Super snel en met een glimlach kreeg ik de auto waarom ik vroeg

Aan het eind van de dag belde ik in paniek op met de vraag of ze me snel konden helpen. Ik verwachtte nl mijn nieuwe Tesla op 1 november, maar die kwam niet. Mijn oude auto had ik inmiddels al verkocht. De volgende dag kon ik een auto ophalen bij Adrem. Ik werd ontvangen door een heel aardig blond meisje, die een collega de opdracht gaf nog even alles te controleren voordat ik de auto meekreeg. Hierna kreeg ik een prachtige polo mee met keurige uitleg hoe alles werkt. Afgelopen vrijdag mijn Tesla opgehaald en de polo weer ingeleverd. De ontvangst was weer geweldig en de interesse in mij of ik blij was met mijn Tesla vond ik erg leuk. Al met al een geweldige ervaring en een aanrader voor iedereen die persoonlijke service en goed vervoer op prijs stelt.

Mooie bus en niet duur.

Voor de verhuizing van mijn moeder huurden wij een bus bij Adrem. Een aardige jongen met reuze lange baard hielp ons. We kregen goede uitleg, waardoor ik met zelfvertrouwen durfde weg te rijden met het busje. De bus was niet helemaal spik en span schoon, maar voor die lage prijs vind ik dat helemaal geen probleem. Bij de concurrenten huur je misschien een blinkend schone bus, maar ben je wel 2x zoveel geld kwijt. We waren bij het terugbrengen van de bus wat later dan we hadden afgesproken omdat het verkeer tegen zat. Dat was gelukkig geen probleem, we konden zonder extra kosten de bus inleveren. Dit keer zat er een heel aardig blond meisje. Adrem is wat mij betreft top!

Lekker simpel en goedkoop!

Fantastische snelle service, zeer fijne auto en aardige mensen, en dat allemaal voor een goede prijs! Dankjulliewel!

Mijn ervaring was uitmuntend

De busjes waren goed verzorgd en rijden erg goed

Matige ervaring.

De bus was vol vuiligheid van binnen. Van buiten had de bus aan alle kanten krassen en deukjes/gebreken. (1 voorlicht deed het niet) Daarnaast had ik de website (volgens mevrouw aan de telefoon) verkeerd begrepen. Hierdoor dacht ik teveel te hebben betaald. Dit gaf ik achteraf aan en als antwoord kreeg ik, ondanks een mailtje vanuit mij, een verhit telefoontje met zinnen zoals; "we kunnen de website niet steeds veranderen" en " soms lees je wat je wilt". Voelde mij helemaal niet gehoord in wat ik had ervaren. In het telefoontje heb ik ook gezegd dat ik het telefoontje, andere service en hulp die ik op lokatie ondervond waardeerde. Daarnaast hoopte ik over mijn ervaring een gesprek aan te kunnen gaan. Dit werdt helaas meer richting een discussie ipv een open gesprek. Het gaat namelijk om het volgende: Op de website staat er bij FAQ: "Wat betekent kilometervrij? Kilometervrij houdt in dat u gratis kilometers heeft m.b.t. de totaal afgelegde hoeveelheid kilometers. Standaard is 50 kilometer vrij. U kunt bij veel kilometers kiezen voor onbeperkte kilometers. In alle gevallen betekent kilometervrij dus niet brandstofvrij. Bij de bussen dient u deze wel zelf te betalen." Hieruit zie je gelijk dat 50 km standaard vrij is. Daarna gaan de volgende zinnen over het aftanken van bussen. Ook staat er bij de tarieven van 6 m3 bussen dat de eerste 100 km, 0.23 per km is. Hoort hier geen ster bij? Dat het per situatie wijzigt? Uiteindelijk heb ik helemaal geen gratis kilometers gehad en voor 50 km 0.23 per km, 139 km 0.28 per km betaald. Ik raad een ieder aan om goed een vooraf gestelde berekening te maken en te laten controleren door hun. Zo een correcte verwachting te schetsen. Hiernaast ervaarde ik een leuke dame die mij hielp bij het afnemen, vriendelijke man die met mij de bus rondliep en spullen(die op vooraad waren) mee gaf. Duidelijk te zien dat op bepaalde manieren goede diensten geleverd wordt door het bedrijf. Ik wens Adrem nog vele succesvolle jaren. Mvg

