Zeer vriendelijk en goede service :-)

mijn 3 bestellingen zijn keurig verpakt en bezorgd. Netjes op tijd! ook de teveel betaalde verzendkosten netjes retour gekregen en werd ook netjes gebeld dat er 1 item niet op voorraad was en of het goed was dat er iets anders voor in de plaats kwam! Ben super tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en goede kwaliteit producten

Leuk verpakt en goede beschrijvingen erbij voor het eventuele gebruik van het product. Daarnaast erg lekkere producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en accurate levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

super lekkere stroopwafels heel uniek en snelle nette levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De producten zijn SUPER,LEKKER,vers,en allen apart verpakt. Volgende bestelling gaat zeker plaatsvinden.

Nog geen m8n punten kunnen ontdekken. Ga zo door .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en keurig verpakt. Zelfs een persoonlijke boodschap van de leverancier. Dat maakt de ontvangst nog leuker

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heeeele leuk ervaring ermee,

Ik zou niet weekend watmoet verbeterd Word en. Ik zou zeggen ga jullie zo door!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Topservice en topproducten!

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle verwerking van de bestelling en goed verpakt verstuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het eerste contact was vriendelijk en adequaat; afspraken zijn goed nagekomen; ik werd op de hoogte gehouden van de gang van zaken; de bestelling kwam op tijd en was ook nog eens leuk verpakt.

Weet ik niet. Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erwin en Nicole zijn enthousiaste ondernemers, met oog voor kwaliteit, durf in hun combinaties en op en top zorgvuldigheid in hun aanpak. Geweldig om te zien hoe zij kleine, lokale ondernemers een platform bieden voor hun producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit, makkelijk contact leggen en snelle reactie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super leuk concept en ook nog eens heerlijk gegeten. Daarnaast eet je met meerdere mensen aan een tafel dus ik heb ook nog leuke contacten opgedaan. Echt een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wederom een fantastische avond met Regional Highlights op een prachtige locatie beleefd. Heerlijk gegeten onder het genot van een muzikale omlijsting. Leuke mensen ontmoet die net als wij te omschrijven zijn als "levensgenieters"!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Twee keer deelgenomen aan een diner door hun georganiseerd. Goed georganiseerd, leuke locaties, heerlijk gegeten en heel erg gezellig. Leuk om met onbekenden aan tafel te zitten. Ik ga volgende keer weer mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het diner was een heerlijke ervaring! Lekker eten, fijn gezelschap en een goede sfeer. De proeftafel met streekproducten van de website van Regional Highlights was erg smaakvol. Locatie was schitterend; mooi uitzicht en veel ruimte.

Muziek was nu alleen tussen de gangen door. Wat mij betreft mag er het gehele diner muziek zijn op de achtergrond. In het menu was er in 2 gerechten gewerkt met rood vlees. Voor de liefhebber, heerlijk. Voor de variatie goed om een volgende keer te kiezen voor een combi van vlees/vis/gevogelte.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik kwam terecht bij Regional Highlights vanwege het ruime assortiment van bijzondere streekproducten, die je niet gauw ergens anders vindt. De service bleek ook uitstekend, de optimale verzenddatum werd keurig met mij afgestemd en de bestelling met veel breekbare zaken was uiterst zorgvuldig verpakt. Wat mij betreft 10/10.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De kwaliteit van het ontvangen product was zeer goed. Alles kwam goed en wel aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede klantenservice en communicatie.

Als je van meerdere partijen koopt ontvang je het pakket in gedeelten en ik zou het handiger vinden om 1 pakket te ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Lekkere producten Snelle levering Persoonlijke boodschap in pakketje van RH en winkelier

Verzendkosten omlaag Persoonlijke boodschap RH voor in pakketjes laten drukken op kaartje. Is nu een geprint A4'tje

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De bestelde producten zijn van hoge kwaliteit! Bestellen gaat makkelijk en de levering is snel. Een echte aanrader!

Nog meer kwalitatief hoogstaande winkels toevoegen. De keus is nog beperkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We maakten een hele mooie reis naar het noorden van Italië, een gebied met prachtig natuurschoon en eeuwenoude stadjes. Een weinig bezochte streek met steile bergen. Het was een combinatie van leuke uitstapjes, events, wandelen en heerlijk eten. En de locatie was perfect! Erwin en Nicole hadden veel aandacht voor hun medereizigers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We maakten met hen een veelzijdige en goed georganiseerde reis naar een prima accommodatie op een prachtige plek in Italië. Goed voorbereide trips en wandelingen.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte reis naar Italie met hen gemaakt. Was utstekend verzorgd op een prachtige lokatie. Uitstekende sfeer, goed eten etc.

Vooral zo doorgaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle goede levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Regional Highlights

Filter op Taal