Helemaal tevreden

Mila Sportreizen heeft een ruim aanbod van leuke bekers en trofeeën waar je uit kunt kiezen tegen een aantrekkelijke prijs. De service is ook goed en snel. We hebben al meerdere keren bij Mila Sportprijzen onze sportprijzen besteld.

Prima levering

Snel geleverd, duidelijke communicatie

Duidelijke website, prachtige sportprijzen

Wij bestelden een paar houten wandborden met bloem. afm 13 x 16 cm Een prachtig product dat je met veel plezier en waardering kunt geven aan de winnaars

Aanrader

Snelle service, goed beeeikbaar. Ruime keuze.

Prijs kwaliteit. Vriendelijke mensen. Goede service.

topservice, snelle levering

Al jaren onze vaste partner m.b.t. de levering van medailles. Topservice, vriendelijke medewerkers en snelle levering

Binnen 2 uurtjes bestelling klaar ......

En aanrader

prima, duidelijk en vlot

heldere goed werkbare site

Alles loopt goed op de site, compliment. Wel krijg ik van beide medailles er een te kort geleverd. Nu 2 kinderen moeten teleurstellen

Opnieuw geweldige service

Bestelling werd wederom zeer snel opgepakt, verwerkt en verzonden. Dit is een top-bedrijf !

Groot assortiment met mooie prijzen en een snelle levering!

Een duidelijke website maakt het zoeken naar een keuje prijs, beker, bokaal of medaille makkelijk. Dat gaat gecombineerd met een snelle levering.

Mooie medailles voor een zachte prijs

Zeer mooie, zware medailles voor een goede prijs met een korte levertijd. Namens de jeugd van SvSSS dank je wel.

Levert snel en altijd goede informatie en verpakking

Al járenlang klant naar volle tevredenheid!

Zakelijk en persoonlijk staat MILA Sportprijzen altijd voor je paraat. Gemakkelijk te bestellen, snel geleverd en goede kwaliteit. Zelfs de service erna, ik was namelijk wat vergeten te bestellen, dit werd de dag na mijn mailcontact opgestuurd en was dus nog tijdig in mijn bezit. Bedankt Engelien, voor de goede service die je al járen geeft! Ga zo door.

Meedenkend en mooie spullen

Medailles zijn altijd van top kwaliteit! Daarnaast kan je altijd een opmerking plaatsen wanneer jou het beste uitkomt wanneer ze het leveren.

Duidelijke en overzichtelijke site, Je word op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling en een snelle levering, Prima zaak

Uitstekende service, aangenaam en vriendelijk contact gehad

Super snelle levering

Super snelle levering en mooie producten voor een scherpe prijs.

snel en correct

Op maandag besteld, woensdag compleet in huis. Alles correct geleverd, aantrekkelijke prijzen!

Vlotte service en goede prijs/kwaliteit.

Snelle levering, correcte afhandeling!

Betreffende medewerker kon op afstand goed meedenken aan de kwaliteit (medaille met foto) te bestellen. Na het plaatsen van de bestelling was de foto toch te klein. Daarop volgend netjes een bericht gehad met een advies wat beter was. Dit opgevolgd met een super resultaat!

Goede service en goede prijzen

Ik heb hele positieve ervaring met Mila sportprijzen. Goede service en redelijke prijs. Ik ga dit jaar weer bij Mila bestellen.

Sportprijzen voor spotprijzen

Snelheid van levering: super Medailles zien er prima uit. Spelertjes zijn er erg blij mee. Eerlijk gezegd voor spotprijzen.

Snelle levering, leuke producten

Last minute bedacht om tijdens het familieweekend een leuke activiteit met prijsjes te doen dus moest gauw bekers en medailles kopen. Woensdagmiddag besteld en donderdag al in huis en de producten zien er leuk uit, het was een groot succes!

Een snelle reactie en een goede en snelle service

Ik had een vraag over mijn bestelling, hierover een mail gestuurd. Binnen 10 minuten had ik een reactie. Er wordt met mij mee gedacht in oplossingen en vervolgens snel gehandeld!

29 Ledeboerstraat

Tilburg 5048AC

About Mila Sportprijzen

Bekers en Medailles levert goedkope sportprijzen in de vorm van medailles, kampioensbekers, schalen, rozetten en trofeeën. Bestemd voor alle sporten en evenementen en zowel voor de consument als voor bedrijven. Tekstplaatje is bij de prijs inbegrepen.