Toppers!

Iets was niet goed gegaan. Binnen een dag verholpen. Snelle reactie

Hele mooie kwaliteit en supersnelle levering

Uitstekende en snelle service met consistente kwaliteit.

Ik plaats regelmatig bestellingen en ben altijd tevreden met het resultaat. De leveringen zijn altijd snel.

Mooie onderzetters met eigen foto’s .Leuk om cadeau te geven. Mijn vergeetachtige moedertje is erg blij met onderzetters met kinderen, klein en achterkleinkinderen met hun naam erop om haar geheugen te trainen.

Goede kwaliteit

Snelle levering, goede communicatie en goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Voortreffelijke süccesvolle afronding van de bestelde bekers enz

Meer dan tevredenheid ivm de geleverde materialen en de geadresseerden zijn enthousiast over hun ontvangen prijzen!

Perfect!!!!

Alles wat is beweerd komen ze ma

Snelle reactie en levertijd voor een scherpe prijs!

Prettige ervaring.

Supersnel geregeld

Wij hadden op korte termijn een plaatje en kabeltje nodig voor een beker. Ik heb het woensdagavond besteld en had het vrijdagmorgen in huis; supersnel!! Bedankt!!

Wederom helemaal top!

Een snelle afhandeling van de bestelling, keurig ingepakt en de prijzen (o.a. beker) zien er geweldig uit.

Zeer goede service en snelle levering.

Mooie kwaliteit prijzen en ruim assortiment.

Aardig,vriendelijk perfect

Snelle levering nadat de bestelling heel makkelijk was door te geven via een overzichtelijke site.

Mooie prijzen en zeer snel geleverd!!!

Snelle levering! Fijne communicatie. Mooie bekers!

Topservice!

Echt een dikke 10. Reageert razendsnel en levert snel en mooi werk. Echt een aanrader.

Geweldige levertijd

X

Bestel hier vaker, en er wordt meestal snel gereageerd, vaak dezelfde avond nog en vervolgens snel geleverd.

Top ervaring

Eenvoudige bestelprocedure, snelle levering, mooi product voor lage prijs!

Super geregeld, snel klaar en altijd behulpzaam bij vragen.

Veel keuze, betaalbaar en snelle hulp

Je hebt een ruime keuze uit verschillende medailles en kunt deze ook nog laten graveren en daarmee persoonlijk maken. Dit alles voor een scherpe prijs en snelle hulp. Je kunt zelfs aangeven wanneer je ze nodig hebt

Snel, prima service en ziet er uitstekend uit

De bekers worden snel geleverd en ze zien er precies zo uit als ik had verwacht.

Bekers besteld aan het einde van het seizoen . Topdrukte dus… maar toch binnen enkele dagen en sneller dan verwacht de bekers geleverd gekregen. Ik ga volgend keer zeker weer bestellen!

Mooie bekers van goede kwaliteit

Super service. Ik werd goed geholpen. Resultaat was perfect.

Al jaren top

Weer een hele goede snelle service. Mooie kwaliteit.

Ledeboerstraat 29

5048AC Tilburg

Over Mila Sportprijzen

Bekers en Medailles levert goedkope sportprijzen in de vorm van medailles, kampioensbekers, schalen, rozetten en trofeeën. Bestemd voor alle sporten en evenementen en zowel voor de consument als voor bedrijven. Tekstplaatje is bij de prijs inbegrepen.