Al vaak gehuurd via Adrem en altijd positief

Ik heb al best vaak, denk een keer of tien, verschillende verhuisbussen gehuurd bij Adrem en ik heb nog geen enkele slechte ervaring gehad. What you give is what you get, denk ik. De medewerkers zijn hulpvaardig, vriendelijk, denken mee en zijn niet te beroerd om onduidelijkheden netjes en eerlijk uit te leggen. Doe jij vriendelijk tegen hen, dan krijg je dat heus wel terug. Loop je daar bloedchagrijnig rond omdat je geen zin hebt om je zaterdag te spenderen aan verhuizen, dan straalt dat wellicht af op de persoon die je helpt. Het zijn gewoon mensen natuurlijk. Verder gaan veel negatieve recensies over de bijkomende kosten en onduidelijkheden daarover. Steek je hand eens in eigen boezem: als jij niet weet wat de bus kost die je gaat huren, dan heb je je niet goed ingelezen. Ze houden geen info achter, alles staat gewoon op de site. Mag toch hopen dat je een beetje research doet als je iets huurt. Beetje dom om een ander de schuld te geven van je eigen gemakzucht. Adrem is een prima bedrijf, de prijs/kwaliteit-verhouding is uitstekend en de medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. En ik ben op geen enkele manier verbonden aan Adrem, noch zijn zij op de hoogte van het feit dat ik deze recensie schrijf. Ik ben gewoon iemand die vaker dan gemiddeld een bus huurt en daarom uit ervaring spreek.

Nare nasmaak

Werden keurig ontvangen, auto nagekeken op eventuele schades, niet alles stond op het formulier dus nog wat schades op het formulier toegevoegd. Het was nog donker, dus eea ook lastig te zijn. Half Uurtje bezig geweest met auto in te pakken, met gevarenlichten aan. Willen we gaan rijden is de accu leeg, sta je dan. Uiteindelijk met startkabels aan de praat gekregen. Auto smiddags weer ingeleverd, auto werd echt belachelijk uitvoerig nagelopsn. Zelfs her dak en ja hoor, nou mevrouw deze schade is nieuw, staat niet op het formulier. Hele discussie, er zaten bijv ook sterren in het raam en de laadklep was niet helemaal ok. Stond ook niet op het formulier, nee mevrouw dat is schade welke wij weten dus aangegeven dat het dak niet is gecontroleerd door ons en medewerker, maar ja je kan hoog of laag springen, gelijk krijg je niet van ze. Dus mijn tip als je auto huurt, controleer auto van boven naar beneden, links en rechts, maak fotos, want anders kost het je een hoop geld. Uiteindelijk de schade kunnen regelen tot betaling van 100euro, maar voor mij is dat nog steeds heel veel geld.

Ranzige, slecht onderhouden bussen

Als een bus bij Adrem wordt terug gebracht halen ze alleen het “grof vuil” er uit. Er wordt geen hygiënische doek of stofzuiger door gehaald. We zijn 6 uur bezig geweest de bus enigszins netjes te krijgen, het was te goor voor woorden en zeker in Corona tijd niet gewenst. De muffe rooklucht uit de ventilatoren is helaas nooit weg te krijgen. Er waren meerdere mankementen waardoor we 3x terug moesten en daardoor mega veel tijd hebben verloren vlak voor onze vakantie. Enige plus punt is dat Adrem niet moeilijk deed over onze honden in de bus maar ik begrijp nu ook wel waarom. Een blind paard had geen schade kunnen doen. De medewerkers waren aardig en probeerden echt mee te denken. Zou Adrem iets meer tijd en aandacht besteden aan schoonmaak en onderhoud zou het een goede zaak zijn. O ja, de entree mag ook wel eens opgeknapt worden. Een stofzuiger er door en loshangende draden weg werken zou al voor het zicht minder smoezelig zijn. Maar het algehele plaatje is natuurlijk waar je (niet) voor betaald. Voor de paar euro die wij uiteindelijk hebben “bespaard” gaan wij volgende keer naar een andere aanbieder.

