is prima

is goed

perfekte organisatie die meedenkt

geweldige service en zeer goede kwaliteit.

Super goed

Snel en zeer vakkundig. Als je een eigen logo of foto kiest zijn het hele mooie resultaten, precies zoals je het voor ogen had. Echt hele fijne samenwerking!

Leuke producten en super snelle levering!

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Zeer snel geleverd, uitstekende kwaliteit en prima prijs.

Super goede service en producten

Beker met deksel besteld en met een speciaal plaatje erop . En ontvangen zoals die moest zijn Jullie zijn toppers

Geweldig🏆

Super goede service!

geweldig en heel mooi

Snel binnenbbtwee dagen in huis

Helemaal goed!

Snel en efficient. kom er al jaren incidenteel

Goede service, goed contact & snelle levering

Mooie medailles, alles snel geleverd. Ik weet waar ik de volgende keer weer moet zijn als ik snel en mooie medailles nodig heb bij: "Mila Sportprijzen" Super kwaliteit 👌🏼

Super service!

Prima contact! En komen zelf met voorstellen! Super!

Vlotte samenwerking

Vriendelijke en snelle opvolging van mijn vraag.

Snel, vriendelijk en professioneel!

Ondanks dat het bedrijf een paar dagen gesloten was vanwege vakantie, zijn wij toch TOP geholpen! Snelle mail communicatie en Engelien went the extra mile om te zorgen dat de bestelling op tijd aankwam! De bekers zagen er ook super uit met het bedrijfslogo mooi kleur-echt uitgeprint! Zal zeer zeker weer hier bestellen!

Tip top

Zaterdagavond sms contact dinsdag in huis

Al enkele jaren bestel ik een klein aantal medailles en altijd een goede service. Goed contact en niets is teveel. Alleen maar positieve reacties op de bestelde artikelen.

Goede en snelle service!

Al enkele jaren bestel ik mijn sportprijzen en altijd een goede service. Ook alleen maar positieve reacties op de bestelde bekers e.d. TOP!

Goede service + goed contact

Ik was bang dat de bestelling niet optijd klaar zou zijn omdat ze op vakantie gingen. Maar na 2 dagen had ik de bestelling al in huis

Snelle levering en mooie beker

Op de maandag een Jeu-de-Boules-beker besteld en meteen al op de woensdag op de donnée, inclusief gepersonaliseerd naamplaatje. Uitstekende kwaliteit en perfecte trofee voor ons jaarlijks toernooi. Een biberon!

Goede (meedenkende) service

Persoonlijke aandacht en product in orde

Ontzettend fijn!

Plaatsen van de bestelling is enorm gemakkelijk en naar wensen geleverd!

Goed snel behulpzaam

Ik had op zeer korte termijn een beker met een inscriptie nodig. Het contact verliep prettig, ik kreeg echt het gevoel geholpen te worden en ik had de beker op tijd met inscriptie.

uitstekende afhandeling na bestelling en in eerste instantie niet geslaagde betaling.

Bij betaling van mijn bestelling ging iets fout. gemaild hierover, kreeg vlot een goede reactie. De bestelling werd vlot en correct geleverd.

Fijn geholpen, breed assortiment

Keuze mogelijkheid middels internet is makkelijk en duidelijk. Ook snelle afhandeling is goed.

Goede service en goede kwaliteit

Simpel bestel process en de beker is mooier geworden dan gedacht. Het logo wat ik zelf had aangeleverd is ook erg goed uit de verf gekomen.

Uitstekend weer.

Ik bestel al jaren medailles voor de clubkampioenschappen van onze turnvereniging. Dit altijd naar volle tevredenheid. De levering is snel en de producten zijn prima.