Prima.

De levering was vertraagd, dit had met de postdrukte te maken. Dus ik kreeg op woensdag al een verzoek om een beoordeling voordat ik de bestelling ontvangen had. De bestelling kreeg ik vrijdag, dus een paar dagen later.

Heel tevreden

Helpt goed

Prima kwaliteit

De levering met de corona duurde wat langer, maar dan heb je ook wat.

geweldig

ben lang op zoek geweest naar een goede creme voor mijn gezicht ivm zonneallergie en de Propoliscreme werkt prima. Mijn huid is een stuk rustiger.

De levering ging prima.

De levering zou iets langer duren i.v.m. drukte bij postorder bedrijf. Maar dit viel mee.

Zending goed ontvangen

Helemaal tevreden met mijn aankoop!

goed verzorgt

Het produkt was goed verpakt

Snelle levering.

De propolis crème direct verstuurd. Door de corona cr isis was de levering een paar dagen later. Maar dat snapi k .

De bestelling is correct op de vooraf aangegeven tijd i goede staat aangekomen

De bestelling is correct op de vooraf aangegeven tijd in goede staat aangekomen.

Gemakkelijk en snel

Normaal koop ik de meeste benodigde spullen op bijenmarkt in Westbeemster. Maar omdat de markt dit jaar niet doorgaat, is dit een goed alternatief.

Perfect geholpen. Eerst telefonisch advies gevraagd en daarna een Sheriff jack besteld via de website. Product wordt dezelfde dag nog aangeleverd bij de pakketbezorger. Top service.

Ik ben zeer tevreden

gemakkelijk te bestellen en zeer snelle levering. hartelijk dank.

Snelle levering, goede producten

PostNL had was vertraging maar in deze tijd is dat begrijpelijk. Producten voldoende goed verpakt, al zaten ze los in de doos, verzendkosten wat hoog voor een brievenbus pakje, maar goed. De kwaliteit is echter uitstekend en ben dan ook gewoon tevreden.

Hoogwaardige producten snel geleverd.

De kastbeitel (speciale uitvoering) in 2018 bij imkerwinkel gekocht was ik vorig jaar op het bevruchtings eiland kwijtgeraakt. Het was op de laatste avond dat jaar en het was te donker om te zoeken. Het ziet er naaruit dat het bevruchtingseiland dit jaar niet doorgaat dus maar 2 nieuwe gekocht. Bij ons kunnen ze geen goede kwaliteit simplex raampjes bouwpakketten meer leveren, dus gelijk raampjes van naaldhout gekocht om de kwaliteit uit te proberen.

Had last van droge voeten, dat probleem was vrij snel opgelost met de voetencreme. De eerste weken 2x per dag gebruikt en nu gebruik ik de nog maar 1x per dag. Heerlijk spul en zachte voetjes. De handcreme ook gekocht maar daar ben ik minder enthousiast over. Smeer minder lekker uit en daarna het gevoel dat mijn handen wat plakkerig zijn. Er is voor mij duidelijk een verschil tussen de voeten- en de handcreme.

Goed product.

Dit is de eerste keer dat ik wat van La Reine heb besteld. Ik heb de handcrème propolis gekozen omdat ik erg veel last heb van hele droge en ruwe handen. Ik heb het gisteren voor het eerst het op mijn handen gesmeerd en ik moet zeggen dat de kloofjes nu al wat beter en minder zijn. Dus het is zeker wel een goed product.

Snel geregeld

Snel besteld en makkelijk af te halen in hoornaar

Fijne webwinkel

Het is een mooie en duidelijke webwinkel. De producten worden netjes verpakt en snel geleverd

Fijne lekker ruikende hand- en voetencreme

Gelijk, nadat post nl het pakketje had geleverd, deze creme gebruikt. Wat een fijne creme is dit, trekt snel in en ruikt ook nog eens erg lekker. Mijn handen voelden echt bijna de hele dag heerlijk zacht aan. Ook de voetencreme vind ik ontzettend fijn. Kortom, ik beveel deze creme bij iedereen aan.

Goed product, goede prijs, snel geleverd

Goed product, goede prijs, snel geleverd

Toppie

Prima product ben er blij mee

Prima crème. Zacht voor de huid.

Hele fijne en zachte crème waardoor je handen niet uitdrogen.

Aan te bevelen.

Duidelijk en goed, alles ok verlopen. Goed materiaal.

snel en makkelijk

-vragen, simpel whatsapp !! -supersnel naar Vlaanderen.