Goede verhuur, prijs kwaliteit

Juiste prijs kwaliteit verhouding, vrij nieuwe bus

Slechte ervaring

Ik heb een auto gehuurd van adrem en heb daarbij geen verzekering afgesloten om het eigen risico te dekken. Openstaand bedrag betaald en daarna factuur per mail ontvangen. Men had mij een verzekering in rekening gebracht, hierover was geen sprake bij de reservering. Iemand anders heeft de auto voor mij opgehaald en is niet in kennis gesteld over de verzekering. Natuurlijk geen geld terug ontvangen. Zet adrem maar in het rijtje van slechte verhuurders waar er meer dan voldoende van zijn!

slecht bedrijf

vooraf contact gehad voor een shortlease van een personen auto. vooraf werd er niks gemeld over schade en bij het ophalen werd er pas verteld dat de vorige eigenaar schade had gereden. Flinke schram en deuk aan de gehele linkerkant van de auto, niet om aan te zien. Omdat ik de auto toch nodig had maar akkoord gegaan. achteraf bij het terugbrengen in orde maar na 2 maanden wachten nog steeds geen reactie op meerdere emails die ik ze heb gestuurd ivm de terugbetaling van de borg.

Waardeloos

op 23 juni een 11m3 bus gehuurd. Echter was de bus erg afgereden, had op vele plekken schade. Hiernaast was hij ook zichtbaar erg vervuild, iets wat zeker nu met de corona niet gewenst is. Er brandde ook olie lampjes, welke volgens medewerkers vanzelf weg zouden gaan na een paar km rijden. Deze zijn niet weggegaan. Ondanks dat de deur achter dicht zat, gaf deze telkens aan niet goed dicht te zitten. Dit mogelijk door de schade. Hierdoor hebben we omgereden binnendoor, bang dat onze spullen uit de bus zouden vallen als de deur wel open schoot. Dit koste ons extra kilometers en dus een hoger bedrag. Bij het afhalen werd er aan de receptie netjes afstand gehouden, echter bij het starten van de bus kwam collega zonder aan te kondigen in de deuropening staan - zonder 1,5 m afstand te bewaren. Er werd bij het afhalen verteld dat we de bus niet na 8 uur op het terrein konden achterlaten, dat dit wel de volgende ochtend na 9 uur zou kunnen. De volgende ochtend rond half 11 de bus terug gebracht, waarna verteld werd dat we de laat de bus inleverden, dat dit stipt 9 uur had moeten zijn. Dit is niet vermeld bij het ophalen, er is vermeld ná 9 uur. Hierdoor werden wij verplicht een extra dagdeel te betalen én zelfs een dubbele verzekering! Kortom: extra kilometers, een kapotte en enorm vieze bus, slecht contact van medewerkers, slechte communicatie, extra dagdeel en extra verzekering moeten betalen.

Niets inbegrepen zoals wel op de website vermeld

Voor een dagdeel van max. 3 uur betaalden we bijna €65 incl. BTW. Website prijzen zijn ex BTW, dat staat er niet bij. Ook de "inbegrepen" benzine moesten we apart afrekenen, 50 km. à €0,23. Er kwamen nog een paar kleine bedragen bij, maar wat ik het ergst vind is dat de €300 borg niet direct wordt terugbetaald. Het af te rekenen bedrag wordt verrekend en dan wordt het restbedrag pas na 5 dagen op je rekening gestort! We moeten maar afwachten of dat gebeurt, ik vind het in ieder geval beslist niet zoals het hoort. De prijs is daarmee nog steeds wel prima in vergelijking met andere aanbieders, vandaar wel aanbevolen, maar vraag eerst goed alles na.

Prima bus voor een prima prijs, erg vriendelijk personeel

Bus gehuurd om te verhuizen. Daarbij gekozen voor een bus van adrem door de lage prijs en mooie bussen. Heel tevreden mee en super fijn dat je de auto niet af hoeft te tanken! Bovendien erg aardig personeel, zeker een aanrader

Dit was mijn eerste ervaring met Adrem.

