedenkend, prima service!

Werd heel vriendelijk telefonisch te woord gestaan na een bestelling geplaatst te hebben. De geboortekrentenwegge is door de jonge ouders heel goed ontvangen, ze vonden het een heel leuk, origineel cadeau. De bakker verdient ook een groot compliment voor de heerlijke, prachtig versierde krentenwegge, die ook nog eens buitengewoon goed verpakt was en zodoende heelhuids is overgekomen. Ontzettend bedankt!!!

Paté is heerlijk

Bestellen is makkelijk en de bezorging is snel.

De producten zijn top en de bestelling en bezorging gaat makkelijk en snel.

Bestelling snel binnen: gewenste producten én een extra'tje!

Via de website diverse soorten jams besteld. Eén jamsoort bleek niet voorradig, waarop een goed alternatief werd geboden. Het pakket is dezelfde dag nog verzonden en een dag later ontvangen, nog vóór de kerst. Chapeau, ook voor de post overigens!

Heerlijke stroopwafels snel en keurig verpakt geleverd.

Miste wel de tekst die ik had doorgegeven via de website. Die stond dus niet op de Abraham.. verder werkte het track en tracé nummer van Postnl niet. hierdoor kon ik het pakket niet volgen en had ik geen idee wanneer het bezorgd zou worden.. De Abraham was verder top! Was lekker met veel spijs.

Goede service - snel ontvangen - leuk aanbod

De kaviaar die we binnen kregen was al bijna over de datum - Maar was heerlijk!

perfecte verzending, goed verpakt