Strenge Corona maatregelen top!!

Goede hygiëne zowel in het pand als de huur auto.

Helaas net geen voldoende

Bus ophalen ging helemaal top. Erg snel en een aardige mevrouw achter de balie. Ook een uitgebreide inspectie rondom het voertuig. De bus zelf was van buiten erg smerig en de binnenkant rook alsof er zure melk in heeft gelegen. De bekleding van de bus ook niet echt schoon te noemen. Wel een bus die goed rijd en waarvan alles werkt. Helaas is dit bedrijf niet heel erg duidelijk mbt de prijzen. Ten eerste staat er bij de bus die ik gehuurd heb op de website: brandstof inbegrepen terwijl je achteraf toch per kilometer moet betalen. Ten tweede zijn de prijzen op de website exclusief btw, voor een bedrijf heel logisch maar voor een particulier natuurlijk niet. Schrik dus niet van de rekening die je achteraf krijgt, bij mij was die bijna het dubbele van wat ik had verwacht:(

Geachte heer Roberto, Jammer dat u ons net geen voldoende heeft kunnen geven. De redenen waarom vragen toch wel van onze kant enige tegenwerpingen. Allereerst heeft u een 11 kuub crafter meegekregen van enkele maanden oud, dus de kwaliteit staat buiten kijf. Helaas kunnen wij op zondagmorgen niet alle bussen gewassen en ook van binnen helemaal gecleaned hebben. De dag daarvoor is de bus verhuurd en sommige luchtjes zijn niet altijd te voorkomen. U heeft daar een punt, maar je kunt als bedrijf niet alles voorkomen. Belangrijker is de klacht die u ventileert m.b.t. de prijzen. Ten eerste bent u teleurgesteld omdat op onze website staat brandstof inbegrepen. De service dat de klant niet hoeft af te tanken en daarmee tijd bespaart is evident en bovendien ook geen bonnetjes bewaren gedoe. Daarnaast hebben wij geen discussie of de tank wel vol zit bij terugbrengen waarbij de klant die de bus weer opnieuw meeneemt vaak te veel betaalt voor de diesel daar de tank wel ogenschijnlijk vol zat, maar toch niet helemaal. Uw teleurstelling dat u 0,23 cent per kilometer betaalt staat bij ons heel duidelijk op onze website. Uw aanname dat de brandstof gratis is en u maar raak mag rijden op onze kosten is er een die wij niet delen o.g.v. juiste informatievoorziening. Uw tweede grief omtrent de BTW achten wij ook geen juiste. Op onze website staan explicite prijzen exclusief BTW. Uw rekening was in totaal €98,-. Dat u de verwachting had dat u all in zo'n €49 kwijt zou zijn, inclusief huur, afkoop risico, BTW en gereden kilometers is wel een zeer gunstige verwachting van uw zijde. U krijgt een uitstekende bus, u bent vriendelijk en snel geholpen, de prijzen zijn duidelijk gemaakt op de website en bovendien heeft u bij ondertekening van het huurcontract aan de balie al het huurcontract ter inzage (daarop staan alle prijzen duidelijk vermeld) meegekregen. Daarbij was het zondag en zijn lang niet alle verhuurbedrijven open. Als laatste zijn wij de goedkoopste in prijs. Als u een bedrijf laat zien die een goede kwaliteitsbus voor een lager bedrag kan aanbieden, krijgt u van ons de huur geheel terug.

Pure oplichting

Lees onderstaande recensies!

Nette auto's en een prima dienst verlening

Fijn personeel en goede service

Snel, makkelijk en goed

Snel, makkelijk en goed

snel regelt

goed nooit problemen gehad ook niet bij inleveren

Goede busjes en flexibele dienstverlening.

Snelle check vooraf en achteraf schade, nazorg wel akkoord

De bus werd door voorganger te laat ingeleverd, waardoor de check van schade in de haast vooraf snel uitgevoerd is. Achteraf schade geconstateerd waardoor eigen risico werd berekend. Hoewel dit niet goed voelde, is achteraf nog wel contact gezocht door Adrem en de onvrede grotendeels geklaard. Vanwege de initiële prijs en beschikbaarheid toch een kleine voldoende.