Het huren ging, ondanks de grote drukte soepel en vrij snel. Het inleveren ging daarintegen rommelig ik werd door een jongen geholpen en er was nog een jongen, zij gingen alle 2 de auto controleren en ik heb 7a8 minuten staan wachten zonder te weten wat er gebeurde??? Ik kom zeker terug bij Adrem als ik een auto nodig heb. Mvg en tot ziens /horens, Piet van Rooijen.

drama in Utrecht

ik denk dat er maar eens een zaak van ga maken

Geachte heer Dre, Bedankt voor uw bijdrage om ons te beoordelen. Helaas is de reden dat u ons met een 1 waardeert bijzonder vreemd. Bij uitgifte van uw huur bus was u al uiterst onvriendelijk daar u mee moest lopen om de bus ten einde de eventuele schade goed te noteren. Het ging om een vrijwel nieuwe bus, maar toch wordt iedere klant verzocht om elk deel van de bus goed te bekijken. Wij weten na 35 jaar hoe belangrijk de schade inspectie vooraf is en nemen dat deel van de verhuur uiterst serieus. Daarom werd u gevraagd om goed mee te kijken. U wilde echter zo ongeveer direct in de bus plaatsnemen, maar als u niet bent meegelopen om de bus en er zit een flinke schade op bij retourneren, is de kans niet gering dat u zegt dat er geen schade controle heeft plaatsgevonden en kunnen er vervelende discussies ontstaan. Ik verzocht u meerdere malen om toch echt even mee te kijken m.b.t. de schade waarop u steeds ontstemder raakte, panisch uitroepend dat er toch echt 1,5e meter afstand moest worden bewaard. Natuurlijk vinden wij die 1,5e meter regel even belangrijk als u, dus letten wij heel goed op, maar je kunt geen 3 meter hanteren daar dit ten koste van de zorgvuldigheid gaat. Zo’n onvriendelijke klant komt gelukkig zelden voor. Ondanks dat u, onder voor ons een raadselachtige pseudoniem, een zeer slechte beoordeling geeft met de aankondiging dat u denkt dat u er maar eens een zaak van gaat maken, kan ik deze casus nog goed herinneren. Dat u hier een zaak van wilt maken terwijl wij alleen maar trachten ons werk goed te doen, is geen slecht idee.

Topbedrijf!!

Mooie nieuwe bus gehuurd voor 25 euro voor 1 dag. Wat me aangenaam verraste was de snelheid waarmee bij Adrem wordt gewerkt. Ondanks de drukte kon ik binnen 10 minuten met de bus op pad. Zeer professioneel!

Behulpzaam, vriendelijk en goed materieel!

's Morgens gebeld of er nog een bus beschikbaar was voor die dag. Ik kon gelijk komen om de bus op te halen. Ik kreeg een mooie bus mee van 3 weken oud. Vriendelijk personeel en werd vlot geholpen. Bedankt en tot de volgende keer.

Prima busje efficient geregeld

Prima nieuw verhuisbusje, voor goede prijs vriendelijk en efficient geholpen en afgehandeld

Prima auto's en service voor een eerlijke prijs.

Laatst voor de vijfde keer een 9m3 busje gehuurd, busje was nog geen week oud, reed perfect, service was goed. Nog nooit problemen gehad met dit bedrijf.

Oplichters, zie neppe recensies hieronder

Slechte, zeer slechte ervaring. Chagrijnige, nare, betweterige werknemers, zeer onvriendelijk en nep. Over de procedure voor en na, ook alleen maar slechte impressie en behandeling. De recensies hieronder zeggen ook genoeg. Twee keer ene Finn die 5 sterren geeft met kort gebrekkige uitleg, dit is gewoon frauderen met eigen recensies. Hierom heb ik ook de naam Finn aangenomen. Laat je niet kisten hier, ze hebben er een handje van.

Goedkoop?? zeker niet!

Bij het ophalen word je al afgesnauwd. Er word heel vluchtig om de bus heen gelopen, hier schade daar schade... eigenlijk hebben de bussen overal schade. krijg je de bus mee, zo vies van binnen! Geen ruitenwisservloeistof, hele vuile ramen ook van binnen. Prijzen blijken ineens allemaal ex BTW! bus voor 1/2 dag kwam hiermee gewoon op 93.00 EUR en was zeker niet te moeite waard. Bij terug brengen een half uur in de rij. Weer afgesnauwd worden... Met je opmerkingen doen ze gewoon niets. NOOIT MEER!

