De bestelling is binnen 2 dagen geleverd. Ook is deze goed verzorgd uitgevoerd.

Mooi spul en snelle, vriendelijke service.

Bovenstaand omschrijft alles denk ik.

Super snelle topservice !

Super snelle levering van goede kwaliteit. Al meerdere keren medailles besteld en altijd perfecte service.

Klantvriendelijk

Mooie artikelen, hele grote service! Omdat er onverwacht nieuwe stickertjes nodig waren achterop de carnavalsmedailles omdat onze Prins Carnaval niet meer in staat was om zijn taak te kunnen vervullen, heeft Engelien zeer goed meegedacht naar een oplossing en uitstekende service verleend.

keurig afgehandeld

Alles netjes en snel geleverd volgens afspraak. Niets op aan te merken.

Super mooi en snel

Bestelling werd snel verwerkt waardoor ik het tijdig ontvangen heb. Het zijn prima producten!

Mooie bekers , goede kwaliteit en goed betaalbaar.

Zeer snelle levering en prima service.

Zeer vriendelijk en snelle levering!

Zeer vriendelijk en snelle levering!

Snelle levering, keurig ingepakt

Mooie prijzen en betaalbaar

Snelle en vriendelijke service

Bij de vragen die ik telefonisch en per mail stelde werd ik vriendelijk en snel te woord gestaan. De levering was heel snel en ik werd daarbij goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus.

Heel mooi resultaat en top kwaliteit!

Heel mooi resultaat en top kwaliteit voor een hele goede prijs! was blij verrast! echt een aanrader

Denken zeer goed mee om de onmogelijkheden in mogelijkheden om te zetten

Denken zeer goed mee om de onmogelijkheden in mogelijkheden om te zetten

uitstekend!!

snel en goede kwaliteit

Komt heel vriendelijk over in de e-mail en de bestelling wordt lekker snel gelei.

Je krijgt per mail een bevestiging van wat je besteld hebt en dat is handig. Zaterdag iets in bestelling gezet en maandag zag ik dat er een foutje in stond. Daarop heb ik een mail gestuurd en binnen een half uur had ik de bevestiging dat het aangepast werd. Diezelfde dag is de bestelling nog verstuurd. Hele fijne service.

Prima, komt de afspraken na

Gewoon goed service die je mag verwachten.

Meedenkend, betrouwbaar en snel.

Mijn bestelling is telefonisch goed opgepakt, omdat digitaal bestellen door een update niet lukte. Bevestiging ontvangen via de mail dat de goede medailles zouden worden opgestuurd ondanks foutieve vermelding op bestelbon. Ik heb ontvangen wat ik wilde en wat mij beloofd is. Het voelde alsof mijn bestelling persoonlijk door de medewerker geheel werd afgehandeld. Top!

Snelle en correcte levering!

Volop keuze en correcte en snelle levering

Goede mooie producten en snelle service

Snelle levering. Product zoals omschreven.

Op maandag 4 bekers bestelt. Plaatjes laten graveren. Alles zag eruit zoals op de site. Mooie beker. Donderdag was alles in huis.

Precies geleverd wat besteld is keurig op tijd

Goede webshop

Supersnel en persoonlijk!

Hele snelle levering, goede kwaliteit en prettig contact via e-mail en telefoon. Bedankt!!

Goede service en makkelijk bestellrn via webside

Positief. Haal al jaren sportprijzen en medailes.

Kreeg snelle service, snellere levering als gedacht en afgesproken en alles was precies naar wens!

Wederom zeer fraaie medailles

Snelle levering en zeer mooie producten. Medailles met eigen logo.

Over Mila Sportprijzen

Bekers en Medailles levert goedkope sportprijzen in de vorm van medailles, kampioensbekers, schalen, rozetten en trofeeën. Bestemd voor alle sporten en evenementen en zowel voor de consument als voor bedrijven. Tekstplaatje is bij de prijs inbegrepen.