Heldere site, gemakkelijke bestelling en snelle levering

GOED advies en snelle beloofde levering

Ik had een flinke allergische reaktie na het dragen van pure wollen handschoenen. Nadat ik gegoogled had op 'allergische reakties dragen wollen handschoenen' viel mijn oog op 'Imkerwinkel.nl'. Vervolgens heb ik een smsje gestuurd naar Dorien met mijn verhaal. Geweldig dat Dorien de tijd heeft genomen om mij te bellen en te adviseren, fijn dat dat nog gebeurd. Op haar advies heb ik nu 2 dagen de propoliscrème gebruikt; het is heerlijk om crème te kunnen gebruiken die niet als honderden naaldenprikken aanvoelt zodra je hem aanbrengt. Na de 2de keer propoliscrème aangebracht te hebben, voelde mijn huid al wat soepeler aan en trok de roodheid en warmte langzaam weg. Ik ben verkocht!

Bestelling goed en bezorging volgens afspraak

Gewoon goed en vlot geregeld !!

Heldere website en snelle levering

Jammer dat de info van postnl niet klopte maar het bestelde was op tijd en OK. Niets dan lof voor de Imkerwinkel. De propoliscreme is werkelijk fantastisch!

Snel duidelijk en betrouwbaar

Producten zijn prima. Snelle verwerking en betrouwbare afhandeling

Snelle afwikkeling order

Order is zeer snel binnen. Netjes en stevig verpakt! Ben er zeer blij mee.

De verkeerde potjes werden foutief geleverd. Maar dit werd zeer snel recht gezet.

Eerste maal besteld, zeer tevreden!

Eerste maal besteld, snel geleverd en goed verpakt! Ook nog een leuk extraatje gekregen, waarvoor dank!

Prima webshop voor imker artikelen

Al vaker iets besteld bij imkerwinkel en elke keer komt het netjes verpakt en snel aan.

Boek besteld, kwam snel en netjes verpakt.

Heel erg tevreden

Ik had glazen mini potjes besteld. Ik had vragen en kreeg heel snel en heel vriendelijk antwoord. Na het bestellen zijn de potjes netjes de volgende dag geleverd en wat ik ook een enorm pluspunt vond is dat ze opvulmateriaal gebruikt hebben in de doos wat afbreekbaar is. Zelf heb ik het met wat water gedaan en toen loste het gewoon op maar het schijnt ook in de groenbak te kunnen. Echt een pluspunt omdat je op deze manier geen afval hebt.

Propoliszalf helpt ook goed als eerste hulpzalf bij onze huisdieren

Propoliszalf heeft goed geholpen bij de behandeling van een wondinfectie na operatie bij onze kat en het eczeem bij aan van onze paarden.

Snelle service en correcte levering

Ik ben zeer tevreden van mijn bestelling en levering online. Puik werk.

Snelle en perfecte sevice

Snelle levering en goed verpakt Erg goede creme

Prima service, snelle afhandeling en goede producten

Snelle ontvangst van mijn bestelde goederen en zeer goed verpakt tegen beschadiging. Ben benieuwd of de voeten crème zal werken.

perfect afhandeling van de bestelling

Snelle ontvangst van mijn bestelde goederen en zeer goed verpakt tegen beschadiging van het zeer fragiele voorwerp. bedankt

Snelle en correcte levering

Hand en voeten creme inmiddels 3 dagen in huis. Creme's zijn prettig in gebruik. Vertrouw erop dat mijn droge handen en voeten zullen verbeteren!

Snel en een surprise

Naar mijn buitenlandse adres op 1 dag en een aangenaam Kerstkaart erbovenop! Ik kom zeker terug.

Ik kan niet tegen chemische toevoegingen in een creme en heb na een tijdje zoeken La Reine creme gevonden. De creme voelt heerlijk op mijn huid is erg zuinig in gebruik en mijn huid is heel erg verbeterd.

Prima en snelle service.

Hele goede glazen potjes en een snelle levering.

Uitstekend.

Correcte en snelle levering.

Net zo ijverig en secuur als de bijen zelf!

Dus: Net zo ijverig en secuur als de bijen zelf!

Snel geleverd zonder opmerkingen

Snel geleverd zonder opmerkingen

afhandeling was goed en het retour tegoed meteen teruggestort

prima eerste ervaring

Snelle levering. Verzendkosten best hoog.

Ik heb een klein boekje gekocht. Maar verzendkosten waren meer dan 25%. Ik kon dat wel gezien maar me niet gerealiseerd. Geen echte kritiek, maar toch..