Betaalbaar en goede autoservice

Betaalbaar autobedrijf met auto's in nette staat. Nu drie keer gehuurd en nog nooit gedoe gehad over kilometers of beschadigingen op de auto waar je niets mee te maken hebt; iets waar sommige andere verhuurders hun prime business van maken. Wel lange wachtrijen op sommige momenten. Ook is het bij de afrekening altijd even schrikken dat de bedragen op de website excl. btw zijn.

Alles vlot geregeld; wel alert blijven

Vlotte communicatie aan de telefoon. Ophalen en terugbrengen ging ook soepel. Wel jammer dat kapotte spiegel niet genoemd werd maar mij werd door diegene wel een glasverzekering aangeboden. Na vertrek gelijk gebeld waarbij ik hoorde dat het inderdaad een bekende schade was. Geen klacht maar wel iets om rekening mee te houden: bedenk dat de kosten per kilometer het eindbedrag nog behoorlijk kunnen laten oplopen.

Een goede low budget autoverhuur

Bakwagen gehuurd die prima voldeed qua ruimte en het ook goed deed. Te voren rustig en keurig uitleg gekregen over de wijze van het gebruik. Financieel ook netjes en correct afgehandeld. Zeker aan te raden. Alleen de in- en uitrit is voor verbetering vatbaar daar deze redelijk smal is om mogelijke schade te voorkomen.

Goede bestelbus

Gewoon goed geregeld bij adrem, je maakt een afspraak voor een bepaalde dag en hij staat klaar👍🏻Vond het een nette en goede bestelwagen netjes en rijd bijna als een Rolls Roys 😂

Woud aan verzekeringen, vriendelijk personeel, goed materiaal

Prima wagen, vriendelijk personeel. Soms wat gehaast. Alle losse verzekeringetjes die je om de oren gegooid krijgt zijn irritant. Verzeker inzittenden en lekke banden standaard mee voor die paar euro, dat scheelt mij stress en gezeik.

Flexibel meedenkend

Zeer snel geholpen. Werd correct teruggebeld nadat de lijn verbroken was.

Dacht dat het goedkoper was en slechte communicatie

Via de website heb ik een reservering gedaan voor een bestelbus 6 m³. Ik krijg email dat de reservering niet helemaal gegarandeerd is en dat ik de volgende werkdag word ik gebeld. volgende dag tot 15 nog geen telefoon gehad. Ik ging via de website chatten en ik zou iemand krijgen en dit is ook niet gebeurt. Ik ging bellen na een half uur. Mijn reservering is bevestigd maar geen 6 m³ bus wel een 8 m³ bus. Eenmaal daar en ik krijg een 11 m³ (een grotere bus) wel voor dezelfde prijs. Maar ik had deze niet nodig en vond ik te groot. De kleinere bus wisten ze z'n sleutels nergens te vinden. Ongevraagd moest ik voor verzekering betalen. Dus een bus voor 4 uurtjes en 46 km mee gereden moest ik 59,85 betalen. terwijl op de bus staat duidelijk 34,95! Goed kijken en heel goed lezen voor het akkoord gaan. Bus loopt onderhoud achterstand en van binnen is uitgekleed en zonder airbag. Aanbevolen als je niks beters kan vinden.

Chaotisch

bestelling niet compleet ( geen hondjes en kar) deze waren op. Heel vervelend om daar op dat moment achter te komen. Onmisbaar items in ons geval. Lange rijen ( eerder open gaan?) Chaotisch systeem. Voor veel mensen onduidelijk. Bijv. Bij terugbrengen van auto. De Wagen is geniaal! En de prijs ook. Maar misschien prijs iets omhoog en betere service leveren. Vooral sneller want de dag is vaak al kort mnv een verhuizing.