Prima en duidelijk

Werd goed, duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Busje was snel geregeld. Duidelijkheid over kosten en wijze van afrekenen. Klein minpuntje was dat een van de knipperlichten het niet deden. En dat maakt het verhuizen met zo’n grote bus (waar ik toch al niet elke dag mee rijd) onnodig spannend. Maar, al met al een positieve indruk.

Altijd wel iets onduidelijk

Rijd vaak auto's Adrem voor opdrachtgevers. Raad het af maar als ze het toch willen is het altijd gezeur. Prijsopbouw op website onduidelijk, uiteindelijk ben je niet goedkoper uit dan ergens anders: - Verzekering van 14 euro is verplicht. Duur en staat niet zo vermeld. - Daarnaast nog kleine optionele verzekeringen pechhulp, inzittenden. als je dat doet kom je ver boven 20 euro uit. - Auto werd half leeg mee gegeven, met moeite voor me bijgetankt, maar wordt verhuurd incl. brandstof. Lang om moeten zeuren. - géén km inclusief. als je ze afkoopt als km-vrij dan is het max 500. Onduidelijk, vooral op mobiele website moet je helemaal doorscrollen tot je dat ziet. - vorige keer klopte de factuur niet, toen zeiden ze 'oh ik zie dat mijn collega per ongeluk te weinig heeft gerekend dus je hebt geluk. Dat compenseert.' - Klanten worden regelmatig denigrerend toegesproken en onvriendelijk behandeld. - met de auto's zelf nooit problemen gehad. technisch prima, soms zit er een wat gare oude bak tussen maar ook veel nieuwe auto's.

Top geholpen

Telefonisch bus besproken, stond klaar op tijdstip van afhaal. Samen bus controle vooraf, kreeg zeer nette bus mee. Deze was simpel in gebruik. Prima afhandeling. Naast huur bus komt er nog betaalbare verzekeringskosten en benzine kosten bij. Wat mij betreft 2x prettig geholpen door 2 vriendelijke mannen.

Niet aan te raden

Paar dagen geleden reservering geplaatst op de website. Enige reactie was een automatische e-mail dat ik gebeld zou worden. Dat gebeurde na 2 dagen niet, zelf gebeld - onaardige man aan de telefoon die kortaf reageerde dat ik gewoon af moest wachten. Uiteindelijk vandaag, vlak voordat ik de auto nodig had mail gekregen dat auto niet beschikbaar is. Na telefonisch contact vandaag blijkt dat het daar erg druk is met het verwerken van e-mails en dat ze er niks aan kunnen doen. Ik beveel dit bedrijf niet aan om een auto bij te huren.

Flexibel en mooie bus, maar prijzen niet transparant

Eerste keer gehuurd bij Adrem. Nette nieuwe bus, goede schade controle voor en na. Gevallen voor de aantrekkelijke website met mooie woorden over goedkoopste, beste etc. Maar, reken je niet rijk. Onder de verzekering kom je niet uit, dus op elk bedrag wat je leest komt 9,95 a 13,95 sowieso op. Dus onmogelijk voor een busje voor 19,95 te huren, die wordt dus áltijd minimaal 33,90. (excl btw) En vanaf km 1 begint de km-prijs al te tikken (bij huur van een dagdeel met 100km). Zit dus geen gratis km's bij, en vanaf de 50km begint het dure tarief al ipv vanaf de 100km. Je komt dan al tegen de 75,- incl btw aan om een paar uurtjes 100km te rijden. Keerzijde is dan wel; je hoeft dan niet te af te tanken. Voor de rest prima alleen voelt het gewoon niet helemaal lekker dat de prijzen niet transparant zijn. (in ieder geval, niet goed en duidelijk vermeld op de site en er wordt bij start van de huur geen kostenoverzicht gegeven of verteld). Los van de kostengedoe een prima verhuurder voor mijn eerste indruk. Niet spectaculair goedkoop, bijvoorbeeld bij de grote rode concurrent zit je rond het zelfde tarief en kan je de bus 24 uur gebruiken ipv dagdeel. En dan met zelf tanken kom je ook rond het tarief uit. Een ruim voldoende omdat: - In mijn geval nette splinternieuwe bus - In mijn geval redelijk kort wachten bij haal & breng - Prijzen tegenvielen en niet conform er wat er op de site staat, geeft gewoon een beetje smet op de vreugde.

