Pluspunten

- Top service - Persoonlijke aanpak - Hoge kwaliteit kleding - Online and offline te bestellen

Pluspunten

Mooie pakken; goede materialen en uitstekende service. Ideaal in de avond aan huis. Net weer een pak besteld en kijk er naar uit om deze aan te hebben!

Pluspunten

Gastvrij, zeer klantvriendelijk. Nemen de tijd voor je. Keuze in verschillende prijsklassen. Leveren binnen een prima tijd en een goede nazorg.

Pluspunten

Via internetreviews kwam ik op mijn zoektocht naar een (trouw) maatpak snel uit bij Michael & Giso in Amsterdam. Een ongelofelijk goede ervaring die perfect past bij de mooiste dag uit je leven. Je komt hier terecht in een informele maar zeer professionele setting. Er wordt niets afgeraffeld, maar er wordt uitgebreid de tijd genomen. Michael heeft echt verstand van maatpakken en denkt zeer goed mee in aangedragen ideeën. Er was veel ruimte voor eigen input en Michael gaf ook eerlijk aan wat niet gebruikelijk was of wat hij zelfs afraadt. Tevens zeer veel oog voor details die de outfit compleet maken. Het resultaat is geweldig en ik zal zeker vaker terugkomen voor maatcolberts, -pakken en -overhemden.

Geen

Pluspunten

"Persoonlijk en service gericht. Ga altijd met plezier mee met mijn vader om zijn pakken uit te zoeken."

Pluspunten

Ideaal gelegen in centrum Breda. Fijn en kundige medewerkers. Stress bestendig. Veel keus, opties en super kwaliteit!

Pluspunten

Tijdens het kennismakingsgesprek werd ik geholpen door Bob, deze heeft mij uitvoerig de verschillende stoffen laten zien en geholpen om tot een juiste keuze te komen. Vervolgens heeft Rolf mijn pak aangemeten waar hij zeer uitgebreid de tijd voor heeft genomen. Dit heeft wel het gewenste resultaat gehad, want ik heb een fantastisch pak gekocht wat ik met heel veel plezier op mijn trouwdag gedragen heb en nog steeds draag. Ik heb alleen maar positieve reacties gekregen over de gewaagdheid van de kleuren.

Pluspunten

Servicegerichtheid, kwaliteit van de stoffen, pasmaat!

Pluspunten

I ordered a tailer made suit and shirt for my wedding day, and it turned out beautiful. Absolutely top notch personal service, highly recommended.

Pluspunten

Michael neemt de tijd voor je en zorgt ervoor dat je altijd met een goed gevoel en een outfit die bij je past buiten komt. Ga nooit meer ergens anders.

Pluspunten

Het zien van de website van Michael & Giso, gaf direct een goed gevoel over hun diensten en producten. Na mijn bezoek aan een andere winkel en mijn bezoek aan Michael & Giso, stond voor mij al vast dat ik mijn pak zou gaan laten maken door Michael en Giso! Helder en duidelijk advies, meedenken met de klant, communicatie met de klant. Alles is perfect geregeld. Na het opmeten vol spanning gewacht op het maatpak wat voor mij gemaakt zou worden. Enkele weken geduld werden beloond met een prachtig maatpak! Dit verder afgemaakt met schitterende schoenen en de juiste accessoires, sta ik er straks op mijn bruiloft bij zoals ik voor ogen had!! En het wachten was spannend, want maatwerk laten maken betekend dat je iets laat maken wat je op het moment niet kan passen. Met mijn eigen inlevingsvermogen en het advies van Michael, die precies aanvoelt wat de klant wil.....heb ik de juiste keuze gemaakt. Ongelofelijk blij dat ik mijn maatpak bij Michael & Giso heb laten maken, kan ik hen van harte aanbevelen. Ga hier zeker heen als je er fantastisch gekleed bij wilt staan, voor welke gelegenheid dan ook.

Pluspunten

Fantastische service! Samen met mijn vriend een shirt voor hem laten maken. Je merkt echt dat het vakmensen zijn, het shirt zit super!

Pluspunten

Service Personeel Keuze Pasvorm

NVT

Pluspunten

Good service, a keen eye on style and thinks out of box when neccesary. The taillor would often call me personally for appointments and had no problem with flexibility.

Pluspunten

Hier een half jaar geleden mijn trouwkostuum samengesteld samen met Rolf. Omdat ik zeer uitgesproken was over de details hebben ze hieraan volledig meegewerkt en geadviseerd. Uiteindelijk alles netjes opgeleverd. Voor kwaliteit, kennis en persoonlijke aandacht ga je naar M&G. Aanrader en kom er zeker terug.

Pluspunten

"Heb nu 6 maathemden van Michael en Giso. De kwaliteit is geweldig! Op maat gemaakt en keuze uit ontzettend veel mooie stoffen, knoopjes en afwerking. De hemden zijn de investering zeker waard! Naast de kwaliteit ook een puike service. Persoonlijk en nemen de tijd voor je. Je kunt de hemden afhalen of ze worden thuis bezorgd. Voor iedereen die opzoek is naar maathemden, zeker een aanrader!"

Pluspunten

Een absolute aanrader! Mijn trouwpak is gemaakt door de heren van Michael & Giso. Enorm zorgvuldig, mooie stoffen en ze nemen alle tijd. Met een prachtig pak als resultaat!

N.v.t.

Pluspunten

Aandacht voor detail, en de tijd nemen voor de klant. Duidelijke communicatie over de gang van zaken. Een en oog voor de klant. Goede service, ondanks dat ik erg laat was voor het aanmeten van het pak was deze nog op tijd klaar voor de trouwerij ! Heel veel keuze uit heel veel verschillende opties zorgen voor een echt persoonlijk maatpak. Die heerlijk zit, en er geweldig uitziet.

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

Aandacht voor persoonlijke stijl, goede adviezen, mooie stoffen, maken er hun missie van om een perfect zittend pak af te leveren. En als er naderhand iets nog niet helemaal goed blijkt te zijn dan wordt dat als vanzelfsprekend opgelost.

Geen

Pluspunten

Kwaliteit, oog voor detail, staan open voor de mening van de klant.

Pluspunten

Professioneel, precies en geduldig. Een echt maatpak en gaan net zo lang door totdat het zit als gegoten. Bovendien ongekend veel mogelijkheden qua stoffen, stijlen etc. zonder dat je bang hoeft te zijn verdwaald te raken.

Pluspunten

Meedenkend en uniek scala aan mogelijkheden

Pluspunten

Zéér goede kwaliteit, persoonlijke aanpak en komen al hun afspraken na.

Pluspunten

Persoonlijke aandacht, ruime keuze uit stoffen, pasvorm perfect (in 1 keer goed), aandacht voor details en afwerking. Komen afspraken na en goede prijs/kwaliteit verhouding.

n.v.t.

Willemsparkweg 71