zeer goed

2 schitterende op maat gemaakte linnen shirts besteld en ondanks Corona, toch snel geleverd gekregen. Laat de zomer nu maar komen, ik ben er klaar voor. A. te Gr.

High quality and service with a good customer experience

I had a good experience at Michael & Giso for selecting a new suit and new shirts. They people working at Michael & Giso have a lot of knowledge so they can support and guide you to make a good fabric selection. The service is excellent and they update you about the ordering process.

Goede communicatie

In het hele proces dat ik met ze ben aangegaan waren ze allemaal erg behulpzaam en vriendelijk. Het is niet zo puur zakelijk hoe ik het heb beleefd en daarom erg toegankelijk. Een aanrader!

Uitstekende service, perfect maatwerk.

Het is alweer een jaar geleden dat ik in de zoektocht naar een pak voor onze bruiloft uitkwam bij Michael & Giso. Het was pas de eerste zaak waar ik naartoe ging om een pak uit te zoeken en het was meteen raak. De service was fantastisch, we werden ontvangen met een kopje koffie en na wat vragen over de aanstaande bruiloft en het zien van de jurk van mijn verloofde zijn we aan de slag gegaan om een pak uit te zoeken wat zowel bij mijn wensen paste als bij de bruidsjurk. En daar zijn ze grandioos in geslaagd, op de bruiloft zelf, maar ook achteraf werd ik overladen met complimenten over het pak. Kortom een absolute aanrader!

Aandacht en vakmanschap

Het uitzoeken van een pak bij Michael & Giso is een aanrader voor iedereen! Het begon bij mij met een oriëntatiegesprek waarin er een kleurprofiel werd gemaakt op basis van mijn haar- en huidskleur en mijn persoonlijkheid. Een afspraak later heb ik de stof uitgezocht. En zoveel stof(soorten) heb ik nog nooit bij elkaar gezien. Dus er is keuze genoeg. De medewerker heeft hier alle tijd en aandacht voor. Vooral de uitleg waarom bepaalde stoffen wel of niet passen is erg goed en getuigd van vakmanschap. Tijdens de eerste pasafspraak werd er goed geluisterd naar mijn wensen. En ook wederom de uitleg rondom het maak proces is duidelijk. En uiteindelijk is alles netjes ingepakt zodat het nog even kan wachten tot dé dag. Kortom: een aanrader als je een pak zoekt waar aandacht en vakmanschap in zit!

Perfecte kleding en perfecte service

Al jaren trouwe klant. Tientallen shirts in de afgelopen jaren besteld. Altijd super. En goed advies. Maar ook de service achteraf is helemaal top. Reparaties, stukken stof vervangen. Allemaal geen probleem. Maatpak en colberts zijn ook fantastisch. Enige nadeel... Je wil nooit meer een convectie shirt of pak....

Perfecte service

Ik heb een ontzettend fijn maatpak gekocht bij deze firma. De after-sales service is perfect, een jaar later had ik een pochet nodig geïnspireerd op de binnenvoering van mijn jasje, en die werdt in no time voor een redelijke prijs geleverd. Toen later een van de knopen kapot ging bij de stomerij zijn er kosteloos nieuwe knopen opgestuurd.

Iets unieks!

"Voor onze bruiloft heb ik mijn trouwpak bij Michael & Giso gekocht. Als je op zoek bent naar een uniek pak dan ben je bij hun aan het juiste adres. Samen met de styliste heb ik gekeken naar verschillende combinaties en uiteindelijk een pak uitgezocht wat ik op voorhand niet had verwacht. echt iets unieks en perfect op maat!"

Perfect!

Na een lange zoektocht voor de juiste stof zijn we na een bezoek bij Micheal & Giso meteen geslaagd. Geweldige keuze aan stoffen en een inspiratiebron om out of the box te denken. Top service en geweldig geholpen. Van kleuradvies tot opmeten, je pak wordt tot in detail besproken en niks wordt aan het toeval over gelaten. Werkelijk overal wordt aan gedacht. - Perfectionistisch vakmanschap! -

Great service, awesome suit.

Great service, nice and dedicated people. They've made an awesome suit for my wedding day!

Vanaf de eerste afspraak merk je dat je met vakmannen te maken hebt. Er wordt écht rekening gehouden met je persoonlijke wensen en er wordt - onder het genot van een goede kop koffie - echt de tijd voor je genomen. Subtiele hints waar nodig en duidelijk advies wanneer gevraagd. Kortom: een perfecte ervaring !

Een perfecte ervaring

Voor het uitzoeken van mijn trouwpak en de begeleiding tot aan de bruiloft ben ik perfect geholpen! Ze zijn professioneel, nemen de tijd, zijn eerlijk, oplossingsgericht en geven een stijlvol advies. Het stijladvies (keuze voor de stof) was niet in eerste instantie wat ik in gedachten had. Ik ben uiteindelijk heel erg blij dat ik ben meegegaan in het advies. Eigenlijk heb ik alles gekregen wat ik nodig had!

Wederom uitstekend geholpen door Bob. Kwaliteit is uitstekend en consistent!

Wederom uitstekend geholpen door Bob. Kwaliteit is uitstekend en consistent!

