Goed en netjes geregeld

Alles snel en goed geregeld,en netjes verzorgd

hele verzachtende crème

Ik ben erg blij met deze voetcrème.

Apiguard besteld, nieuw produkt, ben benieuwd.

De dag ervoor besteld, de volgende al bezorgd, supersnelle levering dus. Ik ga Apiguard in het najaar uitproberen, ben toe aan een ander Varroa-bestrijdingsmiddel.

Prima zalf

Had even een keer een ander merk gekocht, maar teleurstellende kwaliteit. Gelukkig nu weer de goede zalf (La Reine) binnen.

Uitstekende service&producten

Het bedrijf doet wat ‘ie belooft en dat doen de producten ook. Heerlijk en herstellend, gewoonweg fantastisch!

Alles verloopt soepel en netjes ook als ze een probleem moeten oplossen

Niks op aan te merken

Bestelgemak, snelle en zorgvuldige levering

Super product!

Massage met voetcreme geeft een zeer langdurig fris en gehydrateerd gevoel. Geur is uiterst prettig.

Helemaal goed.

Alles ging zoals het hoort te gaan, helemaal goed dus ...

Alles 100% in orde!!!

De bestelling is makkelijk, overzichtelijk en duidelijk in te voeren.

Duidelijk en goede service.

Fij en professioneel.

goede service prima product

snelle levering en een prima product. Kan ik zeker aanraden

Geweldig product

Hoef mijn voeten niet meer te vijlen, voetzool blijft zacht.

mooi product, mooie service

naar aanleiding van een vraag over bezorgen op een ander adres, een snelle en zeer klantvriendelijke reactie gekregen. Pakketje was er binnen de gestelde termijn en viel goed in de smaak (zelf kaarsjes maken)

Prima.

De levering was vertraagd, dit had met de postdrukte te maken. Dus ik kreeg op woensdag al een verzoek om een beoordeling voordat ik de bestelling ontvangen had. De bestelling kreeg ik vrijdag, dus een paar dagen later.

Heel tevreden

Helpt goed

Prima kwaliteit

De levering met de corona duurde wat langer, maar dan heb je ook wat.

geweldig

ben lang op zoek geweest naar een goede creme voor mijn gezicht ivm zonneallergie en de Propoliscreme werkt prima. Mijn huid is een stuk rustiger.

De levering ging prima.

De levering zou iets langer duren i.v.m. drukte bij postorder bedrijf. Maar dit viel mee.

Zending goed ontvangen

Helemaal tevreden met mijn aankoop!

goed verzorgt

Het produkt was goed verpakt

Snelle levering.

De propolis crème direct verstuurd. Door de corona cr isis was de levering een paar dagen later. Maar dat snapi k .

De bestelling is correct op de vooraf aangegeven tijd i goede staat aangekomen

De bestelling is correct op de vooraf aangegeven tijd in goede staat aangekomen.

Gemakkelijk en snel

Normaal koop ik de meeste benodigde spullen op bijenmarkt in Westbeemster. Maar omdat de markt dit jaar niet doorgaat, is dit een goed alternatief.