Snelle en correcte levering!

Volop keuze en correcte en snelle levering

Goede mooie producten en snelle service

Snelle levering. Product zoals omschreven.

Op maandag 4 bekers bestelt. Plaatjes laten graveren. Alles zag eruit zoals op de site. Mooie beker. Donderdag was alles in huis.

Precies geleverd wat besteld is keurig op tijd

Goede webshop

Supersnel en persoonlijk!

Hele snelle levering, goede kwaliteit en prettig contact via e-mail en telefoon. Bedankt!!

Goede service en makkelijk bestellrn via webside

Positief. Haal al jaren sportprijzen en medailes.

Kreeg snelle service, snellere levering als gedacht en afgesproken en alles was precies naar wens!

Wederom zeer fraaie medailles

Snelle levering en zeer mooie producten. Medailles met eigen logo.

Snel verstuurd

Persoonlijke nette service

Top service en een hand geschreven briefje erbij heel persoonlijk

Geweldige service

Ook in noodgevallen , geweldig meedenken

Top, goed en snel geregeld

Top, goed en snel geregeld

ik heb nog niks binnen?

Post nog niet gehad

Het gaat hier over een een envelopje via de brievenbus, deze zijn in december heel slecht afgeleverd. De beoordeling is voor Post.nl. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de post en pakketdienst.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Vriendelijk snel deskundig ruime keus, voordelig, etc

Teleurgesteld

Ik heb een plaatje bestel en op internet kon een datum doorgeven wanneer ik hem uiterlijk nodig had ik neem dan aan dat het er ook echt is maar nee de kerst is al om het was voor een surprise nu is het er nog steeds niet K vind het wel jammer en teleurstellend want mij collega had hier ook besteld en die heeft ook nog steeds niks ontvangen

Goede service, snel klaar!

De ene dag bestelt, de volgende dag reactie. Goede communicatie!

Zeer vriendelijk personeel, snelle service en niet duur.

Mijn eerste ervaring is uiterst positief. Door omstandigheden moest ik binnen 5 dagen de prijzen in mijn bezit hebben. Na een telefoontje en bestelling online, had ik binnen drie dagen alles binnen.

Goed en snel, ook in december

Ik bestel al een aantal jaren in december en ben toch altijd verbaasd hoe snel ik de bestelling heb.

Klantvriendelijke benadering

Ik heb de kampioensschalen besteld. Gezien die bewerkt moesten worden ook overleg gehad, wat zeer constructief was. Ook de levertijden waren zeer goed

Altijd goede service en opTijd met goede materialen

Altijd goede service en opTijd met goede materialen

Super snelle levering en goede prijs kwaliteit

Gemakkelijk site en snelle levering met goede prijs kwaliteit verhouding.

Geweldige kwaliteit bekers

Goede snelle levering en mooie strak afgewerkte bekers

Ledeboerstraat 29 5048AC Tilburg

Over Mila Sportprijzen

Bekers en Medailles levert goedkope sportprijzen in de vorm van medailles, kampioensbekers, schalen, rozetten en trofeeën. Bestemd voor alle sporten en evenementen en zowel voor de consument als voor bedrijven. Tekstplaatje is bij de prijs inbegrepen.