Geachte Aniek, Bedankt dat je onze prijs heel erg goed vond en de bus ook geniaal. Je kwam op een druk moment dat heel veel mensen net terug kwamen met een bus en ook veel ophalen. Dat kun je nooit precies plannen. Heel veel mensen zetten 's avonds de bus terug en dan is het veelal alleen meegeven en gaat alles heel snel. Soms kun je niet alles voorzien en is het dus druk. We doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen, dat gaat meestal heel goed, maar niet altijd, excuses daarvoor. In reactie op uw klacht m.b.t. het niet zo snel aanwezig zijn van de steekwagen of hondjes begrijpen wij uw teleurstelling. Helaas komt het voor dat mensen vergeten deze artikelen terug te brengen en komen wij er een tekort. We hebben een enorme voorraad extra's inmiddels, dus nee verkopen is bijna onmogelijk. Helaas is uw cijfer van een 2 erg meedogenloos. De bus was goed, de prijs uitstekend en omdat er dan á la minute geen steekwagen was is het erg resoluut om ons als slecht te beoordelen. Jammer.

Vlug en goed geholpen, snel op weg in een net en verzorgd voertuig.

Relatief korte wachttijd, vriendelijk en behulpzaam personeel. Kregen een net voertuig toegewezen. Al met al een geslaagde ervaring. Enige (kleine) puntje van verbetering zou een verruiming van de inlevertijden zijn, of in ieder geval de mogelijkheid om de gehele dag het voertuig op de parkeerplaats te stallen, en niet enkel 's avonds of de volgende dag.

Goede service voor een goede prijs

Goede service voor een goede prijs

Goede ervaring

Mijn ervaring kan zelfs in drie letter, in plaats van één zin: Top!

Vandaag voor de tweede keer bij Adrem een bestelbus gehuurd en voor de tweede keer ben ik zeer tevreden. Reserveren gaat snel en makkelijk. Service bij het af ophalen en terugbrengen is goed. En dit alles tegen een scherpe prijs. De volgende keer dat ik een auto of bestelbus wil huren, weet ik waar ik moet zijn.

Top verhuurbedrijf

Goed onderhouden wagenpark en alles snel is geregeld. Geen gedoe en vriendelijk personeel. Komen afspraken na.

Positief

De afhandeling ging vlot en vriendelijk. Reserveren was gemakkelijk en overzichtelijk en de prijs lager dan elders

Goeie auto en dienst, service aan de balie moet beter

Bij het ophalen van de auto duurde het lang voordat we geholpen werden maar dat is acceptabel omdat het erg druk was. Daar heb ik geen klacht over. Toen we een medewerker spraken die ons hielp bij de controle van de auto hielp hij eerst twee klanten die nà ons aankwamen maar omdat die waarschijnlijk hoger op de stapel lagen? Tijdens het helpen was hij ook erg kortaf en had hij er duidelijk geen zin in om extra vragen te beantwoorden. De rit en auto was verder perfect en zeer naar ons zin. Bij het terugbrengen waren wij de 2e die aan de balie onze sleutel teruggaven dus we hadden verwacht dat we binnen 15 minuten weer buiten zouden staan. Ook daarvoor geldt: het was druk dus dat het wat langer duurt is redelijk en acceptabel. Maar na 45 minuten waren wij nog steeds niet geholpen en iemand die 30 minuten na ons de sleutel inleverden was eerder weg dan wij. Het was vooral erg frustrerend dat mensen die later kwamen eerder geholpen werden dan wij, terwijl we express erg vroeg waren gekomen. Het bleek dat de medewerker die ons geholpen had iets op het schadeformulier had geschreven over schade, waarbij het niet duidelijk was of wij de schade hadden gemaakt of dat het er al zat (het zat er al). Daardoor handelde niemand ons formulier af. Toen de betreffende collega erbij werd gehaald kwam hij vooral met verwijten naar ons en naar z’n collega’s: hij zat immers al 35 jaar in het vak. De baliemederwerker was er kennelijk ook niet van gediend dat die collega zo handelde. Kortom: ik wilde dit verhaal vooral kwijt omdat het ons in totaal 2 uur heeft geduurd om een auto te huren. En omdat de betreffende medewerker naar mijn mening niet de competenties heeft die ik verwacht van iemand met 35 jaar ervaring.

