Snelle service en correcte levering

Ik ben zeer tevreden van mijn bestelling en levering online. Puik werk.

Snelle en perfecte sevice

Snelle levering en goed verpakt Erg goede creme

Prima service, snelle afhandeling en goede producten

Snelle ontvangst van mijn bestelde goederen en zeer goed verpakt tegen beschadiging. Ben benieuwd of de voeten crème zal werken.

perfect afhandeling van de bestelling

Snelle ontvangst van mijn bestelde goederen en zeer goed verpakt tegen beschadiging van het zeer fragiele voorwerp. bedankt

Snelle en correcte levering

Hand en voeten creme inmiddels 3 dagen in huis. Creme's zijn prettig in gebruik. Vertrouw erop dat mijn droge handen en voeten zullen verbeteren!

Snel en een surprise

Naar mijn buitenlandse adres op 1 dag en een aangenaam Kerstkaart erbovenop! Ik kom zeker terug.

Ik kan niet tegen chemische toevoegingen in een creme en heb na een tijdje zoeken La Reine creme gevonden. De creme voelt heerlijk op mijn huid is erg zuinig in gebruik en mijn huid is heel erg verbeterd.

Prima en snelle service.

Hele goede glazen potjes en een snelle levering.

Uitstekend.

Correcte en snelle levering.

Net zo ijverig en secuur als de bijen zelf!

Dus: Net zo ijverig en secuur als de bijen zelf!

Snel geleverd zonder opmerkingen

Snel geleverd zonder opmerkingen

afhandeling was goed en het retour tegoed meteen teruggestort

prima eerste ervaring

Snelle levering. Verzendkosten best hoog.

Ik heb een klein boekje gekocht. Maar verzendkosten waren meer dan 25%. Ik kon dat wel gezien maar me niet gerealiseerd. Geen echte kritiek, maar toch..

Potjes perfect voor ons hotel ontbijt

Wij gebruiken de kleine potjes van de Imkerwinkel in ons hotel bij het ontbijt. Het staat heel gezellig. We vullen ze met boter, huis gemaakte jam en pindakaas. Ons hotel staat in Afrika in een prachtige tropische tuin. Na het ontbijt moeten we de potjes snel opruimen, want de aapjes houden van het mooie gouden dekseltje en vinden het maar wat leuk om er met een potje vandoor te gaan!

Heel goed product

Je krijgt steeds meer dit ook verkopen, die de de prijs bedrukken , misschien moet je de prijs iets verlagen dat voor de mensen Aantrekkelijke wordt personen

Het bestelde product kreeg ik binnen 2 dagen in huis. Goede service. Ik ga hier vaker bestellen.

Scherp geprijsd

Mooie betaalbare producten, wellicht kunnen jullie in de toekomst gratis verzending boven een bepaald bedrag invoeren. Dit genereert hoogstwaarschijnlijk meer klanten.

Mooie producten. Snelle afhandeling

snelle levering van goede producten

zeer tevreden over deze winkel. snelle service. bericht gehad toen iets wat uitverkocht was , weer voorradig was zodat ik kon bestellen. klein minpuntje. ik had eerst gevraagd bij de opmerkingen hoelang het ongeveer zou duren voordat iets weer voorradig zou zijn... geen reactie terug. Ik had dus geen idee hoelang ongeveer het ging duren. ook na bestelling , de vraag gesteld waarom ik bij het afrekenen niet de 10 % korting (ong. 6.25) kreeg die beloofd was maar 5 euro... En weer geen reactie. Waarom kun je een opmerking plaatsen maar hoor je er vervolgens niets van terug? Mijn producten waren wel super snel bezorgd. En over de kwaliteit, dik tevreden.

Goede ervaring

Items besteld, kon het dezelfde dag ophalen.

prima voor elkaar

duidelijke uitleg over het product incl filmpje en vlotte levering.

Snelle levering en een fantastisch product de propoliscreme

Vlot en goed afgehandeld

Had het bestelde snel ontvangen en de potten waren goed beschermd voor het transport

Altijd goed

De artikelen zijn altijd prima in orde en de bezorging goed. Helaas deze keer, uiteraard a ls je erop zit te wachten, bezorging een dag te laat!

Snelle levering, fijn product en ruikt heerlijk