Uitmuntend

Bij Michael & Giso wordt er alle tijd voor je vrijgemaakt. Het was gezellig en er werd nooit gehaast. Ook al ging het om de kleinste aanpassing. Door de aanpassingen echt stapje voor stapje te doen en niet te veel in 1 keer werd het echt een perfecte fit. Tijdens de dag hoefde ik totaal niet op m’n outfit te letten en kon ik doen wat ik wilde.

Laagdrempelig, eerlijk advies, fantastisch uniek pak.

Micheal & Giso hebben mij onwijs geïnspireerd en uitgedaagd om grenzen te verleggen bij de aanschaf van mijn eerste pak op maat. Eerlijk advies staat voorop en wegens de laagdrempeligheid is het mogelijk om goed in gesprek te gaan met elkaar en de juiste keuzes te maken zonder stress. Ondanks de vele mogelijkheden wisten ze alles rustig en goed uit te leggen en heb ik een zeer uniek pak in ontvangst mogen nemen. Kost wat, maar dan heb je ook wat! Ik ben zeer tevreden!

Relaxed, eerlijk, professioneel.

Met vrienden naar M&G in Amsterdam gegaan, waar je met een koud biertje wordt ontvangen (koffie mag natuurlijk ook), super relaxed, fijne sfeer. Vervolgens ga je in gesprek; alle wensen worden besproken (kleur, pasvorm, stof en materiaal) en tevens hebben zij contact opgenomen met (inmiddels) mijn vrouw voor foto’s vd jurk en trouwlocatie (het moet natuurlijk wel matchen!) Overigens krijg je ook duidelijk advies (welke kleur past bij nou eigenlijk bij mij) en zullen zeker ook eerlijk benoemen wanneer je een mindere keuze lijkt te gaan maken; eerlijk advies staat voorop! Ik had vooraf nooit voor deze kleuren gekozen, maar wat stond het goed zeg.. Elke afspraak was gezellig, laagdrempelig en er was ruim de tijd om met elkaar in gesprek te gaan, gevoelsmatig geen time limiet. Het pak wordt volledig naar wens gemaakt, totdat het echt perfect zit. Heel blij dat ik voor voor M&G heb gekozen! Want naast het fijne en laagdrempelige contact, ook echt onwijs toffe reacties gehad op mijn pak. Want ook de bruidegom mag de show (heel eventjes) stelen ;)"

Excellent service and quality

Great tailor store! While the quality of my shirts were of great quality, it was the service and dedication of the staff that persuaded me to come back soon.

Unique and personal experience.

Exceptional service and attention to detail. Personal tailoring and these guys understand what is important for you as an individual.

Enthousiastic and on trend

A capable team, on top of the fashion trends and able to integrate those trends in a suit that complements the person wearing it.

zeer goed

2 schitterende op maat gemaakte linnen shirts besteld en ondanks Corona, toch snel geleverd gekregen. Laat de zomer nu maar komen, ik ben er klaar voor. A. te Gr.

High quality and service with a good customer experience

I had a good experience at Michael & Giso for selecting a new suit and new shirts. They people working at Michael & Giso have a lot of knowledge so they can support and guide you to make a good fabric selection. The service is excellent and they update you about the ordering process.

Goede communicatie

In het hele proces dat ik met ze ben aangegaan waren ze allemaal erg behulpzaam en vriendelijk. Het is niet zo puur zakelijk hoe ik het heb beleefd en daarom erg toegankelijk. Een aanrader!

Uitstekende service, perfect maatwerk.

Het is alweer een jaar geleden dat ik in de zoektocht naar een pak voor onze bruiloft uitkwam bij Michael & Giso. Het was pas de eerste zaak waar ik naartoe ging om een pak uit te zoeken en het was meteen raak. De service was fantastisch, we werden ontvangen met een kopje koffie en na wat vragen over de aanstaande bruiloft en het zien van de jurk van mijn verloofde zijn we aan de slag gegaan om een pak uit te zoeken wat zowel bij mijn wensen paste als bij de bruidsjurk. En daar zijn ze grandioos in geslaagd, op de bruiloft zelf, maar ook achteraf werd ik overladen met complimenten over het pak. Kortom een absolute aanrader!

Aandacht en vakmanschap

Het uitzoeken van een pak bij Michael & Giso is een aanrader voor iedereen! Het begon bij mij met een oriëntatiegesprek waarin er een kleurprofiel werd gemaakt op basis van mijn haar- en huidskleur en mijn persoonlijkheid. Een afspraak later heb ik de stof uitgezocht. En zoveel stof(soorten) heb ik nog nooit bij elkaar gezien. Dus er is keuze genoeg. De medewerker heeft hier alle tijd en aandacht voor. Vooral de uitleg waarom bepaalde stoffen wel of niet passen is erg goed en getuigd van vakmanschap. Tijdens de eerste pasafspraak werd er goed geluisterd naar mijn wensen. En ook wederom de uitleg rondom het maak proces is duidelijk. En uiteindelijk is alles netjes ingepakt zodat het nog even kan wachten tot dé dag. Kortom: een aanrader als je een pak zoekt waar aandacht en vakmanschap in zit!

