Pluspunten

Prachtige stoffen en mooi gesneden pakken. Heel tevreden over de behulpzaamheid en flexibiliteit om tot een mooi resultaat te komen. Het zag er na de eerste fitting al perfect uit.

Pluspunten

De persoonlijke touch en enthousiaste begeleiding maken het samenstellen van een trouwoutfit bij Michael & Giso tot één groot feest. Zelfs de genuttigde wijn was heerlijk.

Geen

Pluspunten

Voor de bruiloft van mijn broer drie leuke sessies gehad voor een trouwpak en de pakken voor mijn vader en mijzelf. Rolf-Giso heeft ons goed geadviseerd over de verschillende mogelijkheden, stoffen, kleurcombinaties en accessoires. De pakken zitten echt als gegoten en het resultaat is super!

Pluspunten

Afgelopen maand ben ik getrouwd in een schitterend pak van Michael & Giso. Een aantal maanden voor de grote dag ben ik in Amsterdam door Michael geholpen om mijn pak samen te stellen. Zeer vriendelijk ontvangen en echt de tijd genomen om alle mogelijke opties af te wegen. Heerlijk kopje koffie mocht niet ontbreken! Wat vooral heel erg aansprak was de persoonlijke benadering van Michael. Geen vlugge afhandeling, maar echt de tijd nemen om ons te leren kennen. Toen het pak binnen was heb ik een eerste pas sessie gehad, wederom in Amsterdam met Michael. Hier kon ik de laatste dingetjes laten fijnstellen wanneer het pak na een paar dagen helemaal top was. Super vriendelijke service, zeer persoonlijk, snelle afhandeling van kleine correcties en echt een schitterend pak met heerlijke stoffen. Aanrader dus!

None!

Pluspunten

Een uitgebreide en prachtige collectie hoogwaardige stoffen met alle mogelijke opties voor shirts, pakken, broeken en jasjes en een plek waar nog met veel passie maatkleding wordt verkocht. Je blijft altijd langer hangen dan gepland!

Ombrelli Amsterdam

Pluspunten

Ik ben afgelopen zomer getrouwd en heb mijn trouwpak laten maken door Michael & Giso in Breda. Daar o.a. geholpen door Tycho. Geweldige service en een hele relaxte sfeer. Ze hebben goed naar mijn wensen geluisterd en hebben mij vervolgens positief verrast met toffe ideeën waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Ik vond het eindresultaat fantastisch en met een paar passessies zorgen ze ervoor dat het zat als gegoten. Een geweldige ervaring en absolute aanrader!

nvt

Pluspunten

In 2017 een zeer geslaagde trouwoutfit mogen aanmeten waar ik nog regelmatig veel draagplezier plezier van heb. Inmiddels vaker voor items me bij hen laten adviseren en maken; een nieuw pak, nieuwe hemden, en een zeer mooie overjas. Uitstekende service en goede sfeer tijdens de advies afspraken en prachtige producten!

Pluspunten

Het fijnste aan mijn bezoek aan Michael was dat de eerste de beste stof(combinatie) die op tafel kwam nadat ik mijn wensen had geschetst, direct raak was. Daarna nog aantal mogelijkheden bekeken maar dat bleek onnodig. Mijn (toekomstige) vrouw vond het bruidspak ook ontzettend mooi! Daar doe je het toch voor...

Pluspunten

Al jarenlang fan. M&G weten wat stijl is. Weten ook dat die voor iedereen kan verschillen, dus luisteren goed en helpen je verder. Ze leveren topkwaliteit en ook niet onbelangrijk: aardige mensen :-)

Pluspunten

perfecte communicatie, ruim voldoende tijd en aandacht, prima geadviseerd, ondanks krappe planning afspraken nagekomen, mooie kwaliteit geleverd en prima prijs-kwaliteitverhouding.

geen

Pluspunten

Michael van Michael&Giso heeft een fantastisch maatpak voor mijn bruiloft verzorgd: geen standaard pak maar echt iets bijzonders. Het pak is nog mooier geworden dan ik gehoopt had, er is ontzettend goed naar mijn wensen geluisterd en met als resultaat dat ik er ontzettend veel complimenten voor gekregen heb.

Geen

Pluspunten

Al jaren klant bij M&G, shirts zijn erg fijn om te dragen! Prima klant-interactie vanuit Noorwegen en snelle leveringen. Beveel M&G van harte aan!

Pluspunten

Koop al jaren shirts bij Michael en Rolf-Giso, werkelijk fantastische service en bovenal een zeer (consistente) hoge kwaliteit. Zowel qua pasvorm als stoffen. Zeer tevreden.

