Pluspunten

Ik kwam terecht bij Regional Highlights vanwege het ruime assortiment van bijzondere streekproducten, die je niet gauw ergens anders vindt. De service bleek ook uitstekend, de optimale verzenddatum werd keurig met mij afgestemd en de bestelling met veel breekbare zaken was uiterst zorgvuldig verpakt. Wat mij betreft 10/10.

Pluspunten

De kwaliteit van het ontvangen product was zeer goed. Alles kwam goed en wel aan.

Pluspunten

Goede klantenservice en communicatie.

Als je van meerdere partijen koopt ontvang je het pakket in gedeelten en ik zou het handiger vinden om 1 pakket te ontvangen.

Pluspunten

Lekkere producten Snelle levering Persoonlijke boodschap in pakketje van RH en winkelier

Verzendkosten omlaag Persoonlijke boodschap RH voor in pakketjes laten drukken op kaartje. Is nu een geprint A4'tje

Pluspunten

De bestelde producten zijn van hoge kwaliteit! Bestellen gaat makkelijk en de levering is snel. Een echte aanrader!

Nog meer kwalitatief hoogstaande winkels toevoegen. De keus is nog beperkt.

Pluspunten

We maakten een hele mooie reis naar het noorden van Italië, een gebied met prachtig natuurschoon en eeuwenoude stadjes. Een weinig bezochte streek met steile bergen. Het was een combinatie van leuke uitstapjes, events, wandelen en heerlijk eten. En de locatie was perfect! Erwin en Nicole hadden veel aandacht voor hun medereizigers.

Pluspunten

We maakten met hen een veelzijdige en goed georganiseerde reis naar een prima accommodatie op een prachtige plek in Italië. Goed voorbereide trips en wandelingen.

Geen.

Pluspunten

Perfecte reis naar Italie met hen gemaakt. Was utstekend verzorgd op een prachtige lokatie. Uitstekende sfeer, goed eten etc.

Vooral zo doorgaan!

Pluspunten

Snelle goede levering

Pluspunten

leuke gasten en super locatie

Pluspunten

Leuk, nieuw, supper

Pluspunten

Het diner in kasteel Sypesteyn was ongedwongen, gezellig met heerlijk eten bereid met uitstekende producten.

Pluspunten

Enthousiasme en gedrevenheid, mooie producten en goede combinatie met regionale uitstapjes en events.

Vindplaats op internet.

Pluspunten

- persoonlijke aandacht - mooie missie om winkels, producten van speciaalzaken meer onder de aandacht te brengen - zeer goed verzorgde en leuke activiteiten, zoals het Italiaans diner - mooie afbeeldingen op site - reis ziet er TOP uit - Erwin en Nicole zijn onderneners die met hart&ziel voor hun missie gaan. De liefde en aandacht voor de speciaalzaken&klanten is duidelijk merkbaar.

- meer producten aanbieden - filmpjes van de mensen in de speciaalzaken en de producten - bij het diner sneller uit serveren (tafels leeg ruimen).

Pluspunten

Meegedaan met het Italiaanse diner op kasteel Sypesteyn. Leuke locatie, heerlijk eten en erg leuk om naast bekenden ook met onbekenden aan tafel te zitten. Fijne gastheer en gastvrouw.

Vooral doorgaan met organiseren van dit soort etentjes op mooie locaties.Wij komen zeker vaker.

Pluspunten

Dit leuke bedrijf wordt gerund door 2 echte levensgenieters. Ze organiseren events die ze zelf ook leuk vinden. Regionale producten, kleinschalige maar kwalitatief hoogwaardige winkels, de neusjes van de zalm! Omdat op de events die dit bedrijf organiseert alleen levensgenieters afkomen is het succes van een activiteit vanzelf verzekerd!

Pluspunten

Gastvrij, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en ze weten waar ze mee bezig zijn (regionale ingrediënten).

?

Pluspunten

Het eten was heerlijk! Alles werd vers bereid en dat kon je zeker proeven.

De volgende keer wellicht ook een achtergrond muziekje tijdens het eten

Pluspunten

creatieve uitstraling vriendelijke mensen

Wij zouden tijdens de avond iets meer willen weten over de ingrediënten van RH en de toepassing daarvan in de gerechten; ook een tafel roulatie is aan te bevelen en een intermezzo tijdens de wat lange zit;

Pluspunten

Heel klantvriendelijk en professioneel.

Pluspunten

Snelle levering Toegankelijke website Mooie producten