het was precies zoals ik het mij had voorgesteld!

n.v.t.

Snel en voordelig geprijsd voor paar leuke medailles voor voetbalteam

Makkelijk bestellen en snel en netjes geleverd.

Makkelijke en duidelijke site. Heel snel en netjes alles geleverd.

Heel leuke en snelle uitvoering và bestelling

Verschillende items besteld 2 dagen later geleverd Top kwaliteit

Zeer tevreden!

De bestelling was al snel binnen en het product was ook van goede kwaliteit, voor een klein prijsje. Dus dat was heel fijn! De kinderen waren er heel blij mee.

Leuk product en snel geregeld

Het product is erg leuk. Bovendien spreekt het me zeer aan hoe jullie het verzonden hebben. Een doos in het juiste formaat met bruin papier als dempende vulling ipv een lading plastic. Ook de stickers "breekbaar" tonen zorgvuldigheid. Daar kunnen winkels als bol.com nog een hoop van leren.

Geweldig gemaakt en verzonden, voor een prima prijs!

Een vriendelijk contact met Engelien.

Prachtig product, snelle levering

Vriendelijke en snelle service. En.een mooi.produkt

Het is makkijk om prijzen te bestellen. Snelle service en betaalbaar

Prima, alleen het bedrukte plaatje zat scheef

Prima levering en de beker ziet eruit als op de afbeelding. Alleen het bedrukte plaatje zat scheef op de beker geplakt. Dat is niet de bedoeling uiteraard. Ik ga ervanuit dat sporadisch gebeurt, en nu toevallig bij mij.

Geweldig!!!

Al verschillende keren van hun diensten waargemaakt. Altijd top en niets is hun teveel! Veel lof voor deze!

Hele goede service

Snelle reactie op vragen Producten snel verzonden Hele vriendelijke vrouw/klantenservice

Uitmuntende

Contact was makkelijk gelegd. Reactie was snel en inhoudelijk. levering was ook zeer snel Product voldeed volledig an de verwachting; Nergens iets op aan te merken. Bravo

Goed materiaal voor een goede prijs

Fijne service

Super fijn dat je tussendoor op de hoogte wordt gehouden van de status. Er werd snel geleverd!

Goed!

Snelle levering, netjes verpakt.

Grote service

Hartelijk contact via mail en telefoon. En zorgvuldig geholpen.

I am very satisfied with their excellent service.

Satisfying service.

Mooie beker en het logo staat er perfect op

Erg tevreden met mijn bestelling.

Nu voor het vijfde jaar op rij en zeer tevreden. Mooie bekers en een snelle levering.

Gewoon heel goed en snelle levering

Ik bestel regelmatig medailles. De leveringen zijn altijd snel en correct, het contact is heel prettig!

Veel te traag in bezorgen

Bestelling dinsdag geplaatst. Op woensdag aan vervoerder DPD aangeboden. Wordt ook netjes gemeld. Uiteindelijk werd het echter pas na het weekend op maandag afgeleverd door DPD. Dit heeft m.i. veel te lang geduurd en zodoende is de bestelling niet op tijd bij ons aangekomen. Met PostNL of elk andere bezorgdienst was het beslist sneller gegaan. Het is notabene zelfs een brievenbuspakketje. Spijtig! Advies: neem voortaan een andere bezorgdienst of doe het zelf op de post wanneer een klant aangeeft het snel nodig te hebben!!

Vandaag besteld is na mijn mening binnen 2 dagen al klaar. Alles netjes bij elkaar gebundeld staat het voor me klaar prima service Mvg Ben Joosen OHV de Sportvissers

Kost een beetje krijgt heel veel

Eén plaatje met een naam nodig, geen enkel probleem snelle service voor een hele kleine prijs.

Over Mila Sportprijzen

Bekers en Medailles levert goedkope sportprijzen in de vorm van medailles, kampioensbekers, schalen, rozetten en trofeeën. Bestemd voor alle sporten en evenementen en zowel voor de consument als voor bedrijven. Tekstplaatje is bij de prijs inbegrepen.