Zeer goede en snelle service, top leverancier.

Goede kwaliteit, transparante en snelle communicatie, en zeer snelle levering van het beloofde product. Ruime keuze.

Super snelle levering en duidelijke communicatie

Mijn bestelling is super snel geleverd, ziet er keurig uit en er werd vooraf zeer duidelijk gecommuniceerd. Ik bestel hier zeker vaker.

Goede en snelle service en prima product

Ze leveren wat ze beloven

Afgestemde levering en prima advies

Fijne samenwerking en prima advies toen ik met vragen kwam.

Plaatje voor op bokaal besteld. Heel snel ontvangen en tegen redelijke prijs. Top!

Zoals we hadden besteld

Netjes en op tijd geleverd

Altijd goed en snel

Koop al jarenlang, eens per jaar voor de vereniging bij Mila. Snelle uitvoering, soepele levering een geen problemen.

Vlotte afhandeling bij bestellen.

Leuke site en de keuze is voldoende, tenzij je heel vaak prijsjes moet hebben dan kan het op hetzelfde neerkomen.

Super elke keer weer

Elk jaar met wedstrijden bestel ik de medailles en bekers en elk jaar weer zijn ze supersnel binnen en helemaal klaar om uit te reiken! Super service heel erg blij mee

Veel keus en snelle levering

Prima service voor een scherpe prijs

Een bestelling van Zamac-bekers geplaatst op vrijdag. En zondag werd aangekondigd: "We leveren maandag". Dát is snel. De bekers zelf - luxe neutrale trofee - zijn van prima kwaliteit en afwerking, niks goedkoops, niks plastiekerigs. De 'blaze disk' en het tekstplaatje zitten op de bekers alsof ze er op gegoten zijn. Prima werk.

Snel en goed geleverd.

Had graag een iets grotere willen hebben. Stond wel bij de beker, maar niet bij het bestellen, jammer.

Klantvriendelijk en een prachtig product!

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Kon tijd om op te halen overleggen. En uiteindelijk een prachtig product opgehaald.

prima service

prima service; goed produkt; snelle levering.

top service....ook in het weekend en heel leuk eindproduct!

Ik heb speciale onderzetters laten maken en wat sportprijzen. Prima advies voor de onderzetters en het eindresultaat was heel goed. Snelle service en snelle levering!

Goed product en snelle levering

Veel keus, bestelproces is duidelijk en super snelle levering! Uiterst tevreden.

Mooi product, prettig contact en een snelle afhandeling

Het product voldoet voor 100% aan onze verwachting! * Goede overzichtelijke site; * Duidelijke uitleg met betrekking tot het personaliseren: * Snelle verzending; * Mooi item!! Dank voor het prettige contact en de snelle levering! Fijn bedrijf.... Chapeau!! Met een vriendelijke groet, Hetty Gieltjes-'t Lam

Supersnel, klantvriendelijk en kwalitatief goed!

We bestellen regelmatig medailles. Er wordt meegedacht over de plaatsing van tekst, lay out en binnen 3 dagen is de bestelling geleverd!

Heel goed!

Mooie beker voor Halloween besteld. De (zelf gekozen!) afbeelding is van super goede qialiteit en de bedrukking van de tekst is ook er mooi. De beker is stevig en oogt lux, en dat voor zo'n top prijs!!

Perfecte dienstverlening, zeer behulpzaam en snel.

Perfecte dienstverlening, zeer behulpzaam en snel.

Snel en accuraat geleverd

Goede website , duidelijke uitleg en snelle verzending van aangevraagd artikel. Top geregeld ‼️‼️

Goede kwaliteit en snelle levering

De bestelde medailles zijn goed afgewerkt en netjes verpakt. De levering was erg snel. En de communicatie erg goed

De bestelling is zeer goed bevallen

Geweldige prijzen super snel geleverd!

Heel erg tevreden! Al meerdere malen besteld, altijd nog mooier dan verwacht én super snelle levering. Aanrader!

Super ervaring voor herhaling vatbaar

De hockeymeiden hebben een prachtig aandenken. De medailles waren prachtig en mega snel geleverd. Zelfs de lintjes in de club kleuren. De tekst was duidelijk leesbaar. Deze tekst maakt het persoonlijk. Bedankt! :)

Over Mila Sportprijzen

Bekers en Medailles levert goedkope sportprijzen in de vorm van medailles, kampioensbekers, schalen, rozetten en trofeeën. Bestemd voor alle sporten en evenementen en zowel voor de consument als voor bedrijven. Tekstplaatje is bij de prijs inbegrepen.