Perfecte kleding en perfecte service

Al jaren trouwe klant. Tientallen shirts in de afgelopen jaren besteld. Altijd super. En goed advies. Maar ook de service achteraf is helemaal top. Reparaties, stukken stof vervangen. Allemaal geen probleem. Maatpak en colberts zijn ook fantastisch. Enige nadeel... Je wil nooit meer een convectie shirt of pak....

Perfecte service

Ik heb een ontzettend fijn maatpak gekocht bij deze firma. De after-sales service is perfect, een jaar later had ik een pochet nodig geïnspireerd op de binnenvoering van mijn jasje, en die werdt in no time voor een redelijke prijs geleverd. Toen later een van de knopen kapot ging bij de stomerij zijn er kosteloos nieuwe knopen opgestuurd.

Iets unieks!

"Voor onze bruiloft heb ik mijn trouwpak bij Michael & Giso gekocht. Als je op zoek bent naar een uniek pak dan ben je bij hun aan het juiste adres. Samen met de styliste heb ik gekeken naar verschillende combinaties en uiteindelijk een pak uitgezocht wat ik op voorhand niet had verwacht. echt iets unieks en perfect op maat!"

Perfect!

Na een lange zoektocht voor de juiste stof zijn we na een bezoek bij Micheal & Giso meteen geslaagd. Geweldige keuze aan stoffen en een inspiratiebron om out of the box te denken. Top service en geweldig geholpen. Van kleuradvies tot opmeten, je pak wordt tot in detail besproken en niks wordt aan het toeval over gelaten. Werkelijk overal wordt aan gedacht. - Perfectionistisch vakmanschap! -

Great service, awesome suit.

Great service, nice and dedicated people. They've made an awesome suit for my wedding day!

Vanaf de eerste afspraak merk je dat je met vakmannen te maken hebt. Er wordt écht rekening gehouden met je persoonlijke wensen en er wordt - onder het genot van een goede kop koffie - echt de tijd voor je genomen. Subtiele hints waar nodig en duidelijk advies wanneer gevraagd. Kortom: een perfecte ervaring !

Een perfecte ervaring

Voor het uitzoeken van mijn trouwpak en de begeleiding tot aan de bruiloft ben ik perfect geholpen! Ze zijn professioneel, nemen de tijd, zijn eerlijk, oplossingsgericht en geven een stijlvol advies. Het stijladvies (keuze voor de stof) was niet in eerste instantie wat ik in gedachten had. Ik ben uiteindelijk heel erg blij dat ik ben meegegaan in het advies. Eigenlijk heb ik alles gekregen wat ik nodig had!

Wederom uitstekend geholpen door Bob. Kwaliteit is uitstekend en consistent!

Wederom uitstekend geholpen door Bob. Kwaliteit is uitstekend en consistent!

Bespoke tayloring

Je hebt dat ene pak in je hoofd, meerdere zaken en pakken gezien maar het is net niet goed genoeg voor wat je zoekt voor op die speciale dag. Het was voor mij een hele nieuwe ervaring om met styliste én kleermaker een intake te doen voor het uitzoeken van een pak, maar het resultaat is verbluffend. Binnen no time hadden we stoffen en kleuren gevonden waar ik content mee was. Het is even wachten en een andere prijsklasse dan confectie maar het resultaat was er zeer zeker naar! Het was mijn pak, orgineel in kleur en stijl én het zat als gegoten!

Helemaal top !

In april heb ik mijn trouwkostuum door de mannen van Michael & Giso in Breda laten maken. Nadat we eerst uitvoerig alle wensen en eisen hadden besproken onder het genot van een lekker drankje zijn we naar het passen over gegaan. De mannen nemen alle tijd, luisteren goed en houden bij de keuze van het kostuum rekening met alle details tot aan zelfs de jurk van mijn aanstaande en de trouwlocatie. Het resultaat was helemaal top !

Al jaren perfecte kwaliteit en persoonlijke service

Ik draag al circa 10 jaren maatpakken en -shirts van Michael&Giso. Ik draag ze elke werkdag en doe er echt jaren mee (soms tot verbazing van Rolf-Giso 👌). Rolf-Giso kent me en weet dus precies wat ik wil. Kortom een persoonlijke en snelle service.

Kwaliteit en service in één!

Maatpak laten aanmeten op locatie (werk) in Deventer, wat een geweldige service en een ruime keuze. De kwaliteit is super en de kleine details maken het pak echt af! Beveel Michael en Giso zeker aan!

Great place, Great people!

One of a kind Tailor in Amsterdam. Very friendly staff with an eye for detail!

Persoonlijk, geduld, aandacht en kwaliteit.

Persoonlijk, geduld, aandacht en kwaliteit. Dat bepaalde mijn ervaring bij Michael & Giso. Na een avontuur op pinterest, veel verdiepende vragen in de winkel én heel (echt heel veel) stofstaaltjes hebben we samen heel lang gepuzzeld om tot een mooi pak te komen. We, de mensen van Michael & Giso, in het bijzonder Tycho, m'n vader en m'n groomsmen en ik. Onder het genot van een drankje was het een lange maar erg leuke sessie. Afgesloten met een keuze dus kon er worden getoost incl. bitterballen. Tijdens de pas sessies gaf Tycho verder gevolg aan de eerdere ervaring, met geduld en aandacht werd er nog twee keer wat bijgeschaafd aan de definitieve maat en kon ik m'n fantastische trouwpak meenemen.