Heel goed. Al vaker een busje gehuurd, kan snel terecht.

Kan snel terecht, de bus wordt goed nagelopen. Nog nooit voor verrassingen gestaan. Wist alleen niet van te voren dat de alarmlichten niet langer aankonden dan 10 min. Tegenwoordig staat dat wel op een sticker op de balie, maar die mag wel regelmatig gemeld worden.

Goede bus voor een mooie prijs

Gister voor de 3e keer een bus gehuurd bij Adrem. Ook deze keer ben ik weer vriendelijk geholpen en kreeg ik een keurige bus mee. Bedankt!

Pas op!

Bij het ophalen van de bus moest alles snel snel snel. Binnen 2 minuten werd de hele bus gecontroleerd, terwijl iemand van het bedrijf heel hard voor mij uit rende en in hoog tempo wat kruisjes zette op het schadeformulier. De bus zat werkelijk vol met deuken en krassen. Die kan je nooit allemaal ondervangen... En ja, ik heb mijn handtekening gezet onder het formulier. Grote fout. Want bij terugkomst: een flinke deuk op de achterdeur. Klopt, die kan ik ook wel zien. En die zat er ook al in toen ik de bus ophaalde. Maar op het formulier staat het kruisje net iets meer naar rechts dan waar die grote deuk zit. En 'toevallig' zit er op de plaats van het kruisje een klein deukje in de achterdeur... Met andere woorden: ik heb onvoldoende opgelet, en ik ben erin geluisd. Want terwijl ik zelf nergens tegenaan ben gereden en er continu iemand bij de bus is geweest - en we het dus gezien hadden als er een andere auto tegenaan was gereden - wordt mij schade in mijn schoenen geschoven. Daar gaat je eigen risico... Dus let op mensen! Neem je tijd bij het controleren van de bus en weet waar je voor tekent. Voor je het weet, ben je flink wat euro's armer en betaal je voor een deuk waar je zelf niet verantwoordelijk voor bent!

Adrem voegt zelf 5-sterren recensies toe

één grote doorgestoken kaart, als je goed kijkt zijn alle 5-sterren recensies op eenzelfde wijze / zelfde taalgebruik geschreven, met vaak hele standaard namen uit hele standaard plekken. Als je een recente reactie van het bedrijf (hieronder mij) vergelijkt met de tekst van de recensies die 5 sterren hebben zul je zien wat ik bedoel. Ze schrijven de 5 sterren beoordelingen zelf... erg triest. geloof niet in deze hoge gemiddelde score, het is allemaal nep, huur hier nooit alsjeblieft.

makkelijk

Het is een simpele procedure. Echter moest ik wel half uur of langer wachten totdat je de weg op bent (ook als je gereserveerd hebt). Prima als je kleine afstand moet rijden. Maar het wordt duur als je al ritjes van meer dan 20 km maakt. Goed om dat in je berekening mee te nemen.

Top geregeld.

Goed.

Altijd perfect

Goede service, geen gedoe, gewoon wat je wil als je een busje wilt huren

Vieze bestelbus en veels te duur

Mijn eerste indruk was rommelig. Huurkosten 19,95 voor 4 uurtjes, prima. Maar dan komen er 13,95 verzekeringskosten bij (met nog steeds 375 euro eigen risico). Maar: de benzine is inclusief! Haha, ja als je 0,23 per kilometer aftikt wel ja. Toen met de medewerker naar de bus, zo vies dat ik de schade niet eens goed kon beoordelen, duidelijk al een tijd niet gewassen. Een hoop schade aan de bus, dit is genoteerd. De binnenkant van de bus ook al lang niet schoon gemaakt, dikke laag aangekoekte stof op dashboard, airco stonk (niet goed onderhouden) en het stuur en de versnellingspook vettig. Hygiëne is sowieso heel belangrijk maar nu in de Corona crisis een must. Bij het afrekenen uiteindelijk met 39 km gereden 51,75 betaald, want er kwam ook nog 21% btw bij. De goedskoopste huurprijs van Utrecht, ja, zonder alle aders wel. De beste van Utrecht zeer zeker niet. Een keer nooit weer...