Snelle levering en een fantastisch product de propoliscreme

Vlot en goed afgehandeld

Had het bestelde snel ontvangen en de potten waren goed beschermd voor het transport

Altijd goed

De artikelen zijn altijd prima in orde en de bezorging goed. Helaas deze keer, uiteraard a ls je erop zit te wachten, bezorging een dag te laat!

Snelle levering, fijn product en ruikt heerlijk

snelle levering en alles netjes verpakt

product voldoet aan de beloofde voorwaarden

Snelle en goede levering

Glazen potjes die ik heb besteld zijn netjes verpakt, zodat het niet beschadigd. Snelle levering

Supersnel geleverd..!

En ook nog eens prima verpakt.

Heel goed product!

Deze product werkt heel erg goed! Mijn voeten zijn weer hersteld! Er komt zeker een tweede bestelling. Bedankt!

Mooie producten, prima service

Uitstekende wandelstok, mooi natuurproduct

Spullen zijn volgens afspraak geleverd

Hetgeen is besteld is tijdig ontvangen. Als er iets niet goed mocht blijken kan ik het terugsturen.

goede service

het ging allemaal erg goed goede afhandeling

Goede service 👍👍

Prima contact ook als je vragen hebt over bv invoeren va de moeren

Imkerwinkel raad ik ten zeerste aan!

Snelle levering, lage prijzen!

Precies zoals op de site is aangegeven ver liep de bestelling en bezorging. Kwaliteit is ook prima. En ik werd nog verrast met een monstertje Ik weet niet wat ik meer zou wensen

goede servies

alles vlug geleverd en goed verpakt

Snelle service, goede prijs, kwaliteit van de spullen voldoende

Er werd geleverd zoals aangegeven op de site, in de avond besteld en de volgende dag werden de spullen opgestuurd. De prijs was goed in vergelijking met andere online winkels. Ik heb raampjes en kunstraat besteld. Ik heb wel eens betere kwaliteit gehad, maar het was wel voldoende.

Goede en snelle service

Goede cataloog- duidelijke procedure bestelling - goede levering ongeschonden materiaal

Top service!!!

Gewoon een top service!!

Doen wat ze beloven!

Gewoon zoals het hoort. Goede communicatie, goed product, snelle levering. Top!

Goede service en goede communicatie

Goede communicatie en levering. Enig punt van kritiek:,koningin zat in wel een heel klein en moeilijk te hanteren kooitje, ben anders gewend.

Snelle levering en mooie prijs voor glazen potjes!

Vriendelijke service. Bestelling moest voor bepaalde tijd in bezit zijn. Mail met update ontvangen. Na telefonisch contact over -door mij- dubbel ingevoerd huisnummer, meteen hersteld. Top!

Fijne service en snelle bezorging, heerlijke producten.

Producten snel bezorgd. Werd ook even gebeld n.a.v. een vraag, omdat er een product niet op voorraad was. Dat is alleen wel jammer, als ik dat dan nog wil bestellen, heb ik niet meer een grote bestelling en betaal dan natuurlijk wel voor dat, wat niet op voorraad was, dan verzendkosten. Dat houdt me dan wel even tegen.

Super Producten met een perfecte service

voor de 2e maal wat besteld omdat ik tevreden ben van het product. zeer snel geleverd en deze keer zaten er wat samples van andere producten van de Imkerwinkel. Leuk en ik ben ze gelijk aan het uitproberen.

Slecht

Ik bestel een onderdeel dat universeel zou zijn dat is het geheel niet ik heb er niets aan weggegooid geld

Hoi Chris, Je hebt een vliegopeningsverkleinblokje bij ons gekocht die niet in de vliegspleet van jouw bijenkast past. Dat is super vervelend. Het verkleinblokje is gemaakt op voor de gestandaardiseerde spaarkast. Om er zeker van te zijn of iets past staan de afmetingen van het verkleinblokje in de productomschrijving. Het is vervelend als een product niet aan je verwachting voldoet. Daarom is het altijd mogelijk een product waarover je niet tevreden bent terug te sturen en je geld terug te krijgen. Geen probleem! Groet, Jeroen

Uitstekende communicatie. Snelle levering. Producten als verwacht.

Op een verzoek Luxemburg in bestellanden op te nemen werd direct en adequaat gereageerd.