Goede en vriendelijke service

Online een Bernina Stof-afsnij-apparaat incl. naaimachinevoet besteld. Ik werd echter gebeld door Naaimachine Superstore om te informeren waarvoor ik hem wilde gaan gebruiken, om te voorkomen dat ik teleurgesteld zou zijn. Nou, dat zou idd het geval zijn geweest omdat hij niet geschikt bleek te zijn voor de stoffen waar ik meestal mee werk. Order gecanceld en toen ik mijn creditcard account checkte bleek het geld al direct teruggestort te zijn. Ik was heel blij met deze service en geef Yolanda van Naaimachine Superstore hierbij een pluim!

Dit is de beste webshop voor onderdelen van naaimachines

Gistermiddag besteld, s' morgens al in de brievenbus, ik heb in mijn web leven nog nooit een product van andere webshops van bestellen tot ontvangen meegemaakt wat deze webshop wel doet. Ik sta er versteld van en dat wil wat zeggen.

Hele kundige en persoonlijke advisering

Telefonisch geadviseerd over naaimachine die ik online bestelde voor mijn vrouw. Ruim de tijd genomen door naaimachinesuperstore en heel goede support! Absolute aanrader. Bezorgproces verder uitstekend op orde.

Kwaliteit en goede service!

Heel goede service, goed advies gekregen en in de winkel in Haarlem duidelijke uitleg bij de aankoop. Ik kon thuis meteen aan de slag

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk

De door ons bestelde tas als cadeau voor onze schoondochter was heel leuk ingepakt en voorzien van een kaartje met daarbij ook nog wat aardigheidje. Ik beveel deze winkel zeer zeker aan!

Teleurgesteld

Ik heb mijn eerdere reactie verwijderd. Ik wens het verder niet meer toe te lichten

Ondanks dat ik inmiddels in het buitenland woon blijf ik hier bestellen. Vakkundig advies en een goede service. Snelle verzending, zelfs tijdens Corona.

Top winkel zondag besteld en dinsdag binnen

Wat een super service. Ik heb zondagavond besteld met het verzoek snel te leveren en nu is mijn bestelling al keurig binnen. Alles netjes ingepakt en een prima prijs betaald. De website is duidelijk en overzichtelijk. Hier ga ik vaker kopen. Nogmaals bedankt hilje

Trage levering

Naaimachine is prima, maar had een snelle levering verwacht zoals aangegeven op de site. Woensdag voor 16 uur besteld en pas week erop dinsdag in huis! Jammer....

Hallo Kirsten, Het is de achterliggende periode erg druk geweest bij de pakket diensten. Helaas heeft dit gevolgen gehad voor de aan ons beloofde levertijden en daardoor ook aan u. Excuus voor de vertraging, veel plezier met uw nieuwe machine. Mvg, Naaimachine Superstore team

Zeer goeie naservice en ondersteuning

Zeer goeie opvolging na aankoop. Behulpzame medewerkers bij problemen of vragen.

Super Service, snel, goed verpakt.

Besteld en paar dagen later bezorgd. Helaas heb ik alleen geen antwoord op de vraag gehad die ik stelde bij de bestelling.

Goede hulp

De naaimachine die ik besteld en betaald had was eigenlijk niet meer op voorraad. Dus belde ze mij meteen ze hadden alleen een duurdere vergelijkbare naaimachine maar die wel beter is. Dus in overleg en zonder bijbetalen werd er een andere naaimachine opgestuurd. Met deze naaimachine ben ik heel blij want hij werkt veel beter dan de naaimachine die ik had. Echt een heel goede en fijne service en snel.

zeer prettige hulp en advies in de winkel

Ik ben heel goed geholpen en werd meteen zelf achter de naaimachine gezet :erg leuk en nuttig . Vriendelijk en geduldig :prima

Ondanks verbouwing prima geholpen!

Geen commentaar

prima service

Leuke en prettige medewerkers

Goede klantvriendelijke service.

Veel uitleg en mogelijkheid om de naaimachine uit te proberen.

Hele relaxte verkoopster in Den Haag

Ondanks dat de omstandigheden niet optimaal waren ivm de verbouwing werd ik super geholpen. Marianne is de rust zelve en neemt alle tijd. Mijn vast adres voor naaimachines terwijl ik toch een flink eind moet reizen (Vlissingen - Den Haag)

Prettig en vakkundig geholpen

Ondanks dat de winkel werd verbouwd en de verkoop in een soort bouwkeet plaats vond had ik er toch een prettig gevoel over

Netjes geholpen. Zowel aan de telefoon als in de winkel.

Kundig personeel

Wij zijn er prettig geholpen en een prima uitleg over de naaimachine Beetje rommelig in de zaak door verbouwing.

Klantvriendelijk en zeer vakkundig (ook bij drukte)

Op een drukke zaterdag heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Kom zeker terug.

Goed. Duidelijk. En snel reactie op een vraag.

Fijn geholpen

Ik ben door een zeer vriendelijke dame geholpen en goede uitleg gekregen over mijn aangeschafte naaimachine.

Ik ben naar Nottet gegaan. Machine was gelijk te leveren en ik heb prima uitleg gehad. Zeer tevreden!