Geen

Pluspunten

Wat een vakmensen! Aan elk detail wordt gedacht. Aanrader voor iedereen die een echt goed pak nodig heeft voor welke gelegenheid dan ook!

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

I am not an easy person to fit so I was most pleased when I was able to try on my new suit and dress shirts that it fit so well. An absolutely superb job in measurement and tailoring. I was so impressed that I ordered a new sport coat, slacks and dress shirts. Truly a great experience. Well done!

Suggestions

None come to mind. I was really impressed with the fitting process and seeing the great results.

Pluspunten

Het begin voelt ietwat onwennig wanneer je op zoek bent naar de juiste stof voor je pak, zeker wanneer je gewend bent aan het kopen van een confectiepak bij een van de welbekende pakkenboeren. Gelukkig helpen de service, kennis en eerlijkheid je daar onmiddellijk vanaf. Het resultaat is buitengewoon fantastisch, ontzettend knap hoe goed en hoe fijn het pak direct aanvoelt bij de eerste fitting - dit was gelukkig niet anders op onze bruiloft. Een maatpak doet voor mij persoonlijk veel meer recht dan een confectiepak en door de top service van Michael & Giso ben ik nu vaste klant geworden voor ook mijn zakelijke pakken.

Pluspunten

In één woord "geweldig"! Ik heb mijn totale trouwoutfit bij Michael en Giso op maat laten samenstellen. De vakkundige begeleiding door de grote keuze aan stoffen, fittings en details maakte het een plezierige en ontspannen ervaring. Ze hebben goed op mijn wensen ingespeeld en hebben er vanuit hun ervaring en visie een prachtig totaalplaatje van gemaakt. Ik heb veel complimenten mogen ontvangen en iedereen was erg verrast over het creatieve eindresultaat.

Geen...

Pluspunten

Hoge kwaliteit hemden en top service.

Pluspunten

Bij de mannen in Breda mijn outfit voor een bruiloft uitgezocht. Wat een heerlijke informele sfeer en uitstekende service van/door Bob, Rolf en de andere mannen. Echt een super outfit aan laten meten! Heel blij mee. Zeker een aanrader voor iedereen die net even dat extraatje wil hebben bij de aanschaf van een pak/outfit!

Pluspunten

Geweldig geholpen, vanaf de eerste afspraak tot de laatste aanpassingen en de levering van het pak.

Pluspunten

Al bijna vanaf het eerste uur bestel ik mijn overhemden bij Michael & Giso in Breda. Recentelijk heb ik me ook een jasje en later een pak laten aanmeten. Dit alles zit bij mij als gegoten. Ze hebben een ruime keuze aan mooie stoffen. Daarbij zorgen het enthousiasme en de deskundigheid van Rolf en Bob ervoor dat ik vaste klant ben en blijf.

Na de verbouwing van het pand niet meer.

Pluspunten

Zeer goed geholpen bij Michael & Giso in Breda en zeer tevreden over het eindresultaat! Zowel Rolf als Bob hebben mij zeer deskundig advies gegeven zonder hierbij te dwingend te worden. Doordat je pak per detail wordt samengesteld, is het als klant lastig om vooraf te beseffen hoe het complete plaatje eruit komt te zien. Hierbij is het belangrijk dat er kundig personeel rondloopt dat de tijd neemt om jou de beslissing te laten maken. En dat is dus zeker gelukt!

Pluspunten

De pakken zijn erg duurzaam en door de perfecte pasvorm slijten ze ook minder hard. Erg persoonlijke benadering (inclusief stijladvies) en gevoel voor detail. Goede (after)service bovendien!

Pluspunten

Zeer goed geholpen door Rolf Giso. Ik wilde graag een trouwpak dat klassiek maar ook sportief was. Verder wist ik zelf niet zo goed wat ik precies wilde, maar met zijn kennis en kunde zijn we toch tot een zeer mooi trouwpak gekomen. Heel erg blij mee en het is jammer dat het pak zo (positief) opvalt dat ik hem niet snel naar de bruiloft van een ander aan zou doen.

Pluspunten

Ik heb bij Michael & Giso in Amsterdam een pak laten aanmeten voor mijn bruiloft. Vooraf had ik voor mijzelf op internet een beeld gevormd van wat ik mooi vind. Michaël heeft mij bij het uitzoeken van de stoffen en kleuren nog mooiere combinaties laten ontdekken die passen bij mijn uiterlijk. En goed opgemeten, want het pak zat bij de eerste pasbeurt gelijk als gegoten.