Na 3 dagen nog steeds geen reactie

Wilde graag een nieuwe draagzak bestellen en zocht een betrouwbare shop in Nederland. Via de chat functie een vraag gesteld, maar nu 3 dagen later nog steeds geen reactie. Vreemd hoor! :-(

Waardeloos!

Géén reactie op mails, telefonisch niet bereikbaar, geen reacties op Facebook. Werkelijk waardeloos. Omdat ik altijd klant was geef ik geen 1 ster maar hier snap ik niks van. Geen aanrader!

• Would you recommend us? No

Snelle levering, geen reactie

Ze hebben een zeer mooi en uitgebreid assortiment draagzakken en -doeken. Om zeker te zijn dat we de juiste drager kozen, wilden wij graag een afspraak maken in Ugchelen. Helaas hebben we zowel op het contactformulier als op een persoonlijk bericht op Facebook nooit een reactie ontvangen. Omdat alle producten bij Von Va Voom ergonomisch zijn, hebben we uiteindelijk besloten toch maar vast een draagzak te bestellen. Deze werd keurig de volgende dag geleverd! Hopelijk neemt Von Va Voom alsnog contact met ons op om ons te informeren over de juiste manier van dragen met de door ons gekozen draagzak.

2 kleding artikelen besteld, speciaal gekozen dit per brievenbus te laten bezorgen (dit was een optie omdat het een klein en plat pakketje was). Levering was super snel, de volgende dag al in huis!! Artikelen netjes verpakt. Wel kwam het alsnog in een relatief grote doos opgevuld met plastic. Nu moesten de buren het pakket alsnog aannemen omdat ik niet thuis was (het zou immers door de brievenbus komen), en het is wat zonde voor het milieu al dat plastic. Dit gaat puur over deze levering, altijd tevreden over de producten en (persoonlijke) service van Vonvavoom!

Mijn ervaring met von va voom is zo enorm slecht.

Ik had een mooie didyclick draagzak besteld. Hele snelle levering. De site ziet er ook heel betrouwbaar en professioneel uit dus ik dacht dit zit wel goed. Na slechts enkele keren de zak gebruikt te hebben ging hij helemaal rafelen. (Draagzak van 150euro) Hierover gemaild, en een Facebook bericht gestuurd. Maar ik krijg gewoon geen reactie. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar want je word doorgestuurd naar de site. Bestel hier niet! Je producten worden netjes geleverd, maar de klachten afhandeling is echt bagger slecht. Op de site sturen ze je door naar de geschillencommissie. Lijkt mij de omgekeerde wereld. Je moet hier namelijk voor betalen.

Supersnelle levering

Zeer snelle levering, volgende dag was mijn pakketje al binnen. Een cover voor over de draagzak gekocht van little frog en nog niet uitgeprobeerd in slecht weer maar ik ben helemaal blij aangezien ik zo ook in minder weer met mijn kleine kan gaan lopen.

Snelle levering, kleur valt tegen

Bestellen gaat makkelijk, je wordt per mail goed op de hoogte gehouden. Levering binnen een dag, helemaal super. Wat me wel enorm tegen valt is de kleur, deze lijkt amper op de foto op de site, is veel donkerder en valer. De drager voldoet verder wel aan de verwachting, dus retour gaat hij niet, maar in een winkel op zicht, had ik hem niet gekocht.

Super keurige en snelle levering.

Duidelijke informatie op de site.

Super zachte draagzak

Draagzak van little frog besteld nog zachter dan ik verwacht had. Heerlijk. Klein minpuntje de gebruiksaanwijzing is engels.

Zulke mooie en fijne kleertjes!

Heel mooi spul, goede kwaliteit, zit lekker en duurzaam, top! En snel geleverd 😄

Super snelle levering

Uitgebreide informatie op jullie site en een snelle levering! Erg tevreden over mijn keuze, die door jullie informatie gemaakt is. Volgens mij een bewuste keuze om alleen maar goede producten te verkopen (wat betreft de draagzakken in ieder geval).

Super snel en mooie spullen

Super snel en mooie spullen

Snelle levering!

‘S avonds besteld, en de volgende middag had ik mijn draagdoek al binnen. Netjes verpakt en al. Geen klachten.

Snelle nette levering

Super service!

Heel vriendelijk en hulpvaardig... Meedenkend en snelle service

Fijne snelle service

Goede kwaliteit, snelle levering

Snelle levering, en het product ziet er goed uit. Zelf ondanks de uitverkoop alles netjes en goed geleverd.

Snelle verzending

Mooi website, fijne spullen, snelle levering

Snelle service, geweldige sale

Snelle levering, mooie duurzame kleding en mooie prijzen in de sale

Goede en zeer snelle service

In de avond een draagdoek besteld, volgende morgen al in huis.

Ruim assortiment

Ben super blij met mijn doekjes! Heel veel om uit te kiezen! Ze zijn snel geleverd.

Super snelle levering

Ondanks de Pinkster dagen was de draagzak de volgende werkdag geleverd. Via de mail goed op de hoogte gehouden ook. Heel erg tevreden dus.

Ik heb kinderkleding besteld, de prijsjes waren erg fijn en ik had het binnen 24 uur in huis!

Goed en snel

Goede service. Het product werd snel geleverd en goed verpakt. Enige nadeel van dit bedrijf: als je iets besteld stroomt je inbox vol met emails..