super vlug geregeld!

Gewoon doen wat ze beloven!!

Mooie trofee

Precies zoals besteld heel mooi en snel geleverd

Snelle levering en mooie sportprijzen.

Ik ben zeer tevreden over de sportprijzen en de grote keuze. Prijs kwaliteit is goed geregeld.

Supermooie prijzen

Veel keuze en men had precies wat ik nodig had, tevens ook supersnelle levering en keurig verpakt

Snelle servive leuke producten

Prijzen voor een toernooi met eigen logo en tekst

goed product en zeer snelle levering

Een medaille donderdag besteld en zaterdag al binnen!

heel goed

zeer tevreden over service

Al jaren bestel ik eind van het jaar de sportprijzen voor het team van mijn dochters echt super service.

Dit is niet de eerste keer dat ik bij Mila Sportprijzen bestel. Omdat de service, voorraad en de levering geweldig is. Ga zo door.

Snelle levering, uitstekende producten

Snel via de website een keuze kunnen maken. ingezonden eigen logo perfect weergegeven. Zeer goed product.

Zeer tevreden snelle levering en alles prima. Zeker een aanrader voor zowel mooie als grappige sportprijzen.

GEWELDIG

Makkelijk hanteerbare site en zeer snelle service.

in 1 woord gewelding

Goed bestel programma, top contact with your client

Prima levering alles zag er goed uit

Prima levering alles zag er goed uit

Gewoonweg prima!

Goede en snelle service. Ik bestel hier ieder jaar medailles.

Al vele jaren bestellen we hier en altijd geweldig.

Je kunt altijd met je vragen bij Mila terecht en ze denken altijd met je mee. Ook voor de prijs een aanrader, top.

Topservice!

Goede kwaliteit voor een goede prijs. Ik werd goed op hoogte gehouden van wanneer de prijzen gekaakt werden en verstuurd. Ik was aangenaam verrast!

Heel fijn geholpen!

Ik was op zoek naar nieuwe plaatjes voor op een aantal trofeeën die ik voor onze cliënten (Mensen met een verstandelijke beperking) had gekregen. Simpelweg het logo opsturen en de tekst die er bij moest was voor Mila voldoende om -heel snel- een proefdruk te maken en vervolgens werd de bestelling super snel geleverd! Heel erg bedankt!

Netjes opgeleverd

Keurig elke status update per mail ontvangen en product goed ontvangen.

Verliep erg soepeltjes!

Gewoonweg erg duidelijke website, prima prijzen, gemakkelijke bestelling en snel geleverd. Zo wil je het eigenlijk altijd wel. Chapeau!

Supersnelle levering

Al de 2e jaar op rij dat ik hier bestel. Super snelle levering en word zeer vriendelijk gemaild over de informatie van de bestelling.

Snelle levering, alles zoals ik heb gevraagd, logo en tekst. Hartstikke leuk.

Fantastische service

De bestelling werd de dag zelf nog gemaakt en na 1 dag al op de post gedaan! Enorm snelle service en ook je vragen beantwoorden ze met plezier! Veel opties op de site en prachtige medailles!

super geregeld en goeie prijzen

super makkelijke te bestellen, snelle en vriendelijke service en snelle levering voor de beste prijs (euros)

Snel en ook nog overleg

In verband met het afdrukken van een foto moest wat maatwerk plaatsvinden. Mila heeft snel contact opgenomen, kwam met eigen voorstel en heeft concepten laten zien. Binnen 2 dagen was de bestelling in huis.

Over Mila Sportprijzen

Bekers en Medailles levert goedkope sportprijzen in de vorm van medailles, kampioensbekers, schalen, rozetten en trofeeën. Bestemd voor alle sporten en evenementen en zowel voor de consument als voor bedrijven. Tekstplaatje is bij de prijs inbegrepen.