Snel ontvangen,netjes verpakt!

Pakket was al snel ontvangen, geen moeilijkheden

Prettige winkel en goed zeer snelle service.

Goede imkerwinkel met mooie spullen. Snelle levering van mijn B401 en met het filmpje van Jeroen erbij,zeer duidelijk.

Kwaliteit en super snel

Wandelwol is een buitenbeentje in het produktengamma, maar wel een aanrader. Levering is niet goedkoop maar wel snel, pakket was binnen 24 h in België.

Gewoon goed

Nu voor de 2e kee bestelling geplaatst en weer uitstekend geholpen.

Geweldig product en super snelle levering

Geweldig product en super snelle levering

Prima, een aanrader

Overzichtelijke website en de volgende dag netjes bezorgd.

De wandelwol is uitstekend

De wandelwol is uitstekend en de service idem dito

Heel erg behulpzaam, snel en correct!

Hele fijne winkel.

Toen ik mijn bestelling plaatste was er 1 product dat ik niet kon bestellen. Wel 12 stuks, maar 1 aanklikken, dat ging niet. Heb mijn bestelling geplaatst, met de vermelding dat het niet mogelijk was om dat ene product uit de webshop te bestellen en dat 12 me te veel was. Bij ontvangst van mijn, keurig verpakte, bestelling zat het product erbij, met het vriendelijke verzoek om het achteraf te betalen. Echt heel fijn. Wat mij betreft een top service.

Fijne winkel voor alle imkerbenodigdheden

Onze eerste bestelling is prima aangekomen.

Goed en netjes geregeld

Alles snel en goed geregeld,en netjes verzorgd

hele verzachtende crème

Ik ben erg blij met deze voetcrème.

Apiguard besteld, nieuw produkt, ben benieuwd.

De dag ervoor besteld, de volgende al bezorgd, supersnelle levering dus. Ik ga Apiguard in het najaar uitproberen, ben toe aan een ander Varroa-bestrijdingsmiddel.

Prima zalf

Had even een keer een ander merk gekocht, maar teleurstellende kwaliteit. Gelukkig nu weer de goede zalf (La Reine) binnen.

Uitstekende service&producten

Het bedrijf doet wat ‘ie belooft en dat doen de producten ook. Heerlijk en herstellend, gewoonweg fantastisch!

Alles verloopt soepel en netjes ook als ze een probleem moeten oplossen

Niks op aan te merken

Bestelgemak, snelle en zorgvuldige levering

Super product!

Massage met voetcreme geeft een zeer langdurig fris en gehydrateerd gevoel. Geur is uiterst prettig.

Helemaal goed.

Alles ging zoals het hoort te gaan, helemaal goed dus ...

Alles 100% in orde!!!

De bestelling is makkelijk, overzichtelijk en duidelijk in te voeren.

Duidelijk en goede service.

Fij en professioneel.

goede service prima product

snelle levering en een prima product. Kan ik zeker aanraden

Geweldig product

Hoef mijn voeten niet meer te vijlen, voetzool blijft zacht.

mooi product, mooie service

naar aanleiding van een vraag over bezorgen op een ander adres, een snelle en zeer klantvriendelijke reactie gekregen. Pakketje was er binnen de gestelde termijn en viel goed in de smaak (zelf kaarsjes maken)