Supergoed!

Heel blij mee, alles zeer goed verpakt omdat veel in glas zat. En producten zijn geweldig!

De flesjes bier waren snel gestuurd en goed verpakt.

Snelle en correcte levering. De flesjes super goed verpakt.

Super snel en vriendelijke

Kwam met idee en werd direct uitgevoerd

Zeer snelle afhandeling

bestellen, betalen ging makkelijk. De volgende dag in huis.

Wat n geweldige service en prettig contact

Goed meegedacht en n prachtig pakket bezorgd bij n persoon die n vervelende periode tegemoet gaat met n persoonlijke boodschap zoals we gevraagd hadden !

Jammer van Postnl samenwerking

Helaas wordt er samen gewerkt met Postnl, een onbetrouwbare partner gebleken als het aflevermoment betreft. Highlights heeft direct verzonden, Postnl had er echter geen dag maar drie (werk)dagen voor nodig om het af te leveren. Als je rekening houdt met trage levering, dan is het wel een positieve aanbeveling.

Prettig en snel

Bestelde producten netjes geleverd, zeer tevreden

Mooie en lekkere producten!

Ik had een origineel cadeau nodig voor een bourgondisch persoon. Het is keurig netjes bezorgd met onze gelukswensen. Ik ga het zeker weer zo doen als ik het nodig heb.

Zeer vriendelijk en goede service :-)

mijn 3 bestellingen zijn keurig verpakt en bezorgd. Netjes op tijd! ook de teveel betaalde verzendkosten netjes retour gekregen en werd ook netjes gebeld dat er 1 item niet op voorraad was en of het goed was dat er iets anders voor in de plaats kwam! Ben super tevreden!

Goede service en goede kwaliteit producten

Leuk verpakt en goede beschrijvingen erbij voor het eventuele gebruik van het product. Daarnaast erg lekkere producten

Pluspunten

Snelle en accurate levering

Pluspunten

super lekkere stroopwafels heel uniek en snelle nette levering

Pluspunten

De producten zijn SUPER,LEKKER,vers,en allen apart verpakt. Volgende bestelling gaat zeker plaatsvinden.

Nog geen m8n punten kunnen ontdekken. Ga zo door .

Pluspunten

Snel en keurig verpakt. Zelfs een persoonlijke boodschap van de leverancier. Dat maakt de ontvangst nog leuker

Pluspunten

Heeeele leuk ervaring ermee,

Ik zou niet weekend watmoet verbeterd Word en. Ik zou zeggen ga jullie zo door!!

Pluspunten

Topservice en topproducten!

Nvt

Pluspunten

Snelle verwerking van de bestelling en goed verpakt verstuurd.

Pluspunten

Het eerste contact was vriendelijk en adequaat; afspraken zijn goed nagekomen; ik werd op de hoogte gehouden van de gang van zaken; de bestelling kwam op tijd en was ook nog eens leuk verpakt.

Weet ik niet. Ga zo door!

Pluspunten

Erwin en Nicole zijn enthousiaste ondernemers, met oog voor kwaliteit, durf in hun combinaties en op en top zorgvuldigheid in hun aanpak. Geweldig om te zien hoe zij kleine, lokale ondernemers een platform bieden voor hun producten.

Pluspunten

Goede kwaliteit, makkelijk contact leggen en snelle reactie.

Geen

Pluspunten

Super leuk concept en ook nog eens heerlijk gegeten. Daarnaast eet je met meerdere mensen aan een tafel dus ik heb ook nog leuke contacten opgedaan. Echt een aanrader!

Pluspunten

Wederom een fantastische avond met Regional Highlights op een prachtige locatie beleefd. Heerlijk gegeten onder het genot van een muzikale omlijsting. Leuke mensen ontmoet die net als wij te omschrijven zijn als "levensgenieters"!

Pluspunten

Twee keer deelgenomen aan een diner door hun georganiseerd. Goed georganiseerd, leuke locaties, heerlijk gegeten en heel erg gezellig. Leuk om met onbekenden aan tafel te zitten. Ik ga volgende keer weer mee.

Pluspunten

Het diner was een heerlijke ervaring! Lekker eten, fijn gezelschap en een goede sfeer. De proeftafel met streekproducten van de website van Regional Highlights was erg smaakvol. Locatie was schitterend; mooi uitzicht en veel ruimte.

Muziek was nu alleen tussen de gangen door. Wat mij betreft mag er het gehele diner muziek zijn op de achtergrond. In het menu was er in 2 gerechten gewerkt met rood vlees. Voor de liefhebber, heerlijk. Voor de variatie goed om een volgende keer te kiezen voor een combi van vlees/vis/gevogelte.