Top winkel zondag besteld en dinsdag binnen

Wat een super service. Ik heb zondagavond besteld met het verzoek snel te leveren en nu is mijn bestelling al keurig binnen. Alles netjes ingepakt en een prima prijs betaald. De website is duidelijk en overzichtelijk. Hier ga ik vaker kopen. Nogmaals bedankt hilje

Trage levering

Naaimachine is prima, maar had een snelle levering verwacht zoals aangegeven op de site. Woensdag voor 16 uur besteld en pas week erop dinsdag in huis! Jammer....

Response from the business owner

Hallo Kirsten, Het is de achterliggende periode erg druk geweest bij de pakket diensten. Helaas heeft dit gevolgen gehad voor de aan ons beloofde levertijden en daardoor ook aan u. Excuus voor de vertraging, veel plezier met uw nieuwe machine. Mvg, Naaimachine Superstore team

Zeer goeie naservice en ondersteuning

Zeer goeie opvolging na aankoop. Behulpzame medewerkers bij problemen of vragen.

Super Service, snel, goed verpakt.

Besteld en paar dagen later bezorgd. Helaas heb ik alleen geen antwoord op de vraag gehad die ik stelde bij de bestelling.

Goede hulp

De naaimachine die ik besteld en betaald had was eigenlijk niet meer op voorraad. Dus belde ze mij meteen ze hadden alleen een duurdere vergelijkbare naaimachine maar die wel beter is. Dus in overleg en zonder bijbetalen werd er een andere naaimachine opgestuurd. Met deze naaimachine ben ik heel blij want hij werkt veel beter dan de naaimachine die ik had. Echt een heel goede en fijne service en snel.

zeer prettige hulp en advies in de winkel

Ik ben heel goed geholpen en werd meteen zelf achter de naaimachine gezet :erg leuk en nuttig . Vriendelijk en geduldig :prima

Ondanks verbouwing prima geholpen!

Geen commentaar

prima service

Leuke en prettige medewerkers

Goede klantvriendelijke service.

Veel uitleg en mogelijkheid om de naaimachine uit te proberen.

Hele relaxte verkoopster in Den Haag

Ondanks dat de omstandigheden niet optimaal waren ivm de verbouwing werd ik super geholpen. Marianne is de rust zelve en neemt alle tijd. Mijn vast adres voor naaimachines terwijl ik toch een flink eind moet reizen (Vlissingen - Den Haag)

Prettig en vakkundig geholpen

Ondanks dat de winkel werd verbouwd en de verkoop in een soort bouwkeet plaats vond had ik er toch een prettig gevoel over

Netjes geholpen. Zowel aan de telefoon als in de winkel.

Kundig personeel

Wij zijn er prettig geholpen en een prima uitleg over de naaimachine Beetje rommelig in de zaak door verbouwing.

Klantvriendelijk en zeer vakkundig (ook bij drukte)

Op een drukke zaterdag heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Kom zeker terug.

Goed. Duidelijk. En snel reactie op een vraag.

Fijn geholpen

Ik ben door een zeer vriendelijke dame geholpen en goede uitleg gekregen over mijn aangeschafte naaimachine.

Ik ben naar Nottet gegaan. Machine was gelijk te leveren en ik heb prima uitleg gehad. Zeer tevreden!

Een super aanbod en een prachtige naaimachine

De service en uitleg was uitstekend Er wordt echt nagedacht over je wensen

alles wat je mag verwachten van een speciaalzaak

grote keuze, grote kennis van alle artikelen, goed georganiseerd, goede mix van vriendelijkheid en zakelijkheid en zeer deskundig, parkeerplaats is top, betrouwbaar.

Snelle goede service

Kleur garen op mijn verzoek aangepast aan bestelde kleur band. Perfect

Snelle service.. Prima machine

Machine op dinsdag besteld, donderdag geleverd. Tijd van levering heel nauwkeurig gegeven. 😉

Ik ben tevreden

Ondanks dat de levering iets langer duurde dan aangegeven en ook niet met PostNL kwam zoals aangegeven bij de betaling (ik werk daar en kan gemakkelijk het pakket dat voor mij is onderscheppen, Nu moest er iemand thuis blijven) ben ik tevreden met mijn naaimachine. Mooi verpakt en perfect afgeleverd. Nu nog testen...

Mooi assortiment, snelle levering

ik heb een goede ervaring wat betreft dit bedrijf

snel geleverd en afgehandeld

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement