Pluspunten

Vorige maand kocht ik een pak bij Michael & Giso. Ik was op zoek naar een pak voor een bruiloft van vrienden en van familie. Slechts vijf weken was er tijd om een pak te maken, maar dit bleek geen probleem. Met een prima service, een persoonlijke benadering door o.a. Rolf en een pak dat zit als gegoten, vind ik Michael & Giso een echte aanrader. Mannen, bedankt.

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Samen met mijn ouders langsgekomen voor een trouwpak. Al in het voorstadium uitstekende communicatie, zowel via de brochure en de website, als via de mondelinge bevestiging van de afspraak. Het aanmeten en uitzoeken van de verschillende stoffen is simpelweg heerlijk om te doen. Zeer prettig geholpen door Rolf, in alle rust en met alle ruimte voor eigen wensen. Uiteindelijk waren we zo tevreden, dat mijn vader ter plekke besloot zich ook maar een nieuw pak aan te laten meten. Inmiddels hebben we de pakken bij de eerste fitting mogen passen, en ze zaten als gegoten. Super!

Pluspunten

Veel kennis, super team en altijd behulpzaam! Erg fijn!

Pluspunten

Fijne ontvangst. Relaxte sfeer. Ze nemen alle tijd voor je. Team van 2 man: eigenaar Michael en styliste Annelies. Beiden denken met je mee en hebben goede tips en adviezen vanuit hun vakprofessie. Zeer aangenaam verrast doordat ik uiteindelijk een pak heb laten maken dat iets gedurfder en meer uitgesproken is dan mijn vrij eenvoudige conservatieve smaak. Ik ben normaal gesproken van de simpele 1 kleurige kostuums zonder franje en opschmuk. Maar dankzij Michael en Annelies heb ik een wat feestelijker en gedurfder gilet laten maken met een ruitjes patroon. Het heeft fantastisch uitgepakt. De bruidegom mag er op zíjn dag best uitspringen en daar helpt een mooi pak bij.

Een belletje of berichtje als het kostuum klaar is of een tussentijdse status update is wenselijk. Een custom Made kostuum is natuurlijk niet 1-2-3 gemaakt. Je moet 5-10 weken wachten. Een update in week 7 bijvoorbeeld zou fijn zijn.

Pluspunten

Na door een vriend gewezen te zijn op Michael & Giso contact gehad per e-mail. Ze nemen uitgebreid de tijd om te snappen wat voor type bruiloft je hebt en wat dus ook bij jou past. Echt maatwerk. Ook mijn aanstaande heeft afzonderlijk haar voorkeuren en details over de jurk kunnen delen zodat het echt een bijpassend geheel geworden is. Op afspraak uitgebreid de mogelijkheden besproken en perfect binnen budget uitgekomen. Op mijn trouwerij zeer veel complimenten gekregen over het pak. Michael & Giso is een absolute aanrader als je op zoek bent naar een uniek, prachtig pak en top-service!

Pluspunten

Ongedwongen relaxte sfeer. Michael is zo gedreven in zijn werk, resultaat is perfect!!!

Geen

Pluspunten

Uitstekende service, hebben oog en oren voor mijn wensen, zijn creatief en weten verwachtingen te overtreffen. Ik ben zeer blij dat ik bij Michael & Giso terecht ben gekomen.

Pluspunten

Ik ben voor mijn trouwpak bij Michael & Giso geslaagd. Ik zocht een bijzonder trouwpak waarmee ik mij als bruidegom duidelijk onderscheid van de andere mannelijke gasten. Met dit idee ben ik bij M&G gekomen en Michael heeft me goed geholpen dit idee te realiseren. En wat voor mij in dit proces vooral belangrijk was, is dat ik ben ontzorgd. Dank hiervoor!

Pluspunten

Deze heren maken bijzonder mooie maatpakken en echt precies volgens je eigen wensen. Ik heb de afgelopen jaren al diverse keren overhemden door hen op maat laten maken en een aantal " gewone" maatpakken. Door de goede service, het fijne advies en mooie resultaat was het voor mij een makkelijke keuze om nu ook mijn trouwpak door Michael te laten maken. Simpelweg een aanrader!

Pluspunten

Very helpful and knowledgeable staff, which resulted in a great suit! Definitely one to recommend!

Pluspunten

Fantastische ervaring met en bij Michael & Giso. Maatwerk met veel inleving in mijn wensen, een goed oog voor wat matchte met de - voor mij ongeziene - bruidsoutfit, en verrassende toevoegingen dankzij hun expertise. Kan deze heren alleen maar aanraden!

(Meer) vlinderdassen zouden top zijn.

Pluspunten

Frisse ideeen Meedenkend Toegankelijk

Pluspunten

Absoluut, het beste adres voor overhemden, broeken en pakken op maat. Persoonlijk en eerlijk advies met als enige doel: jou er op z'n best uit laten zien!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik ben erg tevreden met het kostuum dat voor mijn bruiloft is gemaakt! Er is goed geluisterd naar mijn wensen en samen met mij is er iets samengesteld wat echt helemaal bij mij past. Het pak zit geweldig en de kwaliteit is super. De mode-ontwerpster die hielp bij het kiezen van de stoffen, kon erg goed adviseren wat echt bij mij paste en bij mij zou staan. Dit was een waardevolle toevoeging. Over-all ben ik zeer positief over Michael & Giso omdat ik erg tevreden ben met het resultaat en dat ik erg enthousiast ben geholpen.

Ik vond het wel jammer dat afspraken soms (wel in overleg) werden verschoven en dat afspraken vóór mij soms uit liepen. Ik werd wel erg enthousiast geholpen, maar een kopje koffie werd soms vergeten.

Pluspunten

"Echt fantastisch geholpen, vriendelijke maar vooral vakmensen!! Ben zeer tevreden."

Geen

Pluspunten

Omwille van mijn werk draag ik altijd een pak, maar nog nooit heb ik een pak zo fijn gehad als dat van M&G. De hele ervaring van het inmeten, kiezen wat je hebben wilt en het bijwerken van de allerlaatste puntjes is ronduit geweldig. Met name was ik super blij met de hulp van Rolf, waardoor ik er echt ronduit 'stylish verantwoord' bij loop nu. De hoeveelheid complimenten die ik gevraagd en ongevraagd ontvang aan de hand van mijn pak is echt ongekend. De kwaliteit is ook nog eens zo goed dat het vrijwel zeker nog jaren mee zal gaan. Rolf waarschuwde me al dat het verslavend zou werken, en ook daar had hij gelijk in. Absoluut een aanrader!

Ik kan er werkelijk geeneen bedenken.

Pluspunten

Ik ben in september 2016 getrouwd. Ik heb mijn trouwpak laten maken door Michael & Giso. Het was een geweldige ervaring. De service was super. Konden makkelijk een afspraak maken. Verder waren de adviezen heel erg fijn. In begin laten ze zien wat er allemaal mogelijk is, erna kijken ze wat je smaak is. Zo helpen ze je de juiste keuze te maken. Vond het namelijk lastig een compleet pak voor te stellen aan de hand van stof. Maar ben enorm blij met het resultaat. Was voor het huwelijk nog veranderd in maat en dat werd 2 weken voor het trouwen nog bijgewerkt. Echt super service!

Geen echte verbeterpunten. Was een super ervaring!

Pluspunten

Wat een toppers zijn jullie! De beleving was absoluut super. Rolf heeft alle tijd voor mij genomen om uiteindelijk met een fantastisch maatpak + vest + accessoires op de mooiste dag van mijn leven te stralen. Nogmaals enorm bedankt!

Geen, keep up the good work!

Pluspunten

Goede service! Leuke kerels Goede communicatie vakmanschap Denken heel goed mee Hele proces was echt leuk en plezierig!

Pluspunten

Hele fijne ervaring met aardige en leuke verkopers met een fantastisch trouwpak als resultaat!

Pluspunten

Sinds 2012 ben ik klant bij Michael & Giso; eerst voor maatshirts en de laatste anderhalf jaar ook voor maatpakken. Michael is mijn vaste private tailor op de Herenstraat in Amsterdam en ik kom er graag om stof voor een nieuw jasje uit te zoeken, maar ook om met een espresso bij te praten over wat de trends zijn in Italie (Pitti Uomo) en bijvoorbeeld de net binnengekomen dassen te bekijken. Het maatwerk dat Michael & Giso aanbieden - rechtstreeks uit Engeland, maar met een Italiaanse stijl - is van hoge kwaliteit en heeft een eigen signatuur. Full canvas, mooie, originele stoffen en een solide, klassieke afwerking (die je 'voelt', bijvoorbeeld als je je broek dichtmaakt). Verder is Michael altijd 'in tune' met de laatste sartoriale ontwikkelingen (bandplooi en brede revers!). Voorheen ben ik an sich goed geholpen door maatwerkafdelingen van grote, bekende spelers in dit prijssegment, maar ik zou niet meer terug willen; de persoonlijke aandacht, service en vooral de tijd die genomen wordt om naar een perfect resultaat toe te werken, geven voor mij de doorslag.

Pluspunten

Altijd topkwaliteit en persoonlijke service

Pluspunten

Het aanbod van stoffen is ernorm. Ze nemen de tijd om je te helpen om de juiste keuze te maken en hebben verstand van zaken. Daarnaast is prijs kwaliteit verhouding erg goed.

Pluspunten

Zelf ben ik niet zo into mode, maar daar helpen deze jonge, betrokken ondernemers me op een hele prettige manier bij. M&G heeft een ruime keuze uit prachtige kostuums, hemden, etc. Zeer goede kwaliteit tegen eerlijke prijzen en de service is excellent. Erg happy mee, ik krijg altijd complimenten van mijn vrouw, kinderen en van mijn collega's uit de bank-wereld. Al jaren ben ik een vaste klant en koop nooit meer ergens anders. Thanks mannen, keep up the good work! Pieter Joosten

Willemsparkweg 71 1071 GS Amsterdam