Geachte heer Albert, Hartelijk dank dat u de moeite heeft gedaan om ons te beoordelen. Helaas delen wij niet uw klacht omtrent het wachten van drie kwartier. m.b.t. het innemen van de bus. Bij het terugbrengen werd een veeg geconstateerd op de bak. Er moest gekeken worden of deze veeg konden wegpoetsen. Toen er even een moment rust was om te poetsen is deze gelegenheid direct te baat genomen. Na wat moeite en tijd bleek gelukkig dat de veeg weg was gepoetst en konden wij u direct de borg laten teruggeven. Helaas kostte deze inname dus meer tijd dan normaal. Jammer dat onze goedbedoelde moeite wordt vertaald in een klacht. Adrem

Prima bus. Het zou fijn zijn als de bus al om 8 uur ipv om 9.00 uur kan worden opgehaald.

Onbetrouwbaar en klantonvriendelijk

Stuurden mij op pad met vier stuks totaal versleten banden. Waren door de onderhoudsman goed bevonden zeiden ze. Afschuiven dus. Verder had ik 300 euro borg gestort en ik zou het restant van 185 dezelfde dag nog teruggestort krijgen. Mooi van niet. Moest er achteraan bellen en toen probeerden ze me ook nog met flauwe smoesjes af te schepen. Na volhouden stond het vier dagen later eindelijk op mijn rekening. Dit bedrijf speculeert op onmondige, goedgelovige klanten. Alleen een grote bek terug helpt.Als je daar geen zin in hebt, wegblijven.

Geachte heer Geurt, Fijn dat u ons wilt beoordelen. Jammer dat u in onze ogen heel onrechtvaardig heeft geoordeeld en zelfs het dringende advies geeft om bij ons weg te blijven. Dus op grond van uw twee onterechte beschuldigingen wilt u trachten vele duizenden klanten per jaar, waarvan meer dan 90% ons aanbeveelt, bij ons weg te houden. Erg destructief en ongerechtvaardigd. Maar helaas kunt u alles schrijven. U beticht ons van 2 onoorbare kwesties. Allereerst dat u 4 totaal versleten banden meekreeg. Een flagrante onjuistheid. We hebben het profiel opgemeten en dat was net iets meer dan 3 mm, waar 1,6 mm de ondergrens is, wettelijk gezien. Wij houden zelf als ondergrens altijd 3 mm aan, zeker op banden zijn wij uiterst scherp. De insinuatie dat wij u met veel tegenzin pas na 4 dagen de borg terugstorten, is apert onwaar. Wij storten van alle verhuurbedrijven als snelste de borg terug nadat zij bij ons €300,- gepind hebben. Vrijwel altijd de volgende werkdag storten wij terug, maar het weekend is onze administratie afwezig, dus wordt het maandag. Bovendien zit er door de bank meestal nog 1 dag tussen. Dat u dan als een van de weinigen na 1 dag al indringend om uw borg terug vraagt, geeft het aan hoe u in de wedstrijd zit. Jammer dat u een bedrijf, dat zijn uiterste best doet om een goed product tegen de laagste prijs relatief aan te bieden en vooral klantvriendelijk te zijn, zo probeert te beschadigen.

Goede auto/service, prijs niet helemaal volgens site

Op de site wordt niks verteld over dat je automatisch 13,95 verzekering per dag betaald, dat je moet bijbetalen als je een jonge bestuurder bent/door Europa heen rijdt en misschien nog wel het vervelendste dat alle prijzen op de site exclusief btw zijn. Scheelt toch ruim 100 euro voor mijn busje en had dit graag van tevoren willen weten. Verder was de service en de wagen zelf prima, alleen jammer dat er zoveel tussen de regels in staat.

Snelle hulp en zo onderweg met een auto

Duidelijke regels ,grote busjes. Geld word dag later weer terug gestort

goede service en vriendelijk personeel

afspraken worden netjes nagekomen