Bestelling tula toddler

Snelle levering, 1 dag na mijn bestelling had ik de zak in huis. Even getest met mijn oudste dochter en ze wou er niet meer uit. Hele mooie zak, goed stevig en voldoet aan mijn verwachtingen. Heel blij & de kindjes ook! Laat de avonturen maar komen...

Snelle en correcte levering

Ik heb de little frog gekocht via Von va voom, snelle en correcte levering. Ook duidelijke filmpjes over gebruik op de site!

Perfecte service

Via de chat informatie ingewonnen over de bezorgtijd de avond voor pakjesavond. Product besteld om 21.45 in de hoop dat ik deze op 5 december (de volgende dag) kon ophalen. Het doosje was geleverd en het product ziet eruit zoals ik had gehoopt. Heel blij dus!

Razendsnelle verzending en goede service

Hierbij mijn complimenten voor VonVaVoom. Ik volg VonVaVoom al lange tijd op Instagram en heb hier nu voor het eerst een draagzak besteld. Ontzettend fijn dat je via e-mail en chat advies kunt inwinnen en snel reactie krijgt. Daarnaast ook echt mijn complimenten voor de snelle verzending. Gisteravond heb ik de draagzak besteld en nu zit mijn zoontje er alweer even in te slapen. Dat maakt een ouder heel gelukkig!

Fijne producten, snel geleverd. Omschrijving op de website zou nog iets uitgebreider kunnen, ik dacht dat op de fleece cover voor een draagzak/doek ook een band op de rug zou zitten, of iets dat aan je jas vast kan. Bleek niet zo te zijn.

Snelle levering.

Ik heb contact gehad via de chat en was snel en duidelijk geholpen. Kreeg zelfs nog een vervroegde blackfriday korting. Ik ben zeer tevreden en zal zeker nogmaals bestellen.

Draagcover besteld en de volgende dag bezorgd. Goede kwaliteit en snelle levering.

Supersnelle levering en goed product

Op zondagmiddag een draagzak besteld en had deze de volgende middag zelfs al in huis! Draagzak zelf is netjes geleverd, met instructies en opbergtasje erbij. Prima product en zeer goede levering.

Goede en sneller levering. Goed product. Ik heb hier een draagcover gekocht

Mooie aanbiedingen, snelle verzending

Het aanbod voor kinderkleertjes is prachtig, al mn favo merken, al begint het aanbod wel minder te worden. Maar altijd hele scherpe aanbiedingen, en supersnelle verzending!

Super blij met de gewonnen draagdoek van Wowven! Binnen 2 dagen had ik deze mooie doek al binnen!

Kan niet beter

Heb mijn bestelling snel ontvangen. Ook had ik nog een vraag en die werd binnen een uur beantwoord. Top service!

Snelle en duidelijke service en kwalitatief goede producten.

Na 3 dagen nog steeds geen reactie

Wilde graag een nieuwe draagzak bestellen en zocht een betrouwbare shop in Nederland. Via de chat functie een vraag gesteld, maar nu 3 dagen later nog steeds geen reactie. Vreemd hoor! :-(

Waardeloos!

Géén reactie op mails, telefonisch niet bereikbaar, geen reacties op Facebook. Werkelijk waardeloos. Omdat ik altijd klant was geef ik geen 1 ster maar hier snap ik niks van. Geen aanrader!

• Would you recommend us? No

Snelle levering, geen reactie

Ze hebben een zeer mooi en uitgebreid assortiment draagzakken en -doeken. Om zeker te zijn dat we de juiste drager kozen, wilden wij graag een afspraak maken in Ugchelen. Helaas hebben we zowel op het contactformulier als op een persoonlijk bericht op Facebook nooit een reactie ontvangen. Omdat alle producten bij Von Va Voom ergonomisch zijn, hebben we uiteindelijk besloten toch maar vast een draagzak te bestellen. Deze werd keurig de volgende dag geleverd! Hopelijk neemt Von Va Voom alsnog contact met ons op om ons te informeren over de juiste manier van dragen met de door ons gekozen draagzak.

2 kleding artikelen besteld, speciaal gekozen dit per brievenbus te laten bezorgen (dit was een optie omdat het een klein en plat pakketje was). Levering was super snel, de volgende dag al in huis!! Artikelen netjes verpakt. Wel kwam het alsnog in een relatief grote doos opgevuld met plastic. Nu moesten de buren het pakket alsnog aannemen omdat ik niet thuis was (het zou immers door de brievenbus komen), en het is wat zonde voor het milieu al dat plastic. Dit gaat puur over deze levering, altijd tevreden over de producten en (persoonlijke) service van Vonvavoom!

Mijn ervaring met von va voom is zo enorm slecht.

Ik had een mooie didyclick draagzak besteld. Hele snelle levering. De site ziet er ook heel betrouwbaar en professioneel uit dus ik dacht dit zit wel goed. Na slechts enkele keren de zak gebruikt te hebben ging hij helemaal rafelen. (Draagzak van 150euro) Hierover gemaild, en een Facebook bericht gestuurd. Maar ik krijg gewoon geen reactie. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar want je word doorgestuurd naar de site. Bestel hier niet! Je producten worden netjes geleverd, maar de klachten afhandeling is echt bagger slecht. Op de site sturen ze je door naar de geschillencommissie. Lijkt mij de omgekeerde wereld. Je moet hier namelijk voor betalen.

Supersnelle levering

Zeer snelle levering, volgende dag was mijn pakketje al binnen. Een cover voor over de draagzak gekocht van little frog en nog niet uitgeprobeerd in slecht weer maar ik ben helemaal blij aangezien ik zo ook in minder weer met mijn kleine kan gaan lopen.

Snelle levering, kleur valt tegen

Bestellen gaat makkelijk, je wordt per mail goed op de hoogte gehouden. Levering binnen een dag, helemaal super. Wat me wel enorm tegen valt is de kleur, deze lijkt amper op de foto op de site, is veel donkerder en valer. De drager voldoet verder wel aan de verwachting, dus retour gaat hij niet, maar in een winkel op zicht, had ik hem niet gekocht.

Super keurige en snelle levering.

Duidelijke informatie op de site.

Super zachte draagzak

Draagzak van little frog besteld nog zachter dan ik verwacht had. Heerlijk. Klein minpuntje de gebruiksaanwijzing is engels.

Zulke mooie en fijne kleertjes!

Heel mooi spul, goede kwaliteit, zit lekker en duurzaam, top! En snel geleverd 😄

Super snelle levering

Uitgebreide informatie op jullie site en een snelle levering! Erg tevreden over mijn keuze, die door jullie informatie gemaakt is. Volgens mij een bewuste keuze om alleen maar goede producten te verkopen (wat betreft de draagzakken in ieder geval).

Super snel en mooie spullen

Super snel en mooie spullen