Super snelle levering

Altijd top service door snelle leveringen en kwalitatief goede medailles voor een goede prijs. Wij kunnen weer een aantal teams gaan verblijden met hun medailles!

Bijzonder goede service en snel op maat geleverd.

Geïnformeerd naar de mogelijkheden, werd heel snel en vriendelijk geholpen met het kiezen van de juiste medailles. Bestelling op maat kon heel snel worden geleverd en was van goede kwaliteit. Daarnaast ook niet duur. Ga hier zeker vaker bestellen indien ik bedrukte prijzen nodig heb!

Duidelijke communicatie, goede kwaliteit (glas medaille). Mocht ik ooit weer medailles nodig hebben dan zal ik die zeker hier bestellen.

Snelle en persoonlijke respons. Ook de levering was snel en goed. Zeer tevreden

Alles als aangegeven op website levering en kwaliteit

Alles prima, aanbevolen bij onze vereniging

Fantastisch; klantvriendelijkheid top!

Ik had een beker besteld voor een rummikub toernooi: was alleen plaatje vergeten te uploaden. Dit werd mij keurig verteld in telefoontje door een van uw medewerkers. Dat is al netjes maar het werd fantastisch toen ze merkte dat ik heel druk was “ik regel het wel voor u”. Een dag later stond er een top beker in mijn kamer. Ben echt heel blij met jullie!

Goede en snelle service

Duidelijke website, goede en snelle service, prima prijs/kwaliteitverhouding.

Snelle levering, klantvriendelijk en de prijs-kwaliteitverhouding is goed

Snelle levering, klantvriendelijk en de prijs-kwaliteitverhouding is goed

snelle levering, mooie producten

Snelle levering, mooie producten

Bedankt iedereen voor het invullen van de reviews, leuk om allemaal te lezen en fijn dat iedereen tevreden is. Blijf allemaal gezond, hopelijk wordt 2021 een beter jaar voor bijna iedereen. Groeten Engelien

Goede, snelle service!

Al een aantal jaren bestel ik producten bij Mila Sportprijzen. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en er wordt snel geleverd. Top!

mooie beker

onze kleinzoon was er heel erg blij mee !!

Mijn verzending was perfect op tijd, en aangepast zodat het op tijd zou aan komen. Super service. Wel vond ik de verzend prijs van 6 euro wat duur. Ik zou denken dat het 3,95 zou kosten. Gelukkig hielp de snelheid erbij. :)

Snelle reactie, kon de beker zelf ophalen...

Snelle afhandeling, fijne communicatie...

Goedkoop en snelle levering

Prijs kwaliteit vind ik goed. Ik heb een goedkope beker en medailles besteld. Voor de prijs ziet het er prima uit. Snelle levering! Ik ben tevreden.

Snel en goed geholpen

Persoonlijk contact gehad en ik ben goed en snel geholpen. Ook snelle levering

Nette en snelle service, zelfs met een gepersonaliseerde bestelling.

Mevrouw Engelien Gorka is een meedenkende, snel schakelende, fijne vrouw die mij geweldig geholpen heeft. Ik had een bestelling gedaan en een tweede bestelling volgde al snel daarna. Door haar heb ik van 2 bestellingen, 1 bestelling kunnen maken. Ik moest een naamswijziging maken in één van mijn bestellingen en heel snel kreeg ik daar reactie op terug. De service is in mijn ogen perfect. Engelien is een topper! Voor de rest heeft ze me genoeg informatie gegeven om het proces te versnellen helaas kon afdeling Finance een paar dagen later betalen anders hadden we onze producten sneller in ons bezit. Zowel via de telefoon als door email heeft zij mij perfect geholpen. Dank je wel nogmaals namens InWork!

Goede snelle levering

Mooie sportprijzen tegen een leuke prijs snel op de deurmat!

Blij met de snelle levering. Kwaliteit is prima. Zeker voor de scherpe prijs!

Erg klantvriendelijk

Ik heb een bestelling gedaan en werd meteen geïnformeerd over de status. Er werd nog een vraag gesteld of dat de bestelling wel goed door was gekomen aangezien ik geen even aantallen had besteld. Erg prettig om te weten dat ze het controleren. Verder de medailles binnen gehad en van goede kwaliteit. Zeker aan te raden en snelle service.

Perfecte Service voor een scherpe prijs

Voor onze vereniging bestel ik hier al jaren onze bekers en medailles. Beiden tot grote tevredenheid. Goede kwaliteit, alles volgens afspraak. Wordt goed meegedacht met de klant en alle vragen of opmerkingen worden snel beantwoord.

Prima service en product!

Ik had een kleine, maar toch arbeidsintensieve bestelling geplaatst. Het product werd, zoals altijd, snel geleverd en zag er perfect uit. Topbedrijf!

geweldig goede en snelle service en kwaliteit!

ben keurig gebeld om nog een paar vragen te beantwoorden

Super snel geleverd. Zelfs met ons eigen design. Hele goeie service

Altijd snel en goed verzorgd

Reeds meerdere malen bekers en medailles besteld en dit wordt elke keer netjes en snel geleverd!

Over Mila Sportprijzen

Bekers en Medailles levert goedkope sportprijzen in de vorm van medailles, kampioensbekers, schalen, rozetten en trofeeën. Bestemd voor alle sporten en evenementen en zowel voor de consument als voor bedrijven. Tekstplaatje is bij de prijs inbegrepen.