Bespoke tayloring

Je hebt dat ene pak in je hoofd, meerdere zaken en pakken gezien maar het is net niet goed genoeg voor wat je zoekt voor op die speciale dag. Het was voor mij een hele nieuwe ervaring om met styliste én kleermaker een intake te doen voor het uitzoeken van een pak, maar het resultaat is verbluffend. Binnen no time hadden we stoffen en kleuren gevonden waar ik content mee was. Het is even wachten en een andere prijsklasse dan confectie maar het resultaat was er zeer zeker naar! Het was mijn pak, orgineel in kleur en stijl én het zat als gegoten!

Helemaal top !

In april heb ik mijn trouwkostuum door de mannen van Michael & Giso in Breda laten maken. Nadat we eerst uitvoerig alle wensen en eisen hadden besproken onder het genot van een lekker drankje zijn we naar het passen over gegaan. De mannen nemen alle tijd, luisteren goed en houden bij de keuze van het kostuum rekening met alle details tot aan zelfs de jurk van mijn aanstaande en de trouwlocatie. Het resultaat was helemaal top !

Al jaren perfecte kwaliteit en persoonlijke service

Ik draag al circa 10 jaren maatpakken en -shirts van Michael&Giso. Ik draag ze elke werkdag en doe er echt jaren mee (soms tot verbazing van Rolf-Giso 👌). Rolf-Giso kent me en weet dus precies wat ik wil. Kortom een persoonlijke en snelle service.

Kwaliteit en service in één!

Maatpak laten aanmeten op locatie (werk) in Deventer, wat een geweldige service en een ruime keuze. De kwaliteit is super en de kleine details maken het pak echt af! Beveel Michael en Giso zeker aan!

Great place, Great people!

One of a kind Tailor in Amsterdam. Very friendly staff with an eye for detail!

Persoonlijk, geduld, aandacht en kwaliteit.

Persoonlijk, geduld, aandacht en kwaliteit. Dat bepaalde mijn ervaring bij Michael & Giso. Na een avontuur op pinterest, veel verdiepende vragen in de winkel én heel (echt heel veel) stofstaaltjes hebben we samen heel lang gepuzzeld om tot een mooi pak te komen. We, de mensen van Michael & Giso, in het bijzonder Tycho, m'n vader en m'n groomsmen en ik. Onder het genot van een drankje was het een lange maar erg leuke sessie. Afgesloten met een keuze dus kon er worden getoost incl. bitterballen. Tijdens de pas sessies gaf Tycho verder gevolg aan de eerdere ervaring, met geduld en aandacht werd er nog twee keer wat bijgeschaafd aan de definitieve maat en kon ik m'n fantastische trouwpak meenemen.

Pluspunten

Prachtige stoffen en mooi gesneden pakken. Heel tevreden over de behulpzaamheid en flexibiliteit om tot een mooi resultaat te komen. Het zag er na de eerste fitting al perfect uit.

Pluspunten

De persoonlijke touch en enthousiaste begeleiding maken het samenstellen van een trouwoutfit bij Michael & Giso tot één groot feest. Zelfs de genuttigde wijn was heerlijk.

Pluspunten

Voor de bruiloft van mijn broer drie leuke sessies gehad voor een trouwpak en de pakken voor mijn vader en mijzelf. Rolf-Giso heeft ons goed geadviseerd over de verschillende mogelijkheden, stoffen, kleurcombinaties en accessoires. De pakken zitten echt als gegoten en het resultaat is super!

Pluspunten

Afgelopen maand ben ik getrouwd in een schitterend pak van Michael & Giso. Een aantal maanden voor de grote dag ben ik in Amsterdam door Michael geholpen om mijn pak samen te stellen. Zeer vriendelijk ontvangen en echt de tijd genomen om alle mogelijke opties af te wegen. Heerlijk kopje koffie mocht niet ontbreken! Wat vooral heel erg aansprak was de persoonlijke benadering van Michael. Geen vlugge afhandeling, maar echt de tijd nemen om ons te leren kennen. Toen het pak binnen was heb ik een eerste pas sessie gehad, wederom in Amsterdam met Michael. Hier kon ik de laatste dingetjes laten fijnstellen wanneer het pak na een paar dagen helemaal top was. Super vriendelijke service, zeer persoonlijk, snelle afhandeling van kleine correcties en echt een schitterend pak met heerlijke stoffen. Aanrader dus!

None!

Pluspunten

Een uitgebreide en prachtige collectie hoogwaardige stoffen met alle mogelijke opties voor shirts, pakken, broeken en jasjes en een plek waar nog met veel passie maatkleding wordt verkocht. Je blijft altijd langer hangen dan gepland!

Ombrelli Amsterdam

Pluspunten

Ik ben afgelopen zomer getrouwd en heb mijn trouwpak laten maken door Michael & Giso in Breda. Daar o.a. geholpen door Tycho. Geweldige service en een hele relaxte sfeer. Ze hebben goed naar mijn wensen geluisterd en hebben mij vervolgens positief verrast met toffe ideeën waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Ik vond het eindresultaat fantastisch en met een paar passessies zorgen ze ervoor dat het zat als gegoten. Een geweldige ervaring en absolute aanrader!

nvt