Goede service en auto

Prima autoverhuurbedrijf: goed en vriendelijk geholpen zowel aan de balie als bij het ontvangen en samen controleren van de auto. De controle was zorgvuldig. De eigen auto kan beveiligd achter een hek staan, dat is prettig. Prijs-kwaliteit goed in verhouding.

Slechte service, kapotte bus, lange wachttijden, slecht contact

Digitaal aanvraag gedaan voor een bus, geen reactie gekregen, zelf na een paar dagen nog maar eens gebeld. Kreeg een zeer onaardige man aan de telefoon die geen tijd had om mij te helpen en zeer denigrerend sprak (Hij: Mevrouwtje, het is gereserveerd. Ik: krijg ik daar nog een bevestiging van per mail? Hij: Ik zeg toch dat het geregeld is, klaar nu!) Een traploper bij mn bus gereserveerd. Bus ophalen was een ellende, meer dan drie kwartier moeten wachten, uiteindelijk een bus met kapotte zijdeur gekregen die niet open of dicht kon. Uiteraard was er geen traploper voor ons. Veel hoger bedrag betaald dan volgens internet berekend was. Doe het nooit meer.

Prima geregeld!

Goed vriendelijk contact. Nette auto’s.

zeer vakkundig, ruim geassorteerd en meedenkend

Op zeer korte termijn (1 dag van te voren hebben Michel en collega's zeer goed meegedacht hoe we toch nog een bus konden huren. Op de dag zelf zelfs met een nóg beter aanbod gekomen en dit heeft veel geld bespaard. Alles met zeer vriendelijke service.

Lange wachttijd!

Ik kwam aan om 9:10 en reed weg om 10:25. Dat vind ik echt te lang. Ik snap dat het druk is maar ruim 1 uur is erg lang (Het was vrijdag ochtend). Overigens Is de prijs ook onduidelijk. Ze adverteren met een exclusief bedrag dat niet eens de helft is van wat je moet betalen. Ik moest voor 3 uur bus gewoon 45 euro betalen. Niet 19,95 Dus zo goedkoop zijn ze niet. Geen afrader, maar geen geweldige deal either. Verder alles prima, bus prima, terugbrengen prima, rijden prima.

Super snel en met een glimlach kreeg ik de auto waarom ik vroeg

Aan het eind van de dag belde ik in paniek op met de vraag of ze me snel konden helpen. Ik verwachtte nl mijn nieuwe Tesla op 1 november, maar die kwam niet. Mijn oude auto had ik inmiddels al verkocht. De volgende dag kon ik een auto ophalen bij Adrem. Ik werd ontvangen door een heel aardig blond meisje, die een collega de opdracht gaf nog even alles te controleren voordat ik de auto meekreeg. Hierna kreeg ik een prachtige polo mee met keurige uitleg hoe alles werkt. Afgelopen vrijdag mijn Tesla opgehaald en de polo weer ingeleverd. De ontvangst was weer geweldig en de interesse in mij of ik blij was met mijn Tesla vond ik erg leuk. Al met al een geweldige ervaring en een aanrader voor iedereen die persoonlijke service en goed vervoer op prijs stelt.

Mooie bus en niet duur.

Voor de verhuizing van mijn moeder huurden wij een bus bij Adrem. Een aardige jongen met reuze lange baard hielp ons. We kregen goede uitleg, waardoor ik met zelfvertrouwen durfde weg te rijden met het busje. De bus was niet helemaal spik en span schoon, maar voor die lage prijs vind ik dat helemaal geen probleem. Bij de concurrenten huur je misschien een blinkend schone bus, maar ben je wel 2x zoveel geld kwijt. We waren bij het terugbrengen van de bus wat later dan we hadden afgesproken omdat het verkeer tegen zat. Dat was gelukkig geen probleem, we konden zonder extra kosten de bus inleveren. Dit keer zat er een heel aardig blond meisje. Adrem is wat mij betreft top!

Lekker simpel en goedkoop!

Fantastische snelle service, zeer fijne auto en aardige mensen, en dat allemaal voor een goede prijs! Dankjulliewel!

Mijn ervaring was uitmuntend

De busjes waren goed verzorgd en rijden erg goed

Matige ervaring.

De bus was vol vuiligheid van binnen. Van buiten had de bus aan alle kanten krassen en deukjes/gebreken. (1 voorlicht deed het niet) Daarnaast had ik de website (volgens mevrouw aan de telefoon) verkeerd begrepen. Hierdoor dacht ik teveel te hebben betaald. Dit gaf ik achteraf aan en als antwoord kreeg ik, ondanks een mailtje vanuit mij, een verhit telefoontje met zinnen zoals; "we kunnen de website niet steeds veranderen" en " soms lees je wat je wilt". Voelde mij helemaal niet gehoord in wat ik had ervaren. In het telefoontje heb ik ook gezegd dat ik het telefoontje, andere service en hulp die ik op lokatie ondervond waardeerde. Daarnaast hoopte ik over mijn ervaring een gesprek aan te kunnen gaan. Dit werdt helaas meer richting een discussie ipv een open gesprek. Het gaat namelijk om het volgende: Op de website staat er bij FAQ: "Wat betekent kilometervrij? Kilometervrij houdt in dat u gratis kilometers heeft m.b.t. de totaal afgelegde hoeveelheid kilometers. Standaard is 50 kilometer vrij. U kunt bij veel kilometers kiezen voor onbeperkte kilometers. In alle gevallen betekent kilometervrij dus niet brandstofvrij. Bij de bussen dient u deze wel zelf te betalen." Hieruit zie je gelijk dat 50 km standaard vrij is. Daarna gaan de volgende zinnen over het aftanken van bussen. Ook staat er bij de tarieven van 6 m3 bussen dat de eerste 100 km, 0.23 per km is. Hoort hier geen ster bij? Dat het per situatie wijzigt? Uiteindelijk heb ik helemaal geen gratis kilometers gehad en voor 50 km 0.23 per km, 139 km 0.28 per km betaald. Ik raad een ieder aan om goed een vooraf gestelde berekening te maken en te laten controleren door hun. Zo een correcte verwachting te schetsen. Hiernaast ervaarde ik een leuke dame die mij hielp bij het afnemen, vriendelijke man die met mij de bus rondliep en spullen(die op vooraad waren) mee gaf. Duidelijk te zien dat op bepaalde manieren goede diensten geleverd wordt door het bedrijf. Ik wens Adrem nog vele succesvolle jaren. Mvg

Betaalbaar en goede autoservice

Betaalbaar autobedrijf met auto's in nette staat. Nu drie keer gehuurd en nog nooit gedoe gehad over kilometers of beschadigingen op de auto waar je niets mee te maken hebt; iets waar sommige andere verhuurders hun prime business van maken. Wel lange wachtrijen op sommige momenten. Ook is het bij de afrekening altijd even schrikken dat de bedragen op de website excl. btw zijn.

Alles vlot geregeld; wel alert blijven

Vlotte communicatie aan de telefoon. Ophalen en terugbrengen ging ook soepel. Wel jammer dat kapotte spiegel niet genoemd werd maar mij werd door diegene wel een glasverzekering aangeboden. Na vertrek gelijk gebeld waarbij ik hoorde dat het inderdaad een bekende schade was. Geen klacht maar wel iets om rekening mee te houden: bedenk dat de kosten per kilometer het eindbedrag nog behoorlijk kunnen laten oplopen.